Napraattopic deel 125

27-01-2020 09:03 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oh ik lees dat Loes hier nog drie accounts heeft maar die zijn gezelliger
Murrmurr schreef:
13-02-2020 10:51
Oh ik lees dat Loes hier nog drie accounts heeft maar die zijn gezelliger
Dus ik gok op Cateautje en Redbulletje maar... Wie is de derde? :sherlock:
BeaTea schreef:
13-02-2020 10:33
Nou zulk gezellig volk zijn de Joden nou ook weer niet. Kan ook niet. Als je opgevoed wordt met het idee dat alleen joden hét uitverkoren volk zijn, blijft er weinig respect en compassie over voor de andere mensen op aarde. Voeg daar door de eeuwen wat boze mensen aan toe die zich aan de schijthouding van de Joden enorm irriteerde en daarom joden verschrikkelijk hebben behandeld, en je krijgt joden die zich naast gevoede superioriteit ook nog terecht heel boos voelen.

Er is een tekort aan mensen die denken ‘joh jood, voel jij je lekker superieur als je dat wil. Leven en laten leven.’ en een tekort aan joden die denken ‘zo speciaal ben ik nou ook weer niet’.
:bonk:

Mag dit lekker op een andere pijler. Dank u.
Heb ik nog iets gemist wat betreft loes? :mrgreen:
Murrmurr schreef:
13-02-2020 10:53
Dus ik gok op Cateautje en Redbulletje maar... Wie is de derde? :sherlock:
Jij natuurlijk. Je schrijft dit nu zodat wij jou zeker niet gaan verdenken.
Life is short. Eat dessert first.
XxprisjuhxX schreef:
13-02-2020 10:55
Heb ik nog iets gemist wat betreft loes? :mrgreen:
Ik denk dat jij de derde bent
doornroosje9 schreef:
13-02-2020 10:56
Jij natuurlijk. Je schrijft dit nu zodat wij jou zeker niet gaan verdenken.
Oeh het lijkt wel wie is de mol. Maar ik ben het niet hoor, ik heb een fulltime baan
Murrmurr schreef:
13-02-2020 10:57
Ik denk dat jij de derde bent
Neeeee o_o maar ben net pas online eerst mijn zoontje naar de peuterspeelzaal gebracht.
XxprisjuhxX schreef:
13-02-2020 10:58
Neeeee o_o maar ben net pas online eerst mijn zoontje naar de peuterspeelzaal gebracht.
Je zoontje of je tweeling? :sarcastic:
Murrmurr schreef:
13-02-2020 11:01
Je zoontje of je tweeling? :sarcastic:
Een zoontje :mrgreen: van 3 |-) en heb ook geen exen die ik terug wil ben ze liever kwijt dan rijk :bye:
Ik ben het.

Niet.
Het valt me wel op aan haar manier van schrijven dat Loes een intelligente vrouw/man/entiteit is.
Luci_Morgenster schreef:
13-02-2020 11:07
Ik ben het.

Dus jij valt al af :rofl:

Niet.
Klopt.

Ik kan niet zo goed dingen/teksten elke minuut zo verfraaien/verdraaien en dat 10 topics en diverse fora volhouden.

Zo gekkie-intelligent ben ik niet nee. :cry:
Afbeelding
Zo'n gekkie hebben we anders wel.
Such fun!1
MarindaH schreef:
13-02-2020 11:15
Zo'n gekkie hebben we anders wel.

Wel meer dan 1.
Dat mijn geheim is wel saai. Ik heb Loes maar overslagen, kan mij niet boeien verder... maar er staan verhalen tussen. En dan maar 2 reacties.

Die verhalen zouden hier zo een topic vol krijgen. :-D
Merys schreef:
13-02-2020 11:16
Wel meer dan 1.
Minimaal nog 3 lees ik net hier.
Och er schrijven hier wel meer mensen waarvan ik al jaren denk dat ze eigenlijk een man zijn of hun leven totaal verzonnen hebben. Ik kijk er niet meer van op.

Maar ik vind het wel bijzonder dat alle gekke verhalen, zoals ook van loes, onder nep en verzonnen worden geschaard. Hoe denk je dat de levens van mensen die hun kinderen kwijt zijn geraakt wegens psychisch in de war zijn er uit zien? Ik maak echt wel gekkere dingen mee bij mensen thuis en die mensen hebben ook allemaal internet. Ik zei regelmatig verhalen voorbijkomen waar ik me álles bij voor kan stellen maar die hier als nep worden afgedaan.

Ik kom in mijn werkgebied hele vetes tegen die op internet worden uitgevochten, hele hetzes tegen 1 iemand of gezin, allerlei nepaccounts, kinderen die lastig gevallen worden door een pedofiel op internet en ipv dat die ouders dat dan monitoren gaan ze allerlei mensen aanwijzen en beschuldigen en zo ontstaan er bijna oorlogen. Ik heb net even iets te vaak met een agent of twee in iemand woonkamer gezeten om over een absurd verhaal te praten, of idd zoiets als loes, of stalking van een ex of mensen die oprecht denken dat ze bij de geheime dienst werken en moeten spioneren, kinderen die weggehaald worden omdat moeders niet bij de mishandelende vader weg wil al is ze zelf invalide door hem, of de 4e abortus van de 5e ex terwijl er al 3 koters uit huis zijn geplaatst, ik ben woningen ingegaan met politie omdat iemand aan iedereen had laten weten zelfmoord te hebben gepleegd en dat overal op internet had geplempt. Heel de wijk over de zeik.

Ik bedenk me bij alles: de mensen waar ik mee werk hebben ook internet. En dan zijn al die ‘trollverhalen’ opeens heel realistisch.
Volgens mij viel het wel mee met de trollroepers hoor. Rustig maar.

De meeste denken inderdaad dat ze heel veel problemen heeft.
Dat blijkt wel weer aan de vele reacties van de laatste dag.
We hebben ook een nieuwe pjk. Wat kan die East een topic overnemen zeg.
PoesinBoots schreef:
13-02-2020 11:50
We hebben ook een nieuwe pjk. Wat kan die East een topic overnemen zeg.
Ja, helemaal speciaal bij dit onderwerp, ook al eerder. Die aannames zijn ook heel vreemd.
Ik denk er het mijne van.
Ik wist niet eens dat Mijn Geheim een forum had, waar ook nog eens amper iemand post. Vind het frappant dat Loes, haar ex-vriend, haar vriend en die nieuwe vriendin zogenaamd allemaal op zo'n dood forum posten. Waarom niet op een groter forum? Wie post er in godsnaam op zo'n kleinschalig forum waar je zowat specifiek op moet zoeken?? Lekker geloofwaardig allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven