Entertainment alle pijlers

BN'ers spotten in het dagelijks leven...

25-06-2007 22:15 838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie spot er wel eens een BN'er in het dagelijks leven? Vertel dat hier en roddel erover. Wie had wat in zijn boodschappenkarretje? Wie deed wat waar? En hoe? Wat had zij / hij aan? Was zij / hij met iemand anders? Enz.
Victor Lowe bij de kaasboer. Leuke man!
Goh, door dat gepush van Jorinde is dit zowaar nog een goedlopend topic geworden!

* Geweldig topic en allemaal zo lekker belangrijk en op feiten gebasseerd!*
NIet echt spannend maar heb in de lunchpauze Yvonne Keuls (ned. schrijftster) gezien, en nee heb niet kunnen zien wat ze at
Ik heb een spannend verhaaltje over Sonja Bakker. Mijn schoonmoeder zat in Utrecht in de bus. Er zat een meisje vlakbij haar en die was aan het bellen. De hele bus kon meegenieten toen ze vertelde dat haar nichtje was opgenomen in een anorexiakliniek en dat Sonja Bakker één van de andere patiënten is.

Mijn schoonmoeder stapte bij dezelfde halte als het niet-meer-bellende meisje uit en heeft haar aangesproken. Ze heeft gevraagd of het echt waar was en dat meisje heeft vrij overtuigend verteld dat het echt waar is...
Het gerucht over Sonja die met anorexia zou zijn opgenomen gaat al zó lang, in verschillende varianten, maar het klopt niet.
@ armana: proest ;)

ik ben ook een keer een vrouw uit onm tegengekomen. ik herkende haar wel, maar wist niet waarvan. ik dacht dat ze ook naar mij keek met een blik vol herkenning, dus toen ze langsliep zei ik heel vrolijk hallo! alles goed? en zij gaf antwoord. de vriendin die ik bij me had viel zowat naar rechts en zei: ken je haar ken je haar? dus ik zei ja volgens mij zie ik haar wel eens in de supermarkt. maar ze bleek in onm te spelen. later was ze te zien in eigen huis en tuin of iets in die trand. ze is blond, weet haar naam even niet meer. wel heel vriendelijk dus haha.

en wij hadden ook zoiets met mari van de ven. samman en ik liepen met nog een stel over de pc hoofdstraat (nee zo decadent zijn we niet, het was zondag en we konden daarachter onze auto gratis parkeren...) en lopen we mari tegen het lijf. dus samman zegt: mari! jongen hoe is het? en mari begint een heel verhaal en eindigt met: waar ken ik jou ook alweer van? dus samman zegt ach gewoon van je weet wel, amsterdam enzo. dus mari: ja inderdaad. leuk om je weer eens te zien en toen liep hij verder. nou op de hoek piste ik zowat in mijn broek. maar ook: spontane leuke vent!
O fuckaduck, ik heb ooit een glas rode wijn over de witte broek van Paul van Vliet gegooid! :D

En ik zat met Maurits en Marilene en Constantijn en Laurentien op een vlucht van Nice naar A'dam.

Laurentien is leuk (en mager!!), ik babbelde met haar tijdens het inchecken over  Claus Casimir, die in de buggy zat.

En Maurits hielp heel galant de trolley in de bagageruimte te proppen.

Knappe vent.

En het was een gewone transaviavlucht.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Ik heb Constantijn en Laurentien op een bruiloft ontmoet.  We waren daar met mijn ouders.  Er waren te weinig zitplaatsen en C. stond galant zijn zitplaats af aan mijn moeder. Mijn moeder en ik hebben een hele tijd gezellig met L. zitten praten, ze was toen hoogzwanger.  Het zijn aardige lui.
Ik heb een keer naast Tom Egbers in de trein gezeten. Het is heel lang geleden, want je mocht nog roken en ik heb toen een vuurtje van hem gekregen.
Maurits en Marilène hebben een keer lang moeten wachten door mij.

Bij een concert in het concertgebouw speelde mijn nicht Janine Jansen, in de pauze mochten m'n moeder en ik even naar de antichambre komen, aangezien ik Janine al lange tijd niet meer had gezien stonden we heerlijk te kletsen, m'n moeder trok aan m'n mouw, 1x 2x ik keek achterom, oops daar stonden ze achter me keurig te wachten tot ik uitgebept was om ook even met haar te spreken :$...
quote:

Ik heb een spannend verhaaltje over Sonja Bakker. Mijn schoonmoeder zat in Utrecht in de bus. Er zat een meisje vlakbij haar en die was aan het bellen. De hele bus kon meegenieten toen ze vertelde dat haar nichtje was opgenomen in een anorexiakliniek en dat Sonja Bakker één van de andere patiënten is.

Mijn schoonmoeder stapte bij dezelfde halte als het niet-meer-bellende meisje uit en heeft haar aangesproken. Ze heeft gevraagd of het echt waar was en dat meisje heeft vrij overtuigend verteld dat het echt waar is... Wat raar dat je schoonmoeder zo'n meisje dan aanspreekt...
Wat raar dat je schoonmoeder zo'n meisje dan aanspreekt...

Die spreekt iedereen aan!:$
Even kijken, ik heb eens in de rij achter Guusje Nederhorst gestaan, alleen wist ik dat niet want ik ken haar niet, maar de cassiere vertelde me dit even later. Het zal wel. Ik zou haar nu nog steeds niet herkennen (op een foto dan, he). Ik let bovendien nooit op de boodschappen van andere mensen, dus wat ze kocht kan ik je niet vertellen. Het was bij een AH in Scheveningen, misschien vinden jullie dat boeiend om te weten, dat ze daar shopte. Verder zijn we volgens mijn vriendin een aantal soapsterren gepasseerd op dagjes uit, maar die namen ben ik al weer vergeten (wsl omdat ze niet dramatisch zijn overleden zodat het verhaal niet blijft hangen) en die ik ook niet herken omdat ik ze niet ken (kijk geen soaps en vind Nederlandse series verschrikkelijk). Politici en (in mijn ogen) bekende wetenschappers kom ik beroepshalve vaak tegen, maar die kent mijn vriendin dan weer niet en ik vermoed dat dat hier ook niet echt indruk maakt.
-stond laatst achter tooske en baby in de rij bij de ah, ging ze haar man bellen heel hard aan het praten was ze!

-In de straat waar ik ben opgegroeid woonde vroeger paul de leeuw en frederique huidts, die heb ik ook heel vaak gezien.

-Laatst kwam ik ook in die buurt joop braakhekke tegen in zijn cooper mini

-Marilene en maurtits in artis, hadden een partijtje  van een van de kinderen.

-Bas westerweel en babette van  veen in diezlfde AH (allemaal in oud zuid!)

_Zie heel vaak bn-ers in de cornelis schuyt, robert van de brink, winston gerstanovich (weet niet hoe je dat schrijft!)

Ben dus opgegroeid in Zuid en daar kijk je echt niet meer op van een bn-er er wonen er zooo veel!
quote:Het gerucht over Sonja die met anorexia zou zijn opgenomen gaat al zó lang, in verschillende varianten, maar het klopt niet.Het schijnt dat ze daar juist voor haar werk was, op zo'n afdeling voor anorexiapatiënten, niet zelf als patiënt.
Mick Harren (valt dat trouwens onder BN-er, al denkt hij zelf van wel?) luid bellend in Purmerend.
'It could be lupus'
quote:Mick Harren (valt dat trouwens onder BN-er, al denkt hij zelf van wel?) luid bellend in Purmerend.Wie is dat?
Zo'n DriesRoelvinkWolterKroes-achtig typ.
'It could be lupus'
Wat me ook nog te binnen schiet, ik ben in een vliegtuig in het kruis van Rick Engelkes gevallen.

Ik zat helemaal achterin, bij de plees. Er  kwam een leuke vent aanlopen en ik bekeek hem vol aandacht. Ik wist niet wie hij precies was, maar mijn vriendinnen aan de overkant van het gangpad wel.

Hij moest wachten bij de w.c, naast mijn seat. Ik bukte me om wat uit mijn tas te pakken op de grond en toen kwamen we in een luchtzak en ik zat zo met mijn snufferd in zijn kruis.

Mijn vriendinnen gierden van het lachen natuurlijk.

Ik zei tegen hem, al blozend: oo, sorry!

Hij: geeft niks.

Dat dacht ik wel wel. ;)
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Zag Maandag Partick Kluivert en Gerard Joling aan het strand op Ibiza.

Er zullen ongetwijfeld nog wel meer VIP's bijgezeten hebben, maar ik woon al een tijdje niet meer in Nederland dus had geen idee wie al die mensen waren (het was een hele "entourage"). Veel kinderen ook, en een zwangere dame (vriendin van Kluivert?). Zal volgende week wel even aan m'n moeder vragen om de roddelbladen te screenen.
Marco Borsato en zijn gezin zijn daar ook op vakantie!
Ik heb een keer Dennis uit GTST  gezien op Beachbop Bloemendaal. Hij is best klein in het echt.

En met winkelen in Zwolle zag ik schaatser Gerard van Velde (die toen met de Olympische spelen in zijn blote borst rondliep) echt álle vrouwen waren hem zwaar aan het checken :D.

Ik woon dichtbij een paleis en zie ook wel af en toe wat leden van het koninklijk huis. Ook een populaire lokatie voor trouwfoto's. Zo was daar laatst een voetballer van Heerenveen Yildrim met zijn bruidje toen ik daar even wandelde met baby.

En ik heb David Beckham in het echt gezien! oke, het was wel vanaf de tweede ring in de Arena :P. Dus dat telt denk ik niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dennis uit GTST? Is dat Koert-Jan de Bruin? Hij heeft me een keer borstencreme van Clarins verkocht (zijn ouders hebben een parfumeriezaak). Leuke jongen om te zien. Mijn borsten zijn er overigens niks mee opgeschoten.
Koert Jan is koel.
'It could be lupus'
quote:Marco Borsato en zijn gezin zijn daar ook op vakantie!Lees net op teletekst dat Erik de Zwart en Marco Borsato zijn beroofd op Ibiza. Helaas was ik er niet bij... dus geen ooggetuigenverslag..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven