Daten - vrienden - daten

03-02-2021 14:26 15 berichten
Hoi allemaal,

Ik vraag me af me af (natuurlijk voor persoonlijke redenen maar ik ben niet op zoek naar advies, wel benieuwd naar verhalen).
Je hoort regelmatig dat mensen terug gaan naar hun ex, maar vaak is dit na een langdurige relatie met diepe gevoelens (maar wellicht dan ook serieuze problemen).

Ik ben benieuwd naar verhalen waarin het nog niet zo serieus was (misschien een aantal maanden daten, maar jullie daarna wel vrienden zijn geworden en later toch weer zijn gaan daten / een relatie kregen.
Dus eigenlijk daten - vriendschap - daten. En ik vraag me bijvoorbeeld af:

- hoe lang waren jullie aan het daten?
- waarom stopte dit de eerste keer?
- wanneer kregen jullie weer contact ?
- en wat gebeurde er toen?
TO begint.
Oke ik begin:

- hoe lang waren jullie aan het daten?
Ongeveer 3 maanden, waarvan 2 maanden dat het heel goed ging

- waarom stopte dit de eerste keer?
Na twee maanden bleef het daten een beetje vlak, hele fijn seks, veel knuffelen maar (ook door omstandigheden) zagen we elkaar de laatste maand minder en toen is hij gaan nadenken en besloot hij het te eindigen omdat hij een bepaalde diepgang miste.

- wanneer kregen jullie weer contact ?
Twee maanden daarna. We hadden afgesproken na een tijdje te kijken of er eventueel een vriendschap in zat. Hij wilde wel met me blijven omgaan (eventueel ook seksueel). Daar wilde ik me niet voor laten lenen. Ik had aangegeven dat het me beter leek na een aantal maanden een drankje te doen als vrienden en te kijken of we in plaats daarvan vrienden konden zijn.

- en wat gebeurde er toen?
We blijken als vrienden goed te werken, hebben een veel betere connectie , lachen veel meer ,bespreken veel meer. Maar we hebben nog steeds de aantrekkingskracht waardoor we nu beiden merken dat de basis veel beter is. Daar staat het nu, en nu vragen we ons af of er toch niet meer ontstaan is en het misschien te snel gestopt is de eerste keer. Oftwel, of we weer zouden gaan daten.
Alle reacties Link kopieren
Ok, dus je scharrel is terug naar zijn vriendin, en wil nu vrienden met jou blijven, en jij hoopt dat hij weer terug komt?
beetjegek schreef:
03-02-2021 15:01
Ok, dus je scharrel is terug naar zijn vriendin, en wil nu vrienden met jou blijven, en jij hoopt dat hij weer terug komt?
Hu nee, ik weet niet waar je dit uithaalt maar dat is totaal niet wat er staat of ik bedoel
Soms helpt het om de 'druk' van het daten eraf te halen :) Lekker zo doorgaan zou ik zeggen, dan merk je vanzelf of er nog behoefte is om te daten met anderen. Dat vertelt je genoeg.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
mcsteamy schreef:
03-02-2021 15:07
Soms helpt het om de 'druk' van het daten eraf te halen :) Lekker zo doorgaan zou ik zeggen, dan merk je vanzelf of er nog behoefte is om te daten met anderen. Dat vertelt je genoeg.
Zeker, maar ik was gewoon benieuwd naar (leuke) verhalen :)
maar wat is het verschil tussen jullie vriendschap en wanneer jullie daten?
Wat doen jullie nu niet, wat je als dates wel doet?
lilalinda schreef:
03-02-2021 15:24
maar wat is het verschil tussen jullie vriendschap en wanneer jullie daten?
Wat doen jullie nu niet, wat je als dates wel doet?
Wat we nu niet doen wat we wel doen als we daten is vooral de seksuele intimiteit.
Verder doen we nu juist meer leuke dingen dan toen.
Nieuwsgierigaapje schreef:
03-02-2021 15:27
Wat we nu niet doen wat we wel doen als we daten is vooral de seksuele intimiteit.
Verder doen we nu juist meer leuke dingen dan toen.
nou, neuken maar!
wat is het ergste dat je kan overkomen???
lilalinda schreef:
03-02-2021 15:30
nou, neuken maar!
wat is het ergste dat je kan overkomen???
haha ik was gewoon nieuwsgierig naar leuke verhalen maar je hebt gelijk
Dus eigenlijk leen je je nu wel voor friends with benefits.

TO, van ervaringen van anderen wil die man niet ineens een vaste relatie met jou.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
03-02-2021 15:39
Dus eigenlijk leen je je nu wel voor friends with benefits.

"lenen voor", seks is toch geen gunst, die vrouwen aan mannen geven??
als TO zin heeft in seks, dan neukt ze de sterren van de hemel met hem
Klinkt meer als naampje-beestje ja. Wat zou je zelf het liefste willen? Zoek je een vaste relatie, wil je settelen?

Ik heb zat van deze verhalen zowat al mijn contacten verlopen op deze manier lol. Ik geef er de eerste maanden/jaar geen naampje aan maar kijk meer naar motieven en intenties.
TO, ik vind dat je heel ingewikkeld doet. Sleur hem toch gewoon je bed in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven