Heropend: maddie mccann

03-06-2020 21:29 2922 berichten
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/gr ... ~aae8cd5b/

Zou het dan toch...?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
09-06-2020 23:06
geen lichaamsvloeistoffen. Die verklaring is er, volgens mij heeft Peter er aandacht aan besteed in 2009 of 2010

Die zie ik graag tegemoet.
Kijk aflevering 4 van de Netflix serie maar, diverse experts zeggen dat er geen match is en geen bloed.

Overigens gaat Amaral in het boek ook niet uit van een 100% match
hollebollegijs wijzigde dit bericht op 09-06-2020 23:09
9.50% gewijzigd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
hollebollegijs schreef:
Dat kan niet, vrienden en politie hebben appartement direct doorzocht.
Er is meteen een zoektocht georganiseerd waarbij ook het personeel en gasten van het appartement hebben geholpen, binnen en buiten en in de omgeving
Ik dacht dat dat juist helemaal niet goed gebeurd was. Kate en Gerry hebben geroepen dat ze ontvoerd was en volgens mij hebben ze daarom niet overal gekeken, in ieder geval niet in tassen en koffers.
Sophiever schreef:
09-06-2020 22:10

Dat bbq vleespakket is ook al een greep uit de logische dingen wat je gaat doen als je dochter vermist is.

De Mc Cann’s blijven een vreemd volkje.
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
hollebollegijs schreef:
09-06-2020 23:02
Nee dus :

Optie 1) Ouders zijn compleet onschuldig en weten niet waar ze is.
Optie 2) Hebben een zeldzaam - Oscar waardig - toneelstuk opgevoerd.
Het zijn allebei artsen, die moeten onder elke omstandigheden het hoofd koel houden. Gerry is 1 van de beste cardiologen van de UK. Ze zijn hier op getraind.
hollebollegijs schreef:
Dat kan niet, vrienden en politie hebben appartement direct doorzocht.
Er is meteen een zoektocht georganiseerd waarbij ook het personeel en gasten van het appartement hebben geholpen, binnen en buiten en in de omgeving
Kan wel want daar lag een tas dat daarna vermist was.
ikBedoelHetGoed schreef:
09-06-2020 23:05
Even ter herinnering, het eerste interview dat zij gaven na de verdwijning. Laat het alsjeblieft op je inwerken. Dit is toch te bizar voor woorden.
https://youtu.be/zzKS6HnTKOM
Bij dit soort momenten heb ik me wel eens afgevraagd of Maddie überhaupt bestaat. Hoe kun je niet helemaal buiten zinnen zijn van wanhoop? Hoe kun je nog ergens stil zitten en niet aan het zoeken zijn?
pamelacourson schreef:
09-06-2020 23:08
Ik dacht dat dat juist helemaal niet goed gebeurd was. Kate en Gerry hebben geroepen dat ze ontvoerd was en volgens mij hebben ze daarom niet overal gekeken, in ieder geval niet in tassen en koffers.

De klacht van de politie was juist dat er heel veel mensen in het appartement zijn geweest die ook sporen vernietigd hebben.
Buiten dat nemen de ouders niet het risico de politie in te schakelen met een lijk in de kast.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
S-Meds schreef:
09-06-2020 23:09
Het zijn allebei artsen, die moeten onder elke omstandigheden het hoofd koel houden. Gerry is 1 van de beste cardiologen van de UK. Ze zijn hier op getraind.
Niemand is erop getraind om zo te zijn als je kind dood gaat.
Sophiever schreef:
09-06-2020 23:10
Kan wel want daar lag een tas dat daarna vermist was.

Ouders laten geen appartement doorzoeken door vrienden en politie met een lijk - letterlijk - in de kast.
De politie die ter plaatse kwam heeft het appartement doorzocht en de vrienden ook.
hollebollegijs schreef:
De klacht van de politie was juist dat er heel veel mensen in het appartement zijn geweest die ook sporen vernietigd hebben.
Buiten dat nemen de ouders niet het risico de politie in te schakelen met een lijk in de kast.
Misschien heeft ze er maar even gelegen, bijvoorbeeld om de tweeling in slaap te krijgen.
Sophiever schreef:
09-06-2020 23:02

Of maar 1 persoon weet het en is de ander de echte in paniek zijnde ouder.

Dat denk ik dus ook in mijn eerste theorie. Oh nee, daar zeg ik trouwens dat Gerry Kate in zijn macht heeft. :@@:
*hestia* wijzigde dit bericht op 09-06-2020 23:18
15.20% gewijzigd
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
Sophiever schreef:
09-06-2020 23:04
Ja, ze rouleerde. 1 ouder ging om de zoveel minuten bij alle kinderen kijken. Waarschijnlijk waren daarom de deuren niet op slot.
Dan kan de vriend die na vader en voor moeder ging kijken eventueel ook iets raars tegengekomen zijn en daarover liegen. Het is vast makkelijker toneel spelen als het je eigen kind niet is.
Sophiever schreef:
09-06-2020 23:12
Misschien heeft ze er maar even gelegen, bijvoorbeeld om de tweeling in slaap te krijgen.

Dat kan maar dan moet dat voor het eten (20.45) zijn geweest.
Tessaa schreef:
09-06-2020 23:16
Dan kan de vriend die na vader en voor moeder ging kijken eventueel ook iets raars tegengekomen zijn en daarover liegen. Het is vast makkelijker toneel spelen als het je eigen kind niet is.
Dat zou kunnen.
Ik heb het nagekeken, rond middernacht is het appartement al afgesloten en bewaakt door de politie om het PD veilig te stellen.
Oei, dat eerste interview maakt ze wel heel verdacht ja.
Sophiever schreef:
09-06-2020 23:12
Dit.
Maloochem schreef:
Bij dit soort momenten heb ik me wel eens afgevraagd of Maddie überhaupt bestaat. Hoe kun je niet helemaal buiten zinnen zijn van wanhoop? Hoe kun je nog ergens stil zitten en niet aan het zoeken zijn?
"Uw dochter is verdwenen. Hoe voelt dat?"
"Ik vergelijk het met onze studententijd. Als je dan rood stond, dan was er niks meer."

Serieus?!

Hoe krijg je het uit je snavel?

Ook interessant dat de ouders de naam van hun kind daarentegen nauwelijks noemen.
hollebollegijs schreef:
09-06-2020 22:52
Dat DNA kan van ouders of tweeling zijn, is nooit 100% aan Madeleine gekoppeld.
Ik citeer uit het politiedossier over het sample uit de auto, verkorte weergaveL het sample gaf geen compleet DNA beeld, daarvoor was het te klein. Wat wel aangetroffen is matchte met het DNA van Maddie.

An incomplete DNA result was obtained from cellular material on the swab 3a. The swab contained very little information and showed low level indications of DNA from more than one person. However, all of the confirmed DNA components within this result match the corresponding components in the DNA profile of Madeline McCann. LCN DNA profiling is highly sensitive it is not possible to attribute this DNA profile to a particular body fluid.

What we need to consider, as scientists, is whether the match is genuine and legitimate; because Madeline has deposited DNA as a result of being in the car or whether Madeline merely appears to match the result by chance. The individual components in Madeline's profile are not unique to her, it is the specific combination of 19 components that makes her profile unique above all others. Elements of Madeline's profile are also present within the the profiles of many of the scientists here in Birmingham, myself included. it's important to stress that 50% of Madeline's profile will be shared with each parent. It is not possible in a mixture of more than two people, to determine or evaluate which specific DNA components pair with each other. Namely, we cannot separate the components out into 3 individual DNA profiles.
Of ouders doen zo verdacht omdat ze wat te verbergen hebben. Dat ze Madeleine hebben gekocht (cryo) of dat zij niet van Gary is maar van een vriend.
Of het was dus geen ongeluk en daarom verdoezelen ze zoveel.
Misschien chanteren ze de vrienden die iets weten wel. Of bedreigen ze de mensen die wel iets weten.

Ik ben nu steeds neutraler t.a.v. ouders en/ of ontvoerd door vreemde...
mabelle wijzigde dit bericht op 09-06-2020 23:31
4.17% gewijzigd
hollebollegijs schreef:
09-06-2020 23:23
Ik heb het nagekeken, rond middernacht is het appartement al afgesloten en bewaakt door de politie om het PD veilig te stellen.
vanaf het moment dat kate riep is jan en allemaal in en uitgelopen. Pas rond middernacht is het als PD aangemerkt en gecleared.
madamecannibale schreef:
09-06-2020 23:08
Dit is wel een vreemd interview inderdaad. Hoe lang na de vermissing is dit opgenomen?
Ik meen dat dit interview is van 25 mei 2020. Dat is 22 dagen na dato.
Tessaa schreef:
09-06-2020 23:16
ik denk dat ze hadden ingecalculeerd dat hij alarm zou slaan. Dan hadden zij immers een alibi want ze zaten in de bar
Sophiever schreef:
09-06-2020 23:11
Niemand is erop getraind om zo te zijn als je kind dood gaat.
nee niet specifiek, maar dit zijn mensen die methodisch en rationeel te werk kunnen gaan. Gerry zeker
ikBedoelHetGoed schreef:
09-06-2020 23:05
Even ter herinnering, het eerste interview dat zij gaven na de verdwijning. Laat het alsjeblieft op je inwerken. Dit is toch te bizar voor woorden.
https://youtu.be/zzKS6HnTKOM
Die twee tonen hier echt geen enkele emotie. Het lijkt wel een stel uit een sekte.

Ik denk ook dat de ouders meer weten. En ik denk ook dat de waarheid nooit te boven zal komen. Al hoop ik wel dat die man het gewoon gedaan heeft, wij het allemaal mis hebben, dat de resten van Maddie worden gevonden en iedereen die haar lief had voor een mooi laatste afscheid kunnen zorgen. Ik moet de laatste dagen toch wel veel denken aan dat kleine meisje. Hoe kan je zo’n kleintje toch iets aan doen :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven