Mannengedrag

16-08-2020 16:21 305 berichten
Dit topic gaat over mannen. Ik kies er 2 soortgelijke gevallen uit die ongeveer hetzelfde gedrag hebben vertoond waar dit topic over gaat. 1 ervan kende ik via tinder en de ander had me aangesproken terwijl ik met mijn nicht een drankje deed vroeg in de avond.

De eerste had ik leuke gesprek mee via tinder. Daarna vroeg hij mijn nummer, belde vaker, we kozen een datum, ik deed niet claimerig, needy en gehaast. De dag zelf meldde hij zich ziek en dat snapte ik. Op mijn laatste appje (zonder vraag in) heeft hij nooit meer gereageerd. Sindsdien is hij verdwenen. Is dat omdat hij me gewoon toch maar niks vond? Waarom dan zo ver gaan om met me af te willen spreken?

De tweede die me irl had aangesproken. Vroeg mijn nummer. Twee keer mee afgesproken. Kende hem 2 weken lang, afspraken waren superleuk, gelachen etc, veel en lange app gesprekken mee gehad. Hij was echt een gentleman. Na de 2e date veranderde er iets, hij deed hij er telkens 12 uur over om te reageren. Is dit een kwestie van geen interesse meer of iemand anders hebben ontmoet? Terwijl ik de 2e date echt niet anders was dan hij me de eerste twee keren heeft meegemaakt. Nog steeds begrijp ik niet wat ik de tweede date heb gedaan dat zo een afknapper was.

De vraag is dus hoe kan een man een vrouw zo snel opgeven als hij haar nog niet echt kent? En als je als vrouw niks kan bedenken wat er mis is gegaan, chemie was er zeker wel. Misschien alleen van mijn kant?
lilalinda schreef:
16-08-2020 16:57
of twijfelde hij, en vond hij het lullig bij jou verwachtingen te scheppen zolang hij niet zeker was
Misschien is het juist een aardige vent, alleen niet De man voor jou
Ja. Maar ik word niet goed van al die blauwtjes. Voel me een lelijk, mislukt mens wat betreft mijn uiterlijk nu.
Zalmrooze schreef:
Moet dat echt meteen gelijk getoond worden? Hij kon ook een arm om me heen slaan of iets op een 3e date proberen. Maar goed, als hij me om die reden al niet moet. Ja ik ben in begin vrij verlegen.
Misschien vond hij je aardig/leuk/aantrekkelijk, weet ik veel.
Alleen niet genoeg om verder te daten of een relatie op de langere termijn.
Alle reacties Link kopieren
Zalmrooze schreef:
16-08-2020 16:59
Ja. Maar ik word niet goed van al die blauwtjes. Voel me een lelijk, mislukt mens wat betreft mijn uiterlijk nu.

Als hij je niet aantrekkelijk vond, was ie niet met je op date gegaan. Het is je innerlijk wat hem niet zo aanstond.
julius schreef:
16-08-2020 16:58
Of misschien durfde hij geen move te maken omdat jij je afstandelijk gedroeg. Ik vind het opvallend dat jij het normaal vindt dat jij geen move durft te maken, maar van een man verwacht dat hij dat wel doet, en dan ook nog op het moment dat jij geen enkele aanleiding hebt gegeven om daarvoor open te staan.
Hoe zou ik dat aan een vent duidelijk moeten maken? Naar hem gericht zitten en interesse tonen is niet genoeg. Dus vertel
Zalmrooze schreef:

Al die blauwtjes?
Ik lees er maar 1 hoor.
julius schreef:
16-08-2020 17:00
Als hij je niet aantrekkelijk vond, was ie niet met je op date gegaan. Het is je innerlijk wat hem niet zo aanstond.
Ik heb niets gezegd of gedaan wat zo een afknapper was
hannaa46 schreef:
16-08-2020 17:01
Al die blauwtjes?
Ik lees er maar 1 hoor.
Och, het zijn er nog meer dan dit.
Zalmrooze schreef:
Als je iemand lelijk vind date je niet hem/haar niet. Sowieso niet een 2e date. Maar fysieke aantrekkingskracht is meer, het draait ook om de manier waarop iemand beweegt, lacht, ruikt. Ik heb hele mooie mannen gedate waar ik de aantrekkingskracht niet bij voelde, terwijl ze echt wel knap waren. Het is gewoon ontzettend moeilijk iemand te vinden met wie je echt op 1 lijn zit, waar je echt verliefd op kan worden.
Zalmrooze schreef:
Dan vis je in de verkeerde vijver
Date alleen met mannen, waar je een kans maakt
Zalmrooze schreef:
Maar goed, als hij me om die reden al niet moet. Ja ik ben in begin vrij verlegen.
Niet iedereen valt daar op. Gewoon niet compatibel. Zo zijn er ook weer juist mannen die niks hebben met drukke kletskousen
Zalmrooze schreef:
16-08-2020 16:45
Hoe kan ik een hufter herkennen dan. Ze komen aardig over:(
Wil nog niet zeggen dat iemand een hufter is, waarschijnlijk ontbrak voor hem de chemie.

Ik (vrouw) moet bij een eerste date toch echt wel een soortemet van spanning/chemie voelen en als dat er niet is, dan spreek ik ook geen 2e keer af. Ook al is die date dan leuk en gezellig, geen chemie is geen vervolg voor mij.

Aanvulling: ik ben overigens niet van de ‘ouwe’ stempel dat een man mij het hof moet maken. Als ik geïnteresseerd ben, dan ga ik op mijn doel af :biggrin:
anoniem_22918 wijzigde dit bericht op 16-08-2020 17:07
15.17% gewijzigd
Zalmrooze schreef:
16-08-2020 17:01
Hoe zou ik dat aan een vent duidelijk moeten maken? Naar hem gericht zitten en interesse tonen is niet genoeg. Dus vertel

Je hebt dus een gesprek met hem gehad. Dat is toch wel het allerminste wat je op een date mag verwachten, niet echt een reden om met je door te willen daten.

Ik was niet bij jullie date, dus ik zou niet weten waar hij allemaal op afgeknapt zou kunnen zijn. Misschien je eindeloze verhalen over paardrijden, of je obsessie met Pokemon. Het kan van alles zijn geweest.
Zalmrooze schreef:
16-08-2020 17:02
Vind jij. Maar hij kan allerlei andere dingen vinden. Hij kan ook een gebrek aan “iets gedaan hebben” een afknapper vinden. Snap je? Een gebrek aan lef of spontaniteit. Een gebrek aan (zijn soort) humor. Je kledingstijl. Het is allemaal heel persoonlijk en het betekent ook niet dat het aan jou ligt. Het klopt dat gewoon niet, dus je kapt het af.
Zalmrooze schreef:
16-08-2020 17:02
Dat bepaalt hij toch? Jouw afknappers zijn misschien niet de zijne en vice versa.
leeg
Sjulia schreef:
16-08-2020 17:06
Vind jij. Maar hij kan allerlei andere dingen vinden. Hij kan ook een gebrek aan “iets gedaan hebben” een afknapper vinden. Snap je? Een gebrek aan lef of spontaniteit. Een gebrek aan (zijn soort) humor. Je kledingstijl. Het is allemaal heel persoonlijk en het betekent ook niet dat het aan jou ligt. Het klopt dat gewoon niet, dus je kapt het af.
En ook zonder afknapper
Geen gevoel = geen gevoel
Dan houdt het op
lilalinda schreef:
16-08-2020 17:03

Date alleen met mannen, waar je een kans maakt

Een hele lelijke?
Die al lang blij is, dat er uberhaupt iemand met hem op date wil?
En dat je dan er achter komt, dat hij vreselijk leuke ogen/lach/interesses heeft?
anoniem_642da7e682a3f wijzigde dit bericht op 16-08-2020 17:12
0.52% gewijzigd
Zalmrooze schreef:

Het ligt duidelijk niet aan je uiterlijk anders waren ze al niet met je op date gegaan, ze haken pas af als ze je beter leren kennen :lightbulb:
-Shifty- schreef:
16-08-2020 17:12
Het ligt duidelijk niet aan je uiterlijk anders waren al niet met op date gegaan, ze haken pas af als ze je beter leren kennen :lightbulb:
En om deze een beetje te nuanceren: het ligt niet persé aan je karakter, maar misschien wel aan je gedrag :lightbulb:
leeg
-Shifty- schreef:
16-08-2020 17:12
Het ligt duidelijk niet aan je uiterlijk anders waren al niet met op date gegaan, ze haken pas af als ze je beter leren kennen :lightbulb:
Mijn innerlijk is ruk dus. Ik ben gewoon lief, etc. Niet arrogant, moeilijk. Maar goed, ik geef het op.
Zalmrooze schreef:
16-08-2020 17:15
Mijn innerlijk is ruk dus. Ik ben gewoon lief, etc. Niet arrogant, moeilijk. Maar goed, ik geef het op.
Ik vind dat je nogal zwart/wit denkt. Maar goed ja, als jij het opgeeft, wij ook :lol:
helena_z wijzigde dit bericht op 16-08-2020 17:16
0.37% gewijzigd
leeg
hannaa46 schreef:
16-08-2020 17:08
Een hele lelijke?
Die al lang blij is, dat er uberhaupt iemand met hem op date wil?
En dat je dan achter komt, dat hij vreselijk leuke ogen/lach/interesses heeft?
Als een man na twee dates niets meer van zich laat horen, dan heeft hij waarschijnlijk ook andere vrouwen waar hij dates mee heeft en interessanter vindt. Dit verschijnsel komt doordat veel vrouwen op Tinder en dergelijks apps alleen voor de alleraantrekkelijkste mannen gaan, waardoor een kleine groep mannen heel veel aandacht van vrouwen krijgt. Die mannen kunnen het zich veroorloven om dit gedrag te vertonen en na twee dates niets meer van zich te laten horen.

Er zijn een heleboel mannen die op apps als Tinder daardoor geen kans krijgen, terwijl er niets mis is met die mannen. Als je de lat wat lager legt, dan geef je die mannen ook een keer een kans, en dan heb je grote kans dat je een keer een man treft die wel voor je wil gaan en bij wie je wel op nummer 1 staat.
Zalmrooze schreef:
16-08-2020 17:15
Je moet het niet opgeven. Je moet de lat wat lager leggen, of misschien moet je in een andere vijver gaan vissen.
WitteHaai schreef:
16-08-2020 17:16
Als een man na twee dates niets meer van zich laat horen, dan heeft hij waarschijnlijk ook andere vrouwen waar hij dates mee heeft en interessanter vindt. Dit verschijnsel komt doordat veel vrouwen op Tinder en dergelijks apps alleen voor de alleraantrekkelijkste mannen gaan, waardoor een kleine groep mannen heel veel aandacht van vrouwen krijgt. Die mannen kunnen het zich veroorloven om dit gedrag te vertonen en na twee dates niets meer van zich te laten horen.

Er zijn een heleboel mannen die op apps als Tinder daardoor geen kans krijgen, terwijl er niets mis is met die mannen. Als je de lat wat lager legt, dan geef je die mannen ook een keer een kans, en dan heb je grote kans dat je een keer een man treft die wel voor je wil gaan en bij wie je wel op nummer 1 staat.

Dus een minder aantrekkelijk man gaat wel eindeloos op date met een vrouw, ook al voelt hij geen romantische klik?

Wat een sneue gedachte.
Zalmrooze schreef:
16-08-2020 16:29
Graag ook niet dit topic verzieken met je vervelende ‘grappen’. Wil het anders wel melden bij de mods. Een forum is erom je verhaal te vertellen.
Je bent in de war met een dagboek.
WitteHaai schreef:
16-08-2020 17:16

Je bedoel dat jij een kans wil maar niet krijgt?? Ik ben ook lelijk maar aan aandacht van de dames geen gebrek hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven