Zij is 50 en hij is 20.
maandag 24 augustus 2020 om 22:47
Vandaag had ik een discussie met een vriendin.
We hebben een gemeenschappenlijke kennis, een leuke vrouw (vinden wij) van 50.
Gescheiden en een beetje beetje type Heleen v Rooyen. Ze werkt in een GGZ instelling en sinds een jaar heeft ze een mannelijke collega van 20 waar ze nu ongeveer 2 maanden mee date.
Ze zegt dat ze verliefd zijn op elkaar en heel gelukkig.
Ze zijn beiden single, hij woont nog bij zijn ouders en haar kinderen studeren en zijn de deur uit.
Mijn vriendin vindt het echt niet kunnen en vindt dat ze op haar leeftijd beter zou moeten weten.
Zelf heb ik meer zo-iets van; leven en laten leven..
Er wordt over geroddeld en geoordeeld en ik vraag me af hoe het viva forum denkt over zo een situtatie.
Gewoon benieuwd.. Bedankt vast voor jullie mening en groetjes!
We hebben een gemeenschappenlijke kennis, een leuke vrouw (vinden wij) van 50.
Gescheiden en een beetje beetje type Heleen v Rooyen. Ze werkt in een GGZ instelling en sinds een jaar heeft ze een mannelijke collega van 20 waar ze nu ongeveer 2 maanden mee date.
Ze zegt dat ze verliefd zijn op elkaar en heel gelukkig.
Ze zijn beiden single, hij woont nog bij zijn ouders en haar kinderen studeren en zijn de deur uit.
Mijn vriendin vindt het echt niet kunnen en vindt dat ze op haar leeftijd beter zou moeten weten.
Zelf heb ik meer zo-iets van; leven en laten leven..
Er wordt over geroddeld en geoordeeld en ik vraag me af hoe het viva forum denkt over zo een situtatie.
Gewoon benieuwd.. Bedankt vast voor jullie mening en groetjes!
februari wijzigde dit bericht op 24-08-2020 22:49
0.44% gewijzigd

maandag 24 augustus 2020 om 23:58
Kennen jullie trouwens het verhaal van Mary Kay Letourneau?
https://en.wikipedia.org/wiki/Mary_Kay_Letourneau
maandag 24 augustus 2020 om 23:58
Zijn ouders weten het niet en dat willen ze beiden ook niet.
Ik ben niet aan het trollen, ik draai al lang mee op dit forum en deze situatie is echt

maandag 24 augustus 2020 om 23:59
Dat lijkt me ook het verstandigste. Zoals ik al schreef, ik heb als twintiger met meerdere vrouwen in de 40/50 gedate en hoewel er echt sprake was van verliefdheid en leuke dingen samen doen waren het vaak constructies die tussen een FWB en een echte relatie in zaten. Achteraf heb ik bij een vrouw ook spijt gehad dat ik voorgesteld ben aan haar kinderen, dat hadden we niet moeten doen. met de kennis van nu waren al dat soort relaties natuurlijk gedoemd om weer uit te gaan.
kantlijn wijzigde dit bericht op 24-08-2020 23:59
1.76% gewijzigd
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.

maandag 24 augustus 2020 om 23:59
ja een vrouwelijke pedoseksueelWitteHaai schreef: ↑24-08-2020 23:58Kennen jullie trouwens het verhaal van Mary Kay Letourneau?

dinsdag 25 augustus 2020 om 00:00
In dergelijke gevallen speelt geld vaak een rol. Een man van 50 heeft in de regel toch wat meer centen dan een jongen van begin twintig, dus kan hij haar op allerlei dingen trakteren die een jongen van begin 20 zich niet kan veroorloven.
dinsdag 25 augustus 2020 om 00:01
Ik dacht dat het viva-forum er juist was om je mening te laten horen.Cateautje schreef: ↑24-08-2020 23:49Sinds het een nooitaflatende trend is geworden om overal een mening over te mogen hebben moeten en zullen veel teveel mensen een mening hebben en die luid en duidelijk verkondigen, met als gevolg dat homo's die nooit ergens last van hebben gehad niet meer gewoon over straat kunnen, leeftijdsverschil tussen geliefden wordt geridiculiseerd, er sprake is van allerlei shaming.
Het is echt te gek voor woorden dat er zo verschrikkelijk veel mensen niet meer lekker in hun vel zitten, niet meer gelukkig kunnen leven, zoveel mensen zoveel issues aangepraat krijgen, zo erg dat de GGZ met ellenlange wachtlijsten kampt omdat altijd en overal over werkelijk alles maar een ongezouten mening moet worden verkondigd en zij die dat doen staan er geen moment bij stil dat als je de luxe hebt om overal een mening over te mogen hebben dat je ook de luxe hebt om zaken te laten zijn voor wat het is en eventjes helemaal geen mening te hebben.
Ik ben niet tegen stellen met een leeftijdsverschil. Wel vind ik 20 erg jong, dan ben je nog in ontwikkeling, net kind af.
dinsdag 25 augustus 2020 om 00:01
dat hoort er ook bij . als je in de 40 bent.Henk-en-Roelie schreef: ↑25-08-2020 00:00Mata Hari had ook een veel jongere lover toen ze in de veertig was.
wij slapen nooit.

dinsdag 25 augustus 2020 om 00:02

Hahahahaha!

dinsdag 25 augustus 2020 om 00:03
Dat is blijkbaar de ongeschreven regel, op dusdanige wijze dat het voeren van een gesprek haast onmogelijk is.

dinsdag 25 augustus 2020 om 00:03
Ze spreken af in haar woning of gaan "iets leuks doen" zoals uit eten of naar een museum of tentoonstelling waarbij ze dan updates posten op insta en Facebook.Henk-en-Roelie schreef: ↑24-08-2020 23:35Als hij posters van Macron ophangt in zijn slaapkamer weten ze vast genoeg.
Ik was vergeten dat hij nog bij zijn ouders woont, dan kan zij denk ik niet bij hem eens gezellig op de koffie komen. Dat lijkt me wel een beetje raar.
Haar kinderen zitten ook op die sociale media. Tegen hen zegt ze dat ze collega's en vrienden zijn.

dinsdag 25 augustus 2020 om 00:06
Ik zeg niet dat je aan het trollen bent, hoor. Sorry.
Dit leek me alleen typisch zo'n ontwerp wat weleens ter sprake komt.
Zo van: 'wat zou jij als...'