Niet ruilen maar lullen: de kletszone.

17-04-2009 18:55 1031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.

niet lullen... maar ruilen

Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
Dan nu al bij voorbaat voordat een of andere malloot hetzelfde over het snackoventje gaat zeggen: Va is een schat en heeft mij tig pakketjes gestuurd en nog NOOIT verzendkosten gevraagd. Ik wil haar graag blijmaken met een goed snackoventje. Gewoon omdat ze dat verdient.

Vind het echt te zot voor woorden.

Oh uh...Va, mag ik as thick as thieves ook?
Va, ik snap dat je niet blij bent, maar ik vind dit niet leuk. Of je zegt het tegen Bambino en zegt dan ook wie en dan kunnen jullie het achter de schermen uitvechten. Of je zegt niks, maar dit is niks.

En nu hou ik er over op...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
ja bedankt voor de tip van het retouradres, doe ik al steeds maar wel goed te weten dat ze daar dus ook wel wat meedoen...

toch bedankt biol, leuk dat je me wilde verrassen met twee armbandjes! echt lief van je!

bambino zal ik jou dan die washandjes sturen? uit jouw winkeltje heb ik wel interesse in pakje maat 68 dirkje / setje maat 62 / blauw zomerbroekje maat 68. maar alleen die washandjes staat niet echt in verhouding dus is er nog iets wat ik erbij kan stoppen? als er niets in mijn winkeltje zit ga ik weer stickertjes kopen voor je zoontje hoor.

mijn rommeltjes
quote:biol schreef op 17 april 2009 @ 23:09:

[...]

ik had t adres gewoon op de envelop geschreven, en mijn adres op de achterkant....

maar ik sta tegenwoordig nergens meer van te kijken.. mijn koffers zijn ooit gecontroleerd in amerika bij de douane.. toen hebben ze al mijn merkmake-up uit mijn tas gehaald en er zat een kaartje in waarop stond: Your luggage has been checked by en op de plek van de naam stond een smiley!
quote:vlinder1987 schreef op 17 april 2009 @ 23:11:

ja bedankt voor de tip van het retouradres, doe ik al steeds maar wel goed te weten dat ze daar dus ook wel wat meedoen...

toch bedankt biol, leuk dat je me wilde verrassen met twee armbandjes! echt lief van je!

bambino zal ik jou dan die washandjes sturen? uit jouw winkeltje heb ik wel interesse in pakje maat 68 dirkje / setje maat 62 / blauw zomerbroekje maat 68. maar alleen die washandjes staat niet echt in verhouding dus is er nog iets wat ik erbij kan stoppen? als er niets in mijn winkeltje zit ga ik weer stickertjes kopen voor je zoontje hoor.

mijn rommeltjeswel spongebob stickertjes hoor, vind bam heel leuk
heeft bam even geluk dat ik ook een hekel aan bob heb, zou het niet in mijn botte hoofd halen om die dingen te kopen, jak! maareh jacqie, bedankt voor de tip
oh biol, echt belachelijk!!!!!

mijn rommeltjeskan ik nog iets anders voor je betekenen?? ik vind dit echt lullig... ik heb helaas geen armbanden meer maar wie weet is er nog iets anders??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
nee joh, gekkie, jij kan er toch niets aan doen? jij bent die armbandjes en verzendkosten ook al kwijt... het is gewoon balen!
quote:vlinder1987 schreef op 17 april 2009 @ 23:18:

nee joh, gekkie, jij kan er toch niets aan doen? jij bent die armbandjes en verzendkosten ook al kwijt... het is gewoon balen! je bent lief...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Zusje ik heb interesse in die zegels! Heel graag zelfs.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:vlinder1987 schreef op 17 april 2009 @ 23:15:

heeft bam even geluk dat ik ook een hekel aan bob heb, zou het niet in mijn botte hoofd halen om die dingen te kopen, jak! maareh jacqie, bedankt voor de tip graag gedaan hoor.
ikbenik, wil jij een flessenwarmer?? dan doe ik hem bij je stapeltje
quote:biol schreef op 17 april 2009 @ 23:19:

[...]

je bent lief...jij ook schat, het is voor jou ook vervelend dat je envelop weg is...
Truste dames, ik ga lekker slapen!
doei zwieber! ik ga laatste fles geven en ook mijn bedje in (o, ja ik zou vroeg gaan slapen.....)
truste, kruip er ook lekker in.
Mooi, dan neem ik ze mee Ikbenik, tot morgen!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.

mijn rommeltjesik kom er zo op terug oke
varisha heeft mij de mail gestuurd, en het is dat ik beloofd heb hem voor me te houden maar anders had ik hem hier neergezet. BELACHELIJK
ik ben er stil van

weltrustuh meiden
Trusten allemaal!
trusten,

bambino mail je mij nog even wat je dan bij de washandjes wilt voor die kleertjes?

nu ga ik echt afsluiten!
Niet om de rel weer omhoog te halen, maar ik vind het erg onprettig dat diegene meeschrijft en je niet weet wie het is. Het is gewoon achterbaks en met achterbakse mensen wil ík in elk geval niks te maken hebben.

Het is misschien ook niet slim om het op het topic te gooien omdat je dan bovenstaande (wat ik net schreef) situatie krijgt maar aan de andere kant.. hoe erg kun je je blijkbaar aan iemand verkijken.

Welterusten aan de VROEGE slapers hier
Ook vanaf hier: trusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven