Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

dinsdag 16 februari 2021 om 08:27

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!
Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.
Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten
Alles mag als het maar met respect is.
zondag 28 februari 2021 om 12:38
Klopt dat had ik ook bij dat leuke gesprek. Eerste keer direct de volgende dag een korte reactie. Ik daarop gereageerd en vervolgens kwam hij 3 dagen niet online en na 3 dagen was ik verwijderd.Datertje schreef: ↑28-02-2021 11:59Niks gehoord nog. Hij is ook niet meer online geweest na zijn reactie dus nog geen nieuws. Ik ben dan toch echt te nieuwsgierig als ik een bericht heb. Schijnbaar werkt dat anders bij mannen. Die kunnen dan rustig een dag niet kijken.
We wachten het rustig af. Ga zo eens wat doen.
Iedereen veel plezier vandaag....
Raaarrrr
Julus, het is heerlijk weer vandaag. Genietse van het weer en je gezelschap.

zondag 28 februari 2021 om 12:46
Het maakt mij echt helemaal niet uit hoor. Ik kan dat alleen niet dan wil ik het toch weten hahaha.
Ik heb er dus even een quiz over gemaakt en idd mannen reageren met dat ze dat prima kunnen. Houdt het spannend was ook een antwoord.
Net weer lekker zitten kletsen en nu ga ik weer wat doen. Ik moet echt aan de E learnings.
Ik heb er dus even een quiz over gemaakt en idd mannen reageren met dat ze dat prima kunnen. Houdt het spannend was ook een antwoord.
Net weer lekker zitten kletsen en nu ga ik weer wat doen. Ik moet echt aan de E learnings.

zondag 28 februari 2021 om 12:49
Dat snap ik ook niet Julia. Hetzelfde met foto's zien. Heel enthousiast reageren en dan daarna zo snel mogelijk verwijderd worden. Doe dat dan gelijk. Scheelt een hoop geklets.Julia_20 schreef: ↑28-02-2021 12:38Klopt dat had ik ook bij dat leuke gesprek. Eerste keer direct de volgende dag een korte reactie. Ik daarop gereageerd en vervolgens kwam hij 3 dagen niet online en na 3 dagen was ik verwijderd.
Raaarrrr
Julus, het is heerlijk weer vandaag. Genietse van het weer en je gezelschap.

zondag 28 februari 2021 om 13:33
Ik mis het , iemand hebben met wie ik alles deel. Ik ben al jaren single.
En in de tijd dat single was.
Heb ik geleefd en persoonlijke ontwikkeling meegemaakt. Dat ik voel en zie dat gegroeid ben.
Beter geworden op werk. Mijn huis en woonomgeving leuker gemaakt.
En leuke vriendschappen gekregen.
Echter mijn liefde leven ...
Wel spannende dates of gekke dates veel meegemaakt.
Tips gekregen en weet ook wel wat ik kan doen ter afleiding van deze gevoelens.
Maar het gemis is sterk. En zo sterk dat ik er emotioneel van word af en toe.
Soort golf van emoties komt er dan...
Heb het afgelopen jaar ondanks covid. Tinder nogmaals geprobeerd. En moet zeggen ben er goed in geworden. In de zin van dat ik oprecht interesse Toon door te chatten en video bellen. Door echt open te stellen voor allerlei types.
En te daten, op afstand.
Het voelt alsof ik de liefde of de leukerd ver weg is. En ik hem nooit zal tegen komen.... voel me net Bridget Jones
En in de tijd dat single was.
Heb ik geleefd en persoonlijke ontwikkeling meegemaakt. Dat ik voel en zie dat gegroeid ben.
Beter geworden op werk. Mijn huis en woonomgeving leuker gemaakt.
En leuke vriendschappen gekregen.
Echter mijn liefde leven ...
Wel spannende dates of gekke dates veel meegemaakt.
Tips gekregen en weet ook wel wat ik kan doen ter afleiding van deze gevoelens.
Maar het gemis is sterk. En zo sterk dat ik er emotioneel van word af en toe.
Soort golf van emoties komt er dan...
Heb het afgelopen jaar ondanks covid. Tinder nogmaals geprobeerd. En moet zeggen ben er goed in geworden. In de zin van dat ik oprecht interesse Toon door te chatten en video bellen. Door echt open te stellen voor allerlei types.
En te daten, op afstand.
Het voelt alsof ik de liefde of de leukerd ver weg is. En ik hem nooit zal tegen komen.... voel me net Bridget Jones

zondag 28 februari 2021 om 16:22
Effe vraagje hoe zit dat bij jou?
Je vindt iemand op basis van een foto leuk. Zij stuurt berichtje en jij stuurt berichtje terug dat je haar leuk vindt. Gaat offline en krijgt na een half uur weer een berichtje. Kan je dan wachten tot in de avond om naar het berichtje te kijken?

zondag 28 februari 2021 om 16:27
Ja denk een mix van verlangens en emoties die door je lijf gieren?
Dat het groet is ook zo. Dat is ook logisch.
Maar wat als je niemand spontaan nu ontmoet in het echt. En dus via social media zoals tinder het opzoekt. Je netwerk wat meer vergroot...
Je gaat daten en daten... maar treft niemand. Of zij vinden jou geen match..
Soms voelt dat niet liefdevol of leuk.
zondag 28 februari 2021 om 16:28
Dit somt het wel goed op inderdaad! Het daten klinkt vaak negatief, omdat het deel uitmaakt van het proces en je daar over wilt ventileren. De dating apps zijn zeker niet ideaal, maar heb er ook genoeg positieve dingen uit gehaald en heleboel mensen om mij heen hebben er ook een relatie uit. Maar dat wordt minder vaak uitgelicht.Julus schreef: ↑27-02-2021 12:11Wat je hier leest is het proces. En wat er dus allemaal lastig aan is. En hoe we daar in staan.
Ik had ook het datingproces met mijn exen kunnen beschrijven, over onzekerheden en evt twijfels. Als je dit niet doet, maar wel zegt dat je een prille relatie hebt die leuk is, wordt het beeld anders.
Laten we eerlijk zijn, het hele daten is an sich altijd spannend. Voor iedereen.
Als ik niks schrijf en over 3 maanden meld dat ik een relatie heb, kun je alleen zeggen: wat leuk! Dat ik in die maanden misschien nagelbijtend op berichtjes zat te wachten of twijfelde, geeft een iets ander beeld.
Dat is wat hier ook gebeurt. We schrijven over het proces en daar valt dan veel over te zeggen. Positief dan wel negatief. Uitkomst blijft hetzelfde.
Na alle ervaringen ben ik soms ook wat sceptisch geworden, ook bij mijn eigen situatie. Ik ‘durf’ bijna niet enthousiast te zijn, bang dat het toch weer misloopt en het dan net aan iedereen verteld heb.. Maar wil ook niet in negatieve spiraal hangen en kunnen genieten

@Julus, hopelijk was het vandaag gezellig met je date! Het is in ieder geval heerlijk weer, hopelijk brengt vandaag wat duidelijkheid of het romantisch kan worden.
@Datertje, jij ook lekker bezig qua contacten! Ik vind dat langzaam reageren ook heel irritant.. Vooral als je net begint met contact, dan moet dat lekker vlot lopen.
@Along, zag voorbij komen dat je nog contact hebt met die ene jongen. Situaties zijn soms niet zo zwart wit, dus kan inderdaad geen kwaad om het toch aan te kijken als je voelt dat er klik tussen jullie is

zondag 28 februari 2021 om 16:39
Eens, ik merk het nu ook, hoe beter ik hem leer kennen hoe leuker ik hem vind. Merk wel dat mannen waar ik gelijk vlinders bij krijg, dat dat nooit goed afloopt. Rustig aan en relaxed is echt belangrijker.
zondag 28 februari 2021 om 16:46
Ik denk dat je een date moet zien als een leuke gezellige middag en niet met de intentie dat het de liefde van je leven zou kunnen zijn. Dat had je vroeger in de kroeg toch ook niet als je iemand voor t eerst zag?Ilovefairytales schreef: ↑28-02-2021 16:27Ja denk een mix van verlangens en emoties die door je lijf gieren?
Maar wat als je niemand spontaan nu ontmoet in het echt. En dus via social media zoals tinder het opzoekt. Je netwerk wat meer vergroot...
zondag 28 februari 2021 om 16:48
Ik kom niet eens tot een date. Niet eens een normaal gesprek. Gelijk: kom maar langs en ik zou jou mijn bed niet uitschoppen.
Ik word er recalcitrant van. Ga expres rare antwoorden geven.
Betekenen al die blote voetenfoto's op Tinder inderdaad seks ? Ik hoorde zoiets..
Julus, ik ben benieuwd. Hoop dat je het leuk hebt.
Ik word er recalcitrant van. Ga expres rare antwoorden geven.
Betekenen al die blote voetenfoto's op Tinder inderdaad seks ? Ik hoorde zoiets..
Julus, ik ben benieuwd. Hoop dat je het leuk hebt.

zondag 28 februari 2021 om 17:15
zondag 28 februari 2021 om 17:25
ja misschien ging het daar wel mis bij mij. Waren die misschien niet prikkelend genoeg hahaDatertje schreef: ↑28-02-2021 17:15Whawhawha blote voeten???
Iedereen die meteen of later als ik het echt nog niet gepast vindt begint over seks krijgt meteen een verwijdering van mij. Zo klaar met dat gedrag.
Vinden jullie het ook lastig om na een leuke chat weer contact te zoeken?
Ik weet dan niet hoe ik moet beginnen.
Eerste gesprek was zeer leuk en dan denk je....goh dat kan dus toch.
Maarja..

zondag 28 februari 2021 om 17:56
Ik ben net thuis. We zijn naar twee verschillende plekken gereden. Een landgoed en het strand. In de auto is er amper gepraat.
Toen we bij mij aankwamen zei hij fijne avond. Ik heb hem bedankt voor de gezelligheid en fijne avond gewenst en dat was het. Voelde beetje akward.
Wel weer gelachen en het was gezellig. Heerlijk om zo lang buiten te zijn.
Toen we bij mij aankwamen zei hij fijne avond. Ik heb hem bedankt voor de gezelligheid en fijne avond gewenst en dat was het. Voelde beetje akward.
zondag 28 februari 2021 om 18:05
Jammer! Ik had er een goed gevoel bij.Julus schreef: ↑28-02-2021 17:56Ik ben net thuis. We zijn naar twee verschillende plekken gereden. Een landgoed en het strand. In de auto is er amper gepraat.
Mijn gevoel is dat jullie beiden bang zijn gevoelens te laten zien en echt te praten.
Hij voelde zich misschien nog akward na jouw opmerking waarvoor hij belde terwijl hij jouw belde en waarschijnlijk gewoon even lekker met je wilde praten/stem horen.
En kreeg je eigenlijk datzelfde gevoel "terug geserveerd" van zijn kant.

zondag 28 februari 2021 om 18:13
Ik heb geen idee. Hij vraagt niks over mij en ik deed dat af en toe wel. Hij blijft afstandelijk. Ik keek hem af en toe aan maar hij kijkt mij eigenlijk amper aan.
Heel apart, niet vaak meegemaakt.
En dan heb je uren doorgebracht en lijkt het alsof hij er zsm vanaf wilde.
De vorige keer zei hij bij het afscheid nog dat hij graag weer wilde afspreken.
Ik merk niks van enthousiasme maar misschien vond hij dat van mij ook niet.
Maar volgens mij heeft hij het wel naar zijn zin gehad en ik ook, dus dat is mooi
Heel apart, niet vaak meegemaakt.
En dan heb je uren doorgebracht en lijkt het alsof hij er zsm vanaf wilde.
De vorige keer zei hij bij het afscheid nog dat hij graag weer wilde afspreken.
Ik merk niks van enthousiasme maar misschien vond hij dat van mij ook niet.
Maar volgens mij heeft hij het wel naar zijn zin gehad en ik ook, dus dat is mooi

zondag 28 februari 2021 om 18:25
Datertje schreef: ↑28-02-2021 16:22Effe vraagje hoe zit dat bij jou?
Je vindt iemand op basis van een foto leuk. Zij stuurt berichtje en jij stuurt berichtje terug dat je haar leuk vindt. Gaat offline en krijgt na een half uur weer een berichtje. Kan je dan wachten tot in de avond om naar het berichtje te kijken?
Veel mannen willen denk ik niet te eager overkomen, zeker niet in het begin. Ik kan me wel voorstellen dat je even tot de avond wacht tot je naar berichtjes gaat kijken. Vaak moeten "ze" ook even de tijd nemen om iets leuks terug te kunnen schrijven. Dat heb ik wel tenminste. Maar ik heb sinds ik single ben niet meer geinternetdate. Misschien krijg ik wel helemaal geen berichten

zondag 28 februari 2021 om 18:31
Ik heb wel een beetje wat Limo hierboven ook beschrijft dat de relaties die langzaamaan begonnen het langst hielden. Dat je je rustig aan steeds meer op iemand kan richten. Ik ben al wat ouder en nu heb ik ook zoiets van passen wij wel bij elkaar en komen er straks geen vervelende karaktertrekjes naar boven? Daar ben ik wel (wat te?) bedacht op. Die onbevangen juich-stemming als je verliefd was heb ik niet meer helaas.Ilovefairytales schreef: ↑28-02-2021 16:27Ja denk een mix van verlangens en emoties die door je lijf gieren?