Napraattopic deel 140, met geklets!

31-12-2020 19:37 3143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 140!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dreamer schreef:
25-01-2021 16:56
Maar als ik zo'n zaterdagrooster zie denk ik "dan ga ik wel werken" :lol:
mijn lieftallige wederhelft zou me op straat zetten
Thordïs schreef:
25-01-2021 16:45
Ik loop overigens nog steeds keihard vast op deze zinnen: ‘7.00 opstaan (met kleine kinderen) en relaxed de dag beginnen in het weekend’ en vooral in combinatie met ‘om 8.00 een uur hardlopen’.

Dat is toch niet relaxed je weekend beginnen?!??!?
die van ons waren om 5 uur wakker, misschien om 6 uur
Dan droop 1 van beide ouders balend af, naar beneden. Kind mee, samen op de bank onder een deken
Kind kijkt 64 Zoo lane, en pa/ma probeert nog wat door te slapen
lilalinda schreef:
25-01-2021 17:10
Dan droop 1 van beide ouders balend af, naar beneden. Kind mee, samen op de bank onder een deken
Ja, precies dat!

En zodra ze oud genoeg waren gingen ze met z'n 2en naar beneden en bleven we allebei nog even liggen... totdat één van de twee honger kreeg en boven kwam om te vragen om eten. Dan ging éen van ons mee. Zette de kinderen aan eten en ging krant lezen ofzo. Pff. rust op de vroege morgen.

totdat jongste op voetbal ging. Toen stond man ineens om 7 uur 's morgens naast z'n bed om mee te gaan naar het veld, terwijl oudste en ik onze dag rustig startten. Was een tegenvaller toen oudste ook op voetbal wilde en net in een ander team moest, zodat mama óók op tijd d'r nest uit moest :hihi:
Later is nu
lilalinda schreef:
25-01-2021 17:10
Of je begon het weekend lekker rielekst om 3 uur 's nachts omdat er eentje de zeehondenhoest kreeg. Stond je eerst een half uurtje heel rielekst met kind in de badkamer te stomen om daarna heel rielekst Nickelodeon te kijken tot het ochtendgloren, onder het door jou al beschreven dekentje. Maar je had wel lekker wat aan je zaterdag zo.
Lady*Voldemort schreef:
25-01-2021 17:15
Of je begon het weekend lekker rielekst om 3 uur 's nachts omdat er eentje de zeehondenhoest kreeg. Stond je eerst een half uurtje heel rielekst met kind in de badkamer te stomen om daarna heel rielekst Nickelodeon te kijken tot het ochtendgloren, onder het door jou al beschreven dekentje. Maar je had wel lekker wat aan je zaterdag zo.
en het beddengoed moest nog verschoond, want er kotste er eentje
Lady*Voldemort schreef:
25-01-2021 17:06
SCHIET OP KUTBLAGEN, DOORETEN! MAMA MOET HARDLOPEN!
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
lilalinda schreef:
25-01-2021 17:20
en het beddengoed moest nog verschoond, want er kotste er eentje
Ja, dat kan ik me ook nog herinneren. Dat er dan zo'n kind naar me toe kwam met de mededeling dat ie zich niet zo lekker voelde, en ik had mijn mond nog niet open gedaan om hem aan te raden even naar de wc te gaan of hij projectielbraakte vol over me heen. Kon ik dus eerst heel rielekst gaan douchen en daarna heel rielekst mijn man uit bed schoppen omdat werkelijk Alles onder zat. En man had heel rielekst niks meegekregen van het drama natuurlijk.
Soms zie ik mensen hardlopen met een kind in buggy of kinderwagen. Over de weg ook echt. Misschien doet ze dat.
Kan iemand er misschien achter komen waar ik HEMA rookworsten kan scoren??
Bijvoorbeeld bij een Jumbo, en dus ook weten welke Jumbo wel of niet HEMA-assortiment heeft.

Ik woon in Amsterdam, trouwens.

Krijg afkickverschijnselen. :P
Rare topics weer vandaag.

relaties/het-heen-en-weer-krijgen-van-m ... #p32457868
Lady*Voldemort schreef:
25-01-2021 17:29
Ja, dat kan ik me ook nog herinneren. Dat er dan zo'n kind naar me toe kwam met de mededeling dat ie zich niet zo lekker voelde, en ik had mijn mond nog niet open gedaan om hem aan te raden even naar de wc te gaan of hij projectielbraakte vol over me heen. Kon ik dus eerst heel rielekst gaan douchen en daarna heel rielekst mijn man uit bed schoppen omdat werkelijk Alles onder zat. En man had heel rielekst niks meegekregen van het drama natuurlijk.

mijn kind braakte een keer over het kratje schone was naast het bed, omdat hij niet op mij wilde braken :love: Ik geloof dat hem toen duidelijk werd dat hij naar de wc moest gaan en niet naar ons, wanneer hij zich niet zo lekker voelde :P
Later is nu
Lady*Voldemort schreef:
25-01-2021 17:06
SCHIET OP KUTBLAGEN, DOORETEN! MAMA MOET HARDLOPEN!

Eerder was het wielrennen. Ik haat dat inconsistente gedoe :calimero:
Merys schreef:
25-01-2021 17:51
Eerder was het wielrennen. Ik haat dat inconsistente gedoe :calimero:
Dat doet paps toch?
VANTA schreef:
25-01-2021 17:37
Soms zie ik mensen hardlopen met een kind in buggy of kinderwagen. Over de weg ook echt. Misschien doet ze dat.
Doet WP ook, las ik.
Cookielover schreef:
Dat doet paps toch?

Nee, de supermoeder. En ze bakte taart. Met 40 graden en een baby in de draagzak.
Merys schreef:
25-01-2021 18:08
Nee, de supermoeder. En ze bakte taart. Met 40 graden en een baby in de draagzak.
Oh ja, limoentaart :jump:

Maar ik las dat zij ging hardlopen en als ze terug was ging paps mountainbiken.
Dreamer schreef:
25-01-2021 17:45
mijn kind braakte een keer over het kratje schone was naast het bed, omdat hij niet op mij wilde braken :love: Ik geloof dat hem toen duidelijk werd dat hij naar de wc moest gaan en niet naar ons, wanneer hij zich niet zo lekker voelde :P
Ik denk dat ik win. Ik werd ooit eens gebeld door man, ik was bij de buren, of ik even kon komen helpen. En dat doet hij nooit want zelfstandig enzo. We hadden een nieuwe bank en een iets minder nieuw kind. Kind was niet lekker en kotste zo over de nieuwe stoffen bank. Lekker in alle plooien en tussen alle naden. En daarna vol over man. Die een vest aanhad met rits. En nu nog steeds een licht trauma heeft van het feit dat hij die rits moest opendoen en ondertussen door stukjes kots moest ritsen. Hij wist even niet waar hij moest beginnen met hysterische kleuter en kots.

Kind, man, bank en vloer onder de kots.....heeft weken geduurd om die geur uit de bank te krijgen :|

Heel rielekst
lemoos2 schreef:
25-01-2021 15:55
Geweldig sommige ondertekeningen

J.Sturm, professioneel amateurromeo
Haha, ik stel voor om het ook nog interactief te maken: de kijkers mogen stemmen over de richting. Of zelfs meesturen :mrgreen:

Of misschien ook maar beter van niet...
Cookielover schreef:
Doet WP ook, las ik.
Echt levensgevaarlijk.
Thordïs schreef:
25-01-2021 18:24
Ik denk dat ik win. Ik werd ooit eens gebeld door man, ik was bij de buren, of ik even kon komen helpen. En dat doet hij nooit want zelfstandig enzo. We hadden een nieuwe bank en een iets minder nieuw kind. Kind was niet lekker en kotste zo over de nieuwe stoffen bank. Lekker in alle plooien en tussen alle naden. En daarna vol over man. Die een vest aanhad met rits. En nu nog steeds een licht trauma heeft van het feit dat hij die rits moest opendoen en ondertussen door stukjes kots moest ritsen. Hij wist even niet waar hij moest beginnen met hysterische kleuter en kots.

Kind, man, bank en vloer onder de kots.....heeft weken geduurd om die geur uit de bank te krijgen :|

Heel rielekst

Mijn zoon deed zoiets ook een keer op de achterbank van de auto tijdens vakantie, bij 30 graden. Geen schone kleren bij ons, natuurlijk.. dus man met zoon naar een dichtstbijzijnde winkel voor schone kleren en ik haalde ergens wat schoonmaakspullen en mocht het inderdaad overal tussen weg halen. Afbeelding

Maar goed, achteraf is het leuk :roll:
Later is nu
VANTA schreef:
25-01-2021 18:29
Echt levensgevaarlijk.

dat WP het doet of over het algemeen?
Later is nu
En in het kader van 'ik had het erger': mijn kind heeft tot zijn vierde minimaal 1x per dag gekotst, meestal vaker.
Sorry I hurt your feelings when I called you stupid. I thought you knew.
Als ik beter over kots had nagedacht hadden mijn kinderen nooit een hoogslaper gekregen.
Oh.. wat erg.. :misselijk:
Later is nu
Ghehe, mijn neefje, toen een jaar of 3-4, zat bij mijn broertje op de arm toen ze het vliegtuig in stapten. Het lukte hem om over mijn broertje, zichzelf en een rij van 3 stoelen te kotsen :lol:

Dus toen ook nog vertraging, want er moest eerst een schoonmaakploeg komen. Ze voelden zich zeer verwenst :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven