Heropend: maddie mccann

03-06-2020 21:29 2922 berichten
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/gr ... ~aae8cd5b/

Zou het dan toch...?
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
11-06-2020 11:53
Heb echt niks met deze mensen, wat een harteloze wezens. Ze loopt met die cuddle k*t kitten ook slechts te leuren voor het plaatje. Net als die paardenstaart met strik die ze een paar keer in had. Het komt dan over alsof ze denken "hoe komen we onschuldig en emotioneel geraakt over" en dan komen ze uit op dat soort dingen, omdat ze totaal geen empathie en emotie hebben.
:proud:
chentolove schreef:
11-06-2020 11:59
“Ik heb morgen een vreselijke klus in Praia da Luz.” De Duitser die verdacht wordt van de moord op de 3-jarige Maddie McCann, zou dat de avond voor haar verdwijning hebben gezegd tegen zijn Britse vriendin. “De dag nadien was hij verdwenen. Ik zag hem pas drie jaar later terug.”

Kan toch allemaal geen toeval zijn.
Of werd hij door de ouders betrokken om haar 'weg te werken?'
Dat lijkt me te ver gezocht en zou al lang zijn uitgekomen volgens mij (?)
Dat is inderdaad ook wel erg toevallig. Maar waarom hij het dan een vreselijke klus noemde?
Het wordt steeds vreemder, maar het klinkt wel erg verdacht, ondanks dat ik dat ook vind van Gerry en Kate.
Volgens hun eigen verklaringen hadden Kate en Gerrie op de avond van de 2e mei ruzie gehad en is Kate gaan slapen in de kamer van de kinderen. Volgens Gerrie omdat hij snurkte, volgens Kate als straf (retaliate).

De avond voor de verdwijning van je kind is er dus blijkbaar zoveel spanning dat je niet bij elkaar gaat slapen. Weet iemand of daarop verder gerechercheerd is?
pamelacourson schreef:
11-06-2020 12:09
Dat is inderdaad ook wel erg toevallig. Maar waarom hij het dan een vreselijke klus noemde?
Het wordt steeds vreemder, maar het klinkt wel erg verdacht, ondanks dat ik dat ook vind van Gerry en Kate.
Verdacht genoeg om aan de politie gemeld te worden op dat moment vind ik
Als je vriend een vreselijke klus heeft waar iemand verdwijnt en dan zelf verdwijnt, vind ik dat genoeg om dit te melden op dat moment
pamelacourson schreef:
11-06-2020 12:09
Hij werkte ook als installateur. Een rotklus kan prima daarop wijzen. En hij reisde rond, dus het kan ook gewoon timing zijn geweest. Het is hoe dan ook iets dat nagetrokken wordt.
chentolove schreef:
11-06-2020 11:59
“Ik heb morgen een vreselijke klus in Praia da Luz.” De Duitser die verdacht wordt van de moord op de 3-jarige Maddie McCann, zou dat de avond voor haar verdwijning hebben gezegd tegen zijn Britse vriendin. “De dag nadien was hij verdwenen. Ik zag hem pas drie jaar later terug.”

Kan toch allemaal geen toeval zijn.
Of werd hij door de ouders betrokken om haar 'weg te werken?'
Dat lijkt me te ver gezocht en zou al lang zijn uitgekomen volgens mij (?)
Die kende ik nog niet. Wat zou een vreselijke klus kunnen zijn?
De toiletten moeten schoonmaken of repareren van een café met veel Engelsen die om 23u allemaal strontlazerus zijn?
Een kind ontvoeren op bestelling? Met zijn kindermisbruikverleden is dat iets dat in zijn straatje past dus waarom dan verschrikkelijk?
anoniem_365114 wijzigde dit bericht op 11-06-2020 12:20
0.77% gewijzigd
De dag na Maddies verdwijning heeft hij zijn auto onder een andere naam laten registreren o.i.d.
Zijn aanwezigheid die dag in het vakantiepark schijnt door de politie bevestigd te zijn.
Joanjett schreef:
11-06-2020 10:39
Ik denk dat Maddie al eerder om het leven is gekomen. De meeste foto's van de vakantie waren gewist (zogenaamd mislukt). Waarom zou je dat doen?
Omdat Maddie niet op de rest van de foto's stond. Behalve 1 gemanipuleerde foto die niet gewist was en 1 foto van de eerste dag daar.
Verklaart ook de lijkenlucht in de kast. Heeft Maddie daar zelfs een paar dagen gelegen?
Zo konden de Mc Canns natuurlijk de beste tijd uitzoeken om met het ontvoeringsverhaal aan te komen. En om haar lijk weg te moffelen.
Zouden ze dan niet beter hebben nagedacht over cuddlecat ( ook wegmoffelen) en de vingerafdrukken en het raam dat wel/niet van buiten open kon? En nog zo wat dingen die ze verdacht maakt? Zouden ze dan beter helemaal geen telefoonberichtjes hebben kunnen maken?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
pamelacourson schreef:
11-06-2020 12:08
:proud:
:-D
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Blankepit schreef:
11-06-2020 12:13
Volgens hun eigen verklaringen hadden Kate en Gerrie op de avond van de 2e mei ruzie gehad en is Kate gaan slapen in de kamer van de kinderen. Volgens Gerrie omdat hij snurkte, volgens Kate als straf (retaliate).

De avond voor de verdwijning van je kind is er dus blijkbaar zoveel spanning dat je niet bij elkaar gaat slapen. Weet iemand of daarop verder gerechercheerd is?
Interessant. Kom later teruggggggggg ===>>>>> out :sherlock:
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Hamer schreef:
11-06-2020 11:50
Het is uiterst riskant inderdaad maar:
- er waren weinig camera’s volgens mij;
- mogelijk zitten één of meer vrienden in het complot;
- door vanaf begin af aan te hameren ;) op ontvoering werden potentiële getuigen waaronder de vrienden pas later gehoord over Madeleine’s schema die dag en weten zij dan nog precies welk kind op welke dag naar welk clubje is geweest om welke tijd?
- er lijken foto’s te zijn gewist of mee geknoeid
- de Portugese politie lijkt niet tijdig te hebben bedacht dat ze eerder is overleden en heeft daar in het begin dus ook geen bewijzen van gezocht.

Ik weet dat niets sluitend is in deze zaak maar dit lijkt mij het meest logische scenario.
Ik denk dat we een beetje op dezelfde denklijn zitten maar verschillen in de waarschijnlijkheid van een dergelijke tijdlijn.

- Klopt, er waren weinig camera's maar wisten de McCann's dat ook.
- Vrienden in het complot lijkt me uitgesloten. Je (vakantie)vrienden vertellen je dat hun dochter dood is en of je wil meehelpen aan hun alibi. Deze mensen hebben veel te verliezen en gaan dat niet doen. Als je Kate en Gerrie als mens moet inschatten hebben ze ook niet veel empathisch vermogen om hun vrienden bij zo'n idee over de streep te trekken.
- De McCann's hebben inderdaad gehamerd :) op een ontvoering. Dit zou een afleidingsmanoeuvre kunnen zijn, maar ze weten ook wel dat al snel een tijdlijn zou worden gemaakt. Ze konden er niet vanuit gaan dat door de afleiding niemand meer wat zou herinneren.
- Het is 2007 en digitale fotografie staat nog steeds een beetje in de kinderschoenen. Ik denk dat het goed mogelijk is dat foto's zijn verwijderd of dat digitaal materiaal van de foto's is verwijderd, maar echt geknoeid in de zin van photoshop lijkt me dan weer niet waarschijnlijk. Ook na het zien van de aanwijzingen op youtube.
anoniem_365114 wijzigde dit bericht op 11-06-2020 12:59
0.08% gewijzigd
Blankepit schreef:
11-06-2020 12:13

Als ik ervan overtuigd zou zijn dat de ouders het zelf gedaan hebben, heeft Gerrie die avond wat anders gedaan dan slapen en heeft Kate bij de tweeling geslapen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
simbalabimba schreef:
11-06-2020 12:54
Als ik ervan overtuigd zou zijn dat de ouders het zelf gedaan hebben, heeft Gerrie die avond wat anders gedaan dan slapen en heeft Kate bij de tweeling geslapen.
Maar waarom zou Kate dan Gerry de hand boven het hoofd houden?
Oeps. Hier stond iets voor een ander topic bedoeld. Sorry!
pingu wijzigde dit bericht op 11-06-2020 13:08
Reden: Verkeerd topic
80.17% gewijzigd
't Is al met al een heel gedoe
pamelacourson schreef:
11-06-2020 13:04
Maar waarom zou Kate dan Gerry de hand boven het hoofd houden?
Omdat ze een slaafse vrouw is met een narcistische man misschien?
Even een losse vraag tussendoor, van een meelezer.

Ik zie steeds die foto's terug komen. Hadden ze een digitale camera (ik weet zelf niet meer precies wanneer ik over ben geschakeld van rolletjes naar digitaal, maar denk dat dat omstreeks die tijd was). Dat maakt natuurlijk wel verschil in mogelijkheid tot wissen e.d.

Daarnaast denk ik dat je mbt de foto's ook wel met een paar omstandigheden rekening moet houden:
- ik ben ook met 3 kleine kinderen op vakantie geweest (toevallig ook een tweeling en 1 ouder kind) en dan maak je weinig foto's, vooral omdat beide ouders constant achter een kind aanrennen dat in zee/richting zwembad/vul maar in dreigt te lopen.
- in die tijd maakte je minder foto's, je was nog gewend aan ontwikkelen, dus niet ongebruikelijk om van 2 weken vakantie in totaal rond de 20 foto's te hebben (heerlijk was dat toch haha)

Ik vind de ouders ook heel verdacht, maar soms wordt ook wel snel een conclusie getrokken terwijl ik ook wel een andere kant zie.
Tijdens het avondeten op 2 mei 2007 met zijn vriendin zei Christian Brückner dat hij de volgende dag een klus had in Praia da Luz. "Een verschrikkelijke klus, maar ik moet het nou eenmaal doen en het zal mijn leven veranderen. Je zal me voorlopig niet meer zien".
En dan ook drie jaar van de radar verdwijnen.

Ik begrijp wel dat hij nu met grote interesse door de politie wordt bekeken. Zonder bekentenis of lichaam wordt het echter niks.
.
Protocol schreef:
11-06-2020 13:26
Ik zie steeds die foto's terug komen. Hadden ze een digitale camera (ik weet zelf niet meer precies wanneer ik over ben geschakeld van rolletjes naar digitaal, maar denk dat dat omstreeks die tijd was). Dat maakt natuurlijk wel verschil in mogelijkheid tot wissen e.d.
Ze hadden inderdaad een digitale camera. Ik denk dat ze meer tijd hadden dan jij want hun kinderen gingen meerdere uren per dag naar de animatie/crèche.
Ik kan me van die begintijd van digitale fotografie nog kan herinneren dat ik ook veel foto's die ik niet mooi vond of onscherp waren, verwijderde.
Blankepit schreef:
11-06-2020 13:37
Tijdens het avondeten op 2 mei 2007 met zijn vriendin zei Christian Brückner dat hij de volgende dag een klus had in Praia da Luz. "Een verschrikkelijke klus, maar ik moet het nou eenmaal doen en het zal mijn leven veranderen. Je zal me voorlopig niet meer zien".

Ik begrijp wel dat hij nu met grote interesse door de politie wordt bekeken. Zonder bekentenis of lichaam wordt het echter niks.
Dat is niet niks, nee. Heel raar. Ik snap alleen niet dat wanneer hij er genoegen in schept om mensen en kinderen te verkrachten en vermoorden, hij dit een verschrikkelijke klus noemt die hij nou eenmaal moet doen. Weet iemand wat voor woord hij dan letterlijk gebruikte in plaats van verschrikkelijk? Ik neem aan dat hij Engels sprak met die Britse vriendin?
Qua foto’s: in 2007 hadden toch al wel veel mensen een tijdje een digitale camera hoor, ik had er sinds 2004 een en ik was echt niet de eerste. En daarmee maakte je dan juist veel meer foto’s dan normaal. Dat zegt alleen niks, misschien maakten zij nooit veel foto’s. Ik vind het alleen wel vreemd dat er zo weinig overbleven na het wissen, twee of zo.
Blankepit schreef:
11-06-2020 13:37

Het wordt niks, omdat hij er niets mee te maken had.
Het maakt verder ook niet uit: hij krijgt de schuld (ondanks het gebrek aan serieus bewijs), pa en ma McCann worden hierdoor vrijgepleit en de Britse politie kan het dossier eindelijk afsluiten. Win-win-win situatie.
pamelacourson schreef:
11-06-2020 13:43
Qua foto’s: in 2007 hadden toch al wel veel mensen een tijdje een digitale camera hoor, ik had er sinds 2004 een en ik was echt niet de eerste. En daarmee maakte je dan juist veel meer foto’s dan normaal. Dat zegt alleen niks, misschien maakten zij nooit veel foto’s. Ik vind het alleen wel vreemd dat er zo weinig overbleven na het wissen, twee of zo.
Ik ook, kwaliteit was ook een stuk beter dan met rolletjes. Zeker met een spiegelreflex, dat was echt prima.
Hij had destijds op grote interesse mogen rekenen van de politie!!
Waarom nu pas?
Hij is gezien....er zijn telefoontjes gepleegd....dag erna auto op andere naam...vriendin heeft verklaring afgelegd.

Hier zijn fouten gemaakt...en dat vind ik verdacht!!
Het feit dat hij heeft gezegd een klus te hebben de volgende dag impliceert dat hij in opdracht handelde.
pamelacourson schreef:
11-06-2020 13:41
Dat is niet niks, nee. Heel raar. Ik snap alleen niet dat wanneer hij er genoegen in schept om mensen en kinderen te verkrachten en vermoorden, hij dit een verschrikkelijke klus noemt die hij nou eenmaal moet doen. Weet iemand wat voor woord hij dan letterlijk gebruikte in plaats van verschrikkelijk? Ik neem aan dat hij Engels sprak met die Britse vriendin?
Ik vraag me ook af of die vriendin hier nu pas mee buiten komt, dat hij zou hebben gesproken over een verschrikkelijke klus in Praia da Luz. Dat zou ik raar vinden, omdat er destijds in heel Europa aandacht was voor het verdwenen kind uit Praia da Luz.
't Is al met al een heel gedoe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven