Kletstopiczondernaam deel I

maandag 10 juni 2019 om 16:36
Ik denk aan odd / cd.
Misschien gecombineerd met wat anders. Dat zou dan wel ass of adhd kunnen zijn, die combinatie komt wel relatief!! vaak voor. Maar is dus nog steeds zeldzaam.
Maar valt idd weinig zinnigs van te zeggen op basis van dat ene incident.
impala wijzigde dit bericht op 10-06-2019 16:42
37.59% gewijzigd
.

maandag 10 juni 2019 om 16:49
Gisteren naar een prachtige, zeer droevige, indringende film geweest met man.
Film duurde maar liefst 4 uur!
Zeer indrukwekkend dat wel.
De regiseur heeft een eind aan zijn leven gemaakt, omdat men de film in wilde korten tot 2 uur. Man en ik begrepen heel goed waarom inkorten een onmogelijkheid was.
Het zal dus zijn enige levenswerk zijn en blijven.
Helaas.
Gaan zien dames, is de moeite van het lange zitten meer dan waard.
An elephant sitting still.
Film duurde maar liefst 4 uur!
Zeer indrukwekkend dat wel.
De regiseur heeft een eind aan zijn leven gemaakt, omdat men de film in wilde korten tot 2 uur. Man en ik begrepen heel goed waarom inkorten een onmogelijkheid was.
Het zal dus zijn enige levenswerk zijn en blijven.
Helaas.
Gaan zien dames, is de moeite van het lange zitten meer dan waard.
An elephant sitting still.

maandag 10 juni 2019 om 18:29
Die had ik al eerder ingeruildAllyMcBeal schreef: ↑10-06-2019 18:19Je ava is een stuk donkerder nu. Die leuke roze maar ingeruild?![]()

maandag 10 juni 2019 om 20:50
Hmmmmmmmmm.Betty_Slocombe schreef: ↑10-06-2019 20:49Ik heb vandaag toch een heerlijke milkshake gehad. In fokking Winsum, of all places. Gewoon vol softijs in de beker. Wat een cadeautje.
Heb je geen plaatje?

maandag 10 juni 2019 om 21:08
Vanzelfsprekend.
Maar geen plaatje telt niet.
Oja, wat ik had gegeten: biefstukje met aardappeltjes en een citroenwaterijsje toe.
Laatste keer poepen was vanmorgen na het sporten en seks weet ik niet eens meer wanneer dat was. Stofzuigen heb ik vrijdag gedaan en vandaag de laatste was in de droger. Die moet ik er nog uit halen bedenk ik me nu. Ik kijk Charlies Angels, mijn bankrekening is leeg op 43 euro na, voor lunch had ik falafel van de lekkerste falafelmaker bij de Arena, de Decathlon was een hel vandaag, de pioenrozen komen prachtig uit, op 1 na en ik heb nog een sportshirt nodig, maar kan niet slagen, dus echt heel erg en we hadden vanmiddag aan de zeekant onweer en regen.