De ruilers willen nog meer kwijt!!
zondag 22 maart 2009 om 11:38
Hoi!! Naar aanleiding van alle gezelligheid op t ruiltopic, numaar met degene die willen ook samen aan de lijn... wie mee wil schrijven, mag mee doen....
naamleeftijdlengtestart gewichtstreef gewichtdeze week afgevallentotaal afgevallenbijzonder hedenNoa??1,68 64 kg57 kg1,51,5is de oudste en de wijsteMiss_Lemon251,6287 kgsport wel 3 keer in de week!!Sterretjeeeisookheelerggoedbezigkrijgt hier veel morele steun!!!!Jacqie??1,6286 kg70 kgVarisha241,6180 kg58 kgIk ben ik het is niet anders25welheelerggoedbezigmag nu niet lijnen, doet mee voor morele steun en netjes eten!Annedaisymay341,6569 kg57 kgLiefje83271.7195 kg80 kgKrissie16331,7778 kgstart na de pasenQueenie11,7358 kgParis_rose1,7868 kg63 kgwil 5 kg kwijt totaan oude gewichtTouch Of Pink251,7578 kg70 kgmag nog niet sporten ivm knieoperatieGolfmeisje291,7488 kg68 kg0.60.6Netje411.82135 kg99 kgis bijna jarig!!!Biol261,7995,875 kg1,01,0wil afvallen voor St. Maarten in dec!!
Liefs!!
jullie zijn echt schatten!!! Doet me goed! Ondanks alle slechte dingen, ben ik ook een klein beetje trots op mezelf..
Naast te veel eten ben ik nl ook een beetje verslaafd aan kleren kopen. Had vanavond een spijkerbroek gepast, die me op zich heel leuk stond, maar toch zo'n 140 euro kost.. En das een hoop geld wat ik eigenlijk dus niet heb..
Heb me eruit weten te praten en heb nu bedacht dat ik die broek (in hopelijk een maat of misschien wel 2 kleiner) pas mag kopen als ik 10 kilo afgevallen ben!
Morgen dus weer goed verder, ga dan ook weer eventjes sporten!
Thanks nogmaals voor jullie lieve steun! Net als bij (een paar van) jullie is die bikini mijn ultieme doel...
Ikbenik, ben je nog naar je groep gegaan?
Iedereen is echt goed bezig zeg! Super gemotiveerd allemaal! Wow

Liefs!!
donderdag 2 april 2009 om 22:24
Lijkt me een goed doel Golfmeisje! Gaaf!
En tussendoor ook jezelf belonen door bijvoorbeeld een lekkere bodylotion voor jezelf te kopen als je bijvoorbeeld 3 kilo bent afgevallen.
Vandaag een rotdag. Halve zak m&m's weggewerkt en er niet eens van genoten.
Hoezo emotie eter .
Als ik mezelf voorstel in een bikini, kan ik wel janken.
Bah bah bah.
*zeurmodus weer uit*
Gelukkig heb ik nog tijd zat om er aan te werken!
We gaan er morgen weer voor, me myself and I!
Slaap lekker ladeeees!!!
En tussendoor ook jezelf belonen door bijvoorbeeld een lekkere bodylotion voor jezelf te kopen als je bijvoorbeeld 3 kilo bent afgevallen.
Vandaag een rotdag. Halve zak m&m's weggewerkt en er niet eens van genoten.
Hoezo emotie eter .
Als ik mezelf voorstel in een bikini, kan ik wel janken.
Bah bah bah.
*zeurmodus weer uit*
Gelukkig heb ik nog tijd zat om er aan te werken!
We gaan er morgen weer voor, me myself and I!
Slaap lekker ladeeees!!!
donderdag 2 april 2009 om 23:19
Ik ben toch naar de groep geweest. Wilde op het laatste moment toch niet, maar iets bewoog me om toch die bus in te stappen.
Ben wel blij achteraf gezien.
Vandaag ook netjes gegeten. Vervelend ster dat alles tegen zit. Ik herken het hoor dat je dan eet zonder ervan te genieten. Heel zonde. Een bikini gaat me noooooit lukken dat moet ik ook niet willen na streven. Ik zal genoegen moeten nemen met tevreden in een badpak.
Ben wel blij achteraf gezien.
Vandaag ook netjes gegeten. Vervelend ster dat alles tegen zit. Ik herken het hoor dat je dan eet zonder ervan te genieten. Heel zonde. Een bikini gaat me noooooit lukken dat moet ik ook niet willen na streven. Ik zal genoegen moeten nemen met tevreden in een badpak.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 3 april 2009 om 08:11
Goedemorgen
Sterretjee, bedenk hoe je je voelde gisteren na die zak M&M's, schrijf het op en als je weer de neiging hebt om zoiets te doen, lees of bedenk dan hoe je je voelde. Misschien helpt het.
Vandaag weer gewoon verder, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ikbenik, goed dat je gegaan bent, en nu voel je je vast heel goed, mooi zo.
Sterretjee, bedenk hoe je je voelde gisteren na die zak M&M's, schrijf het op en als je weer de neiging hebt om zoiets te doen, lees of bedenk dan hoe je je voelde. Misschien helpt het.
Vandaag weer gewoon verder, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ikbenik, goed dat je gegaan bent, en nu voel je je vast heel goed, mooi zo.
Cum non tum age

vrijdag 3 april 2009 om 11:50
Dag meiden! Hier liefje weer. Had ff niet zoveel zin om te schrijven maar heb wel meegelezen. Na ons positief begin komen we nu weer in het dagelijks leven waarin je regelmatig wordt geconfronteerd met jezelf en je emoties, en alle verleidingen van eten. Vreselijk is het. Deze week heb ik ook goed mijn best gedaan, maar heb toch wel es iets gehad waar ik later spijt van had. 2 tompoezen, een zak chips, 2 glazen cola. Ja ja.
Nu moet ik straks werken maar ik wil nog even gauw gaan sporten van te voren. Lig echter nog op bed en weet niet of ik mezelf eruit kan slepen.. pfff
Nu moet ik straks werken maar ik wil nog even gauw gaan sporten van te voren. Lig echter nog op bed en weet niet of ik mezelf eruit kan slepen.. pfff
vrijdag 3 april 2009 om 12:50
Sterretje
Golfmeisje: Goede stimulans! Kun je lekker uitkijken naar iets wat je graag wilt hebben!
Ikbenik: Goed dat je geweest bent! Soms moet je je even ergens toe zetten en dan blijkt dat het achteraf allemaal wel meeviel.
Liefje: Het is prachtig weer buiten! De moeite om uit bed te komen!
Ik heb eindelijk positief resultaat op de weegschaal. Je moet iig niet 's avonds wegen zeg! Dus nu kijk ik soms 's ochtends even hoeveel ik weeg. Maandag zal ik mijn nieuwe (?) gewicht doorgeven.
Het gaat goed. Ik eet wanneer ik trek heb, en dat is dan iets gezonds of af en toe iets lekkers. Moet kunnen, maar niet meer in de hoeveelheden als ik deed.
Baalde gisteren enorm, vorig jaar in augustus kon ik al mijn kleding nog aan, en nu pas ik gewoon de helft niet meer. Ben dus echt in een half jaar veel dikker geworden. Ik hoop alleen dat het wel van de goede plekken afgaat = buik, billen en bovenbenen.
We wachten het wel af!
Geniet allemaal van het prachtige weer
Liefs
Golfmeisje: Goede stimulans! Kun je lekker uitkijken naar iets wat je graag wilt hebben!
Ikbenik: Goed dat je geweest bent! Soms moet je je even ergens toe zetten en dan blijkt dat het achteraf allemaal wel meeviel.
Liefje: Het is prachtig weer buiten! De moeite om uit bed te komen!
Ik heb eindelijk positief resultaat op de weegschaal. Je moet iig niet 's avonds wegen zeg! Dus nu kijk ik soms 's ochtends even hoeveel ik weeg. Maandag zal ik mijn nieuwe (?) gewicht doorgeven.
Het gaat goed. Ik eet wanneer ik trek heb, en dat is dan iets gezonds of af en toe iets lekkers. Moet kunnen, maar niet meer in de hoeveelheden als ik deed.
Baalde gisteren enorm, vorig jaar in augustus kon ik al mijn kleding nog aan, en nu pas ik gewoon de helft niet meer. Ben dus echt in een half jaar veel dikker geworden. Ik hoop alleen dat het wel van de goede plekken afgaat = buik, billen en bovenbenen.
We wachten het wel af!
Geniet allemaal van het prachtige weer
Liefs
...
vrijdag 3 april 2009 om 22:55
Hallo meiden!
Sorry dat ik al die tijd niet geweest ben, maar ik heb een verschrikkelijke week achter de rug. Ben sinds vorige week woensdag al ziek en knap maar niet op, ben van de trap gevallen en heb nu een dik been en een flinke blauwe plek die mijn hele scheenbeen bedekt. En als klap op de vuurpijl heb ik gisteren mijn poezenbeest van 14 jaar dood gevonden. Mijn hoofd staat dus ff niet naar lijnen.... Sorry!
Ik hoop maandag weer te kunnen gaan werken, maar zit nu ook nog aan de antibiotica. Moet dus wel gaan opknappen... Dinsdag heb ik de uitslag van mijn bloedonderzoek, ben voor de 8e keer geprikt op reuma. Dat zit aan mijn moederskant in de familie, maar is telkens niet aan te tonen in mijn bloed. Maar bij mijn oma en moeder ook niet.
zit dus ff slecht in mijn vel, maar kom hier gewoon meekletsen als ik er aan toe ben, ok? Dat zal niet echt lang duren, maar moet wel ff wat lekkerder in mijn vel zitten.
Degenen die al lekker op weg zijn: ga zo door! Zet 'm op, hé?
Sorry dat ik al die tijd niet geweest ben, maar ik heb een verschrikkelijke week achter de rug. Ben sinds vorige week woensdag al ziek en knap maar niet op, ben van de trap gevallen en heb nu een dik been en een flinke blauwe plek die mijn hele scheenbeen bedekt. En als klap op de vuurpijl heb ik gisteren mijn poezenbeest van 14 jaar dood gevonden. Mijn hoofd staat dus ff niet naar lijnen.... Sorry!
Ik hoop maandag weer te kunnen gaan werken, maar zit nu ook nog aan de antibiotica. Moet dus wel gaan opknappen... Dinsdag heb ik de uitslag van mijn bloedonderzoek, ben voor de 8e keer geprikt op reuma. Dat zit aan mijn moederskant in de familie, maar is telkens niet aan te tonen in mijn bloed. Maar bij mijn oma en moeder ook niet.
zit dus ff slecht in mijn vel, maar kom hier gewoon meekletsen als ik er aan toe ben, ok? Dat zal niet echt lang duren, maar moet wel ff wat lekkerder in mijn vel zitten.
Degenen die al lekker op weg zijn: ga zo door! Zet 'm op, hé?
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
zondag 5 april 2009 om 11:14
Heel veel sterkte en een dikke knuffel Netje! Als je gewoon even je verhaal kwijt wil, mag je dat gewoon hier posten als je dat wil. Afvallen komt wel wanneer het beter gaat!
Met mij gaat het op zich wel ok. Door de spierpijn heb ik deze week niet gesport maar ik ga vanmiddag nog wel even aangezien ik me bijna schuldig voel dat ik nog niet gesport heb. En dat zie je terug op de weegschaal....
Met mij gaat het op zich wel ok. Door de spierpijn heb ik deze week niet gesport maar ik ga vanmiddag nog wel even aangezien ik me bijna schuldig voel dat ik nog niet gesport heb. En dat zie je terug op de weegschaal....
zondag 5 april 2009 om 11:28
Goedemorgen
Ik heb nog wel een beetje gesnoept, maar niet meer zoals voorheen waarbij er echt zakken tegelijk doorheen gingen zeg maar.
Ik ben 2x naar de sportschool geweest, meer tijd had ik niet en ik ben 1x gaan hardlopen. Zo dadelijk wil ik weer gaan hardlopen, maar ik hoop dat ik het trek vanwege de hooikoorts. Ik zit nu binnen en heb al last, durf de deur bijna niet uit. Maar ik moet.
Ik heb nog wel een beetje gesnoept, maar niet meer zoals voorheen waarbij er echt zakken tegelijk doorheen gingen zeg maar.
Ik ben 2x naar de sportschool geweest, meer tijd had ik niet en ik ben 1x gaan hardlopen. Zo dadelijk wil ik weer gaan hardlopen, maar ik hoop dat ik het trek vanwege de hooikoorts. Ik zit nu binnen en heb al last, durf de deur bijna niet uit. Maar ik moet.
Cum non tum age
zondag 5 april 2009 om 11:53
Helleuw ladees!
Jee Netje, wat een nare toestanden bij jou. Rustig aan he en veel sterkte!
Ik heb de draad weer goed opgepakt!
Niet meer gesnoept alleen mijn avondeten was tot twee keer toe niet heel erg gezond.
Noa, irritant die hooikoorst. Heb je er iets tegen wat het een klein beetje verlicht?
Hopen op een behoorlijke regenbui dan maar!
Fijne dag nog!
Jee Netje, wat een nare toestanden bij jou. Rustig aan he en veel sterkte!
Ik heb de draad weer goed opgepakt!
Niet meer gesnoept alleen mijn avondeten was tot twee keer toe niet heel erg gezond.
Noa, irritant die hooikoorst. Heb je er iets tegen wat het een klein beetje verlicht?
Hopen op een behoorlijke regenbui dan maar!
Fijne dag nog!
zondag 5 april 2009 om 13:09
Netje. Wat vervelend allemaal. Sterkte!
Gaat hier redelijk. Gisteren wat meer op in verband met met bezoek aan de efteling (waar ik veel gelopen heb dus dat is niet zo heel erg)
Ster, wat knap dat je de draad weer hebt op gepakt.
Gaat hier redelijk. Gisteren wat meer op in verband met met bezoek aan de efteling (waar ik veel gelopen heb dus dat is niet zo heel erg)
Ster, wat knap dat je de draad weer hebt op gepakt.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?