Six met de knussels ❤.
woensdag 11 september 2019 om 19:19
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!

.
Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 19 november 2019 om 17:57
dinsdag 19 november 2019 om 18:04
Ik bestel een M en L, want huidige jas van het merk is L en dan moet één van de twee wel passen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 19 november 2019 om 18:09
Stomme is dat je verzend- en retourkosten betaalt.lollypopje schreef: ↑19-11-2019 18:04Ik bestel een M en L, want huidige jas van het merk is L en dan moet één van de twee wel passen![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 19 november 2019 om 18:17
Ben ik met je eens maar winkelen... bleh! Ik koop eigenlijk het meeste als we een citytripje doen. In een andere stad even door de winkelstraat lopen en dan een etalage zien waarvan ik denk: 'oeh!', binnengaan en een half uur later geslaagd buiten lopen. Dan heb ik niet het gevoel op shopjacht te zijn. Probleem is natuurlijk dat ik af en toe toch echt 'snel' iets moet vervangen zoals mijn winterjas.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 19 november 2019 om 20:28
Niet goed, voel me slecht. Mis zoon.
Gedoe met en om zoon. En ik ben tegenwoordig geen moeder maar " dader" ofzo dus geen overleg met mij, en ex beslist wel wat goed is voor zoon.
Zoon ontwijkt mij. Krijg er de vinger maar niet achter waarom, waar hij zoveel moeite mee heeft? Heb ik het zo onderschat?
Nou, dit Is korte versie. Ik trek dit zo niet! Mis hem zo!

dinsdag 19 november 2019 om 21:52
Nope geen behandeling. Helaas. On my own.Coconuts12 schreef: ↑19-11-2019 21:22BM, kun je je behandelaar bellen morgen (ik weet niet meer of je onder behandeling bent of niet)? Dit is niet vol te houden zo.![]()
Fijn dat het vandaag iets beter was voor jou. Wens dat het morgen weer een iets betere dag is!

dinsdag 19 november 2019 om 23:11
Het moet.
Maar zoon naar zijn vader laten om tot rust te komen kon wel eens de grootste fout uit mijn leven zijn.
Met de beste bedoelingen maar waarschijnlijk niet slim.
Ik ga het meemaken.

woensdag 20 november 2019 om 07:03
Nee, moet niet. Je mag aan de bel trekken als het niet meer gaat. Ik heb ook lang gedacht dat ik geen hulp nodig had en het wel alleen kon. Niets bleek minder waar. Ik wil je echt niet pushen of vervelend overkomen. Ik maak me gewoon zorgen om je en ik weet hoe het voelt om je zo ellendig te voelen.
Ik snap wat je zegt over je zoon. Is er echt geen mogelijkheid dat je met je ex praat, puur over zoon en dat jij erbij betrokken wilt zijn omdat het ook jouw kind is? Ik vind het echt zo rot (understatement) voor je

woensdag 20 november 2019 om 08:59
Goedemorgen,
Ik zou heel graag hulp willen. GGZ wachttijd 6 maanden.
Vrijgevestigde psycholoog of psychotherapeut kan ik niet betalen.
En praktijkondersteuner is max 3 gesprekken want ik weet in theorie hoe ik met een depressie om moet gaan. En dat is ook zo, alleen is het in de praktijk wel eens lastiger dan in theorie.
Wat zoon betreft. Ik heb gisteren contact gehad met ex. Via WhatsApp. ( mijn voorkeur want ik was compleet overstuur en moest erg huilen)
Ex zou met zoon praten. Daarna niks meer gehoord. Nog wel gevraagd hoe en wat, en nog 1 met dat ik dit bedoel, dat ik er niet bij betrokken word en ik dat echt heel naar vind. Gelezen maar geen reactie.
Een berichtje naar zoon gestuurd dat ik het laat en hij altijd welkom is. Van hem hou. Blablabla...
Ik zou heel graag hulp willen. GGZ wachttijd 6 maanden.
Vrijgevestigde psycholoog of psychotherapeut kan ik niet betalen.
En praktijkondersteuner is max 3 gesprekken want ik weet in theorie hoe ik met een depressie om moet gaan. En dat is ook zo, alleen is het in de praktijk wel eens lastiger dan in theorie.
Wat zoon betreft. Ik heb gisteren contact gehad met ex. Via WhatsApp. ( mijn voorkeur want ik was compleet overstuur en moest erg huilen)
Ex zou met zoon praten. Daarna niks meer gehoord. Nog wel gevraagd hoe en wat, en nog 1 met dat ik dit bedoel, dat ik er niet bij betrokken word en ik dat echt heel naar vind. Gelezen maar geen reactie.
Een berichtje naar zoon gestuurd dat ik het laat en hij altijd welkom is. Van hem hou. Blablabla...

woensdag 20 november 2019 om 09:33
BM, ik werd via de huisarts doorgestuurd naar een vrij gevestigde praktijk en dat werd gewoon vergoed. Vraag eens na bij de huisarts of er ook zoiets bij jou in de buurt zit. Die wachttijden zijn echt rot! Maar ze kunnen je met spoed ook ertussen plaatsen (ook mijn ervaring). Maar dan moet je wel echt open zijn over hoe het met je gaat. Je hoeft niks met mijn advies te doen, dat weet je. Maar ik wil het toch gezegd hebben.
Echt zo niet fijn dat je erbuiten wordt gehouden. Sterkte, lieverd.
Echt zo niet fijn dat je erbuiten wordt gehouden. Sterkte, lieverd.
woensdag 20 november 2019 om 18:09
woensdag 20 november 2019 om 18:23
Lieve BM. Ook ik hoop dat je Cocos raad opvolgt.
Zowel grote instellingen als vrijgevestigde psychiaters vallen onder de GGZ en kunnen gewoon vergoed worden door je verzekering. Het enige verschil is dat grote instellingen over het algemeen met alle verzekeringen contracten hebben en dat dit bij vrijgevestigde niet altijd het geval is. Deze informatie is echter beschikbaar en zou de plek waar je hulp wilt sowieso moeten kunnen leveren. Ook geven sommige verzekeraars die informatie op hun site.
De enige kosten die je er aan zou moeten hebben is je eigen risico als die nog niet op is.
Echt lieverd je hoeft dit niet alleen te doen. Dat is bijna te onmenselijk om van iemand te verwachten, ook van jezelf
Zowel grote instellingen als vrijgevestigde psychiaters vallen onder de GGZ en kunnen gewoon vergoed worden door je verzekering. Het enige verschil is dat grote instellingen over het algemeen met alle verzekeringen contracten hebben en dat dit bij vrijgevestigde niet altijd het geval is. Deze informatie is echter beschikbaar en zou de plek waar je hulp wilt sowieso moeten kunnen leveren. Ook geven sommige verzekeraars die informatie op hun site.
De enige kosten die je er aan zou moeten hebben is je eigen risico als die nog niet op is.
Echt lieverd je hoeft dit niet alleen te doen. Dat is bijna te onmenselijk om van iemand te verwachten, ook van jezelf
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

woensdag 20 november 2019 om 23:23
Lieve BM, ik heb alleen de laatste pagina even snel terug gelezen n.a.v. de laatste berichten. Het klopt; ook vrijgevestigde psychologen worden vergoed, mits juiste contract etc. Dus ik sluit me aan bij de adviezen. Zet hem op lieverd!
Wilde even melden dat ik moet bijlezen en moe ben en het topic nog steeds niet helemaal bij been enzo. Maar dat ik er wel ben.
En wilde ook even mijn nieuwe glitters showen.
Wilde even melden dat ik moet bijlezen en moe ben en het topic nog steeds niet helemaal bij been enzo. Maar dat ik er wel ben.

En wilde ook even mijn nieuwe glitters showen.

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.