Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

16-02-2021 08:27 2986 berichten
Afbeelding

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!

Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.

Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten

Alles mag als het maar met respect is.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
27-02-2021 12:27
O ik dacht dat jullie elkaar niet zo vaak kunnen zien. Dit is best vaak.
Positief!
Dat was mijn vorige date, daar ben ik mee gestopt omdat ik dat weinige zien echt niet trek en vooral omdat de komende jaren dat niet zou veranderen.

Deze heb ik nu 3 weken :-D
Nee dat ben je niet. Want ik zit er ook zo in en oa Datertje ook. Je kunt prima niet actief zoeken, maar wel openstaan voor wat er op je pad komt.
Cherim0ya schreef:
27-02-2021 12:28
Mijn vraag was ook bedoelt om meer inzicht te krijgen in dat proces, hoe het voor anderen voelt die andere keuzes maken dan dat ik doe. Want misschien maak ik wel de verkeerde keuzes? Of heb ik nog nooit op die manier naar hun keuzes gekeken?
En misschien ben ik wel gewoon een rare single doordat ik totaal geen behoefte heb om energie te steken in het 'niet-meer-single' zijn?
Maar als je geen zin in dat proces hebt, dan kun je toch gewoon happy single blijven? Daar is ook niets mis mee.
Limo76 schreef:
27-02-2021 12:32
Maar als je geen zin in dat proces hebt, dan kun je toch gewoon happy single blijven? Daar is ook niets mis mee.
Dat is ook voorlopig het plan... :D
Maar dan nog is het interessant om meer te horen over waarom anderen andere keuzes maken.
Limo76 schreef:
27-02-2021 12:30
Dat was mijn vorige date, daar ben ik mee gestopt omdat ik dat weinige zien echt niet trek en vooral omdat de komende jaren dat niet zou veranderen.

Deze heb ik nu 3 weken :-D
Ah vandaar. Heb het plaatje nu helder.
En nee, als je elkaar zo weinig ziet is dat eerder een fwb dan een relatie.
Deze klinkt veel beter.

Mijn date is het type van minimaal appen en contact en veel werken. Ook niet iets wat bij mij past.
Ik weet inmiddels dat ik regelmatig contact nodig heb om dat vuurtje opgestookt te houden. Nu dit niet zo is, kan er simpelweg geen vuurtje gaan branden. Hij is in zijn contact vrij zakelijk, en ook dat doet weinig voor mij. Vandaar dat het vriendschappelijk voelt en ik geen chemie voel.

Zou me verbazen als het voor hem anders is. Ik heb geen zin in een relatie gebaseerd op rationele gronden. Ik wil iets voelen, passie.
Verstandshuwelijk is niet aan mij besteed😆
Cherim0ya schreef:
27-02-2021 12:35
Dat is ook voorlopig het plan... :D
Maar dan nog is het interessant om meer te horen over waarom anderen andere keuzes maken.
Ja en daarom is dit topic leuk. Het is herkenbaar. Maar we hebben ieder onze eigen afwegingen, intenties en behoeften.

Uiteindelijk wil iedereen een leuke partner vinden, denk ik. Als je dit echt niet ( dus nooit) wil dan zul je dit topic ook niet interessant vinden.
Julus schreef:
27-02-2021 12:36
Ah vandaar. Heb het plaatje nu helder.
En nee, als je elkaar zo weinig ziet is dat eerder een fwb dan een relatie.
Deze klinkt veel beter.

Mijn date is het type van minimaal appen en contact en veel werken. Ook niet iets wat bij mij past.
Ik weet inmiddels dat ik regelmatig contact nodig heb om dat vuurtje opgestookt te houden. Nu dit niet zo is, kan er simpelweg geen vuurtje gaan branden. Hij is in zijn contact vrij zakelijk, en ook dat doet weinig voor mij. Vandaar dat het vriendschappelijk voelt en ik geen chemie voel.

Zou me verbazen als het voor hem anders is. Ik heb geen zin in een relatie gebaseerd op rationele gronden. Ik wil iets voelen, passie.
Verstandshuwelijk is niet aan mij besteed😆
Haha klinkt als mijn vorige date! Die deed in het begin iedere ochtend braaf appen, maar altijd op hetzelfde tijdstip, waarop ik op een gegeven moment zei: heeft je secretaresse dat in je agenda gezet of zo...........verder was hij wel gepassioneerd en als ik ergens mee zat kon ik altijd bellen. Nog steeds trouwens, want we hebben nog wel contact.

Maar waarom geef je niet aan hem aan hoe jij erin staat, misschien heeft hij geen benul!
Omg...dat slaat ook alle spontaniteit dood ja.
Mijn date appt rond 20.00 uur..om te vragen of we kunnen bellen. De rest vd dag is hij te druk, zo is gebleken.
En hij kan niet afspreken als zijn boodschappen bezorgd worden. Dat soort dingen. Dat is heel anders dan hoe ik ben.

Er is geen kans geweest om het er over te hebben. Zal morgen wel komen.
Er wordt gewoon niet gesproken over "ons", alleen over algemene dingen.
Limo76 schreef:
27-02-2021 12:39
Haha klinkt als mijn vorige date! Die deed in het begin iedere ochtend braaf appen, maar altijd op hetzelfde tijdstip, waarop ik op een gegeven moment zei: heeft je secretaresse dat in je agenda gezet of zo...........verder was hij wel gepassioneerd en als ik ergens mee zat kon ik altijd bellen.
Hahahaha wat erg!!!!
@Redrose: Hmm nouja er is wel gezegd dat we er beide niet meer opzitten. Maar niet uitgesproken dat het exclusief is. Al ga ik daar eigenlijk wel vanuit. Lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal.

@Julus: Wij hebben gelijk thuis afgesproken dus geen wandeldates. Maar het is gewoon anders nu in deze tijd. Je leert elkaar ook anders kennen. Anders ging je eerst gewoon wat drinken ipv thuis afspreken en kon je elkaar langer zien. Al is het nu niet anders en moet je ook gewoon het beste ervan maken.

Het voelt iig goed dus ik hoop op een positieve afloop :)

@Cherimoya: Maar je hoeft toch ook niet perse op zoek? Single zijn is ook prima en kom je iemand tegen is dat leuk, maar zo niet is het ook goed. Is geen verkeerde instelling hoor en ik denk dat iedereen die tijden wel mee maakt.
@julus: dit lezende kan ik me er wel iets bij voorstellen dat het gesprek over “wat” het is (of de wens wat het zou kunnen worden?) op zich best een keer mag komen toch? Soms heeft de ander even een concrete voorzet nodig. Ik denk niet dat mensen de moeite doen op datingsites/apps te gaan zitten om puur platonische contacten op te doen. Althans zonder dit expliciet te vermelden dan. Dus ergens weet je meestal al dat iemand “meer” wil. Lijkt mij oncomfortabel dat het dan zo in het midden blijft hangen en er niet over gesproken wordt.
Ik heb btw fb-dating weer even aangezet, en deze keer wat meer info ingevuld en een persoonlijke tekst. Voornemen: zeer selectief swipen. En geen wandeldates. Ik hoop op: Eerst beetje appen, (video)bellen en daarna een namiddagwijntje bij mij thuis met buurvrouw (en vriendin) paraat.
noumoe2019 schreef:
27-02-2021 15:00
@julus: dit lezende kan ik me er wel iets bij voorstellen dat het gesprek over “wat” het is (of de wens wat het zou kunnen worden?) op zich best een keer mag komen toch? Soms heeft de ander even een concrete voorzet nodig. Ik denk niet dat mensen de moeite doen op datingsites/apps te gaan zitten om puur platonische contacten op te doen. Althans zonder dit expliciet te vermelden dan. Dus ergens weet je meestal al dat iemand “meer” wil. Lijkt mij oncomfortabel dat het dan zo in het midden blijft hangen en er niet over gesproken wordt.
Klopt, alleen is dit contact niet ontstaan vanuit een datingapp. Althans, deze keer niet. Een jaar geleden stonden we er allebei op, maar toen werd het niets.
Dus dat is anders. Hij is al die tijd niet meer zoekende/actief en ik ook amper.
Als ik iemand echt heel erg leuk vind is het inderdaad oncomfortabel.
Dan kan ik niet wachten op dat verlossende woord.

Dit voelt - tot nu toe- als vriendschappelijk contact.
noumoe2019 schreef:
27-02-2021 15:04
Ik heb btw fb-dating weer even aangezet, en deze keer wat meer info ingevuld en een persoonlijke tekst. Voornemen: zeer selectief swipen. En geen wandeldates. Ik hoop op: Eerst beetje appen, (video)bellen en daarna een namiddagwijntje bij mij thuis met buurvrouw (en vriendin) paraat.
Ik ben benieuwd! Ik vond de mannen niks op fb dating. Hopelijk heb jij een andere ervaring.
Wij hebben nu een tijdstip afgesproken en hij vraagt om vanavond nog te bellen. Weet niet waarom.
Julus schreef:
27-02-2021 18:52
Wij hebben nu een tijdstip afgesproken en hij vraagt om vanavond nog te bellen. Weet niet waarom.
Hij wil gewoon je stem horen 😂

Moet wel lachen om je...eerst zeg je donderdag "sinds maandag niets gehoord" en nu...hij wil vanavond bellen. Ik weet niet waarom.

😂😂😂
Julia ben jij inmiddels weer aan het werk? Gaat dat een beetje goed met je ogen?
wij slapen nooit.
Julia_20 schreef:
27-02-2021 19:23
Hij wil gewoon je stem horen 😂

Moet wel lachen om je...eerst zeg je donderdag "sinds maandag niets gehoord" en nu...hij wil vanavond bellen. Ik weet niet waarom.

😂😂😂
We hadden alweer contact gehad hoor. En wat ik bedoel is dat we morgen al hebben afgesproken en ook al geappt over het tijdstip. Dus ik vraag me even af waarom hij nog wil bellen dan?
Ik begrijp hem niet zo goed, ofzo. Zit geen logische lijn in.
Julus schreef:
27-02-2021 19:35
We hadden alweer contact gehad hoor. En wat ik bedoel is dat we morgen al hebben afgesproken en ook al geappt over het tijdstip. Dus ik vraag me even af waarom hij nog wil bellen dan?
Hij vind je leuk 😄
Julia_20 schreef:
27-02-2021 19:37
Hij vind je leuk 😄
Onmogelijk😁😆
alongwiththesunshine schreef:
27-02-2021 19:25
Julia ben jij inmiddels weer aan het werk? Gaat dat een beetje goed met je ogen?
Inderdaad. Nog geen volle dagen.
En dat gaat redelijk.

Sinds woensdag mijn nieuwe glazen. Zie nu scherper en meer.

Maar waar ik vorig weekend een tijdschrift op papier kon lezen lukt dit nu niet.
Volgens opticien moeten mijn hersencellen weer leren met deze glazen 😂
Julus schreef:
27-02-2021 19:38
Onmogelijk😁😆
Jij hem ook als je het toe laat 😎

😄😄😄😄😄😄😍
Julia_20 schreef:
27-02-2021 19:41
En dat gaat redelijk.

Maar waar ik vorig weekend een tijdschrift op papier kon lezen lukt dit nu niet.
Oh ja, irritant idd. Hoop dat je er snel aan went.
wij slapen nooit.
Julia_20 schreef:
27-02-2021 19:41
En dat gaat redelijk.

Er zit dus wel progressie in. Je hersencellen maar flink uitdagen dan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven