Iphone muziek terugzetten naar PC

donderdag 3 augustus 2017 om 18:20

Hallo allemaal,
Mijn PC is gecrasht. Ik heb nu een nieuwe Windows laptop gekocht.
Ik heb Itunes geinstalleerd. Ik heb gelijk een backup aangemaakt van de gegevens die staan op mijn Iphone.
Nu begreep ik van Apple dat de muziek die op de Iphone staat niet overgedragen kan worden.
Ik moet nu de muziek opnieuw kopen via Itunes. Vind dit wel wat overdreven.
Ben niet zo bekend met Iphone en Itunes gebeuren, Kan iemand mij uit "de brand" helpen?
                    Mijn PC is gecrasht. Ik heb nu een nieuwe Windows laptop gekocht.
Ik heb Itunes geinstalleerd. Ik heb gelijk een backup aangemaakt van de gegevens die staan op mijn Iphone.
Nu begreep ik van Apple dat de muziek die op de Iphone staat niet overgedragen kan worden.
Ik moet nu de muziek opnieuw kopen via Itunes. Vind dit wel wat overdreven.
Ben niet zo bekend met Iphone en Itunes gebeuren, Kan iemand mij uit "de brand" helpen?
                                    zoekend......

donderdag 3 augustus 2017 om 18:52

donderdag 3 augustus 2017 om 21:12

Officieel kun je geen muziek terug zetten, tenzij deze op iPhone gekocht is; dan kun je "aankopen terugzetten".
Maar er zijn -of iig waren- programmaatjes voor op de PC waarmee je dit wel kunt doen. Ik heb dit zelf een aantal jaar geleden gedaan voor een vriendin, iets van 13.000 nummers van een iPod af weten te halen...
                    Maar er zijn -of iig waren- programmaatjes voor op de PC waarmee je dit wel kunt doen. Ik heb dit zelf een aantal jaar geleden gedaan voor een vriendin, iets van 13.000 nummers van een iPod af weten te halen...

vrijdag 4 augustus 2017 om 09:08

Er zijn zat programma's, ook gratis, waarmee je vrij simpel je muziek van een iPhone of ipod af kan halen hoor.
Heeft niets met de legaliteit te maken, want je mag je eigen cd's ook gewoon rippen en op je iPod zetten.
https://www.google.nl/search?client=ope ... 8&oe=UTF-8
Vooral die van Wondershare is erg goed en gemakkelijk!
                    Heeft niets met de legaliteit te maken, want je mag je eigen cd's ook gewoon rippen en op je iPod zetten.
https://www.google.nl/search?client=ope ... 8&oe=UTF-8
Vooral die van Wondershare is erg goed en gemakkelijk!
                                    If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?