Lijf & Lijn alle pijlers

De ruilers willen nog meer kwijt!!

22-03-2009 11:38 578 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!! Naar aanleiding van alle gezelligheid op t ruiltopic, numaar met degene die willen ook samen aan de lijn... wie mee wil schrijven, mag mee doen....

naamleeftijdlengtestart gewichtstreef gewichtdeze week afgevallentotaal afgevallenbijzonder hedenNoa??1,68 64 kg57 kg1,51,5is de oudste en de wijsteMiss_Lemon251,6287 kgsport wel 3 keer in de week!!Sterretjeeeisookheelerggoedbezigkrijgt hier veel morele steun!!!!Jacqie??1,6286 kg70 kgVarisha241,6180 kg58 kgIk ben ik het is niet anders25welheelerggoedbezigmag nu niet lijnen, doet mee voor morele steun en netjes eten!Annedaisymay341,6569 kg57 kgLiefje83271.7195 kg80 kgKrissie16331,7778 kgstart na de pasenQueenie11,7358 kgParis_rose1,7868 kg63 kgwil 5 kg kwijt totaan oude gewichtTouch Of Pink251,7578 kg70 kgmag nog niet sporten ivm knieoperatieGolfmeisje291,7488 kg68 kg0.60.6Netje411.82135 kg99 kgis bijna jarig!!!Biol261,7995,875 kg1,01,0wil afvallen voor St. Maarten in dec!!![
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Dag dames, hier liefje weer es!

Hoe issie?

Wat een nare tijd nu voor je Netje, hoe sla je je er nu doorheen?

En Sterretje, wat leuk zeg.. dat je je strakker voelt worden! Heerlijk voor je!

Noa, Geen last gehad van de hooikoorts? Echt vervelend dat je daar last van hebt. Ik heb op nu.nl gelezen dat zoenen helpt tegen hooikoorts :D

Ikbenik, hoe is het met jou meid?

Met mij gaat t wel ok. Heb alleen de afgelopen week helemaal niet gesport. Wel goed op mijn eten gelet, met een uitschieter van vrijdag. Op werk vijf plakjes cake gehad, 2 chocoladepindarotsjes en 6 winegums. Pfff!

Ook vannacht flink wezen stappen met de bijbehorende borrels. Heb wel ontzettend genoten want ondanks mijn "goed gevulde lichaam" had ik wel veel sjans. Ook leuk gehad met mijn vrienden dus het was een geslaagde avond. Voel me niet eens schuldig om de borrels, maar wel om het feit dat ik niet heb gesport. Vanaf deze week krijg ik meer regelmaat in mijn leven dus ik hoop dan ook vaste sportmomenten in te kunnen plannen. Discipline dus..

Verder let ik er wel op dat ik gezond eet en vaak. Vaak een stuk fruit, of wortels. Ook best lekker!

Meiden, slaap lekker, morgen goed weer op.. en een goede en gezonde week toegewenst!

Liefs, Liefje
Goedemorgen

Ik woog net 62 kilo. Ik denk wel dat het vanaf nu heel langzaam zal gaan.

Sterretjee, het is normaal dat je zwaarder wordt als je flink sport, want die spieren wegen zwaarder dan vet. Die spieren zorgen er ook voor dat je in ruststand zelfs meer verbrandt, dus heel goed.

Liefje, je voelt je nu al beter in je vel, dat straal je dus ook uit. Af en toe snoepen en een wijntje(s) is helemaal niet erg. Anders hou je het ook niet vol.

Dus ik moet meer zoenen, misschien helpt het wel haha.

Netje, hoe is het met je? Heb je de uitslag van het bloedonderzoek al? Heb je trouwens nog meer katten? Anders is het wel heel stil in huis lijkt me.

Miss_Lemon, train je niet te hard? Spierpijn is oke, maar niet als je nauwelijks meer kunt bewegen daardoor.
Cum non tum age
Hi dames,

hier even een beroerde score.. Woog vandaag 89,2.. Betekent dus 1,6 kilo zwaarder dan vorige week... Heel fijn.

Nu ben ik wel net ongesteld geworden (al word ik daar normaal lichter van ipv zwaarder van).

Ben dus beetje depri, al hou ik me maar vast aan het idee dat ik afgelopen week wel veel gesport heb (ma, di, vrij sportschool, woe en zon hockey...)

Hopelijk wordt deze week beter...

Jullie zijn ook allemaal goed bezig zeg! Heb het idee dat de kilo's me om de oren vliegen hier...

Netje, gaat het alweer wat beter?

Liefs!
Golfmeisje, ik denk dat de meesten wel schommelen hoor, dat kan echt een kilo of wat per dag schelen. Niet teveel aan denken dus. Als jij deze week veel gesport hebt en niet raar gegeten hebt, dan zijn die kilo's ws volgende week niet meer zichtbaar op de weegschaal. Het kan gewoon vocht zijn. Zaak is nu dat je wel doorzet.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 06 april 2009 @ 08:55:

Goedemorgen

Sterretjee, het is normaal dat je zwaarder wordt als je flink sport, want die spieren wegen zwaarder dan vet. Die spieren zorgen er ook voor dat je in ruststand zelfs meer verbrandt, dus heel goed.

het wel heel stil in huis lijkt me.

r.

Hmmzz. Dat zou dan ook verklaren dat er weer een halve kilo bij zit.

Djeeez zo gaat het wel hard.

Heel misschien stap ik vlg week over op andere medicatie dus dan zullen we wel zien of dat iets doet..

Fijne dag vandaag allemaal!
Sterretjee, jij zit toch aan de medicatie? Eigenlijk zou je jezelf dan helemaal niet moeten wegen. Ga gewoon af op hoe je je voelt, dus zit je kleding lekkerder enzo en verder doorgaan met sporten en gezond eten.

Liefje, wat dat sporten betreft, van te voren een schema maken voor jezelf. Dat doe ik ook, dan kijk ik wat ik wanneer kan doen en daar moet ik me dan ook aan houden.

Daarover gesproken, ik ga zo naar de sportschool.
Cum non tum age
Ik denk dat ik inderdaad af en toe iets te fanatiek ben *bloos*. Wil gewoon zo graag afvallen en af van het lichaam dat ik nu heb dat ik soms iets te ver ga denk ik. En me schuldig voel als ik juist door die spierpijn een week eigenlijk niet sport...Maar de gedachte dat ik maar 100 gr ben afgevallen in een week is niet erg bemoedigend.

Noa, je hebt wel gelijk hoor. Wegen is een meetmoment en niet altijd nauwkeurig aangezien je spieren meer wegen dan vet. Mijn kleren zitten echt losser maar de weegschaal geeft aan dat ik weinig ben afgevallen. Naja, positief blijven denken!
Sterretje,

ik sluit me bij Noa aan. Gewoon opzij gooien die weegschaal en gewoon goed bezig blijven! Je sport hartstikke goed, je eet gezond, dus beter dan dat kan jij het niet doen!

Noa, jij bent ook goed bezig zeg! Hoor alleen maar sportgeluiden bij jou vandaan komen! Helemaal top!

Enne, heb dan wel veel gesport, maar wel slecht gegeten hoor.. Vanaf vandaag wordt het dus goed sporten EN goed eten.. Dan komt het helemaal goed :-)
Jullie hebben wel gelijk, maar ik doe zo m'n best en wil zo graag.

Maar ben er nu idd klaar mee. Ik heb 'm opgeruimd. Hij ligt nu ergens op zolder!

Ga niet meer wegen!

Bedankt voor 't laatste zetje.
Hallo ladies!

Bedankt voor het medeleven! Doet me goed...

Het gaat wel momenteel, maar af en toe moet ik nog wel huilen. Zeker als ik een foto van hem zie of als ik zijn zus zie. Die loopt hem nu ook steeds te zoeken, maar het lijkt wel of ze aanhankelijker is geworden naar mij toe. Zij zal hem ook wel missen, ze zijn vanaf de geboorte samen geweest.

Morgenochtend ga ik weer naar de huisarts, dan wordt meteen mijn bloeddruk gemeten (dat moest ook weer hoognodig, heb een veel te hoge bloeddruk) en krijg ik ook de uitslag van het bloedonderzoek. Ze zullen wel weer niets kunnen vinden, maar dat ben ik inmiddels al gewend.

Ben wel weer aan het werk gegaan vandaag, maar dat valt niet mee! Zit ook nog aan de antibiotica, dus daar voel je ook niet zo geweldig bij (tenminste, bij mij niet). Maar voelde me te goed om nog thuis te blijven.

Ben dus nog steeds niet begonnen met lijnen, maar dat komt wel. Nu even gewoon bijtrekken, komt vanzelf wel weer goed.
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Goeiemiddag ladies!

Eindelijk resultaat gezien op de weegschaal Woog ik vorige week nog 60, nu woog ik 58,3. Dus ik ben 1,7 kilo kwijt! Maar ook al heb ik nu een nieuwe weegschaal, het schommelt wel enorm. Dus ik weeg 1 keer in de week, en dan zie ik 't wel.

Ben wel heel blij met hoe het nu gaat. Kost me nog wel moeite, maar ik eet veel gezonder, en snoep veel minder. Elke dag neem ik wel iets lekkers, maar gewoon met mate. En dat werkt blijkbaar. Sporten doe ik niet, daar ben ik dan weer te lui voor

Ik vind het ontzettend knap dat jullie zoveel sporten, alleen niet te fanatiek he, Miss Lemon :-)

Nou Succes weer allemaal!

Liefs, Queenie
...
He Netje, ik weet niet hoe je nu leeft, maar ik denk dat wanneer je gewoon gezond gaat leven, je bloeddruk ook wel lager zal worden. Door de ellende van de afgelopen tijd wordt het ook niet lager natuurlijk. Goed voor jezelf zorgen.

Queenie, heel goed, en mooi dat je gezonder eet, maar let er wel op dat je niet te weinig eet he, want je bmi is al best laag.

Sterretjee, good for you, weg met die weegschaal.

Dat sporten vind ik gewoon erg lekker, ik heb ook niet altijd zin, maar daarna voel ik me zo lekker, dat zorgt ervoor dat ik blijf gaan.
Cum non tum age
jullie zijn allemaal goed bezig zeg...

ik niet dus....

lijnen komt me mijn neus uit...

dus heb besloten niet meer te gaan afvallen haha...en nee ook niet dikker te worden

mag ik uit het schema??

netje sterkte....
Goeiemorgen allemaal,

Hier alles goed, ben even niet op het forum geweest en ik zie dat ik weer lekker moet bijlezen op de ruiltopics.

@Netje wat naar zeg! Sterkte

En ik lees dat het eigenlijk wel goed gaat hier! Hier ook, langzaam maar gestaag en da's wel goed denk ik. Ben ook niet superstreng aan het lijnen dus verwacht dat ook niet. Gewoon zoveel mogelijk gezond eten en lekker sporten en bewegen. Vandaag ook weer netjes op de fiets.

Oja ik woog vanochtend 69 ben helemaal happy want het was twee weken terug boven de 70 en dat kan dus echt niet hé!

Varisha geeft de moed niet op hé! Lijnen doe ik trouwens ook niet hoor. Dat werkt toch alleen maar averechts. Wat vind je trouwens van de boeken? Ik heb ze ooit gekocht maar dus nooit gelezen .

Nou meiden ik ga nu snel aan het werk.

Groetjes,

ADM
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Heb ook al een paar dagen niet geschreven. Zit even in een klein dipje..

Met eten gaat het redelijk, alhoewel ik volgens mij nog geen grammetje ben afgevallen. Snoep stukken minder, maar eet volgens mij nog steeds te veel. Toch maar een beetje meer op letten en het belangrijkste is dat ik niet dikker word. Heb wel bijna iedere dag een stuk gefietst.

Jullie zijn goed bezig trouwens!!

Netje: sterkte
Hi Leaf, wat vervelend voor je. Kunnen wij iets voor je betekenen? Een lezend oog in dit geval ipv een luisterend oor...

Goed dat je minder snoept en wel bijna elke dag beweging hebt hoor! Dat is al heeeeeel veel!

Ik zit heel erg in dubio over of ik nu wel of niet naar de sportschool zal gaan. Voel me een beetje moe of lui. Weet niet welke van de twee, en ik moet straks werken. Ben bang dat als ik ga sporten ik lichamelijk vermoeider zal zijn. Vaak heb ik na het sporten echt behoefte aan slapen namelijk!

Ik zal er even over nadenken.

Hoe is het met jullie?
Gaan... GAAAN... GAAAAAAAAAAAAAN...

Knap je van op :-)
Goedemiddag.

Liefje, ik hoop dat je gegaan bent, ik word trouwens altijd juist fit van sporten.

Dat gezegd hebbende, ik moet zo naar de sportschool. Lag vannacht pas heel laat in bed na een lange werkdag. Heb het op zich best goed gedaan, alleen wat dropjes gegeten.

Leaf, je bent wel goed bezig met je fietsen.

Een voor jou.

ADM, goed bezig hoor.

Voor iedereen een fijne dag gewenst!
Cum non tum age
ik ben gegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan :D

dank jullie wel! was ook best lekker. alleen nu een beetje haast omdat ik moet douchen en eten voor ik naar t werk ga.

hoe is het met jullie?

ben jij gegaan noa? en hoe is het nu?
ik ben gegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan :D

dank jullie wel! was ook best lekker. alleen nu een beetje haast omdat ik moet douchen en eten voor ik naar t werk ga.

hoe is het met jullie?

ben jij gegaan noa? en hoe is het nu?
Hoi meiden!

Bloedonderzoek wijst niets uit, geen reuma te vinden (maar goed: had ook niets anders verwacht). Mijn cholesterol was aan de lage kant, ook het goede cholesterol. Volgens de dokter moet ik wat meer gaan bewegen... Wel was ik 7,5 kilo lichter dan ik dacht! Ik weeg geen 135 kilo maar 127.5 kilo. Scheelt toch weer!

Volgende maand terugkomen (ook inzake de bloeddruk) en in de gaten houden of de plaspillen gaan werken (die gebruik ik al een poosje, maar laatste tijd werkten ze niet echt).

Noa: mijn bloeddruk hangt erg aan mijn gewicht. Als ik netjes op gewicht ben is hij zelfs aan de lage kant, maar nu dus te hoog.

Moet nog ff het welbekende "knopje" zien te vinden om ff om te zetten...
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Daar ben ik weer! Even een lange radiostilte van mijn kant. Heb het zo druk gehad dat ik in de tijd die ik over had helemaal niks meer wilde. Heb er zelfs even over gedacht om te stoppen met het forum omdat er ongemerkt veel tijd in gaat zitten. Tijd die ik eigenlijk beter kan gebruiken (oefeningen voor de fysio en straks sporten bijvoorbeeld). Maar heb besloten gewoon wat minder te forummen.

Over het lijnen: ben een halve kilo afgevallen wat een wonder mag heten. Ben nu ongesteld en voel me daardoor errug opgeblazen! Heb een leuk jurkje aan met over mn buik een riem zodat die opgeblazen buik wat ingetoomd wordt. Wil wat strenger voor mezelf worden, want als ik mijn gezicht in mn beeldscherm van mn laptop gespiegeld zie... behoorlijke onderkin als je zo van onderaf kijkt.

Sterretjee ben benieuwd hoe het gaat vanaf volgende week!
Zooo Netje dat scheelt zeker 7,5 kilo. Ben je blij dat er niks gevonden is in je bloed? Lijkt me aan de ene kant fijn maar aan de andere kant ben je ook niks wijzer. Als je weet waar het omzetknopje zit... Let me know! Volgens mij zijn er wel meer naar op zoek.
touchofpink wijzigde dit bericht op 08-04-2009 14:58
Reden: typo
% gewijzigd
Liefje, you go girl! Goed gedaan.

En ja, ik ben ook gegaan, moest op mn fiets eerst door de stromende regen, maar hee, daar smelt ik niet van.

TOP, haha ik zie het voor me dat je ineens jezelf in die laptop ziet en dan gaat zitten kijken. Goed voornemen om meer te sporten en minder te forummen.

Netje, dat scheelt toch 7,5 kilo. Niet om te zeuren, maar als je nou weet dat die gezondheidsproblemen veroorzaakt worden door je overgewicht, is dat dan al niet genoeg reden om de knop om te draaien?

Niemand kan je discipline geven, behalve jijzelf en ik weet zelfs van de meest fanatieke sporters dat ze soms geen zin hebben. Ik heb dat ook weleens hoor en dan zeg ik tegen mezelf, dan maak je maar zin. Sporten is niet voor iedereen even leuk, maar beschouw het dan maar als werk en de opbrengst die je eruit haalt is een gezond(er) lichaam en een goed gevoel over jezelf. Als je van te voren al gaat zeggen dat je het knopje niet kan vinden, dan kan ik je alvast zeggen dat je die ook niet gaat vinden. Stop met jezelf excuses te geven om je levensstijl maar niet te hoeven veranderen. Dan maar geen knop, maar een schop onder je derriere.

Het is niet onaardig bedoeld Netje, maar volgens mij ben jij echt een leuk persoon en ik vind dat je jezelf op deze manier tekort doet.
Cum non tum age
Ik heb Biol al een tijdje niet gezien?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven