Geghost na derde date

01-03-2021 14:46 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik datete twee weken met een man waarvan ik dacht dat hij oprechte interesse in me had. Op de derde date zijn we met elkaar naar bed geweest, die ochtend was hij opeens heel geergerd en zei dat zijn werk moeilijk deed. Hij ging vrij abrupt naar huis maar gaf nog wel aan dat we elkaar zouden zien in het weekend. Sindsdien niks meer gehoord, ook in het weekend niet. Ik heb meermaals geprobeerd te bellen en gevraagd of alles ok is, waarop een reactie kwam: ' Alles is ok, maak je geen zorgen. Ik bel je later' . Daarna niks meer. Gisteren een app gestuurd waarin ik aangaf hoe ik me voelde na zijn gedrag, dat het me kwetste en dat als hij gewoon had aangegeven dat hij geen toekomst zag ik dat had geaccepteerd, maar dat ik me nu vooral gebruikt voel. Natuurlijk kreeg ik ook hier geen reactie op. Ik snap er niks meer van, ik heb hem maar verwijderd uit mijn telefoon maar het voelt zo lullig. Waarom doen mensen dit? Waarom kan hij niet een zin neertypen? Hoe kan iemand zo omslaan? Ik voel me echt ontzettend genaaid.
Dat ghosten gebeurt ook vaak als er geen seks is geweest hoor. Veel mannen vinden het blijkbaar moeilijk om slecht nieuws te brengen of zo.
lilalinda schreef:
01-03-2021 15:10
slechte seks ligt niet aan 1 van beiden
en als jij het al echt aan hem vond liggen, had je er zodra je dat door had al een eind aan kunnen breien en hem kunnen vertellen, dat je wist dat het niks zou worden.
Staaltje omdraaien zeg!
En zoals TO ook al zei: niet meer dan 10 seconden kost het je om een appje te sturen als je wil dat het geen vervolg krijgt,
Dat ghosten is echt zwak....
forumdame2011 schreef:
01-03-2021 15:57
Staaltje omdraaien zeg!
En zoals TO ook al zei: niet meer dan 10 seconden kost het je om een appje te sturen als je wil dat het geen vervolg krijgt,
Dat ghosten is echt zwak....
jep, ghosten is zwak

niet zelf direct na de slechte seks zeggen, dat het niks wordt ook
In_Tenebris schreef:
01-03-2021 15:21
Jij klinkt wel heel goedgelovig vind ik en een apart beeld van mannen en hun werk heb je ook wel. Iedereen heeft wel even tijd om een appje te beantwoorden lijkt mij. Als iemand dat niet doet zegt dat ook iets.
Ja ik ben ook graag goedgelovig en geloof oprecht in het goede van de mens.

En hij heeft dat appje beantwoord he! Maar misschien is het een lul, geen idee.
Miskotto schreef:
01-03-2021 15:02
Mannen zijn jagers, en na sex op date 3 valt er niks meer te jagen.

Volgende keer beentjes iets langer dichthouden.
Gaan we slutshamen?
PiperAlpha87 schreef:
01-03-2021 16:08
Gaan we slutshamen?

Wie heeft het hier over een slut dan behalve jij?
Miskotto schreef:
01-03-2021 15:02
Mannen zijn jagers, en na sex op date 3 valt er niks meer te jagen.

Volgende keer beentjes iets langer dichthouden.
Wat een bullshit.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
In_Tenebris schreef:
01-03-2021 16:11
Wie heeft het hier over een slut dan behalve jij?
Kun jij überhaupt wel lezen? En je begrijpt de definitie van slutshamen? Anders misschien even op zoeken voor je met domme reacties komt.
Limo76 schreef:
01-03-2021 16:05
Ja ik ben ook graag goedgelovig en geloof oprecht in het goede van de mens.

En hij heeft dat appje beantwoord he! Maar misschien is het een lul, geen idee.

Op zich een mooie eigenschap en ergens zou ik ook wel zo willen zijn. De praktijk leert alleen dat dit met daten wel vaker voorkomt. Als iemand je verschillende appjes stuurt en je neemt niet de moeite om, al is het maar een kort berichtje, niets terug te sturen vind ik je wel een lul ja. Het is hem vast niet ontgaan dat zij graag iets wil horen van hem. Zeggen dat er gedoe is op je werk, direct na de seks en zeggen dat je dit er allemaal niet bij kan hebben maken een appje in principe ook overbodig, hij was er klaar mee. Misschien laat hij daarom niks weten, dat was wel duidelijk dacht hij.
Kerokeroppi schreef:
01-03-2021 14:58
Ja, maar dat lag aan hem, hij rolde na 2x om en in slaap. Maar om zo te doen is echt pubergedrag.
:O wees blij dat je er vanaf bent :facepalm:
Been there, done that, got the T-shirt.
PiperAlpha87 schreef:
01-03-2021 16:15
Kun jij überhaupt wel lezen? En je begrijpt de definitie van slutshamen? Anders misschien even op zoeken voor je met domme reacties komt.

Ik begrijp dat jij de reactie waar je op reageerde slutshamen vond en dat vond ik niet. Verder mag je je agressieve toon richten op een muur.
Kerokeroppi schreef:
01-03-2021 15:04
De derde date is seksdate is de ongeschreven regel.

Wat is dat voor een onzin zeg!
Uh, gedoe op werk betekent nu ook al ' het wordt niks'? Ik ben uit een relatie van jaren gekomen dus al deze nieuwe codetaal is mij onbekend.
Kerokeroppi schreef:
01-03-2021 16:29
Uh, gedoe op werk betekent nu ook al ' het wordt niks'? Ik ben uit een relatie van jaren gekomen dus al deze nieuwe codetaal is mij onbekend.
nee hoor
als hij je leuk vindt, maakt hij even tijd voor je. Ook op "gedoe-dagen".
Je date al sind je 15e maar komt uit een jarenlange relatie?
Wat is t nou?

En je hebt net 3 dates gehad met mr L de behanger en zaterdag al n nieuwe date?

Doe s ff rustig aan
Been there, done that, got the T-shirt.
Kerokeroppi schreef:

Ik denk dat het wel iets zegt in de context waarin jij het beschreef. Chagrijnig de volgende ochtend en dan gedoe op zijn werk. Dan is het volgens mij gewoon een smoes. Als je iemand echt wil appen kan dat altijd wel even natuurlijk. Als iemand dat dan niet doet weet je eigenlijk wel genoeg.
dit voelt gewoon lullig maar lekker van je af laten glijden, en bedenken dat jij het zelf ook niet top vond. dit is je ego en dat kun je loslaten
claudia1966 schreef:
01-03-2021 15:56
Dat ghosten gebeurt ook vaak als er geen seks is geweest hoor. Veel mannen vinden het blijkbaar moeilijk om slecht nieuws te brengen of zo.
Vrouwen ook
Ik vind het ook w apart dat je na waardeloze seks nog zo op een bericht zit te wachten en maar blijft appen en bellen. Dan vraag ik me af of je het meteen al waardeloos vond of meer in retrospect.
Mumper schreef:
01-03-2021 16:43
Vrouwen ook
TO-zelf ook
die durfde na slechte seks, een vent die direct in slaap viel en chagrijnig was in de ochtend
Ook niet zelf de stekker uit het vervolg te trekken
Ook al is hij verder wel aardig, je mag de lat wel een pietsie omhoog doen
Apatura schreef:
01-03-2021 16:32
Je date al sind je 15e maar komt uit een jarenlange relatie?
Wat is t nou?

En je hebt net 3 dates gehad met mr L de behanger en zaterdag al n nieuwe date?

Doe s ff rustig aan
Er zit tijd tussen he...
Kerokeroppi schreef:
Nee, dat is niet codetaal voor 'het wordt niks'. Na 2x omrollen, de volgende dag chagrijnig zijn en niks van zich laten horen terwijl hij wel had gezegd een afspraak voor het weekend te maken... Dat is wel allemaal codetaal voor 'het wordt niks en het interesseert me eigenlijk ook niks.'
lilalinda schreef:
01-03-2021 16:45
TO-zelf ook
die durfde na slechte seks, een vent die direct in slaap viel en chagrijnig was in de ochtend
Ook niet zelf de stekker uit het vervolg te trekken

Nou, en dat met de reden dat ze niet onfatsoenlijk wilde zijn. Hij heeft zich niet bepaald van zijn beste kant laten zien en je chagrijnig gedragen als je net seks hebt gehad beloofd wat voor de toekomst. Vent klinkt gewoon als een lul.
In_Tenebris schreef:
01-03-2021 16:19
Ik begrijp dat jij de reactie waar je op reageerde slutshamen vond en dat vond ik niet. Verder mag je je agressieve toon richten op een muur.
Wat was het dan wel volgens jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven