Iphone ineens op zwart

25-06-2013 16:34 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ineens doet mijn Iphone niets meer. Is net een jaar oud. Iemand ervaring mee. Simkaart er al uitgehaald, op de oplader gelegd, niets. Word er lichtelijk nerveus van. Iemand een tip?
Even googlen. Bij de Ipad moet je twee knopjes tegelijk indrukken. Zal voor de Iphone ook wel een trucje zijn.
Home knop en aan/uit knop paar sec inhouden tot er weer het appke teken te voorschijn schijnt komt. Reset dus, dan lijkt mij dat die het weer moet doen
Uuuhm, home knop is die ronde op de voorkant?

Heb ik al gedaan, doet ie niks mee
Ja ronde op voorkant maar ook de aan en uit knop tegelijk ingedrukt houden met de home knop

Anders proberen op te starten via de computer
En hoe doe ik dat dan? Sorry hoor, voel me een beetje dom nu
Ik heb dat een tijdje geleden ook gehad, dacht dat hij kapot was. Naar de winkel geweest, daar heeft hij een soort soft reset gedaan. Er zit een klein puntje naast de opening voor je headset. Die heeft hij ingedrukt en daarna was hij weer als nieuw. Maar.... verkoper zei ook dat je wel moet oppassen, want als je het te lang indrukt, dan is alles weg (of zo).
Met 2 handen ?
Dank je Flint en Sarah. Ik denk dat ik de winkeloptie maar even ga doen. Heb er 1 gevonden hier
Heb je wel een (recente) reservekopie in je itunes staan?

Anders ben je misschien al je gegevens kwijt.
Dank allen. Ben nr winkel geweest en ziet er niet hoopvol uit. Via computer opstarten lukt dus niet. Morgen nr businesscenter
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-12-2017 19:10
Reden: spam
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven