Entertainment alle pijlers

The Voice of Holland seizoen 10

08-11-2019 19:46 2890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk je mee? Gezellig!
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 08-11-2019 20:00
41.90% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Luci_Morgenster schreef:
14-02-2020 22:16
Nou, zou je denken? :roll: :-D :-D :-D
Ja, super wilde gok hoor ;-) hahahahah.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik denk dat Stef eruit gaat. Emma is steengoed en die andere kan heel goed zijn. Maar over het algemeen vind ik het niveau laag vanavond
Ze zeggen dat Stef een betere performance moet hebben maar ze geven hem ook een podium zonder enig decor — make it make sense??
SanderBeijlevelt schreef:
14-02-2020 22:21
Ze zeggen dat Stef een betere performance moet hebben maar ze geven hem ook een podium zonder enig decor — make it make sense??
Hij zou best lullig hebben gestaan met tulpjes om zich heen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind het toch jammer dat er onwijs veel voorrondes zijn en de live-shows eigenlijk wat afgeraffeld worden.
Ik vond juist die live-shows met een wat langzamere afvalrace leuker omdat je dan veel meer in de kandidaten groeit.
Nu heb ik niet echt het gevoel dat ik ze ken.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
14-02-2020 22:29
Ik vind het toch jammer dat er onwijs veel voorrondes zijn en de live-shows eigenlijk wat afgeraffeld worden.
Ik vond juist die live-shows met een wat langzamere afvalrace leuker omdat je dan veel meer in de kandidaten groeit.
Nu heb ik niet echt het gevoel dat ik ze ken.
Ja dit vind ik de laatste jaren steeds erger worden. Bij de voice kids snap ik dat ze maar 1 liveshow mogen doen, maar de gewone voice wordt steeds minder
Gamayun schreef:
14-02-2020 22:17
Ja, super wilde gok hoor ;-) hahahahah.
:-D
Later!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vond het gisteren zo ontzettend saai en zoveel nutteloos geklets en reclame dat we het niet eens afgekeken hebben.
Chantal heeft "fillers" wangetjes,lijken twee opgeplakte bolletjes, jammer, ze was zo leuk on te zien
Die Janis Joplin heeft iets weg van Amalia vind ik.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik had de Voice opgenomen maar helaas staat niet alles erop. Er ging net gekozen worden tussen Emma, Robin en Stef.
Wie zijn er door? Ik hoop Emma en Robin. Wie verklapt het me?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
18-02-2020 23:30
Ik had de Voice opgenomen maar helaas staat niet alles erop. Er ging net gekozen worden tussen Emma, Robin en Stef.
Wie zijn er door? Ik hoop Emma en Robin. Wie verklapt het me?
Robin is eruit, Emma en Stef zijn door
Panda1987 schreef:
18-02-2020 23:35
Robin is eruit, Emma en Stef zijn door

o_o Wat jammer dat Robin er uit is. Ik vond Robin beter dan Stef. Vond het trouwens een ontzettend saai en irritant lied met een irritant stemgeluid van Stef. Robin's laatste bijdrage vond ik ook verschrikkelijk, het lied paste niet bij haar, maar daar gebeurde tenminste wel nog wat.
Fleurtje_5 schreef:
19-02-2020 09:59
o_o Wat jammer dat Robin er uit is. Ik vond Robin beter dan Stef. Vond het trouwens een ontzettend saai en irritant lied met een irritant stemgeluid van Stef. Robin's laatste bijdrage vond ik ook verschrikkelijk, het lied paste niet bij haar, maar daar gebeurde tenminste wel nog wat.
Helemaal mee eens. Ik vond dit niet Robins sterkste optreden, maar dat ligt grotendeels aan het nummer. Ze kan enorm goed zingen, stond er ook echt van te kijken dat zij eruit lag ipv Stef. Niet lullig bedoeld naar hem, hij kan wel zingen, maar qua niveau haalt hij het voor mij niet bij Emma en Robin.
Voor mij zijn Emma en vooral Sophia de grote kanshebbers dit seizoen
Panda1987 schreef:
19-02-2020 17:01
Helemaal mee eens. Ik vond dit niet Robins sterkste optreden, maar dat ligt grotendeels aan het nummer. Ze kan enorm goed zingen, stond er ook echt van te kijken dat zij eruit lag ipv Stef. Niet lullig bedoeld naar hem, hij kan wel zingen, maar qua niveau haalt hij het voor mij niet bij Emma en Robin.
Voor mij zijn Emma en vooral Sophia de grote kanshebbers dit seizoen

Sanne (team Anouk) vind ik ook echt kei-goed. In de blind-date's vond ik haar de allerallerbeste.

Er waren dit jaar veel goeie kandidaten. En vooral leuke duo's. Kes met Ajoub vond ik goed.
Hiske die samen met CJ zong vond ik echt kei-leuk samen. Robin samen met Marlon idem dito.
Morgen bij de halve finale zijn er crossbattles. Twee kandidaten uit verschillende teams tegen elkaar. Ik vind het een stom concept. Als je twee hele goede tegen elkaar zet, gaat eentje sowieso eruit... En in een andere crossbattle gaat dan misschien iemand door die minder is. Voor mijn gevoel heeft niet iedereen nu even veel kans om door te gaan!

Ayoub en Stef moeten tegen elkaar
Emma en Kes moeten tegen elkaar
Danilo en Sophia moeten tegen elkaar
Sanne en Daphne moeten tegen elkaar

Ik ga voor Ayoub, Emma, Sophia en Sanne. Kes zie ik ook wel als favoriet, maar ik weet niet of zij tegen Emma op kan.
De vader van Danilo wordt nu ook genoemd als doelwit van Taghi.
Aanslag ging niet door omdat Danilo er bij was
PoesinBoots schreef:
20-02-2020 18:57
De vader van Danilo wordt nu ook genoemd als doelwit van Taghi.
Aanslag ging niet door omdat Danilo er bij was
Als dat waar is zegt dat wel iets over zijn vader.

Ah fijn mannetje https://www.telegraaf.nl/nieuws/63861/a ... de-rechter
Haai!
Hoooooooooooooooi!

Krozzbettles
Rotnummer
Enn schreef:
21-02-2020 20:31
Hoooooooooooooooi!

Krozzbettles

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii, is dat nieuw?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Aiiiiii
Tickel schreef:
21-02-2020 20:32
Rotnummer
En dat ook. Vals was de eind uithaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven