Mannengedrag

zondag 16 augustus 2020 om 16:21
Dit topic gaat over mannen. Ik kies er 2 soortgelijke gevallen uit die ongeveer hetzelfde gedrag hebben vertoond waar dit topic over gaat. 1 ervan kende ik via tinder en de ander had me aangesproken terwijl ik met mijn nicht een drankje deed vroeg in de avond.
De eerste had ik leuke gesprek mee via tinder. Daarna vroeg hij mijn nummer, belde vaker, we kozen een datum, ik deed niet claimerig, needy en gehaast. De dag zelf meldde hij zich ziek en dat snapte ik. Op mijn laatste appje (zonder vraag in) heeft hij nooit meer gereageerd. Sindsdien is hij verdwenen. Is dat omdat hij me gewoon toch maar niks vond? Waarom dan zo ver gaan om met me af te willen spreken?
De tweede die me irl had aangesproken. Vroeg mijn nummer. Twee keer mee afgesproken. Kende hem 2 weken lang, afspraken waren superleuk, gelachen etc, veel en lange app gesprekken mee gehad. Hij was echt een gentleman. Na de 2e date veranderde er iets, hij deed hij er telkens 12 uur over om te reageren. Is dit een kwestie van geen interesse meer of iemand anders hebben ontmoet? Terwijl ik de 2e date echt niet anders was dan hij me de eerste twee keren heeft meegemaakt. Nog steeds begrijp ik niet wat ik de tweede date heb gedaan dat zo een afknapper was.
De vraag is dus hoe kan een man een vrouw zo snel opgeven als hij haar nog niet echt kent? En als je als vrouw niks kan bedenken wat er mis is gegaan, chemie was er zeker wel. Misschien alleen van mijn kant?
De eerste had ik leuke gesprek mee via tinder. Daarna vroeg hij mijn nummer, belde vaker, we kozen een datum, ik deed niet claimerig, needy en gehaast. De dag zelf meldde hij zich ziek en dat snapte ik. Op mijn laatste appje (zonder vraag in) heeft hij nooit meer gereageerd. Sindsdien is hij verdwenen. Is dat omdat hij me gewoon toch maar niks vond? Waarom dan zo ver gaan om met me af te willen spreken?
De tweede die me irl had aangesproken. Vroeg mijn nummer. Twee keer mee afgesproken. Kende hem 2 weken lang, afspraken waren superleuk, gelachen etc, veel en lange app gesprekken mee gehad. Hij was echt een gentleman. Na de 2e date veranderde er iets, hij deed hij er telkens 12 uur over om te reageren. Is dit een kwestie van geen interesse meer of iemand anders hebben ontmoet? Terwijl ik de 2e date echt niet anders was dan hij me de eerste twee keren heeft meegemaakt. Nog steeds begrijp ik niet wat ik de tweede date heb gedaan dat zo een afknapper was.
De vraag is dus hoe kan een man een vrouw zo snel opgeven als hij haar nog niet echt kent? En als je als vrouw niks kan bedenken wat er mis is gegaan, chemie was er zeker wel. Misschien alleen van mijn kant?
zondag 16 augustus 2020 om 16:44
het is geen mannengedrag, het is huftergedrag
Kies een leuke man uit, wees eerlijk, wees jezelf. En als het klikt, is het prima
Je hebt je hufterradar niet aanstaan en kiest de verkeerde mannen uit.
Werk daar aan, ipv doen of het aan alle anderen ligt
Kies een leuke man uit, wees eerlijk, wees jezelf. En als het klikt, is het prima
Je hebt je hufterradar niet aanstaan en kiest de verkeerde mannen uit.
Werk daar aan, ipv doen of het aan alle anderen ligt
lilalinda wijzigde dit bericht op 16-08-2020 16:45
0.20% gewijzigd

zondag 16 augustus 2020 om 16:44
Maar er is nooit over seks gesproken. Als hij er nou over sprak, en erop aanstuurde dan zou ik snappen dat dat zijn doel was.
Misschien wilde hij me daarom per se voor mijn deur afzetten en hoopte hij dat ik hem zou uitnodigen
anoniem_391963 wijzigde dit bericht op 16-08-2020 16:46
1.94% gewijzigd

zondag 16 augustus 2020 om 16:45
Hoe kan ik een hufter herkennen dan. Ze komen aardig over:(
zondag 16 augustus 2020 om 16:46
Als er tijdens twee dates niets van seksuele spanning is, dan zou ik ook denken dat er geen interesse is. En misschien ben jij wel niet gods gift to men, en zal je zelf ook je beste beentje moeten voorzetten in plaats van dat alleen van de man te verwachten.

zondag 16 augustus 2020 om 16:46
Hij vond je meer een type voor een knuffel en een kus op de wang.
Geen romantische intenties van zijn kant, vandaar geen derde date.

zondag 16 augustus 2020 om 16:47
zondag 16 augustus 2020 om 16:48
Zoek iemand die je je geweldig laat voelen, die lief lacht om je zwakheden, die je op een voetstuk plaatst. Die het beste uit je wil halen
Die net zo in het leven staat als jij
Etc
Maar daarvoor moet je eerst zelfkennis hebben, weten wat je wil en zoekt
zondag 16 augustus 2020 om 16:49
zondag 16 augustus 2020 om 16:49
Volgens mij is dat tegenwoordig wel redelijk de datenorm idd. Daar kun je van alles van vinden, maar in dit geval heb je het meest aan de boodschap ter harte nemen en het hoofdstuk afsluiten.

zondag 16 augustus 2020 om 16:50
Ik ga niet verleidelijk doen als ik de ander nog niet kan peilen. Ik zet mijn beste beentje zeker voor, maar ik hang niet gelijk op je schoot. Vind dat de man daarin best initiatief mag tonen. Hij toonde ook geen teken van lichamelijke interesse hoor
zondag 16 augustus 2020 om 16:52
Dan was er dus gewoon geen klik. Wat een hufter die vent.
zondag 16 augustus 2020 om 16:52
er was dus geen klik. Maakt hem geen hufter en jou geen trut.
Gewoon geen klik. Vooral dus geen 3e date

zondag 16 augustus 2020 om 16:53
Ik durfdat niet meteen te uiten hoor. Is het zo erg als je elkaar eerst paar keer heb gezien? Hij liet zelf ook niet blijken dat hij romantische intenties had

zondag 16 augustus 2020 om 16:53
Dus van allebei de kanten werd er geen lichamelijke interesse getoond.
Dan is het toch duidelijk?

zondag 16 augustus 2020 om 16:55
Het heeft ook een reden dat het de norm geworden is. Nu wil ik uiteraard niet beweren dat TO zo is, maar als ik iemand afwees (wat sowieso pijnlijk is om te doen en vervelend voor de ander) wou het 9 van de 10 keer weleens voorkomen dat de man “een nieuwe kans” wou of “meer uitleg” nodig had. Als je dit alles kan vermijden, dan doe je dat graag. Ik denk dat veel mensen het juist goed bedoelen, zo hoef je niet te horen waarom je niet leuk bent voor hem/haar of het standaard excuus. (“Het klikte niet genoeg”)

zondag 16 augustus 2020 om 16:55

zondag 16 augustus 2020 om 16:56
zondag 16 augustus 2020 om 16:57
of twijfelde hij, en vond hij het lullig bij jou verwachtingen te scheppen zolang hij niet zeker was
Misschien is het juist een aardige vent, alleen niet De man voor jou

Moet dat echt meteen gelijk getoond worden? Hij kon ook een arm om me heen slaan of iets op een 3e date proberen. Maar goed, als hij me om die reden al niet moet. Ja ik ben in begin vrij verlegen.

Niks.
zondag 16 augustus 2020 om 16:58
Of misschien durfde hij geen move te maken omdat jij je afstandelijk gedroeg. Ik vind het opvallend dat jij het normaal vindt dat jij geen move durft te maken, maar van een man verwacht dat hij dat wel doet, en dan ook nog op het moment dat jij geen enkele aanleiding hebt gegeven om daarvoor open te staan.