Ingaan op afscheidsbericht via datingapp?
woensdag 14 april 2021 om 19:47
ik maak soms mee dat ik enige tijd chat ( nooit langer dan ca 2 weken) met iemand via datingapp. Het klikt virtueel en een eerste ontmoeting zit in de pijplijn, zonder dat datum/lokatie concreet is gemaakt. Of telefoonnummers zijn uitgewisseld.
En dan is de ander klaar met de datingapp en schrijft zich uit. Hij stuurt nog we een afscheidsbericht aan mij. In de trant van: ik ben hier klaar, kom niet meer op deze site, maar als je ons contact wilt voortzetten dan is dit xxx nummer, mailadres of andere manier om contact te leggen.
Het is aardig en netjes natuurlijk dat ik dergelijk bericht ontvang. Maar ik vind het vooral flauw. Als de gratis datingapp en contacten die je daar hebt over het algemeen tegenvallen, dan hoef je je toch niet uit te schrijven en vervolgens het initiatief om contact voort te zetten bij de ander die niet tegen valt neer te leggen? Kom op zeg. Ik vind het nogal onvolwassen overkomen. Natuurlijk tref je op gratis datingapp veel mensen aan waar je niet eens virtueel een leuk gesprek mee kunt voeren. Deal daar mee in plaats van je uit te schrijven en intitiatief tot voortzetten van contact bij mijn neer te leggen.
Ben benieuwd hoe jullie dit zien!
En dan is de ander klaar met de datingapp en schrijft zich uit. Hij stuurt nog we een afscheidsbericht aan mij. In de trant van: ik ben hier klaar, kom niet meer op deze site, maar als je ons contact wilt voortzetten dan is dit xxx nummer, mailadres of andere manier om contact te leggen.
Het is aardig en netjes natuurlijk dat ik dergelijk bericht ontvang. Maar ik vind het vooral flauw. Als de gratis datingapp en contacten die je daar hebt over het algemeen tegenvallen, dan hoef je je toch niet uit te schrijven en vervolgens het initiatief om contact voort te zetten bij de ander die niet tegen valt neer te leggen? Kom op zeg. Ik vind het nogal onvolwassen overkomen. Natuurlijk tref je op gratis datingapp veel mensen aan waar je niet eens virtueel een leuk gesprek mee kunt voeren. Deal daar mee in plaats van je uit te schrijven en intitiatief tot voortzetten van contact bij mijn neer te leggen.
Ben benieuwd hoe jullie dit zien!
Mensch durf te leven

woensdag 14 april 2021 om 19:59
Wat is precies het probleem?
Als je hem leuk genoeg lijkt te vinden stuur je hem een bericht op zijn telefoonnummer en anders niet. Ik heb me in het verleden ook wel eens uitgeschreven omdat ik klaar was met een bepaalde site/app maar die ene persoon waar het contact leuk mee was nog snel mijn telefoonnummer gestuurd. Ik had dan geen zin om voor die persoon mijn profiel te behouden maar vond hem wel leuk genoeg om hem nog de kans te geven contact met me op te nemen. Mijn huidige vriend deed hetzelfde stuurde zijn nummer en vroeg me hem te appen omdat ik hem via de site niet meer zou kunnen bereiken, zijn betaalde abbo liep af en hij wilde niet verlengen. Inmiddels zijn we 8 maanden samen.
Als je hem leuk genoeg lijkt te vinden stuur je hem een bericht op zijn telefoonnummer en anders niet. Ik heb me in het verleden ook wel eens uitgeschreven omdat ik klaar was met een bepaalde site/app maar die ene persoon waar het contact leuk mee was nog snel mijn telefoonnummer gestuurd. Ik had dan geen zin om voor die persoon mijn profiel te behouden maar vond hem wel leuk genoeg om hem nog de kans te geven contact met me op te nemen. Mijn huidige vriend deed hetzelfde stuurde zijn nummer en vroeg me hem te appen omdat ik hem via de site niet meer zou kunnen bereiken, zijn betaalde abbo liep af en hij wilde niet verlengen. Inmiddels zijn we 8 maanden samen.
woensdag 14 april 2021 om 20:16

woensdag 14 april 2021 om 20:18
De hele actie van hem vindt ze flauw en ik lees tussen de regels door dat ze hem geen vent met ballen vindt. Denk niet dat ze geïnteresseerd is in appen met hem.
woensdag 14 april 2021 om 20:23
Dan zie ik het probleem al helemaal niet. Hij is vrij om van die app af te gaan, en laat nog wat horen. Prima toch.Kroonprinses schreef: ↑14-04-2021 20:18De hele actie van hem vindt ze flauw en ik lees tussen de regels door dat ze hem geen vent met ballen vindt. Denk niet dat ze geïnteresseerd is in appen met hem.
woensdag 14 april 2021 om 20:26
Hij wil verder niet die app gebruiken en vindt jou leuk genoeg om contact te houden. Daarom geeft hij zijn contact info en nu ben je teleurgesteld omdat je vindt dat hij de bal bij jou legt? Hij maakt toch al de eerste stap om zijn gegevens te geven? Wat moet hij nog meer doen, een app blijven gebruiken alleen voor jou? Nou als jij ook maar enigszins interesse in hem zou hebben, is het toch geen probleem om via mail/tel het contact voort te zetten? Je maakt drama om niks.

woensdag 14 april 2021 om 20:29
justagirly schreef: ↑14-04-2021 20:23Dan zie ik het probleem al helemaal niet. Hij is vrij om van die app af te gaan, en laat nog wat horen. Prima toch.
Ik zie het probleem ook niet. Lijkt mij een verkapt oordeel over mannen die volgens haar niet met een dating app om kunnen gaan. Of zoiets.

woensdag 14 april 2021 om 20:30
Huh? Mij lijkt dat die persoon juist klaar is met de app en het contact met jou dusdanig interessant vind en op waarde schat dat deze jou de kans geeft het contact voort te zetten zonder ruis van die datingapp. Als dat geen compliment is weet ik het ook niet meer hoor.
Wil je doorgaan met iemand die beschikbaar blijft op een datingapp????
Wil je doorgaan met iemand die beschikbaar blijft op een datingapp????