Napraattopic deel 125
maandag 27 januari 2020 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 13 februari 2020 om 22:20
https://forum.viva.nl/overig/hoeveel-m ... s/442914/4
Maar vroeger was alles beter.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 13 februari 2020 om 23:00

donderdag 13 februari 2020 om 23:14
Wie is Loesie nou weer?
Ik kan het niet goed meer volgen de laatste tijd hoor.
Ik ga een knol opvoeren en naar België galopperen om op de koelkast (of heet dat dat vrieskast) te kijken.
Volgens mij zijn jullie sinds de invoering van de tjiftjaf allemaal anders.
Ik kan het niet goed meer volgen de laatste tijd hoor.
Ik ga een knol opvoeren en naar België galopperen om op de koelkast (of heet dat dat vrieskast) te kijken.
Volgens mij zijn jullie sinds de invoering van de tjiftjaf allemaal anders.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 13 februari 2020 om 23:39
vrijdag 14 februari 2020 om 07:23
https://youtu.be/0PWkRBmKKU8

Sorry I hurt your feelings when I called you stupid. I thought you knew.
vrijdag 14 februari 2020 om 08:52
Jeetje, nou weet ik zelfs niet wie je bedoelt, en ik stam nog uit de tijd (met deze zelfde nick, wel zo handig) dat je in een uurtje alle nieuwe posts en topics van een wéék bij kon lezen.

Later is nu
vrijdag 14 februari 2020 om 08:55
Je vervangt Yas tijdens haar vakantie?

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 14 februari 2020 om 09:20
Daarover gesproken: Yas, weet jij of die Maanglitter uit die tijd ooit haar boek afgemaakt en uitgegeven heeft? (weet jij überhaupt nog dat er een Maanglitter rondliep en schreef... dat zijn dan van die dingen die mij bijblijven, terwijl bijna alle forumrellen aan mij voorbij gegaan zijn
)

Later is nu