Het Tegen Tegeltuinen Topic deel Tien!!

zondag 23 mei 2021 om 22:53
Dit wordt het 10e deel waarin we praten over mooie groene tuinen, delen we tips, helpen we anderen de tegels eruit te gooien. Groene tuinen zijn goed voor vogels, insecten, egels, en natuurlijk ook voor ons zelf.
Tegeltuinen willen we uitbannen want je wilt met mooi weer je voeten toch niet fikken aan de tegels? Schaamkorven, kunstgras, grindbakken zijn uit den boze!!
Dit willen we dus niet zien:

Maar dit wel:

Iedereen is van harte welkom om mee te kletsen!
[...]
Tegeltuinen willen we uitbannen want je wilt met mooi weer je voeten toch niet fikken aan de tegels? Schaamkorven, kunstgras, grindbakken zijn uit den boze!!
Dit willen we dus niet zien:

Maar dit wel:

Iedereen is van harte welkom om mee te kletsen!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-05-2023 21:44
Reden: Reclame verwijderd
Reden: Reclame verwijderd
0.37% gewijzigd
maandag 12 juli 2021 om 20:55
Ik lag gisteren op tijd in bed en vandaag gewerkt maar ben nu bijgelezen en moest toch wel grinniken om jullie, en dat terwijl ik nog steeds chagrijnig ben dus dat wil wat zeggen
Keek met lede ogen naar mijn tuin vandaag, alles hing slap maar nu regent het eindelijk eens flink door dus daar zullen de planten heel blij mee zijn. Mijn zwartwitte kat gaat wederom voor zijn zwemdiploma.

Keek met lede ogen naar mijn tuin vandaag, alles hing slap maar nu regent het eindelijk eens flink door dus daar zullen de planten heel blij mee zijn. Mijn zwartwitte kat gaat wederom voor zijn zwemdiploma.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
maandag 12 juli 2021 om 20:58
A B of C?Calamitycat schreef: ↑12-07-2021 20:55Ik lag gisteren op tijd in bed en vandaag gewerkt maar ben nu bijgelezen en moest toch wel grinniken om jullie, en dat terwijl ik nog steeds chagrijnig ben dus dat wil wat zeggen![]()
Die kat van jou ree zich wel.
Hier nog steeds geen regen.
Ik ga zo maar weer een rondje met de gieter doen.
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk

maandag 12 juli 2021 om 20:58
Die van mij is zaterdag in bad geweest. Heeft wel 5 minuten in de wastafel onder de stromende kraan gelegen. Was zeiknat. Vond het heerlijk! heb er zelfs een filmpje vanCalamitycat schreef: ↑12-07-2021 20:55Ik lag gisteren op tijd in bed en vandaag gewerkt maar ben nu bijgelezen en moest toch wel grinniken om jullie, en dat terwijl ik nog steeds chagrijnig ben dus dat wil wat zeggen![]()

maandag 12 juli 2021 om 21:07
friezinnetje2014 schreef: ↑12-07-2021 20:58Die van mij is zaterdag in bad geweest. Heeft wel 5 minuten in de wastafel onder de stromende kraan gelegen. Was zeiknat. Vond het heerlijk! heb er zelfs een filmpje van

maandag 12 juli 2021 om 21:26

maandag 12 juli 2021 om 21:45
Leuk, ook onder de naam Acca zie ik. Nog nooit gezien, aparte bloemen.
dinsdag 13 juli 2021 om 18:34
Gaan die stelen niet zacht en drassig worden?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 13 juli 2021 om 19:21
Kattentuintje schreef: ↑13-07-2021 10:42Speciaal even een berichtje hier voor CC, zodat ze weet dat we hier ook heus nog wel lezen en schrijven.![]()

dinsdag 13 juli 2021 om 22:27
Op mijn zolder wonen mensenGroenTuintje schreef: ↑13-07-2021 19:40Ik heb laatst ook bloemen gedroogd. Wat het beste bij mij werkte is de bloemen op zijn kop hangen op zolder of andere warme droge plek.

En alle verwarmingen staan hier uit. Ik ga proberen in de vaas en kijken hoe dat wordt.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 14 juli 2021 om 20:40

Nee die hoef ik niet
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
woensdag 14 juli 2021 om 21:20

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in