Partner heeft altijd pijn bij een erectie

03-04-2019 23:45 49 berichten
Lang nagedacht of dit bij relaties of hier moest. Mijn partner en ik zijn al jaren samen en hebben jonge kinderen. Ons seksleven is altijd matig geweest. We deden het niet vaak, en sinds er kinderen zijn helemaal niet meer. Ik heb vaak gevraagd wat er was, maar dan kreeg ik niet echt antwoord. Als ik er heel erg om zeurde, dan kwam het er 1-2 keer per maand van. Het was dan wel altijd fijn.

Afgelopen winter speelde ik voor het eerst met een idee van een open relatie. Mijn huwelijk is verder goed, maar het totale gebrek aan iets van een seksleven brak me op. Ik had een mogelijkheid met iemand van werk (andere afdeling, congres, etc.), maar heb het niet gedaan. Ik wil namelijk mijn partner, en niet iemand anders.

Onlangs kwam het onderwerp weer ter sprake. Ik voel me echt wel geliefd (mijn man is heel knuffelig en complimenteus), maar op seksueel vlak verwaarloosd. Uiteindelijk kwam het hoge woord eruit: mijn man wil wel, maar heeft altijd pijn als hij een erectie heeft. Als we het sporadisch doen, dan gaat het wel weg als we een paar minuten bezig zijn. Maar als we het vaak achter elkaar doen (twee keer per dag, elke dag of om de dag) dan gaat die pijn niet meer weg.

Voordat wij een relatie kregen, is hij er tweemaal mee naar de huisarts gegaan. Die heeft de eerste keer gezegd dat hij het ook niet wist, en de tweede keer dat het tussen zijn oren zat. Hij gaat nu naar onze huisarts om een verwijzing naar de uroloog te vragen. Zelf vreest hij dat hij niet ontkomt aan een besnijdenis.

Lang verhaal, maar de vraag is: herkent iemand dit, en wat kan ertegen worden gedaan? Omdat man twee keer is afgewimpeld, wil ik nu dat hij goed voorbereid het gesprek in gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ga met hem mee, een arts moet hem wel serieus nemen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Sleep hem naar de dokter en ga niet weg voor er een oplossing is. Arme man :cry:
Been there, done that, got the T-shirt.
Een besnijdenis lijkt me nu ook niet het ergste wat je kunt overkomen. Of ze moeten het zonder verdoving doen.
Wat een vreemde reactie van jullie huisarts. Dat is toch vreselijk als seks altijd pijn veroorzaakt? Als hij hem niet doorverwijst zou ik op zoek gaan naar een andere huisarts.
Waarom een besnijdenis? Heeft hij ook een te nauwe voorhuid dan? Het was toch een onverklaarbare pijn?
Eerst naar de huisarts en ga desnoods naar een andere voor een second opinion! Pijn is niet normaal.

En een besnijdenis stelt relatief weinig voor. Wel stel ik voor als je slecht tegen bloed kan niet tijdens de besnijdenis naar je pielemuis te kijken :lol:
RégineFilange schreef:
04-04-2019 00:11
Waarom een besnijdenis? Heeft hij ook een te nauwe voorhuid dan? Het was toch een onverklaarbare pijn?
Precies dat. Als het een te nauwe voorhuid is heeft hij pijn die vrij duidelijk is. Een volledige besnijdenis is dan overigens niet nodig, in feite alleen een klein sneetje in de voorhuid.

Maar als de pijn echt zo onduidelijk is, waarom vreest hij dan een besnijdenis?

Kan het zijn dat hij zelf best voelt waar het probleem zit, maar het niet bij een arts onder woorden weet te brengen? Wat bij die huisarts overigens begrijpelijk is, wat een incompetente idioot is dat!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Even ter verduidelijking, de huisarts waar hij bij is geweest, was zijn toenmalige huisarts. We hebben uiteindelijk samen een huis gekocht in een andere plaats, en dus ook al jaren een nieuwe huisarts
Man zegt op te zien tegen een eventuele chirurgische ingreep. Maar ja, ik vind het ook niet echt een oplossing om dan maar de rest van ons leven geen seks meer te hebben. Ik heb hem nu voor het blok gezet: of je gaat naar een uroloog, of ik wil een open relatie. Hopelijk kan de uroloog ernaar kijken en hem deels geruststellen.

Tegelijkertijd moet ik het allemaal ook verwerken. Ik heb me zo vaak afgewezen gevoeld en ik snap niet waarom hij er na tien jaar pas mee komt, zeker nadat ik het zo vaak heb aangekaart en gesmeekt me te zeggen wat er nu was (maar het was altijd: werk, moe, stress, etc.).
Isolde85 schreef:
04-04-2019 06:53
Man zegt op te zien tegen een eventuele chirurgische ingreep. Maar ja, ik vind het ook niet echt een oplossing om dan maar de rest van ons leven geen seks meer te hebben. Ik heb hem nu voor het blok gezet: of je gaat naar een uroloog, of ik wil een open relatie. Hopelijk kan de uroloog ernaar kijken en hem deels geruststellen.

Tegelijkertijd moet ik het allemaal ook verwerken. Ik heb me zo vaak afgewezen gevoeld en ik snap niet waarom hij er na tien jaar pas mee komt, zeker nadat ik het zo vaak heb aangekaart en gesmeekt me te zeggen wat er nu was (maar het was altijd: werk, moe, stress, etc.).
Voor wat het waard is, het schijnt onder mannen regel te zijn dat ze liever impotent door het leven gaan dan een arts te bezoeken voor urologische kwesties. Het is niet uitzonderlijk van je man en het zegt niets over jou of jullie relatie.
(Dead Kennedys)
Als zoiets simpels als een besnijdenis kan helpen is het toch doodzielig dat jouw man dit al zijn hele leven in de weg staat?
Ja inderdaad, hup naar de dokter en niet weggaan tot er een oplossing is gevonden.
Veel plezier samen na de genezing :loveys:
Een vriendje van mij had een nauwe voorhuid, jarenlang meegelopen
Ik heb hem naar de huisarts gestuurd,kleine ingreep... Heel nieuw leven
lilalinda wijzigde dit bericht op 04-04-2019 08:57
0.73% gewijzigd
De vriend van mijn beste vriendinnetje had precies dezelfde klachten.
Ze voelde zich daardoor zo onzeker omdat ze niet wist wat het was. Op een gegeven moment dacht ze dat hij misschien homosexueel was. Uiteindelijk kwam het hoge woord eruit en had ook hij altijd pijn bij seks. Hij is inderdaad ook besneden en ze hebben, naar mijn weten, een beter seksleven dan ooit.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fimosis

Maar dan zou hij dat zelf weten. Pijn kan vele oorzaken hebben. Een gevoel kan ook zó fel zijn dat het bij de categorie pijn gaat horen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
04-04-2019 08:48
Een gevoel kan ook zó fel zijn dat het bij de categorie pijn gaat horen.
Zou dat de titel verklaren wellicht? :sherlock:
(Dead Kennedys)
Misschien heeft hij zichzelf nooit met andere mannen vergeleken.
JollyRider schreef:
04-04-2019 07:03
Voor wat het waard is, het schijnt onder mannen regel te zijn dat ze liever impotent door het leven gaan dan een arts te bezoeken voor urologische kwesties. Het is niet uitzonderlijk van je man en het zegt niets over jou of jullie relatie.
Wat ongelofelijk triest als dat waar is. Ik snap niet hoe je je relatie (en je eigen gezondheid) zo op het spel kunt zetten.
Uroloog. En succes !
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Het is vanuit jouw standpunt normaal om seks te verlangen van je partner. Hij heeft nu de keuze om er zelf iets aan te doen of jij kan genieten van een minnaar.
Hier een kerel. Als hij idd niet besneden is, dan kan er behoorlijk wat spanning op het toompje komen en dat wordt met seks nog harder belast. Dus dat doet vooral pijn tijdens erectie en nog veel meer

Laat je man zich in vredesnaam doorverwijzen naar een uroloog. En ga idd mee.
Ik ken in mijn kennissenkring meerdere mannen die hiermee problemen hebbben gehad. Ook bijv . een gescheurd toompje wat schijnbaar een behoorlijk bloedbad opleverde. Heel sleccht dat een huisarts dat niet serieus nam. En laat je man hier meer doormodderen vanwege schaamte of onbekendheid. Het komt meer voor dan je denkt.

Als je kan uitsluiten dat het iets lichamelijk is, zou je met een sexuoloog kunnen praten.

Vind het al heel goed dat je niet bent vreemdgegaan. maar dat deze "bekentenis" hebt los weten te krijgen. Echt, als jullie dit weten op te lossen, dan krijg je een man terug die wat heeft in te halen. Maar, niet te vroeg juichen. Eerst maar eens naar die huisarts.
Charles_Gentle28 schreef:
04-04-2019 09:19
Het is vanuit jouw standpunt normaal om seks te verlangen van je partner. Hij heeft nu de keuze om er zelf iets aan te doen of jij kan genieten van een minnaar.
want???
Ik kan me best voorstellen dat je zelf je kwaal gaat bagatelliseren bij de huisarts. Uit bescheidenheid. En dan denkt die arts dat het een heel geringe klacht is.
lilalinda schreef:
04-04-2019 09:25
want???
Een relatie zonder seks is vriendschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven