Date heel lief maar niet ontzettend aantrekkelijk
maandag 1 februari 2021 om 21:06
Ha Ladies,
De titel zegt het waarschijnlijk al..
Ik heb ongeveer twee maanden geleden iemand ontmoet via een datingsite en ben dus nu op dit moment nog met hem aan het daten... Ja dus ik heb hem ook geliked en zijn foto's als beschikt bevonden.
De eerste keer dat ik hem ontmoette was het erg gezellig en voelde een hele goeie klik. Echter begon ik opeens te twijfelen of het qua uiterlijk wel bij mij past en of ik hem wel aantrekkelijk vond.
Dit zit nu zo erg in mijn hoofd dat ik niet zo goed weet of ik het met deze man moet doorzetten.. Dit omdat ik niet zeker weet of dit mij op den duur gaat tegenstaan.
Echter is het een fantastische vent, die volledig voor mij gaat, die alles voor mij over heeft, die voor mij door het vuur gaat.. Waarom voel ik die verliefde kriebel dan niet? en kan dit nog komen gezien ik nog maar 2 maanden met hem date.
Vriendinnen reageren ook anders als ik een foto van hem laat zien. Bij vorige relaties/vriendjes die wel echt meer aantrekkelijk en knap waren was het meteen wow goed gedaan , wat een lekker ding, HOUDEN!.. Hun reacties nu zijn; Ohh oke verrassend voor jou, hij ziet er grappig uit, of schattig.., ziet hij er in het echt ook zo uit?
Wellicht laat ik me daar ook door beïnvloeden maar ik vind het super moeilijk om die twijfel nu los te laten..
Daarnaast voel ik er ook nog niet voldoende voor om hem te laten gaan.. Dus er zit wel echt gevoel..
Is er iemand die hier ervaring hiermee heeft en mij kan adviseren?
Thanks alvast.
De titel zegt het waarschijnlijk al..
Ik heb ongeveer twee maanden geleden iemand ontmoet via een datingsite en ben dus nu op dit moment nog met hem aan het daten... Ja dus ik heb hem ook geliked en zijn foto's als beschikt bevonden.

De eerste keer dat ik hem ontmoette was het erg gezellig en voelde een hele goeie klik. Echter begon ik opeens te twijfelen of het qua uiterlijk wel bij mij past en of ik hem wel aantrekkelijk vond.
Dit zit nu zo erg in mijn hoofd dat ik niet zo goed weet of ik het met deze man moet doorzetten.. Dit omdat ik niet zeker weet of dit mij op den duur gaat tegenstaan.
Echter is het een fantastische vent, die volledig voor mij gaat, die alles voor mij over heeft, die voor mij door het vuur gaat.. Waarom voel ik die verliefde kriebel dan niet? en kan dit nog komen gezien ik nog maar 2 maanden met hem date.
Vriendinnen reageren ook anders als ik een foto van hem laat zien. Bij vorige relaties/vriendjes die wel echt meer aantrekkelijk en knap waren was het meteen wow goed gedaan , wat een lekker ding, HOUDEN!.. Hun reacties nu zijn; Ohh oke verrassend voor jou, hij ziet er grappig uit, of schattig.., ziet hij er in het echt ook zo uit?
Wellicht laat ik me daar ook door beïnvloeden maar ik vind het super moeilijk om die twijfel nu los te laten..
Daarnaast voel ik er ook nog niet voldoende voor om hem te laten gaan.. Dus er zit wel echt gevoel..
Is er iemand die hier ervaring hiermee heeft en mij kan adviseren?
Thanks alvast.
dinsdag 2 februari 2021 om 08:45
Het is net alsof ze perse een man willen en dan maar genoegen nemen met iemand die het niet helemaal is...Mumper schreef: ↑01-02-2021 22:24Laatst ook al iemand die een date had die laagopgeleid was en in conspiracies geloofde maar haar hoogopgeleide ex was een lul dus tsja. Deze vind je niet aantrekkelijk, op naar de volgende: iemand die ook lief is maar die je wel aantrekkelijk vindt dus. Het is toch niet of/of.
Waarom niet gewoon wachten op iemand die je en aantrekkelijk en lief vindt?
Mijn eigen vriend is objectief gezien niet super knap. Maar ik vind hem de mooiste man van de wereld. Ook als ie ziek en zich is of een week niet heeft geschoren. Maar ik ben zelf ook niet zo een type die uiterlijk zo belangrijk vindt dus daar heeft het ook mee te maken.
Ik denk ook dat to nog een beetje jong is. Uiteindelijk wordt toch iedereen oud en lelijk.
dinsdag 2 februari 2021 om 08:51
Ik denk dat echt...
Ik heb een gewone vriend die echt niet moeders mooiste is. Tot hij midden 30 was lachte meiden hem vaak letterlijk uit als ie ze wilde versieren.
Na zijn 35e werd ie opeens populair bij vrouwen. En hij was niet opeens er knapper geworden ofzo... Maar de vrouwen om hem heen kregen ineens rammelende eierstokken en waren niet meer.op zoek naar een lieve en betrouwbare man dan naar een knappe.
Nu is hij de gene die kieskeurig is. En hij heeft geen voorkeur voor vrouwen die al erg beschadigd zijn uit vorige relaties dus de vrouwen die hij vroeger probeerde te versieren maken nu geen kans meer. Overigens heeft hij nu een hele lieve vriendin die gek op hem is om wie hij is. Dus ik zou date ook zoiets gunnen

dinsdag 2 februari 2021 om 09:37
Mij valt heel iets anders op:
Echter is het een fantastische vent, die volledig voor mij gaat, die alles voor mij over heeft, die voor mij door het vuur gaat.
Héél apart om zoiets te schrijven over iemand die je amper kent.
Is dat een soort compensatiegedachte? Hij is niet knap dus moet zijn karakter wel geweldig zijn? Kan best zo zijn, maar wees ff reeel: wat kun je nou van iemand weten na twee maanden en een enkele date?
Echter is het een fantastische vent, die volledig voor mij gaat, die alles voor mij over heeft, die voor mij door het vuur gaat.
Is dat een soort compensatiegedachte? Hij is niet knap dus moet zijn karakter wel geweldig zijn? Kan best zo zijn, maar wees ff reeel: wat kun je nou van iemand weten na twee maanden en een enkele date?
.
dinsdag 2 februari 2021 om 09:51
Ik ben al twaalf jaar samen met een man waarvan ik in het begin dacht dat ik geen aantrekkingskracht voelde. Mijn beste vriendin zag ook geen enkele passionele vonk tussen ons, zei ze toen.
We bespringen elkaar nog steeds graag en ik vind hem erg aantrekkelijk. Geen idee hoe/wanneer dat precies is omgeslagen. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik zelden iemand alleen maar aantrekkelijk vind vanwege zijn buitenkant. Mijn rijtje ex-en lijkt ook niet erg op elkaar, ik heb geen 'type' zeg maar.
Aan de andere kant, ik heb er toen geen topic over geopend en ook niet heel veel over nagedacht of gepiekerd. Het gebeurde gewoon!
We bespringen elkaar nog steeds graag en ik vind hem erg aantrekkelijk. Geen idee hoe/wanneer dat precies is omgeslagen. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik zelden iemand alleen maar aantrekkelijk vind vanwege zijn buitenkant. Mijn rijtje ex-en lijkt ook niet erg op elkaar, ik heb geen 'type' zeg maar.
Aan de andere kant, ik heb er toen geen topic over geopend en ook niet heel veel over nagedacht of gepiekerd. Het gebeurde gewoon!

dinsdag 2 februari 2021 om 09:51
impala schreef: ↑02-02-2021 09:37Mij valt heel iets anders op:
Ja eens!
dinsdag 2 februari 2021 om 09:55
Dat is toch standaard? Een hij doet alles voor mij verhaal, en vervolgens allemaal minpunten. Gewoon om voor zichzelf te verantwoorden waarom ze de stekker er nog niet uitgetrokken heeft.impala schreef: ↑02-02-2021 09:37Mij valt heel iets anders op:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

dinsdag 2 februari 2021 om 10:12
impala schreef: ↑02-02-2021 09:37Mij valt heel iets anders op:
En ik lees daar nog wat anders in. Hoezo weet TO zo zeker dat hij vollédig voor haar gaat, alles voor haar over heeft en door het vuur gaat. Wie weet valt dat ook wel reuze mee en zal die man zoiets hebben, nadat ie wordt afgewezen, het is jammer en had het graag een kans gegeven want ik vond haar wel oké.
Overigens denk ik wel dat er (tamelijk snel al) een soort vonk/chemie moet zijn in de meeste gevallen en ja, dat ervaar je nou eenmaal niet bij iedereen. Daar heeft een knap uiterlijk verder weinig mee te maken.
Maar om nou te denken dat iemand met wie je net een paar keer een date hebt gehad álles voor je over heeft en zo ongeveer zijn leven voor je zou geven, nou eh whoehahaha...

dinsdag 2 februari 2021 om 10:20
@Bloemenmeisje, ik denk dat het probleem niet zozeer is of hij knap genoeg is. Het probleem zit hem volgens mij vooral bij jou en de manier waarop je je laat leiden door je omgeving.
Je schaamde je voor je ex (ander topic) en deze man vinden je vriendinnen niet knap. Zijn zij degene die hun leven met hem moeten delen?! Genoeg knappe mensen met geen enkele inhoud. Dan kun je fijn trots zijn op je man in het openbaar, maar wordt ze ondertussen doodgelukkig, dat lijkt me niet de bedoeling?
Ik vind het ook wel zorgwekkend dat je 30+ bent en je nog zoveel druk maakt om de mening van anderen en om het uiterlijk. Je bent echt nog niet oud, maar om je eigen standaarden zul je steeds harder moeten gaan werken naar mate je ouder wordt. Je zult er anders uitzien als je 40 bent, en 50, en dat geldt ook voor de mannen die je ontmoet. Kortom: tijd om eens kritisch naar jezelf te gaan kijken en de uiterlijkheden die je leven zo bepalen. Is dat echt wat je wil? Zijn er geen belangrijkere dingen in het leven? Hoe kun je van jezelf en anderen gaan houden vanwege hun inhoud en niet vanwege het uiterlijk?
Dan over je date: natuurlijk heeft iedereen bepaalde afknappers qua uiterlijk en is het belangrijk dat je iemand aantrekkelijk genoeg vindt. Als je niet warm wordt van het idee om het bed met hem te delen dan lijkt me dit geen goede match. Voor mij persoonlijk is er dit onderscheid: zou ik me door een man 'laten nemen'? Of zou ik seks mét hem hebben, zijn lichaam willen ontdekken, van elkaar genieten etc. Toestaan dat iemand seks met je heeft kan eventueel met iemand die je seksueel niet zo aantrekkelijk vindt, maar echt samen vrijen en alles wat erbij hoort kan ik alleen met iemand die ik aantrekkelijk vind. Dat heeft niets te maken met knap zijn overigens.
Je schaamde je voor je ex (ander topic) en deze man vinden je vriendinnen niet knap. Zijn zij degene die hun leven met hem moeten delen?! Genoeg knappe mensen met geen enkele inhoud. Dan kun je fijn trots zijn op je man in het openbaar, maar wordt ze ondertussen doodgelukkig, dat lijkt me niet de bedoeling?
Ik vind het ook wel zorgwekkend dat je 30+ bent en je nog zoveel druk maakt om de mening van anderen en om het uiterlijk. Je bent echt nog niet oud, maar om je eigen standaarden zul je steeds harder moeten gaan werken naar mate je ouder wordt. Je zult er anders uitzien als je 40 bent, en 50, en dat geldt ook voor de mannen die je ontmoet. Kortom: tijd om eens kritisch naar jezelf te gaan kijken en de uiterlijkheden die je leven zo bepalen. Is dat echt wat je wil? Zijn er geen belangrijkere dingen in het leven? Hoe kun je van jezelf en anderen gaan houden vanwege hun inhoud en niet vanwege het uiterlijk?
Dan over je date: natuurlijk heeft iedereen bepaalde afknappers qua uiterlijk en is het belangrijk dat je iemand aantrekkelijk genoeg vindt. Als je niet warm wordt van het idee om het bed met hem te delen dan lijkt me dit geen goede match. Voor mij persoonlijk is er dit onderscheid: zou ik me door een man 'laten nemen'? Of zou ik seks mét hem hebben, zijn lichaam willen ontdekken, van elkaar genieten etc. Toestaan dat iemand seks met je heeft kan eventueel met iemand die je seksueel niet zo aantrekkelijk vindt, maar echt samen vrijen en alles wat erbij hoort kan ik alleen met iemand die ik aantrekkelijk vind. Dat heeft niets te maken met knap zijn overigens.
dinsdag 2 februari 2021 om 10:45
Sommige mannen kunnen ook superknap zijn, maar niet iedereen vind hen dan ook aantrekkelijk. Andersom kunnen minder 'objectief' mooie mannen ook juist erg aantrekkelijk zijn als je ze kent.
Een foto zegt niet zoveel dan.
Vind wel dat je je erg door je vriendinnen laat leiden. Zou voortaan nog geen foto's aan ze laten zien tot je zelf weet of je iemand leuk vindt.
Een foto zegt niet zoveel dan.
Vind wel dat je je erg door je vriendinnen laat leiden. Zou voortaan nog geen foto's aan ze laten zien tot je zelf weet of je iemand leuk vindt.

dinsdag 2 februari 2021 om 10:48
Het klinkt ook een beetje alsof jij (TO) er vooral op kickt om die reacties van je vriendinnen te krijgen van "wauw, houden!!!" Ik ken dit soort mensen ook wel van vroeger, niet per se m.b.t. uiterlijk maar die er heel erg op kickten als ze konden vertellen dat hun partner veel geld had of een dure titel/interessant beroep. En niet eens per se omdat ze daar zelf nou zoveel om leken te geven, maar omdat ze dat dan steeds weer konden vertellen.
dinsdag 2 februari 2021 om 10:54
Sorry ik denk dat ik mij ook wat beter moet toelichten.. Ik snap dat het wat arrogant overkomt of dat het lijkt dat ik een Doutzen Kroes ben.
Ik ben dat nl allesbehalve. Ik had eigenlijk moeten zeggen; Ik twijfel of het mijn type is qua uiterlijk. Iedereen heeft natuurlijk zijn type of waar iemand normaal op valt. En ik doe hem nu echt te kort om te zeggen hij is te lelijk voor mij. NEEE dat is niet het geval en totaal niet mijn bedoeling.
Intiem gezien klikt het super erg.. En vind ik het fijn om bij hem te zijn, maar ik kan soms ook echt uren naar hem kijken en denken wat voel ik.. normaliter zou ik niet op hem afstappen. Of ik ga naar andere mannen kijken van; jou zou ik eerder naar toe komen. En dat maakt me twijfelen van moet ik hier dan wel voor gaan...
Ik denk dat het ergens ook wel te maken heeft dat ik super vaak op mn plaat ben gegaan met mannen en een soort van excuus vind om verliefd te worden omdat ik bang ben?
Ik heb werkelijk geen idee..
Ik laat me ook veel te veel leiden door andere hun mening, maar dat komt omdat ik het zelf miss niet durf aan te gaan..
Vandaar dat ik vraag naar jullie adviezen..
Ik ben dat nl allesbehalve. Ik had eigenlijk moeten zeggen; Ik twijfel of het mijn type is qua uiterlijk. Iedereen heeft natuurlijk zijn type of waar iemand normaal op valt. En ik doe hem nu echt te kort om te zeggen hij is te lelijk voor mij. NEEE dat is niet het geval en totaal niet mijn bedoeling.
Intiem gezien klikt het super erg.. En vind ik het fijn om bij hem te zijn, maar ik kan soms ook echt uren naar hem kijken en denken wat voel ik.. normaliter zou ik niet op hem afstappen. Of ik ga naar andere mannen kijken van; jou zou ik eerder naar toe komen. En dat maakt me twijfelen van moet ik hier dan wel voor gaan...
Ik denk dat het ergens ook wel te maken heeft dat ik super vaak op mn plaat ben gegaan met mannen en een soort van excuus vind om verliefd te worden omdat ik bang ben?
Ik laat me ook veel te veel leiden door andere hun mening, maar dat komt omdat ik het zelf miss niet durf aan te gaan..

dinsdag 2 februari 2021 om 11:02
Als je met hem zoent of ligt te vozen, voel je dan niks? Dan heb je geen chemie en zou ik ermee kappen. Als je wel chemie hebt maar je twijfelt puur door opmerkingen (of de angst daarvoor) in je omgeving, dan moet je daar iets mee.
Persoonlijk heb ik me sinds ik de pubertijd verlaten heb me weinig aangetrokken wat anderen van mijn partners vonden fysiek gezien, maar ik begrijp wel dat je niet kiest tot wie je je aantrokken voelt. Blijf niet bij hem als je hem gewoon heel lief vindt, maar hij je hart niet sneller laat kloppen. Daar doe je iedereen uiteindelijk pijn mee.
Persoonlijk heb ik me sinds ik de pubertijd verlaten heb me weinig aangetrokken wat anderen van mijn partners vonden fysiek gezien, maar ik begrijp wel dat je niet kiest tot wie je je aantrokken voelt. Blijf niet bij hem als je hem gewoon heel lief vindt, maar hij je hart niet sneller laat kloppen. Daar doe je iedereen uiteindelijk pijn mee.

dinsdag 2 februari 2021 om 11:05
Maar....is het twijfel omdat je niet die supermooie man aan je arm hebt of vind je hem echt niet aantrekkelijk?
In je topictitel schrijf je namelijk dat hij "ontzettend onaantrekkelijk" is - dat is nogal wat. Je schrijft ook dat je je geen verliefde kriebel voelt. Dat is wat anders dan uiterlijk, maar ook belangrijk wat mij betreft. Ik vind het ook opvallend dat je hem verder juist een soort ophemelt, na 2 maanden - hij gaat voor je door het vuur!? Dat is best wel wat om te weten na 2 maanden, vooral van iemand voor wie je geen verliefdheid zegt te voelen. Naar mijn idee uitspraken die nogal in de extremen zitten.
Voel je je nu verliefd en heb je twijfels over zijn uiterlijk? Of vind je hem leuk, maar voel je je niet verliefd? Is er nou aantrekking of niet?
Ik heb overigens wel ervaring met aantrekking en verliefdheid op iemand die ik echt niet aantrekkelijk vond. Ik heb hier ook mee geworsteld. Ik vond het ook heel gek, want ik vond hem qua uiterlijk zeker niet aantrekkelijk, maar de aantrekking tot elkaar was enorm - wat ik in mijn gevoel, maar ook aan mijn lichaam merkte. Ik voelde me ook verliefd. Ik heb me eraan over gegeven, uit eindelijk vind ik die klik veel belangrijker dan uiterlijk. Maar ik moet zeggen dat deze man sowieso geen serieuze relatiemateriaal was, dus daarover hoefde ik niet na te denken. Maar het was een heerlijke tijd!
Je mate van verliefdheid en aantrekking is denk ik toch het belangrijkst. Voel je die klik, de aantrekking en verliefdheid, dan wen je waarschijnlijk wel aan zijn uiterlijk en zal het waarschijnlijk ook prima en fijn gaan worden in die zin. Maar vind je hem alleen leuk dan vraag ik me af of er nog genoeg gaat groeien. Als jij gewend bent om te gaan voor de hete, maar foute man, zou ik mezelf wel afvragen of deze man niet gewoon anders is dan je gewend bent, ipv "ontzettend onaantrekkelijk". Misschien past deze man juist beter bij je en is het buiten je oude patroon dat je nog niet heeft opgeleverd wat je wilde.
In je topictitel schrijf je namelijk dat hij "ontzettend onaantrekkelijk" is - dat is nogal wat. Je schrijft ook dat je je geen verliefde kriebel voelt. Dat is wat anders dan uiterlijk, maar ook belangrijk wat mij betreft. Ik vind het ook opvallend dat je hem verder juist een soort ophemelt, na 2 maanden - hij gaat voor je door het vuur!? Dat is best wel wat om te weten na 2 maanden, vooral van iemand voor wie je geen verliefdheid zegt te voelen. Naar mijn idee uitspraken die nogal in de extremen zitten.
Voel je je nu verliefd en heb je twijfels over zijn uiterlijk? Of vind je hem leuk, maar voel je je niet verliefd? Is er nou aantrekking of niet?
Ik heb overigens wel ervaring met aantrekking en verliefdheid op iemand die ik echt niet aantrekkelijk vond. Ik heb hier ook mee geworsteld. Ik vond het ook heel gek, want ik vond hem qua uiterlijk zeker niet aantrekkelijk, maar de aantrekking tot elkaar was enorm - wat ik in mijn gevoel, maar ook aan mijn lichaam merkte. Ik voelde me ook verliefd. Ik heb me eraan over gegeven, uit eindelijk vind ik die klik veel belangrijker dan uiterlijk. Maar ik moet zeggen dat deze man sowieso geen serieuze relatiemateriaal was, dus daarover hoefde ik niet na te denken. Maar het was een heerlijke tijd!
Je mate van verliefdheid en aantrekking is denk ik toch het belangrijkst. Voel je die klik, de aantrekking en verliefdheid, dan wen je waarschijnlijk wel aan zijn uiterlijk en zal het waarschijnlijk ook prima en fijn gaan worden in die zin. Maar vind je hem alleen leuk dan vraag ik me af of er nog genoeg gaat groeien. Als jij gewend bent om te gaan voor de hete, maar foute man, zou ik mezelf wel afvragen of deze man niet gewoon anders is dan je gewend bent, ipv "ontzettend onaantrekkelijk". Misschien past deze man juist beter bij je en is het buiten je oude patroon dat je nog niet heeft opgeleverd wat je wilde.

dinsdag 2 februari 2021 om 11:11
Maar stel nou dat jouw vriendinnen na het zien van zijn foto niet gezegd hadden dat hij grappig of schattig heeft, maar dat ze zeiden: wauw, die man heeft echt sex-appeal! Hoeft niet eens hetzelfde te zijn als knap/uiterlijk, maar dat ze zijn uitstraling op die manier zouden zien. Zou jouw beeld (over hem) dan veranderen? Want nu klinkt het een beetje alsof jij hem oké vindt maar je vriendinnen een kneus zien. En jij dat nu ook zo ziet. Terwijl jij hem misschien ook wel oké vond, maar wel veel leuker wanneer zij hem positiever hadden omschreven.Bloemenmeisje1988 schreef: ↑02-02-2021 10:54Sorry ik denk dat ik mij ook wat beter moet toelichten.. Ik snap dat het wat arrogant overkomt of dat het lijkt dat ik een Doutzen Kroes ben.
dinsdag 2 februari 2021 om 11:15
Oke dit bedoel ik; ik ben heel vaag en onduidelijk omdat ik het zelf niet zo goed weet.tu1nhek schreef: ↑02-02-2021 11:05Maar....is het twijfel omdat je niet die supermooie man aan je arm hebt of vind je hem echt niet aantrekkelijk?
Ik weet niet zo goed wat ik voel omdat ik veel te veel in mijn hoofd zit. .. Ik merk wel dat ik steeds meer kriebels krijg, maar dan toch elke keer soort terug wordt gezet als ik denk; is dit hem nou? En dan vooral qua uiterlijk.. Ga ik het niet straks bij iemand anders zoeken? Of is het vooral dat ik hem zo zie omdat vriendinnen hem niet aantrekkelijk bevonden??
Wat iemand andres ook zei hierboven; ik kick op bevestiging van vriendinnen. Echt heel slecht.. Maar ik ben hier eerlijk in en kan het niet ontkennen. De hele wereld moet hem leuk vinden. Wat nergens op slaat haha.
dinsdag 2 februari 2021 om 11:26
Ben je een dierenvriend? Want dan zou ik alvast 12 katten aanschaffen en een kattenvrouwtje worden. Niks mis mee, maar die vent gaat niet komen.Bloemenmeisje1988 schreef: ↑02-02-2021 11:15Oke dit bedoel ik; ik ben heel vaag en onduidelijk omdat ik het zelf niet zo goed weet.
Ik weet niet zo goed wat ik voel omdat ik veel te veel in mijn hoofd zit. .. Ik merk wel dat ik steeds meer kriebels krijg, maar dan toch elke keer soort terug wordt gezet als ik denk; is dit hem nou? En dan vooral qua uiterlijk.. Ga ik het niet straks bij iemand anders zoeken? Of is het vooral dat ik hem zo zie omdat vriendinnen hem niet aantrekkelijk bevonden??
Wat iemand andres ook zei hierboven; ik kick op bevestiging van vriendinnen. Echt heel slecht.. Maar ik ben hier eerlijk in en kan het niet ontkennen. De hele wereld moet hem leuk vinden. Wat nergens op slaat haha.
dinsdag 2 februari 2021 om 11:30
Neee zeker niet!!!Eennieuwestart schreef: ↑02-02-2021 11:13Hebben jouw vriendinnen dan wel allemaal een enorme hunk thuis op de bank zitten?
dinsdag 2 februari 2021 om 11:31
Ik vond hem zeker oke want ik gaf hem die like en had een hele leuke eerste date! Totdat ik begon te vertellen aan vriendinnen en zij voor mijng evoel een niet leuke reactie gaven waardoor ik hem ook opeens anders begon te zien... Super zonde natuurlijk.NYC schreef: ↑02-02-2021 11:11Maar stel nou dat jouw vriendinnen na het zien van zijn foto niet gezegd hadden dat hij grappig of schattig heeft, maar dat ze zeiden: wauw, die man heeft echt sex-appeal! Hoeft niet eens hetzelfde te zijn als knap/uiterlijk, maar dat ze zijn uitstraling op die manier zouden zien. Zou jouw beeld (over hem) dan veranderen? Want nu klinkt het een beetje alsof jij hem oké vindt maar je vriendinnen een kneus zien. En jij dat nu ook zo ziet. Terwijl jij hem misschien ook wel oké vond, maar wel veel leuker wanneer zij hem positiever hadden omschreven.
dinsdag 2 februari 2021 om 11:37
Daarom! Want het is en blijft een mening. Jij kan, in jouw ogen, een bloedmooie man aan de haak slaan. Die ik heel onaantrekkelijk kan vinden. Maar dat hoef ik je niet uit te leggen, want dat weet je zelf ook wel. Daarom vind ik het zo vervelend voor jou, dat je zo veel waarde hecht aan je vriendinnen. Terwijl zij ook niet de knapste op de bank hebben zitten. En weet je wat? Daar gaat het ook niet om!
Ik herken het wel, van ‘vroeger’. Al ben ik jonger dan jij bent, mocht het geboortejaar in je naam kloppen. En die vriendinnen waar ik toen zo naar luisterde zijn inmiddels uit mijn leven.
Hoop voor jou dat je binnenkort ook je eigen keuzes kan maken op basis van jouw eigen gevoel en mening. Dat is echt het beste gevoel!