Smaak tijdens kater

donderdag 7 juni 2018 om 23:17
Dat is geen optie voor meneer, als mijn date zo zou denken was hij snel exit

donderdag 7 juni 2018 om 23:37

'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

donderdag 7 juni 2018 om 23:48
Nog een tip voor tijdens de date zelf of onderweg ernaartoe: als je iets heel zuurs zoals citroensap in je mond sprayt/druppelt gaan je speekselklieren heel hard werken; dus een minder droge mond.
Werkte bij mij prima als ik een liedje moet zingen tussen de schuifdeuren bij tante Toos, krijg dan altijd een droge strot van de plankenkoorts.
Kan je gewoon bij je houden in een klein flesje of er mondspray van maken.
Niet overdrijven want dan kom je kwijlend aanlopen, das ook niet goed.
Have fun en denk nog eens na wat de logica is achter '3 biertjes of 10 maakt weinig verschil'.
Wat bedoel je daar in godesnaam mee? Ik denk dat je date zich dat ook afvraagt als je 10 biertjes drinkt tijdens jullie date. Als ze dan een appje krijgt dat ze met spoed weg moet is dat een smoes
Werkte bij mij prima als ik een liedje moet zingen tussen de schuifdeuren bij tante Toos, krijg dan altijd een droge strot van de plankenkoorts.
Kan je gewoon bij je houden in een klein flesje of er mondspray van maken.
Niet overdrijven want dan kom je kwijlend aanlopen, das ook niet goed.
Have fun en denk nog eens na wat de logica is achter '3 biertjes of 10 maakt weinig verschil'.
Wat bedoel je daar in godesnaam mee? Ik denk dat je date zich dat ook afvraagt als je 10 biertjes drinkt tijdens jullie date. Als ze dan een appje krijgt dat ze met spoed weg moet is dat een smoes

vrijdag 8 juni 2018 om 08:12
Je tandenpoetsen voor je naar bed gaat en spoelen met mondwater, een glas water naast je bed en met pepermunt in je mond in slaap vallen.....vooral niet kotsen....in de ochtend weer je tandenpoetsen en spoelen, pepermunt indien nodig.....wanneer het dan nog voelt alsof er een muis in je mond is gestorven weet ik ook niet meer.
Op een andere dag afspreken?...vergeet niet te flossen.
Op een andere dag afspreken?...vergeet niet te flossen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.