Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

18-03-2009 17:15 5018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic!

En een link naar ons vorige topic:

Welk parfum heb jij vandaag op?

Goedemorgen allemaal!

Welkom lad en tijgermeisje!

Lad: hoe vind je de mannengeur van Victor& Rolf, volgens mij Antidote?

Vandaag draag ik: Quel Amour van AG (proefje)

Taylor inderdaad even bellen of mailen, dit gaf Lianne mij gisteren ook aan om te doen.

Girlxxx: ja hij is echt lekker maar hij is wel snel weg bij mij maar goed royaal sprayen dan maar.
Er gaat bij mij iets fout, iedere keer worden mijn berichten 2x geplaatst
Vandaag in Chloe

Ik vind Perles ook lekker ruiken van Lalique, maar Amythist ook, krijg altijd veel complimentjes als ik deze draag..kennen jullie deze ook??

Tijgermeisje ik heb die Sun ook van Dior..dat is voor mij echt het zomergevoel als ik die op heb..echt heerlijk, alleen jammer dat die niet lang ruikt maar je mag er mee in de zon dat is dan weer een pluspunt.

Berteke erg he collega's die maar 1 keer douchen, ik heb 1 collega als die op mijn kantoor is geweest..dan moet ik sprayen met eigen parfum om de zweetlucht te verdoezelen..ik zou hem het liefst helemaal ondersprayen bah bah wat vind ik dat toch vies..

Emma ik ben ook helemaal make up gek..bij welke site bestel jij je make up??
p.s. Plompiedom, Dalida, Emma, Girl xx , Vivenda, Juffie en de rest..hebben jullie ook Hyves??
Emma, wat vervelend zeg! Maar goed: Youth Dew is erg lekker hoor, goede keus! Beetje Opium achtig, beetje Cinnabar..lekker.

Poeh, wat een rotweer vandaag..ben net thuis van een afspraak en helemaal nat geregent. Nu achter de PC met een lekkere beker hete koffie en vanmiddag weer aan het werk!

Girl, ik wil ook ooit nog 's de olie kopen van White Musk..de EDT en EDP doen het op de een of andere manier niet goed op mijn huid, mss id deze beter!

Ah..makeup...ben ik ook gek op!!

Even off topic maar weet iemand een goede licht grijze oogschaduw die niet glimt?**
Emma, nou das aardig wat vind ik zeg, voor hetzelfde geld heeft iemand dat geld niet....ik bestel ook vaan bij Fragrancenet want daar hebben ze weer veel andere merken zoals Etro voor 45 euro etc etc . Ik ben benieuwd.

Ik hou je op de hoogte. Jeetje boven de 22 euro zit je natuurlijk zo!

Dalida wat een prachtige naam jouw geur, daar zou je het alleen al voor opdoen! Is kindje al weer beter?
Taylor, die van Yves saint Laurent met kwastje, is vloeibaar dus soort oogschaduwpen en blijft echt hele dag mooi zitten, bij Henny gekocht. Zier er bijna net zo uit als de camouflage van dit merk.

White musk die goed ruikt is van Serge Lutens en Montale oa.

Die v Body shop is zo weg, ook de olie vind ik.
Moeki: amythist heb ik ook, lekkere geur! Ik gebruik hem vaak icm bodylotion

Pfff, 1x in de week douchen ik vind 1x per dag soms al te weinig
gatver 1 keer per week. Ik had ook een collega die stonk maar we zeiden het gewoon tegen die collega, is even moeilijk maar je moet wel een hele dag met iemand werken en iedereen had er last van dusss. Eerst zeiden we in het algemeen zodat hij het op zou pakken zo van: jee wat een vieze zweetlucht hangt hier maar kwartje viel helaas nog niet. Ik snap niet dat iemand dat zelf niet ruikt. Soms hebben mensen ook dagen zelfde kleding aan. Echt erg.

Ja Ametyst is ook lekker.
** Is de oogschaduw pen vrij van glimmers? Dat vind ik zo vreselijk? ** Sorry..ga weer off topic. Ik zoek eigenlijk een oogschaduwpoeder, dus alle tips zijn welkom**

Zo..en nu hou ik erover op
Nouja, op zich snap ik el dat iemand zichzelf niet meer ruikt na 1 week douchen...als ik dagen achter elkaar dezelfde geur draag ruik ik mezelf ook niet meer...maar het is ronduit smerig, geen twijfel over mogelijk! Bah..1 x per week...ik douch 2 x per dag..lekker hoor.
Taylor, alleen als je hem opdoet omdat hij dan moet drogen verder glimt hij niet, echt topproduct.
ja ik doche ook 2 keer p dag maar mijn kinderen zijn echte viespeukjes, die moet ik altijd dwingen, echt erg! Zwervers zijn het!
Volgens mij heeft Clinique oogschaduws zonder glimmers..

Smelly wij hebben die collega er al een paar keer op geattendeerd, maar hij zal het zelf wel niet meer ruiken..lastig dan...
vandaag the one van D&G

weet iemand een Nederlandse site waar ik Heliotrope kan bestellen? Ik heb al van alles zitten googlen maar kan niets vinden.
Dank Moeki en Smelly, ga van de week op zoek.

Heyjij: vlgs mij niet...ik denk dat je echt naar een parfumerie moet! Maar mss hebben de anderen hier een andere mening?
Iedereen ruikt weer erg lekker zo te horen,veel variatie hahaha

Ben een beetje honkvast met geuren merk ik , dus vandaag weer eens Angel op .

Dacht nog aan Sun,maar das de goden verzoeken ..
Smelly is fragrancenet een beetje betrouwbaar..of krijg je hier ook weer hoge douanekosten en shipping kosten?? Ik wil graag Black bestellen van Bvlgari..hier verkopen ze ook alle geuren van Etro!
Moeki, had jij de Rem besteld? Op zich, toen ik vanmorgen aan de mouw (van mijn jas) rook waar ik de geur gespoten had, rook ie toch wel errug lekker!! Wat vindt jij ervan?
Heijjij, bij Celeste parfumerie via haar webshop kan je alles bestellen , ook Heliotrope!
quote:moeki schreef op 25 maart 2009 @ 11:58:

Smelly is fragrancenet een beetje betrouwbaar..of krijg je hier ook weer hoge douanekosten en shipping kosten?? Ik wil graag Black bestellen van Bvlgari..hier verkopen ze ook alle geuren van Etro!

Moeki, ik bestel daar vaak hoor, scheelt een boel al heb ik Bulgari Black via Parfumcenter besteld, maar ik heb nog geen douanetoestanden gehad.

Ook Chantal Thomas heb ik daar besteld en nog een aantal hele bijzonderen.
Smelly, bij Celeste kan je Heliotrope niet bestellen, kijk maar op haar site.
Mss uitverkocht? Ik kán me herinneren dat ie er wel opstond ooit 's...
Taylor, ga gewoon een keer naakt( ik bedoel zonder geur ) naar Henny en spuit hem daar eens helemaal op! Je zult verbaasd zijn hoe ontzettend lekker de REM is, met niets te vergelijken , dan weer fris, dan weer zacht, tropisch en beetje Kokos erin.

Op het internet zijn er altijd heel veel oproepen over deze geur, hij is echt heel bijzonder en 100 ml kost niet eens veel bij Henny en dan nog 10% eraf...ik word door vreemde mensen gewoon overal aangesproken als ik deze op heb.

Die anderen vond ik wel lekker maar missen de zonnenbrand en de tropische sfeer die Rem wel in zich heeft.

( kan je gelijk de nieuwe Kelly Caleche ruiken hahaha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven