10 kilo afvallen in 2018
donderdag 28 december 2017 om 08:23
Wie doet er mee?
10 kg afvallen in 2018
Ik kan geen tabel maken maar wil wel het gewicht bijhouden in een schema.
Vrijdag is weegdag en ik werk het schema bij op zaterdag, graag alleen je huidig gewicht dikgedrukt doorgeven.
Hoeveel kilo je kwijt bent mag je zelf bijhouden
SCHEMA IS VOL
Naam Leeftijd lengte startgewicht. Huidig gewicht
Evda. 35 jaar 1.80 * 83.8 / 82.6
Polarvide. 24 jaar 1.70 * 99.3 / 96,5
Olleke. 32 jaar 1.57 * 67.4 / 65.4
Feetje. 31 jaar 1.81 * 81.6 / 78
Skippybal10. 30 jaar 1.65 * 70,8 / 70.1
Marilene. 37jaar 1.68 * 68 / 68,0
Sansevieria 28 jaar 1,69 * 86,2 / 86,3
daenerys79 38 jaar 1.71 * 73.7 / 73.0
AusAngel 19 jaar 1,70 * 80 / 77,9
Viva888 24 jaar 1.58 * 67.2 / 65.7
Snoepjedoepje 24 jaar 1.67 * 70.7 / 67.8
Limonello18. 35 jaar 1.68 *60.2 / 58
Strikjemetstippels 35 jaar 1.68 * 62 / 61.9
fudge- 34jaar 1.69 * 68.1 / 67.3
gruffalo 45 jaar 1.75 * 84 / 84
Wanttobeabitch. 43 jaar 1.70 * 73.3 / 73,0
Twilight84. 33 jaar 1.75 * 86.8 / 82.8
Desje12 24 jaar 1,70 * 72,8 / 70,7
prettymama 29 jaar 1.72 * 79,5 / 76.1
Zwartvlekje. 25 jaar 1.55 * 62.3 / 61,5
10 kg afvallen in 2018
Ik kan geen tabel maken maar wil wel het gewicht bijhouden in een schema.
Vrijdag is weegdag en ik werk het schema bij op zaterdag, graag alleen je huidig gewicht dikgedrukt doorgeven.
Hoeveel kilo je kwijt bent mag je zelf bijhouden
SCHEMA IS VOL
Naam Leeftijd lengte startgewicht. Huidig gewicht
Evda. 35 jaar 1.80 * 83.8 / 82.6
Polarvide. 24 jaar 1.70 * 99.3 / 96,5
Olleke. 32 jaar 1.57 * 67.4 / 65.4
Feetje. 31 jaar 1.81 * 81.6 / 78
Skippybal10. 30 jaar 1.65 * 70,8 / 70.1
Marilene. 37jaar 1.68 * 68 / 68,0
Sansevieria 28 jaar 1,69 * 86,2 / 86,3
daenerys79 38 jaar 1.71 * 73.7 / 73.0
AusAngel 19 jaar 1,70 * 80 / 77,9
Viva888 24 jaar 1.58 * 67.2 / 65.7
Snoepjedoepje 24 jaar 1.67 * 70.7 / 67.8
Limonello18. 35 jaar 1.68 *60.2 / 58
Strikjemetstippels 35 jaar 1.68 * 62 / 61.9
fudge- 34jaar 1.69 * 68.1 / 67.3
gruffalo 45 jaar 1.75 * 84 / 84
Wanttobeabitch. 43 jaar 1.70 * 73.3 / 73,0
Twilight84. 33 jaar 1.75 * 86.8 / 82.8
Desje12 24 jaar 1,70 * 72,8 / 70,7
prettymama 29 jaar 1.72 * 79,5 / 76.1
Zwartvlekje. 25 jaar 1.55 * 62.3 / 61,5
anoniem_299875 wijzigde dit bericht op 28-01-2018 16:21
78.04% gewijzigd
dinsdag 2 januari 2018 om 08:38
hier ook fris en fruitig van start! er zijn nog restjes van de feestdagen in huis maar die zijn vanaf nu voor kinderen en man. ik ga er volledig voor. het worden wel lastige eerste dagen, ik ben met de kinderen samen thuis. Ik vind het altijd makkelijker om vol te houden als ik aan het werk ben.
het doel waar ik naar toe werk is de meivakantie. We hebben een lange stedentrip gepland, en ik wil rond de 75g zitten. Of dat lukt is ook afhankelijk van mijn begin gewicht, ik schat in zo'n 83kg. ik durf nog niet te wegen
Succes, we kunnen het!
het doel waar ik naar toe werk is de meivakantie. We hebben een lange stedentrip gepland, en ik wil rond de 75g zitten. Of dat lukt is ook afhankelijk van mijn begin gewicht, ik schat in zo'n 83kg. ik durf nog niet te wegen
Succes, we kunnen het!
The past may be in tatters
But today is all that matters
dinsdag 2 januari 2018 om 09:09
Oud jaardag heb ik me netjes gedragen. Maar nieuwjaarsdag zijn alle restjes naar binnengewerkt. Te moe om te koken.
Maar nu zit ik aan mijn smoothie met aardbeien, banaan, sinaasappel, wortel en spinazie!
Ik wil proberen om op werkdagen te ontbijten met smoothie en brood als lunch. En op dagen dat ik in de ochtend ga sporten havermout als ontbijt en kwark als lunch. Verder het avondeten zoals normaal maar niet vaker dan 2x opscheppen. Dit moet wel lukken.
Alleen de tussendoortjes....vind dat lastig. Ik houd enorm van koekjes en chocolade. Iemand tips om van die drang naar deze producten af te komen?
Verder iedereen heel veel succes met deze nieuwe start!
Maar nu zit ik aan mijn smoothie met aardbeien, banaan, sinaasappel, wortel en spinazie!
Ik wil proberen om op werkdagen te ontbijten met smoothie en brood als lunch. En op dagen dat ik in de ochtend ga sporten havermout als ontbijt en kwark als lunch. Verder het avondeten zoals normaal maar niet vaker dan 2x opscheppen. Dit moet wel lukken.
Alleen de tussendoortjes....vind dat lastig. Ik houd enorm van koekjes en chocolade. Iemand tips om van die drang naar deze producten af te komen?
Verder iedereen heel veel succes met deze nieuwe start!
dinsdag 2 januari 2018 om 09:26
De beste Wensen voor allemaal!!
Na een hele dag nog van restjes enzo, nu eindelijk begonnen!
Wel met een slechte voorbereiding, qua inkopen voor de lunch op het werk..maar ja..
dadelijk maar even boodschappen doen nog:
Heb mezelf vanochtend gewogen :86,6
Kan dit worden aangepast?
Kersenpitje 38 jaar 1.65 * 86,6kilo
Na een hele dag nog van restjes enzo, nu eindelijk begonnen!
Wel met een slechte voorbereiding, qua inkopen voor de lunch op het werk..maar ja..
dadelijk maar even boodschappen doen nog:
Heb mezelf vanochtend gewogen :86,6
Kan dit worden aangepast?
Kersenpitje 38 jaar 1.65 * 86,6kilo
dinsdag 2 januari 2018 om 09:40
Hoi allemaal! Vandaag echt beginnen iedereen! Net mijn ontbijtje met kwark, honing en walnoten op en nu lekker een grote kop thee. Bij mij zijn het ook vooral de tussendoortjes die ik te veel en te vaak neem. Ik haal het niet in huis (en nu net als het kerstpakket breng ik het naar de voedselbank), plan mijn maaltijden en plan daarin ook wat lekkers (bv klein stukje heel pure chocolade) en zorg dat ik op tijd eet zodat ik de trek naar wat lekkers hopelijk voor ben.
dinsdag 2 januari 2018 om 11:10
Goedemorgen allemaal!
Allereerst gelukkig nieuwjaar gewenst
Dat we dit jaar onze goede voornemens wél mogen volhouden!
Ik begin vandaag ook echt weer. Ik heb tussen kerst en nieuwjaar wel al gedieet. Toen ging het snel, 1.5 kilo al afgevallen. Oudjaarsdag zou sowieso een cheatdag voor mij worden savonds. Overdag nog wel gesport om het een beetje te compenseren, en wat minder gegeten overdag. Gister op 1 januari zo brak geweest, dat ik toch toegaf aan ongezond eten..
Vandaag weer met goede moed beginnen! Vrijdag ga ik mij pas weer wegen en zie ik ook het effect van nieuwjaar
Vanavond weer naar de sportschool. Ik zit erover te denken om te beginnen met baantjes zwemmen, omdat dat een goede vorm van beweging is en leuk, en dus makkelijker vol te houden om regelmatig te doen.
Nu is sporten nog makkelijk te plannen ivm vakantie en zeer flexibele baan. Vanaf 1 feb heb ik een nieuwe baan, en ik hoop dat ik dan nog energie genoeg heb en genoeg vrije tijd om na een werkdag te gaan sporten!
Allereerst gelukkig nieuwjaar gewenst
Ik begin vandaag ook echt weer. Ik heb tussen kerst en nieuwjaar wel al gedieet. Toen ging het snel, 1.5 kilo al afgevallen. Oudjaarsdag zou sowieso een cheatdag voor mij worden savonds. Overdag nog wel gesport om het een beetje te compenseren, en wat minder gegeten overdag. Gister op 1 januari zo brak geweest, dat ik toch toegaf aan ongezond eten..
Vandaag weer met goede moed beginnen! Vrijdag ga ik mij pas weer wegen en zie ik ook het effect van nieuwjaar
Vanavond weer naar de sportschool. Ik zit erover te denken om te beginnen met baantjes zwemmen, omdat dat een goede vorm van beweging is en leuk, en dus makkelijker vol te houden om regelmatig te doen.
Nu is sporten nog makkelijk te plannen ivm vakantie en zeer flexibele baan. Vanaf 1 feb heb ik een nieuwe baan, en ik hoop dat ik dan nog energie genoeg heb en genoeg vrije tijd om na een werkdag te gaan sporten!
dinsdag 2 januari 2018 om 16:20
Ook ik wil graag meeschrijven! Zag dat het schema vol zat, maar hoop door dit topic toch gemotiveerd te worden om vol te houden.
Gisterenavond nog even lekker genoten van de MacDonalds, chips en popcorn, maar vandaag gaat het supergoed. Heb nu voor mezelf echt een doel, en de knop een soort van omgezet. Drink ook vooral heel veel water, waardoor ik niet echt honger heb.
Heb het SkinnySix kookboek van ChicksLoveFood besteld, hoop daar dan ook voor het avondeten inspiratie uit op te doen.
Hebben jullie nog tips voor lekkere gerechten?
Gisterenavond nog even lekker genoten van de MacDonalds, chips en popcorn, maar vandaag gaat het supergoed. Heb nu voor mezelf echt een doel, en de knop een soort van omgezet. Drink ook vooral heel veel water, waardoor ik niet echt honger heb.
Heb het SkinnySix kookboek van ChicksLoveFood besteld, hoop daar dan ook voor het avondeten inspiratie uit op te doen.
dinsdag 2 januari 2018 om 16:59
Ik kook eigenlijk vrij simpel in de avond om dat ik overdag het meeste eet qua kcal. In de avond kijk ik naar pasta gerechten en laat dan de pasta weg. Dus vlees/vis, groenten en klein beetje saus maar zonder de pasta. Soms ook met pasta bij voorbeeld maar ik neem dan maar 35-40 g (ik weeg het af).Herfstboompje schreef: ↑02-01-2018 16:20Ook ik wil graag meeschrijven! Zag dat het schema vol zat, maar hoop door dit topic toch gemotiveerd te worden om vol te houden.
Overdag boterhammen met mager beleg, crackertjes van Wasa (die dunne), een paar noten (die weeg ik ook af of ik tel ze, want zijn erg calorierijk), kwark met fruit/vanille extract of wat cruesli (die met chocolade haha).
Soms ook tonijn met tomaatjes alleen (die uit blik op water, niet op olie want dan pak je daar weer extra kcal mee). En simpele tussendoortje van Hero of zo (ik neem alles mee naar werk en simpel is ook wel eens fijn).
dinsdag 2 januari 2018 om 18:25
Hier nog niet zon hele goede dag gehad. Was drukke vreemde dag. Maar zo meteen nog wel even een uur naar de sportschool . Proberen daar nog 4000 stappen te zetten, dan heb ik de 10.000 gehaald. Wil er voor gaan om elke dag de 10.000 te halen!
Druk bezig met IUI behandelingen om zwanger te worden, de volgende stap is IVF. En daar zit ik uiteraard niet op te wachten! Dus nu wel extra gemotiveerd om af te vallen, dan ligt het daar in ieder geval niet aan.
Druk bezig met IUI behandelingen om zwanger te worden, de volgende stap is IVF. En daar zit ik uiteraard niet op te wachten! Dus nu wel extra gemotiveerd om af te vallen, dan ligt het daar in ieder geval niet aan.
dinsdag 2 januari 2018 om 18:39
dinsdag 2 januari 2018 om 18:42
Zit helemaal vol van mijn avond maaltijd: 200 gram gemengde groenten (heeeeel lui uit een zak, ja sorry hoor haha)+ komkommersalade (ook uit een pakje) en tonijnstukken (ok die komt uit een blikje).
Hopelijk blijft dat zo tot ik mijn mand op zoek want meestal krijg ik weer zo snel honger. Ik zit nu op 1400 kcal.
Hopelijk blijft dat zo tot ik mijn mand op zoek want meestal krijg ik weer zo snel honger. Ik zit nu op 1400 kcal.
dinsdag 2 januari 2018 om 19:28
Eerste dag achter de rug! Is eigenlijk wel goed verlopen. Smorgens en savonds eet ik op mijn werk, is meestal niet superlekker dus was gemakkelijk om niet te veel te eten. Daarna voor de eerste keer naar de fitness gegaan, voelde goed!
Deze morgen woog ik wel 67,2kg. (In plaats van 66kg). Zou dit kunnen worden aangepast in de lijst?
Wat bij mij helpt bij (Het in beperken houden van) het snoepen is om mezelf x aantal (ongezonde) tussendoortjes te gunnen. Bijvoorbeeld 4 x per week, dan kan ik kiezen om alles spreiden of alles te eten op 1 dag (bij een feestje ofzo).
Deze morgen woog ik wel 67,2kg. (In plaats van 66kg). Zou dit kunnen worden aangepast in de lijst?
Wat bij mij helpt bij (Het in beperken houden van) het snoepen is om mezelf x aantal (ongezonde) tussendoortjes te gunnen. Bijvoorbeeld 4 x per week, dan kan ik kiezen om alles spreiden of alles te eten op 1 dag (bij een feestje ofzo).
dinsdag 2 januari 2018 om 20:52
Zo ik heb er ook weer een lange dag op zitten, veel gewerkt maar dat is alleen maar goed
net in de supermarkt met enorme honger en dorst de verleiding tot een chococroissant en flesje frisdrank weerstaan en genoegen genomen met een banaan en flesje water, ook heerlijk.
Net een ovenschotel met broccoli, zoete aardappel en feta op. En als toetjedelaatste overgebleven nieuwjaar koekjes
Net een ovenschotel met broccoli, zoete aardappel en feta op. En als toetjedelaatste overgebleven nieuwjaar koekjes
dinsdag 2 januari 2018 om 21:41
druk hier
ik had een goede dag met uitzondering van het avondeten. mijn oudste dochter wilde graag koken, inclusief toetje. En dat was iets met chocolade, vanille-ijs en frambozen. heerlijk maar zo slecht...en als je dochter dat maakt dan kun je geen nee zeggen he? gelukkig niet heel erg veel gehad, maar toch het was niet de bedoeling.
dus in totaal
o cornflakes met halfvolle melk
l twee bolletjes met rosbief en glas verse jus
d verse wortelsoep, pasta met spinazie en uitgebakken spekjes, chocoladetoetje en nog een glas verse jus
geen tussendoortjes, alleen water en thee. morgen ook niet zoveel jus meer, maar vers fruit.
ik had een moeilijk moment rond vier uur, toen heb ik weer een glas water gedronken en een smint gehad. Die zijn maar 2 kcal per stuk en zo'n zuig-mintje hielp me even er door heen.
ik had een goede dag met uitzondering van het avondeten. mijn oudste dochter wilde graag koken, inclusief toetje. En dat was iets met chocolade, vanille-ijs en frambozen. heerlijk maar zo slecht...en als je dochter dat maakt dan kun je geen nee zeggen he? gelukkig niet heel erg veel gehad, maar toch het was niet de bedoeling.
dus in totaal
o cornflakes met halfvolle melk
l twee bolletjes met rosbief en glas verse jus
d verse wortelsoep, pasta met spinazie en uitgebakken spekjes, chocoladetoetje en nog een glas verse jus
geen tussendoortjes, alleen water en thee. morgen ook niet zoveel jus meer, maar vers fruit.
ik had een moeilijk moment rond vier uur, toen heb ik weer een glas water gedronken en een smint gehad. Die zijn maar 2 kcal per stuk en zo'n zuig-mintje hielp me even er door heen.
The past may be in tatters
dinsdag 2 januari 2018 om 21:42
Hoi allemaal! Ik heb vorig jaar ook al eens bij jullie meegeschreven, maar na een tijdje ermee gestopt .. Ik snap dat ik niet meer in de tabel kan nu, maar zou graag meeschrijven en dan zie ik het wel als er nog eens een plaatsje vrijkomt
Begin september woog ik 68 kilo, bij een lengte van 1.70 m en ik was daar heel blij mee eigenlijk, er mocht nog een paar kilo af en ik voelde me goed. Toen helaas door een heftige relatiebreuk heengegaan en hoewel ik me mentaal nog steeds niet herpakt heb, ben ik nu wél ontzettend klaar met de eetbuien die resulteerden uit het ''wat maakt het allemaal ook uit''-gevoel. Resultaat: 72,8 kilo vanochtend en schaaaamte. Ik hoop dit jaar 10 kilo te verliezen om eens op mijn ultieme streefgewicht van 62 kilo te komen. Daar geef ik mezelf wel het hele jaar de tijd voor, zo voor de zomer zou 65/66 goed genoeg zijn!
Heel veel succes allemaal met deze kickstart van 2018!
Begin september woog ik 68 kilo, bij een lengte van 1.70 m en ik was daar heel blij mee eigenlijk, er mocht nog een paar kilo af en ik voelde me goed. Toen helaas door een heftige relatiebreuk heengegaan en hoewel ik me mentaal nog steeds niet herpakt heb, ben ik nu wél ontzettend klaar met de eetbuien die resulteerden uit het ''wat maakt het allemaal ook uit''-gevoel. Resultaat: 72,8 kilo vanochtend en schaaaamte. Ik hoop dit jaar 10 kilo te verliezen om eens op mijn ultieme streefgewicht van 62 kilo te komen. Daar geef ik mezelf wel het hele jaar de tijd voor, zo voor de zomer zou 65/66 goed genoeg zijn!
Heel veel succes allemaal met deze kickstart van 2018!