Entertainment alle pijlers

BN'ers spotten in het dagelijks leven...

25-06-2007 22:15 838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie spot er wel eens een BN'er in het dagelijks leven? Vertel dat hier en roddel erover. Wie had wat in zijn boodschappenkarretje? Wie deed wat waar? En hoe? Wat had zij / hij aan? Was zij / hij met iemand anders? Enz.
SLAAPGEDEELTE
RELAXRUIMTE MET JACCUZI
NOG EEN SLAAPGEDEELTE
TE KOOP,VOOR 1,5 miljoen
Interessante foto's ElleM. Maar wat een depri toestand daar in huis!
Jemig zeg! Wat een ontzettende donkere  boel daar! Had verwacht dat zij juist een strak interieur zouden hebben met frisse kleuren. Maar dit is wel een beetje tierelantijnerig met dat orientaalse... Nee, absoluut niet mijn smaak!

Ik kwam trouwens vorige week Derk de Lint tegen (Bob Hoope in "lang leve de koningin" en Gerben in "Zwartboek"). Hij zag er een beetje moe uit. Maar goed, hij kwam bij de v&d vandaan, dus wie weet wat hij daar allemaal heeft gedaan.

Overigens liep Yfke Storm (zo heet ze toch?) twee maanden terug bij ons werk voor langs. Wat is zij verschrikkelijk lang zeg!
Mijn vriendje werk bij de tv en via hem ontmoet ik veel bnn'ers. Daarnaast woon ik in Amsterdam (zuid) en bijna op elke straat hoek kom je er wel een tegen. De allerleukste was alweer van een jaar of 4 terug. Sylvie Meis en Raffael van der Vaart....ze hadden een kleine ruzie, omdat Sylvie een uur te laat was op haar werk (was toen in een studio, het was geblindeerd glas en zij hadden niet door dat er aardig wat mensen konden mee genieten) Hij moest al haar tussen dragen, want ze waren wezen shoppen. Vond haar behoorlijk arrogant die dag. Maar het was zeker grappig.
Van die Thijs Römer wordt je vanzelf depri volgens mij.
Hoe kom je nou aan die foto's?

Ik vind de inrichting niet depri, ziet er wel knus uit vind ik. Met stijl. Niet zo'n 13 in een dozijn inrichting.
als het goed is kwam dat vandaag voorbij bij Shownieuws..  (het huis van Katja..)
quote:

quote: fashionvictim reageerde

quote: Stardusty reageerde

Eloy ging met Stephen van Boyzone toch? Of ben ik nu in de war?

Yep. Is al weer een aantal jaar over, hoor. Nee dan weet ik wie het is en dat hij er de laatste keer niet verlept uitzag inderdaad

Eloy, haha, das mijn ex buurman. Hij woonde tot een maand of 4 geleden naast ons. Inderdaad ex van Carlo Boshart, die hier ook in de buurt woont (en een keer bij de lokale bakker voordrong "mag IK even voor?" omdat een paar kinderen zijn handtekening vroegen, en hij snel weg wilde :P).

Eloy had, na al die jaren, nog steeds regelmatig Duitse fans voor zijn (en onze) deur staan. Vreselijke types, sommigen zelfs met man en kind! Daar snapte ik niets van. Wachtende (in de regen) tot hij naar buiten zou komen, wat soms niet gebeurde... :D Ze kwamen dan knuffelberen en zelfgebakken taart brengen, en wilde met hem op de foto. daar was hij niet te beroerd voor.

Meer vertel ik niet ;)!
quote:

TE KOOP,VOOR 1,5 miljoen

Voor dat gehele zwarte pand of de helft ervan? Zonder parkeerplaats of garage?
quote:

Yep. Is al weer een aantal jaar over, hoor. Nee dan weet ik wie het is en dat hij er de laatste keer niet verlept uitzag inderdaad

Eloy, haha, das mijn ex buurman. Hij woonde tot een maand of 4 geleden naast ons. Inderdaad ex van Carlo Boshart, die hier ook in de buurt woont (en een keer bij de lokale bakker voordrong "mag IK even voor?" omdat een paar kinderen zijn handtekening vroegen, en hij snel weg wilde :P).

Eloy had, na al die jaren, nog steeds regelmatig Duitse fans voor zijn (en onze) deur staan. Vreselijke types, sommigen zelfs met man en kind! Daar snapte ik niets van. Wachtende (in de regen) tot hij naar buiten zou komen, wat soms niet gebeurde... :D Ze kwamen dan knuffelberen en zelfgebakken taart brengen, en wilde met hem op de foto. daar was hij niet te beroerd voor.

Meer vertel ik niet ;)!

Ja echt hè? Ik kreeg elke keer de neiging om uit te stappen en die Duitse meiden te vertellen dat hij toch echt homo was ;)
'It could be lupus'
quote:

quote: brite reageerde

Meer vertel ik niet ;)!

Ja echt hè? Ik kreeg elke keer de neiging om uit te stappen en die Duitse meiden te vertellen dat hij toch echt homo was ;)

Haha, ja ik ook! Ik bedoel; wat DENK je dan; dat je een kans maakt ofzo. Hij is zo homo als t maar zijn kan :D. En die Duitse kerels die met hun vrouw meegaan om bij Eloy (de man waar hun 'vrouwtje' op geilt) de hele zondag voor de deur te wachten, snappen julli het? :o

Stardusty: nu weet jij waar ik woon :)!
Nou het waren bepaald geen 'vrouwtjes'. Mèn, wat een molenpaarden .

Aan de linkerkant of rechterkant als je voor het huis staat? Woon je in het mooie gedeelte van het dorp
'It could be lupus'
Sto ben jij Patty Brard?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Sto ben jij Patty Brard?U gaat niet door voor de magnetron.
'It could be lupus'
quote:

Nou het waren bepaald geen 'vrouwtjes'. Mèn, wat een molenpaarden .

Aan de linkerkant of rechterkant als je voor het huis staat? Woon je in het mooie gedeelte van het dorp

Sorry even off-topic

Aan de linkerkant, aan het slootje. En, ja, we wonen heerlijk!!!! Jij woont toch in het dorp richting de snelweg, bij de Deen en C1000, zeg maar!? Hoorde ik van mijn vriendinnetje Sam. Wie weet hebben we elkaar wel eens gezien . Zit jouw kindje toevallig ook op KDV Zonnedauw? Nika wel, is zo leuk daar!

Ja, ik wilde het niet zeggen, maar inderdaad een paar molenpaarden. manlief zei vaak "er staan een paar paarden voor de deur". Ik serieus kijken, dacht dat ie paarden van stal De Vries bedoelde, nee hoor; t waren Duitse Merries :P;).
quote:Sto ben jij Patty Brard?Patty speelde niet in musicals,dussssssss
quote:

Hoe kom je nou aan die foto's?

Ik vind de inrichting niet depri, ziet er wel knus uit vind ik. Met stijl. Niet zo'n 13 in een dozijn inrichting. Die foto's kun je vinden op Funda.nl.
Op Funda kun je ook zien wat je voor die ruim 1,5 miljoen euro erbij krijgt,het zijn 2 appartementen,geen garage,geen tuin of balkon.Die locatie in Amsterdam is duur.Voor die 1,5 miljoen heb ikzelf toch liever wat anders;)
Brite, ja dat dorp inderdaad .

Ceetje zit op het Kids-kinderdagverblijf, die andere dus.
'It could be lupus'
quote:Op Funda kun je ook zien wat je voor die ruim 1,5 miljoen euro erbij krijgt,het zijn 2 appartementen,geen garage,geen tuin of balkon.Die locatie in Amsterdam is duur.Voor die 1,5 miljoen heb ikzelf toch liever wat anders;)ja ik ook, kun je leuk vrijstaand huisje voor kopen op mooie locatie
quote:

quote: Very Cherry reageerde

Sto ben jij Patty Brard?

Patty speelde niet in musicals,dussssssssAha. Op die fiets. Sto, ben jij Jim Bakkum?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ben écht niet nieuwsgierig hoor, maar há...ik weet nu wel mooi waar Star woont... :D

Sta zelf op de huurderslijst voor hetzelfde durrep, en heb er zondag nog mijn verjaarsfeestje gevierd. Wat zou een huurwoning daar mij welkom zijn (maar dat duurt nog wel een jaartje of 25 denk ik, helaas).
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven