Napraattopic deel 123

21-12-2019 01:00 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
*
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 27-12-2019 06:30
0.00% gewijzigd
Sudrì schreef:
25-12-2019 17:57
Die was goed :D

Héél goed.
Ha! Na Kerk en familiebezoek (en dat was erg leuk, gelukkig) nu lui op de bank met Die Hard. Wat wil een mens nog meer.
Betty_Slocombe schreef:
25-12-2019 20:34
Ha! Na Kerk en familiebezoek (en dat was erg leuk, gelukkig) nu lui op de bank met Die Hard. Wat wil een mens nog meer.
Chips.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
25-12-2019 20:43
Chips.
Ja, maar dat kan ik hier niet elke keer schrijven.
Maud*de*Braose schreef:
25-12-2019 18:24
He, wat rot dat je je getroffen voelt door mijn opmerking hier. Maar het was een geintje en zeker niet bedoeld om je af te zeiken. Ik vond jouw opmerking in dat topic ook geinig.
Gecondoleerd met je oma en fijne kerst.
:heart: Ook een fijne kerst voor jou.
Wij hebben al een heleboel liedjes gehoord waar we op gestemd hebben. Dat is ook heel vreugdevol, dat je dan je vijftienjarige hardcore-liefhebber heel blij hoort roepen 'HEE DAT WAS MIJN LIEDJE!', als The Love Of The Common People van Paul Young wordt ingezet :love:
Betty_Slocombe schreef:
25-12-2019 20:45
Ja, maar dat kan ik hier niet elke keer schrijven.
O, echt niet? Bedoel je dan dat ik mij ook moet inhouden als het over chocolade gaat?

Die mogelijkheid was niet eens in mij opgekomen. :proud:
doornroosje9 schreef:
25-12-2019 20:51
O, echt niet? Bedoel je dan dat ik mij ook moet inhouden als het over chocolade gaat?

Die mogelijkheid was niet eens in mij opgekomen. :proud:
Ik heb nog maar één biertje. Dat is ook erg hoor.
Een van mijn lievelingsliedjes (Novocaine for the soul) komt zometeen. Ik zat old school te gourmetten vanmiddag, dus helaas heb ik de rest alleen heel zachtjes op de achtergrond gehoord.
Lady*Voldemort schreef:
25-12-2019 20:52
Ik heb nog maar één biertje. Dat is ook erg hoor.
Dat is verschrikkelijk. Laat dat niet meer gebeuren hoor. Altijd voldoende voorraad in huis hebben!
Betty_Slocombe schreef:
25-12-2019 20:52
Een van mijn lievelingsliedjes (Novocaine for the soul) komt zometeen. Ik zat old school te gourmetten vanmiddag, dus helaas heb ik de rest alleen heel zachtjes op de achtergrond gehoord.
Wij hebben op verzoek van zoon gelukkig de gourmet verplaatst naar oudjaarsdag, omdat dan zijn vriendin hier komt logeren. Dus al moet de radio dan uit, dan zing ik nog alles mee :proud:
doornroosje9 schreef:
25-12-2019 20:53
Dat is verschrikkelijk. Laat dat niet meer gebeuren hoor. Altijd voldoende voorraad in huis hebben!
Ik dacht dat het Sparretje nog wel open zou zijn :cry:
Is er geen top 2000 topic of kijk ik er overheen?
doornroosje9 schreef:
25-12-2019 20:58
Is er geen top 2000 topic of kijk ik er overheen?
Er was een stemtopic en een klaagtopic volgens mij, maar wat mij betreft gaan we hier vrolijk door hoor. Dan is het gewoon napraten over het stemtopic en het klaagtopic toch.
Ik heb gewerkt (dikke chaos) en toen ik thuis was heeft man hapjes op tafel gezet en een borrel voor me in geschonken. We kijken nu Bob Ross tussen het ouwenelen door. Ik vind het allemaal best. :thumbsup:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Lady*Voldemort schreef:
25-12-2019 21:00
Er was een stemtopic en een klaagtopic volgens mij, maar wat mij betreft gaan we hier vrolijk door hoor. Dan is het gewoon napraten over het stemtopic en het klaagtopic toch.
Ik ben voor. :jump:
Er komen geen leuke kerstprogramma's op de publieke omroep omdat de linkse media kerst (en Christus) niet waardeert. Dan weten jullie dat ook.
Betty_Slocombe schreef:
25-12-2019 21:10
Er komen geen leuke kerstprogramma's op de publieke omroep omdat de linkse media kerst (en Christus) niet waardeert. Dan weten jullie dat ook.
En door de buitenlanders. Gok ik.
Sorry I hurt your feelings when I called you stupid. I thought you knew.
doornroosje9 schreef:
25-12-2019 21:02
Ik ben voor. :jump:
Ik ben tegen. :hamer:
Sorry I hurt your feelings when I called you stupid. I thought you knew.
Solomio schreef:
25-12-2019 21:17
Ik ben tegen. :hamer:
Dat mag.
Betty_Slocombe schreef:
25-12-2019 21:10
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik ben zo verschrikkelijk links dat ik nooit tv kijk, dus ik mis sowieso alle leuke kerstprogramma's.
Betty, geniet!
Solomio schreef:
25-12-2019 21:16
En door de buitenlanders. Gok ik.
Alle misstanden zijn de schuld van de buitenlanders. Dus het nijpende gebrek aan leuke kerstprogramma's ook.
Ik weet niet veel van de moslims, maar ze haten Sissi klaarblijkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven