Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
vrijdag 13 maart 2009 om 14:53

vrijdag 13 maart 2009 om 15:27
quote:Schravelvot schreef op 13 maart 2009 @ 14:52:
Wat een vrolijk bericht! Ik word er zelf ook helemaal happy van haha
Hoeveel punten moet je nog voor je servies, veel of valt het mee?Een kop en schotel is 3300 punten, de theepot is 7590 punten, een diner bord is 2900 punten, een ontbijt bord is 1900 punten en een gebaksbord is 1790 punten, Dus ik vrees dat ik nog wel even door moet sparen
Wat een vrolijk bericht! Ik word er zelf ook helemaal happy van haha
Hoeveel punten moet je nog voor je servies, veel of valt het mee?Een kop en schotel is 3300 punten, de theepot is 7590 punten, een diner bord is 2900 punten, een ontbijt bord is 1900 punten en een gebaksbord is 1790 punten, Dus ik vrees dat ik nog wel even door moet sparen
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
vrijdag 13 maart 2009 om 16:48
vrijdag 13 maart 2009 om 17:19
quote:Marels schreef op 13 maart 2009 @ 17:11:
Ooooooooh, wat super ADM!!!
Moet ik dan al het kattenvoer maar weer terugsturen?
Ha... ha... wel nee want deze kleine krijgt Royal Canin Kitten hij is nog maar piepklein ( 9 weken ) en net als die van jou zwart! Ik zal snel een fotootje op mijn hyves zetten!
* gaat weer vlug verder met de administratie want loopt door deze happy gebeurtenis ernstig achter op schema *
Ooooooooh, wat super ADM!!!
Moet ik dan al het kattenvoer maar weer terugsturen?
Ha... ha... wel nee want deze kleine krijgt Royal Canin Kitten hij is nog maar piepklein ( 9 weken ) en net als die van jou zwart! Ik zal snel een fotootje op mijn hyves zetten!
* gaat weer vlug verder met de administratie want loopt door deze happy gebeurtenis ernstig achter op schema *
vrijdag 13 maart 2009 om 17:53
quote:AnneDaisyMay schreef op 13 maart 2009 @ 14:41:
de post geweest
En verder lag er nog een goed gevulde envelop met zegels helaas geen naam dus weet niet wie het was maar ontzettend bedankt!!!!!
Nou met jullie hulp komt dat servies elke dag een stapje dichterbij. Ben weer helemaal happy en dan ook nog zulk lekker weer buiten.
ik denk dat ik dat was... met twee paarse notitiebolkpapiertjes?
fijn dat het aangekomen is!
de post geweest
En verder lag er nog een goed gevulde envelop met zegels helaas geen naam dus weet niet wie het was maar ontzettend bedankt!!!!!
Nou met jullie hulp komt dat servies elke dag een stapje dichterbij. Ben weer helemaal happy en dan ook nog zulk lekker weer buiten.
ik denk dat ik dat was... met twee paarse notitiebolkpapiertjes?
fijn dat het aangekomen is!
vrijdag 13 maart 2009 om 17:59
quote:Zwieber schreef op 13 maart 2009 @ 16:10:
Sally en Art, heel erg bedankt voor al die plaatjes!
Er is vermoedelijk nog iemand geweest die zoveeeeeel plaatjes heeft gestuurd dat het niet door mijn brievenbus past dus die moet ik maandag op het postkantoor ophalen.haha, ik denk mijn envelop... die ging ook maar net aan de tntbrievenbus in
Sally en Art, heel erg bedankt voor al die plaatjes!
Er is vermoedelijk nog iemand geweest die zoveeeeeel plaatjes heeft gestuurd dat het niet door mijn brievenbus past dus die moet ik maandag op het postkantoor ophalen.haha, ik denk mijn envelop... die ging ook maar net aan de tntbrievenbus in
vrijdag 13 maart 2009 om 18:25
Poe, ik zie al dat ik een hoop bij te lezen heb... En het was al zo'n gekkenhuis vandaag!
Ik lees straks alles wel terug, voor nu wilde ik even laten weten dat de pakjes voor Netje, Parel, LMS en Ieneminie onderweg zijn. LMS, hij is verstuurd als brievenbuspost!
Ik had een heel aardig meisje aan de balie, die me het volgende verklapte: het is de beslissing van de verstuurder of iets pakketpost of brievenbus post wordt. Maw, sommige van die gasten moeten niet zeiken. Het enige risico dat je loopt is dat een pakket retour afzender wordt gestuurd als het toch niet past. Maar: ze zei dat ze dat in de praktijk praktisch nooit doen! Toch wel handige info...
Ik lees straks alles wel terug, voor nu wilde ik even laten weten dat de pakjes voor Netje, Parel, LMS en Ieneminie onderweg zijn. LMS, hij is verstuurd als brievenbuspost!
Ik had een heel aardig meisje aan de balie, die me het volgende verklapte: het is de beslissing van de verstuurder of iets pakketpost of brievenbus post wordt. Maw, sommige van die gasten moeten niet zeiken. Het enige risico dat je loopt is dat een pakket retour afzender wordt gestuurd als het toch niet past. Maar: ze zei dat ze dat in de praktijk praktisch nooit doen! Toch wel handige info...
anoniem_25558 wijzigde dit bericht op 13-03-2009 18:26
Reden: d en t's na een lange dag... kan nooit goed gaan...
Reden: d en t's na een lange dag... kan nooit goed gaan...
% gewijzigd
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
vrijdag 13 maart 2009 om 18:31
quote:Marels schreef op 13 maart 2009 @ 18:12:
Jaaa, gezien, ze zijn cool!!
Of ik ze pas weet ik niet, maar ze zijn supergaaf!
(sorry, was even eten)
wil je ze ruilen?? ik heb t nog even nagekeken, maar t is echt een maat 8. als je dus normaal schommelt tussen 39/40 dan pas je ze zeker!
ik ben gewoon echt een 40, ( leef op grote voet.. hahah)
Jaaa, gezien, ze zijn cool!!
Of ik ze pas weet ik niet, maar ze zijn supergaaf!
(sorry, was even eten)
wil je ze ruilen?? ik heb t nog even nagekeken, maar t is echt een maat 8. als je dus normaal schommelt tussen 39/40 dan pas je ze zeker!
ik ben gewoon echt een 40, ( leef op grote voet.. hahah)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 13 maart 2009 om 18:57
Pakjes zijn ingepakt helaas niet naar het postkantoor kunnen brengen. Het inpakken was toch een tijdrovender klus dan ik had verwacht. Vriend vond het net een distributie centrum... nou daar leek het wel op ja! Hier liggen 10 pakjes klaar om verstuurd worden. Het postkantoor gaat heel blij zijn
vrijdag 13 maart 2009 om 19:23
ADM, als ik vandaag zo doorlees zie ik nog een overeenkomst. Of heb je geen schoenentic
Ik roep altijd dat ik een algemene accessoirestic heb: schoenen, tassen, sjaal(tje)s, sieraden. Iedereen moet altijd erg om me lachen, en vooral om de manier waarop ik alles heb uitgestald. Krijg er redelijk wat opmerkingen over als mensen het zien .
En kleding heb ik verder ook niet zoveel hoor
Ik roep altijd dat ik een algemene accessoirestic heb: schoenen, tassen, sjaal(tje)s, sieraden. Iedereen moet altijd erg om me lachen, en vooral om de manier waarop ik alles heb uitgestald. Krijg er redelijk wat opmerkingen over als mensen het zien .
En kleding heb ik verder ook niet zoveel hoor
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.