Lijf & Lijn alle pijlers

10 kilo afvallen in 2018

28-12-2017 08:23 645 berichten
Wie doet er mee?
10 kg afvallen in 2018
Ik kan geen tabel maken maar wil wel het gewicht bijhouden in een schema.
Vrijdag is weegdag en ik werk het schema bij op zaterdag, graag alleen je huidig gewicht dikgedrukt doorgeven.
Hoeveel kilo je kwijt bent mag je zelf bijhouden :)

SCHEMA IS VOL

Naam Leeftijd lengte startgewicht. Huidig gewicht

Evda. 35 jaar 1.80 * 83.8 / 82.6

Polarvide. 24 jaar 1.70 * 99.3 / 96,5

Olleke. 32 jaar 1.57 * 67.4 / 65.4

Feetje. 31 jaar 1.81 * 81.6 / 78

Skippybal10. 30 jaar 1.65 * 70,8 / 70.1

Marilene. 37jaar 1.68 * 68 / 68,0

Sansevieria 28 jaar 1,69 * 86,2 / 86,3

daenerys79 38 jaar 1.71 * 73.7 / 73.0

AusAngel 19 jaar 1,70 * 80 / 77,9

Viva888 24 jaar 1.58 * 67.2 / 65.7

Snoepjedoepje 24 jaar 1.67 * 70.7 / 67.8

Limonello18. 35 jaar 1.68 *60.2 / 58

Strikjemetstippels 35 jaar 1.68 * 62 / 61.9

fudge- 34jaar 1.69 * 68.1 / 67.3

gruffalo 45 jaar 1.75 * 84 / 84

Wanttobeabitch. 43 jaar 1.70 * 73.3 / 73,0

Twilight84. 33 jaar 1.75 * 86.8 / 82.8

Desje12 24 jaar 1,70 * 72,8 / 70,7

prettymama 29 jaar 1.72 * 79,5 / 76.1

Zwartvlekje. 25 jaar 1.55 * 62.3 / 61,5
anoniem_299875 wijzigde dit bericht op 28-01-2018 16:21
78.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou al superblij zijn met 75 kilo! Dat zou dan een bmi van 24.5 zijn.
Paar jaar geleden woog ik 80 kilo, toen vond iedereen inclusief mijzelf me heel slank. Dus daar ga ik in ieder geval voor! :)
Precies, dat zou heel mooi zijn!

Was net nog even aan het kijken en alleen mijn spiermassa is 42.5 kilo. Tel daar mijn botmassa bij 2.3kg en dan zou ik dus alleen uit spieren en botten bestaan als ik aan de ondergrens zit. Of ik moet ook danig spiermassa verliezen en dat lijkt me minder.
Hoe weet je hoeveel spiermassa je hebt?
Weegschaal op de sportschool meet alles (spiermassa/vetmassa/vocht/botmassa enz). Dus je krijgt een uitdraai met alle waardes.
73 kg zei de weegschaal...
Het stress gehalte is momenteel best hoog...
Deze week een extra streng weekje...
Hallo allemaal!

Ik was dus een weekje op vakantie, maar hierbij mijn gegevens:

Sansevieria 28 jaar 1,69 * 86,2 / 86,3

Vorige week nergens op gelet, de hele week wel veel gewandeld. Nu weer 0,1 voor mijn start gewicht. Vanaf morgen weer lekker gezond eten en 1x pw yoga en zwemmen.
Ik ga even heel aso de regels van mijn eigen topic verbreken, want ik ga voortaan maar 1x per maand wegen.

Ik merk dat ik erg gedemotiveerd raak (weeg nu automatisch bijna elke dag ), als ik zwaarder ben (wrs door vocht).

Ik zal de topic regels aanpassen :facepalm:
En ga dus pas de eerste vrijdag van maart weer wegen en dan steeds de eerste vrijdag van de maand.
Evda2016 schreef:
27-01-2018 10:04
Als iemand de plek van kersenpitje wil, roep maar.

Succes kersenpitje
Dank je!!!
Evda2016, prima. Als dat voor jou fijner is..... gewoon doen.

Ik had me juist voorgenomen wat vaker te wegen, hoop dat dat voor mij werkt.
Haha ja misschien bedenk ik me weer hoor :).
Bitch wat vervelend dat je zo'n stress week had.. gaat het een beetje?
Wilde je wel de tabel blijven updaten evda of dat ook maar 1 keer per week doen?

Ik ben gisteren onverwacht nog even een stukje gaan zwemmen met een vriendin. Ik ben niet zo'n snelle zwemmer, maar goed beweging is beweging en het zwembad is ook een flink stuk fietsen.

Ik probeer sowieso mijn beweging weer wat omhoog te krijgen dus ik ben vandaag maar wat eerder naar mijn werk vertrokken zodat ik het laatste stuk kon lopen ipv met de metro. Zo heb ik in ieder geval een lekker begin van de week.
Ik blijf de tabel updaten op vrijdag en zaterdag, zondag niet meer..
Ik ga nu weer twijfelen haha misschien blijf ik toch wegen 1x pw

Ben vandaag over op 3 maaltijden per dag zonder tussendoortjes.
Tot nu toe erg fijn, lijkt wel of ik er minder trek door heb.
Ik ga ermee stoppen.
Kost me teveel energie om af te vallen en wil hier ook helemaal niet mee bezig zijn zoveel.

Misschien is het beter dat iemand een eigen topic opent ivm bijhouden van het schema?
Succes allemaal
Evda2016 schreef:
29-01-2018 16:22
Ik ga ermee stoppen.
Kost me teveel energie om af te vallen en wil hier ook helemaal niet mee bezig zijn zoveel.

Misschien is het beter dat iemand een eigen topic opent ivm bijhouden van het schema?
Succes allemaal
ik wil hier als meelezer toch even op reageren. Evda, ik heb al veel van je gelezen in allerlei dieettopics (en we "kennen"elkaar van het eetlijstjes topic) Altijd begin je vol goede moed en na een paar weken houd je er mee op. Lieverd, gooi diëten voorgoed uit je systeem, ga leren om van jezelf te houden zoals je bent en laat de calorieën voor wat ze zijn! Je bent het waard om gewoon een gezonde verstandhouding met eten te hebben en niet steeds dit ge-heen en weer jojo.
Ik bedoel dit niet negatief, maar juist positief! Ik vind je zo'n leuk mens als ik je lees en vind het zo zonde dat je je hier steeds zo ongelukkig door voelt !
Stoppen? Just like that? Waar komt dat nou ineens vandaan? :-o
Heb ik iets gemist? Wat een radicale omdraai.
Jammer evda, ik hoop wel dat het goed met je gaat verder.

Voor het topic: is het handig een nieuwe te openen en dit topic met het nieuwe samen te laten voegen? Is er iemand in de gelegenheid?
Oh dat is jammer E. Zie dat je ook bent geanonimiseerd. Hopelijk gaat het goed met je. En het is vallen en op staan he, het hoeft niet meteen na 3 maanden 10 kilo er af of zo. Elke maand een halve kilo is toch 6 kilo op een jaar moet je maar denken.
Nee wat is dat nou :(

Evda je bent pas 1 maand 'bezig' . Er zitten nog 11 maanden in 2018. Natuurlijk gaat het met ups en downs. Maar opgeven is toch niet perse nodig.

Ik vind het forum juist wel fijn. Als een soort dagboek dat eventueel met mij meepraat waardoor ik meer inzichten krijg en wat mijn vorderingen bij houd.

Ik denk in de ochtend even na wat ik die dag ga eten. Vul dat in op fitnesspall. Mijn tracker houd mijn sport en bewegingen bij. Aan het einde van de middag kan ik aardig goed in schatten hoe ik er voor sta. Waardoor ik kan kiezen om bv te gaan wandelen of waardoor ik zonder schuldgevoel iets lekker kan nemen. Op deze manier hoef ik er gedurende dag niet over na te denken. Honger heb ik ook niet.
Limonello18 schreef:
30-01-2018 09:08

Ik vind het forum juist wel fijn. Als een soort dagboek dat eventueel met mij meepraat waardoor ik meer inzichten krijg en wat mijn vorderingen bij houd.

Ik denk in de ochtend even na wat ik die dag ga eten. Vul dat in op fitnesspall. Mijn tracker houd mijn sport en bewegingen bij. Aan het einde van de middag kan ik aardig goed in schatten hoe ik er voor sta. Waardoor ik kan kiezen om bv te gaan wandelen of waardoor ik zonder schuldgevoel iets lekker kan nemen. Op deze manier hoef ik er gedurende dag niet over na te denken. Honger heb ik ook niet.
Ik doe inderdaad hetzelfde! Wel probeer ik onder de 1800 kcal te blijven, ongeacht hoeveel ik sport haha

Gisteren besloten dat ik elke dag met de lunch een stukje wil wandelen.. Het is nu 17.00 geweest en bedenk me dat ik zo ben doorgegaan haha :facepalm:

Gaan we verder met supporten in dit topic of opent iemand anders 1?
Als jullie het belangrijk vinden dat onze resultaten in het eerste bericht staan, dan wil ik wel een nieuw topic openen.
Moeten jullie alleen even wachten tot vrijdagmiddag. Ik zie wel hoeveel van jullie vrijdagochtend jullie gewicht door geven.

Sansevieria, ik probeer met de maaltijden rond de 1500 calorieën uit te komen. Tussendoortjes ed spaar ik met bewegen en sporten. Vandaag 11 km gelopen en dadelijk ga ik nog een uur sporten. Het scheelt dat ik niet echt gewicht kwijt moet. Wel een zwembandje ;-D .
Vandaag kom ik op 1800 calorieën.
De 300 te veel aan tussendoortjes heb ik er echt wel afgelopen vandaag :applause:
Ik vind het op zich wel fijn als iemand de openingspost bij houd.

Oefff vandaag lekker krom bezig:
Wel 11 stappen gelopen. Ben een uur in de sportschool geweest. Les 7 van Evy gelopen, dat ging lekker.
Maar ook 2 blikjes red bull en een kinder bueno gehad.
Ehhh dat gaat niet goed niet!

Oeps!!!

Wauw 11 km lopen, dat is echt wel veel!
Jammer dat je er mee gestopt bent. Ik hoop dat het okay gaat en je met of zonder afvallen een beetje lekker in je vel zet.

Haha, ik doe hetzelfde Limonello. Wel zit ik eerder rond de 1300 met maaltijden, maar ik ben ook maar een kleintje dus mijn basisverbranding zal wat lager liggen.

11 stappen lijkt me wat weinig twilight. bedoel je 11000?

Ik kom gemiddeld uit op 10.000 stappen per dag, de ene keer ruim 25.000 maar soms ook maar 3000. Het liefst zou ik dat gemiddelde nog wat omhoog krijgen dus ga ik wedstrijdjes met mezelf aan zoals het beter doen dan de vorige dag of de vorige dinsdag.

Ben net terug van een uur kickboksen en ben nu lekker moe. Ik zie er steeds zo tegenop om te gaan maar vind het wel lekker als ik geweest ben en probeer mezelf dus echt een beetje te dwingen om te gaan.
Edva, die had ik niet zien aankomen.
Wens je alle goeds. Laat nog eens wat van je horen.

Stress door mijn ex. Super irritant.
Ik trap in alle valkuilen... weet het zo goed... maar het overkomt me toch...
Wat lopen jullie veel elke dag! Ik kom de meeste dagen nog niet aan de 4.000. Nu een enorme zin in eten, dus maar even forummen. Al een cup a soup gehad maar dat wil de trek niet echt stillen. Heb nog een notenmix liggen, maar dan heb ik ga ik sowieso over mijn doel heen van vandaag.. keuzes, keuzes :bonk:

@Wantobeabitch - Wat vervelend dat je geconfronteerd wordt met je ex! Is het nog maar net uit?

@Limonello - Ik wil op zich ook wel een topic openen en bijhouden, maar dan is er wel een kans dat het niet elke week op hetzelfde moment is bijgewerkt. Ik verwacht alleen niet dat het meer dan een dag af zal wijken :-D

Ik heb even bij de buren in topics gekeken, en zie daar hele mooie tabellen waarin ook wordt bijgehouden hoeveel je per week kwijt/bij bent en wat je totaal kwijt/bij bent. Lijkt mij erg leuk om bij te houden, maar doe pas net mee dus weet niet of iedereen dat leuk vind?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven