Lijf & Lijn alle pijlers

10 kilo afvallen in 2018

28-12-2017 08:23 645 berichten
Wie doet er mee?
10 kg afvallen in 2018
Ik kan geen tabel maken maar wil wel het gewicht bijhouden in een schema.
Vrijdag is weegdag en ik werk het schema bij op zaterdag, graag alleen je huidig gewicht dikgedrukt doorgeven.
Hoeveel kilo je kwijt bent mag je zelf bijhouden :)

SCHEMA IS VOL

Naam Leeftijd lengte startgewicht. Huidig gewicht

Evda. 35 jaar 1.80 * 83.8 / 82.6

Polarvide. 24 jaar 1.70 * 99.3 / 96,5

Olleke. 32 jaar 1.57 * 67.4 / 65.4

Feetje. 31 jaar 1.81 * 81.6 / 78

Skippybal10. 30 jaar 1.65 * 70,8 / 70.1

Marilene. 37jaar 1.68 * 68 / 68,0

Sansevieria 28 jaar 1,69 * 86,2 / 86,3

daenerys79 38 jaar 1.71 * 73.7 / 73.0

AusAngel 19 jaar 1,70 * 80 / 77,9

Viva888 24 jaar 1.58 * 67.2 / 65.7

Snoepjedoepje 24 jaar 1.67 * 70.7 / 67.8

Limonello18. 35 jaar 1.68 *60.2 / 58

Strikjemetstippels 35 jaar 1.68 * 62 / 61.9

fudge- 34jaar 1.69 * 68.1 / 67.3

gruffalo 45 jaar 1.75 * 84 / 84

Wanttobeabitch. 43 jaar 1.70 * 73.3 / 73,0

Twilight84. 33 jaar 1.75 * 86.8 / 82.8

Desje12 24 jaar 1,70 * 72,8 / 70,7

prettymama 29 jaar 1.72 * 79,5 / 76.1

Zwartvlekje. 25 jaar 1.55 * 62.3 / 61,5
anoniem_299875 wijzigde dit bericht op 28-01-2018 16:21
78.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jammer trouwens dat je weg bent Evda! Was ik helemaal vergeten te typen.

haha 11 stappen is wel erg weinig! Ik bedoel natuurlijk 11.000 stappen.
Vandaag zit ik nog maar op 3700 stappen.
Aiii ik zit weer even in de greep van de chocolade. Moet even weer de knop om krijgen.

Ik vind het dus wel fijn als er een tabel/schema word bijgehouden.
@Sansevieria Ik weet niet hoe het voor de rest zet maar ik zet veel stappen omdat ik geen auto heb. Ik doe alles lopend en op de fiets en dat levert me een hoop stappen op.

Wat betreft tabel schema, ik vind het fijn als er een is, wie van jullie een ander topic opent maakt mij niet uit.

Ik ben vandaag niet helemaal lekker en zit de hele dag thuis. Ik heb ook trek maar weet het tot nu toe aardig tegen te houden. Zo maar op tijd avond eten in de hoop dat ik daarna minder behoefte heb om te snacken.
Nou, net op de weegschaal gestaan en er lijkt eindelijk schot in te zitten, 61,4. Stond een beetje stil maar ben nu echt aan het focussen op 1500 kcal max, liefst er iets nog onder.

Tabel is wel leuk ja, misschien vragen of er nieuw topic kan worden samen gevoegd met deze?
Jammer dat je ermee stopt evda! Ik zou het ook fijn vinden als er een tabel / lijst blijft... Werkt voor mij toch wel prettig :)

Ik weet nu niet of ik het nu voor niks door geef, maar ik heb vanmorgen alvast gewogen omdat ik het op vrijdag vaak vergeet voor het werken aan... 77,6! Halve kilo er af en nu 4 in totaal! Wel tevreden :)
Deze week heel erg goed bezig geweest en dat was vanmorgen te zien! :yes:

84,9 dus 1,4 eraf. Nu hopen dat ik me dit weekend ook kan inhouden haha
Ik spreek evda persoonlijk dus zal even vragen wat ze wilt. Anders miss handig dat er een nieuw topic geopend word.

Gister avond een nieuwe weegschaal binnen gekregen omdat mijn oude kuren heeft en soms raar doet. Van de week deed die helemaal niets meer dus ik een nieuwe besteld (had ik de batterij op zijn kop erin gedaan hahaha) hij doet het dus nog wel (nog steeds met kuren) dus wel goed dat ik een nieuwe heb nu alleen er zit dus een halve kilo verschil in :( op de oude 74,7 en op de nieuwe 75,3. Lijkt denk ik het handigst om maar het gewicht van de nieuwe te gaan aanhouden ondanks ik meer ben afgevallen dus haha
prettymama schreef:
02-02-2018 10:04
Ik spreek evda persoonlijk dus zal even vragen wat ze wilt. Anders miss handig dat er een nieuw topic geopend word.

Gister avond een nieuwe weegschaal binnen gekregen omdat mijn oude kuren heeft en soms raar doet. Van de week deed die helemaal niets meer dus ik een nieuwe besteld (had ik de batterij op zijn kop erin gedaan hahaha) hij doet het dus nog wel (nog steeds met kuren) dus wel goed dat ik een nieuwe heb nu alleen er zit dus een halve kilo verschil in :( op de oude 74,7 en op de nieuwe 75,3. Lijkt denk ik het handigst om maar het gewicht van de nieuwe te gaan aanhouden ondanks ik meer ben afgevallen dus haha
Heb je een maatbeker? Ik check mijn weegschaal door eerst de maatbeker te wegen op de keukenweegschaal, dan te vullen met exact 1L water en die dan op de personenweegschaal te zetten. Moet 1kg zijn + gewicht maatbeker.
Ik heb net ook gewogen, 61,7. Dat is meer dan vorige week maar ik weet denk ik waar het van komt en ik heb het lager gezien deze week dus ik maak me geen zorgen.

Prettymama, is de nieuwe weegschaal helemaal recht/waterpas? Ik heb gemerkt dat daar nogal wat verschil in kan zitten. De tip van strikje lijkt me ook een goede.
Ik woog 61,5kg vanmorgen. Vorig jaar oktober was ik nog 63,4kg op hoogste punt dus op zich gaan we weer naar beneden. Nog een paar kilootjes te gaan. Vorige maand gemiddeld zo'n 1590 kcal gegeten en dan gaat het wel langzamer maar ik ga nu weer minder gemiddeld eten. Hopelijk over een maand/1.5 maand net onder de 60.
Ik heb net 2 flessen sap van 1,5 liter erop gezet. Hij gaf aan 3,3 kilo. Dan neem ik aan dat die klopt toch? Of hoort de verpakking bij die 1,5 want dan wijkt die 300gr af?
Bericht van Evda:

Hoi allemaal hier Evda. Sorry dat ik zo rigoureus gestopt ben.. wat dat betreft ben ik heel impulsief (ADHD). .had een enorme dip. De weegschaal wilde opeens niet meer naar beneden ondanks mijn best doen.. en ik was het zo beu, dus ik dacht ik stop met het lijnen en ga op anoniem.. en dan ben ik echt gelijk heel impulsief. . Mijn excuses hiervoor, want ik benadeel jullie dus wel met het schema.. uiteindelijk ook een domme beslissing want door het los te laten, meer te eten en zelfs te snoepen ging de weegschaal opeens weer omlaag en zit ik er weer lekker in. Ik sta nu dus al op anoniem en kan het schema niet meer bijwerken en voel me echt een enorme sukkel..want jullie hebben gewoon gelijk, afvallen gaat met vallen en opstaan.. ik hoop dat iemand het leuk vind om het stokje over te nemen in een ander topic.
prettymama schreef:
02-02-2018 11:36
Ik heb net 2 flessen sap van 1,5 liter erop gezet. Hij gaf aan 3,3 kilo. Dan neem ik aan dat die klopt toch? Of hoort de verpakking bij die 1,5 want dan wijkt die 300gr af?
Sap heeft waarschijnlijk niet dezelfde dichtheid als water, en dan kan het afwijken. Meten met water is het best want 1 liter water = 1 kilo
@prettymama - Bedankt voor de update!

@Limonello - Zal ik een nieuw topic openen of doe jij dat?
prettymama schreef:
02-02-2018 11:36
Neem watr want dichtheid bij kamertemperatuur is exact 1.00. Dus 1L water = 1kg. Als je osmium neemt daarentegen..
Sanseviera, ik wil het wel doen als jij het de volgende keer doet. In de zomer ben ik namelijk minder online, dus dan is het handig dat iemand het stokje even overneemt.

Ik heb net gesport en ben gebeld dat er zieken zijn op het werk. Dus ik ga nu eerst werken en vanavond open in een nieuw topic.

Ik zal het iets van: op weg naar een gezonder, slanker en fitter 2019 noemen.

Dus Evda kom gezellig terug. Je hebt nog een hele tijd om heel vaak te vallen ;-) En dan helpen wij je weer op staan. Zie dit niet alleen als een afvalpoging maar misschien ook wel om enige grip op je adhd te krijgen. Dat je niet direct resultaat moet verwachten, langzaam naar je doel toewerken. En je hoeft hier niet alleen je succesverhalen te vermelden, geldt voor iedereen.

Voor mij persoonlijk gaat dit jaar niet alleen over afvallen, maar ook werken aan mezelf en (sociale)omgeving.
Zijn er nog meer mensen die meerdere doelen hebben?

Ik moet nu helaas echt gaan maar tot vanavond :hello:
Oja weegschaal gaf 57.2 aan!
Limonello, ik werk ook aan van alles momenteel. Zit in een gekke fase qua loopbaankeuzes, mezelf ontdekken en daar van alles van vinden, wat ook weer een weerslag heeft op mijn relaties. Dus ja, zeker meerdere doelen. Een van de belangrijkste: niet zo kritisch/hard zijn op mezelf.

Afvallen/gezond eten is de afgelopen week met ups en downs gegaan. Waar ik vorige week enorm positief was, is het deze week compleet het tegenovergestelde. Veel gebeurd, wat me dan (teveel) raakt en ik het lastig vind om controle te houden. Gewicht is dan ook niet veranderd.

Dus voor mij, wie er dan ook een tabel/schema gaat maken: 67,3
Nieuw topic is aangemaakt.
Op naar een fit, gezond en slank 2019!
69 :cry: ik moet mezelf echt gaan herpakken. Gaat niet goed zo...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-02-2018 10:11
Reden: Spam
99.07% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven