Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 17 januari 2009 @ 09:29:

Wen, hebbie de zaadjes voor een viedeljo of d van d gezed dat je nog even ken buitenslapen?

1 woort Cajlaatje: JULIO!

Lievekes ick ben fuddaag een bitje druck maar ik cha aan julie denke! TLK fan mei for julie!
Hè, wat een sgaddelboud is hij tog, die Julio. En Joop trouwes ook. En JJ volgersmein ook.

Ik gloov dat ik een man met een J moet zoeken.

Lied is jou rus sept met wottel of met wottel peter zelie?

Ik gater is na over denken. Iets vuruchs Met een J mesgien? Ik heb ook nog rooie en groene P'putjes leggen (van debiele logiese winkel natuuruluk). So ie zo verwagt ik me roepdingen nie zo vroech truch. Tus het ken bes wezen tosse al gegeten hebben alse tuiskomen.

Koekkie, ik nordik kantklos woknie. De roepdingen wel. Ma ik hep nouw natuurluk gelt Tuh Veeuw!! Tus mersgien ken ik daar nouw wel mee beginnen. De weer rult leg voor me ope. Jammer tot hij vandaag dur zo mieserug uit zied.

Ik heb dan ook hilluk leggen slape toenet! Onversgaamt midden op de dag! En ik heb nie eens een ongesgoren vrugt!

Nouw even kutdootjes kopen én naar debiele loggise winkel.

laturrrrr havettes!

kajla
Ga in therapie!
En menhir B fugeed ik nog, begind die ook met een J? Wand die had vermorgen wel mooi kovvie gezed!
Ga in therapie!

Ja, munnir B begindt met 1 J. En hud is een sgat hoor! Doet veel voor me momy teel, Maar hei is gewoon heel erg HBS, multy taxe is hem een strech gruwel, hij is meer de menir van hud rielekste mono taxe dat gaad zo. Mono tax, eve rielekse, mono tax, Sen Se Yo, mono tax, genug gedaan fofedaag. Dus julie treffe hem op 1 fukkeert moment met ze com pansjerende huis wijf zemy uitgesgakkelt. En ook nog 1 (12±) kind los-jee, warofdat hei dan ook moei van wort. en moet zugte en soms sgiet er uit ze slof ook nog wel is een ge-riti-riti opmerking. Dan zeg ik sgat, as hudt er zooo voor staat moed je je mar eve trug trecke in bedt of op zolleder.

Wel moellek illuk gezegt. Maar werklik waar geen kwadde omwil! vanhum. Vordat wei bokje 1 krege was ik ruize bezort dat hei de lawai van 1 kindt niet zou werkbollen. Maar ze ijge roepding is ze luts en ze levy! Hei is zoo een vertatsiese papa! Dat maakt veul goet.

IJgelik, meer in de algemenetijt, hebt hij er onderbewust moete mee dat ik zo veel niet kan en dan denkt hum dat hei ook ALTIJD ALLES moed doen en dan sgiet h'm in de strech hauding. Zou er 1 remediejal tiet sing voor zijN?

Vijne avent vijne mijde!

Kaj ik vinnut zo lek dajje nou 1(3) reiki mevroi ben! Dame du Patterijn?!! Met 1 ijge stal met raps knolle.

Mij rezept was ofriges niet met pietersielie. Die laatste doen ik altijt door de spergetsie met knooflok en ry4kreefsels. Lekkah Lekkah!
Ha vettekes

Mijn roepding is ziek en ligt hier op de bank. Nog nied alle Russen warenem gesmeert dus.

We samen een dutje gedaan femiddag, dus das wel mooi.

Kannik strax weer aan de karjere.
Ik dag: ik kom eve keike hoe of hut met juli gaad hiero naar ale vestievitijten van gister. Sijn juli alemaal de nag goed doorgekome? En Cajla, noch annut nacheniete fan hut suuk zes? Mijt, je hep hut van hatte verdient! En hei ook tuulk, in hut kadder van 'boontje komp om zun loontje" en zoo.

Loes, beeter schaap met je roepding!
so liefe dames ik ben weer thuis en ik is op de strepe gaan staan en nu ben ik morge frei
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Sowweeee! Goed zow Marg, joego Kurrel! En hoe voel ta nouw? Je niew ferroverde arsenitivieit hep glijk een fect! Chunniet van je onfuddiende sondag!

Lemmie, ik sal een aliejas for je overvragen bij Roel, dat praad wad makeluker. Hoe is het met jou roepding? Istie alwir beter? Op Loes na zijn we allemal de nag goet door gekomen. Ik ben noch steets een beedje van de slach af. Geminste gefoeles soms bly soms nied-bly/fudrietuch.
Ga in therapie!
Loes: gouw wegsgoppe hoor die Rus, sterrukte met je roepding!

Marg: heul goet besich liefet, lekker frei mogge!

Hoi Lemmy, leuk dad je efe komp buurten hier.

Soals je siet ligge alle Havette bleikbaar med een kater op de bank wand ut is hier affallend rustig.

Liedewei: Menhir Bokkie doed se besd maar ut bleivt een man chewoon dus hed is al heul wad wad ie wel doed seg maar.

Ik hep een borreldje gehat bei de bure dus ik ben nie helechaar helder meer, maar da cheevt nie, tog?

Ik sag wad prangende frage in ut kk. Es keike of ik er een sinnig antwort op kan cheve!
ALLE HAVETES VERSAMELEN:!!!

ER begind met harde breaker Drs. Luka
Ga in therapie!
Oh Kajla, ben jei fullieft op Drs. Luka? Wrom hat je hem dan nie uitchenogigt gister?

Op welluk kunaal komt dad ER-chebeuren?
Cajla, luek, een aliejas, dat hep ik noch nooit vamme lefe gehat, leikt me harstikker spanent! Wor ik daar ook een hafette fan?

Me roepding is noch nie 100 present beeter hoor. Se is noch 80 present siek (verkouwe as een snib en ook een laage verhooging) maar tog al 27 present beter dan gistere! (ik hep wizkunde in mun fakkelpaket gehat )
Hebbie zellef een i-d Lemmy? Je ken der zelv een fusinne hoor! En je ben zow havette as dat je je voeld! Heb nie ees met voor of agter oplijding te maken!

Jij ken wel goet rekenen, dat is wel handoek als we motten tellen voor as dat we de 10 ooo (muljoen) brigten gaan benaderen!

Wen ik denk tot je glijkhep tot het gewegwoon is omdat menhir B. een mansperzieboon is.
Ga in therapie!
Ik begreip ut, Cajla, hut havette-sgap is gwoon een steet of maaint segmaar (ja, ik hat ook engelts in mun paket).

IJgeluk sit ut assutware dus gwoon tusse je oge.
En Wennie, ik ben samen met Loes fullieft op Ds Luka! Ik had hem uitgenoedelt maar hij had ze iemel nied getsjecht (is namenluk krowaad dus dat legt wat gefoelug).

Loes en mij doen dus altijd quacken tijdes ER.
Ga in therapie!
Ok nog op? Ik zid nog steets te quacken met Loes. Dat gaad soms (vack)) door tot na midden in de nagt!

Hebbi al eeni-dtje voor een alie jas? Zal ik helpen fuzinne?
Ga in therapie!
Ik ben weer prezent hoor, Kajla, mijn roepding slaapt weer.

Hee Lemmie
Wen ik leez nou je vraag pas op welke zender ned ER komp. Nouw is het te laad maar voor volgerde week! NL3 (één). Om de klock van elf (12) heen!

Antje Naaktgeboren?

Jannigje Springindewei?
Ga in therapie!
Oo, Jannigje Springindewei vinnik wel een moje. So lekker vrooluk en lente-agtig!

Now mijde, tot de follegende keer, ik moe noch eve slaap inhale weegents me nagtbrakurige roepding. Truste!
Laap slekker Jannigje!
Ga in therapie!
Loes, doe jij zo het ligt uit? Niet te laadmaken he??
Ga in therapie!
Ik kom het ligt uitdoen, maar moet wel even melden dat die man met de zone bril hier nog steeds op de bank ligt, Kajl.

Wat gaje deran doen?

Is hij hier verwege het groepsgewoel van gisteren blijven bankhangen? Is hij hier vanwege de toppik? Dan goed in verspreekwoorden ofzo, want vingeren kan die niet om suck seks af te dwingen. Wat hebbie deraan.

Of wacht: istie hier voor een spesjaal diejeet van iemand?

Is hij iemands vukering geworden?

Jannigje, of is die van jouw ofzo?

Ik wil hier niks mee insimineren ofzo, maar ik houder nievan als er helegaar onbekende mannen blijven plakken. Ik bedoel hij ziet er niet bepaald uit als een Julio. Misschien ist een mensaap, maar wat doetie hier dan op de HAVO?

Dan haddie gewoon de wan naait handstand kunnen doen en opbokken.

Ik hoor ut wel. Ik heb nevatiege ervaringen met dit soort tiepes. Straks kommieder niemer van af.

*Doet ut ligt uit en zoekt der nest op*
*doedt ligt aan en bedekt de on bijd taafel*

Jannigje, ik bent in de onderdruk van jou havets en jou engles. Wadt een afknappert ben je tog.

Loes, dat manding gebeure dadt of daar licht hoordt niet bei mei hoor. Ieee, ik hout helegaar niet van mannuh die zoon dicke laach haar op ze ligaam hept.

Kunneh we hem niet chewoon bei de rij ren winkinckel brenge. Daar doen ze tog aan vierste (2de)hands dinge ver saamel en?

Het gelt van ooma is op un woordspreekeluke haar na opperde pop. Lekkur veel gegeete en heel sjablietjes gedronke.

Maisjes, mog ik jullie nie meer spreeke, veine dach gewenst.
goeiemorgen havettes

onder ie-er ben ik in slaap gefallen toen de mooie dokter in beelt kwam, niet korvac maar de dokter jhon sta in het mos. Maar nu ben ik weer wakkert.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goede bijt morge mijde van de havette leve!

Dokter Loeka... daar ben ik ook jare op geweest! En hei ook op mei hor, almar zin jalen geve door de televilie heen! Hei wol met mein trauwe maar ik zeg nee, geen west bolk bologneze aan mij ded boddie. dus toen is huddt ove gegan.

Ik was gitser weris anonze varivyte zerie a|h keike warin ook wel seksie manne zitte. Waddagte julie van Albert Zweren Gun?

Een billekeurige weder geving van de zerie:

http://www.youtube.com/watch?v=tleSL7uk ... re=related

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven