Vriend op uitzending kan ik dat aan?

02-12-2020 21:03 63 berichten
Hoi, mijn vriend gaat volgende maand op uitzending, 4 maanden is hij weg. Als ik er al aan denk huil ik uren. Het is de eerste uitzending in onze relatie. Iemand tips/ eigen ervaringen hoe ik de tijd doorkom en het gemis minder erg kan maken?
Ik zou even slikken en doorgaan met mijn eigen leven
heb jij afleiding ?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje joh, even met de beide beentjes op de grond!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nu al uren huilen, zonde. Hij is er nu nog, maak het nog even gezellig samen deze maand!
Ohw eerste post. Tuurlijk dan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Natuurlijk kun je dat aan. Hij gaat, daar is niks aan te veranderen
Stel je niet zo afhankelijk op zeg! Wat deed je voordat je samen met hem was?

En verplaats je even in je vriend: fijn, zo'n vrouw die alleen maar met zichzelf te doen heeft....
Nouschi schreef:
03-12-2020 08:18
Jeetje joh, even met de beide beentjes op de grond!
Nou dit. Nu al uren huilen?
Doorgaan met ademhalen en je eigen dingen doen helpt.

Of zit je de boel te fokken?
Joh, niet zo dramatisch... wees blij dat hij er met de kerstdagen nog is! Geniet nog even flink van elkaar en zoek tijdens zijn uitzending een leuke nieuwe hobby, ga wat klussen in huis o.i.d.
Die 4 maanden zijn voorbij voordat je het weet, bovendien kun je neem ik aan bellen/videobellen?
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Wat een drama op voorhand.
Geef jezelf een schop onder je kont. Als je zo afhankelijk bent lijkt me niet gezond.
Hoe oud ben je? Toen ik 17 was en mijn vriend in het leger zat, vond ik dat ook een onoverkomelijk probleem, van alleen het idee moest ik al huilen. Sterker nog, ik vond het doordeweekse verblijf op de kazerne en zeker als hij onbereikbaar was door bivak al verschrikkelijk.

Nu gaat man nog steeds soms lang weg en heb ik 2 kinderen en een baan om me druk om te maken. Dus de wereld draait vanzelf door.
Ik zou er niet voor kiezen om een relatie te hebben met iemand die vaak en lang weg is.
Past niet bij mij idee van een relatie.
Kan je niet mee?
BosscheBol1984 schreef:
03-12-2020 08:28
Kan je niet mee?
:HA:
BosscheBol1984 schreef:
Kan je niet mee?

:HA:
Je hebt het nog niet eerder meegemaakt dat hij weg ging.
Misschien vind je het straks juist heerlijk.

Houd het gezellig en stop met janken, anders maakt hij het waarschijnlijk uit.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb met mijn huidige man jarenlang een lange afstandrelatie gehad. Ook toen hij al in Nederland bij me woonde, moest hij soms nog een aantal maanden terug naar land van herkomst.

Als je meer info of advies wil, mag je me een privébericht sturen.
Voordat je hem kende kon je ook leven toch? Dus nu die weg is ook weer. Misschien een cursus volgen tijdens die maanden?
BosscheBol1984 schreef:
Kan je niet mee?
:rofl: Bedankt voor de vrolijke noot.

@TO, het lijkt me nogal zinloos er nu al om te huilen, hij is nog niet weg. Op het moment dat hij wel weg is lijkt me dat een goed moment voor een chocoladereep en een fles wijn. En dan ga je verder met je leven en vliegen de 4 maanden vast zo voorbij.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik ken meerdere stellen waarvan de partner vaker op uitzending is geweest. Ja het is niet leuk en zeker ook moeilijk, maar ze redden het allemaal (zelfs toen eentje op uitzending moest toen hun kindje net 3 maanden oud was). Probeer met regelmaat af te spreken met mensen, nu door Corona wellicht lastiger, maar er zijn vast paar mensen waar je toch op visite kunt?
Als het goed ik kun je regelmatig contact hebben met elkaar?
Op Facebook heb je groepen voor partners van mensen in het leger. Misschien kun je daar lid van worden. Wel fijn, veel tips en zo.
Jeetje wat een empathie loze reacties hieronder zeg. “Stop met janken”, “Eh ga iets doen met je leven?” Echt heel hard.

De eerste keer dat mijn vriend op uitzending ging waren we beiden heel erg emotioneel, omdat we elkaar dagelijks zagen en ineens moesten we elkaar een lange tijd missen. Het is helemaal niet gek dat je daar door van slag bent. Mijn tip zou zijn, zorg gewoon goed voor jezelf en wees lief voor jezelf. Praat erover met hem en inderdaad, probeer de laatste tijd die je hebt samen toch zo gezellig mogelijk te maken.

Ik kan je in ieder geval vast vertellen dat de tijd vóórdat hij weggaat zwaarder is dan wanneer hij daar zit. Zo heb ik dat in ieder geval ervaren. Zo gauw hij weg is dan is het wachten tot je elkaar weer ziet en dan kun je maar beter nuttige en leuke dingen doen met je tijd, want wachten moet je toch :)

Succes en geniet nog even samen! Oh ja en, hij komt uiteraard veilig en wel weer terug.
Ik zou het uitmaken, dan ben je van je probleem af.
Hi! Mijn man is ook 2 keer 5 maanden op uitzending geweest. De eerste keer is even wennen maar het komt echt goed! Je moet zorgen dat je jezelf gewoon bezig houd maar tegelijkertijd niet je agenda TE vol plannen. Draai het om voor jezelf, dit is even "you-time"! Wij hebben het echt als prettig ervaren dat wij even tijd hadden om onszelf weer helemaal te ontdekken en zien hoe we zijn zonder elkaar. Die paar maanden zijn zo om en dan sta je er zo veel sterker in!! Als je ooit iemand nodig hebt mag je mij altijd een berichtje sturen.
je weet het he: in ieder stadje, een ander schatje
Zo zijn Alle mannen!
lilalinda schreef:
03-12-2020 09:36
je weet het he: in ieder stadje, een ander schatje
Zo zijn Alle mannen!
Hou op hoor... :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven