Emoties all over the place
zondag 19 december 2021 om 16:42
Ik voel me zo gefrustreerd, om niks. Tegelijk ook alsof ik om alles wil huilen. Mijn borsten doen lichtjes pijn, maar ik ben vooral zo ge- fru-streerd. Ik ben normaal iemand die niet vlug op de kast te jagen is, maar sjezes.
Toeval wil dat we deze maand ook voor het eerst onveilig gevreeën hebben. Ik zit nu op dag 22 van mijn heel regelmatige 28dagen tellende cyclus. Zou het...? Of is het toeval?
Toeval wil dat we deze maand ook voor het eerst onveilig gevreeën hebben. Ik zit nu op dag 22 van mijn heel regelmatige 28dagen tellende cyclus. Zou het...? Of is het toeval?
zondag 19 december 2021 om 16:46
zondag 19 december 2021 om 17:03
Gewoon testen. Misschien is het nog te vroeg hoor, maar het kan je humeur wel verklaren.
Ik had voordat ik een weekendje weg ging echt een bui dat ik hysterisch was en geirriteerd over alles (en ondertussen moest ik over mijn eigen gedrag lachen, maar ik kon het niet helpen zo prikkelbaar te reageren).
Voordat ik wegging dat weekend getest (was geloof ik dag of 2 te vroeg voor officiele test): niet zwanger. Paar dagen later weer getest: heel erg zwanger.
Ik had voordat ik een weekendje weg ging echt een bui dat ik hysterisch was en geirriteerd over alles (en ondertussen moest ik over mijn eigen gedrag lachen, maar ik kon het niet helpen zo prikkelbaar te reageren).
Voordat ik wegging dat weekend getest (was geloof ik dag of 2 te vroeg voor officiele test): niet zwanger. Paar dagen later weer getest: heel erg zwanger.
zondag 19 december 2021 om 17:03
Het irritante is dat ik zonder pil eigenlijk elke maand hetzelfde voelde. En dan werd ik wrl of niet ongesteld.
Die van de Action schijnen best gevoelig te zijn.
Maar er zijn ook veel vals positieve.
Yoga, meditatie en meer van zulke dingen. Laat het los. Je hebt er buiten deed weinig invloed op helaas.
Die van de Action schijnen best gevoelig te zijn.
Maar er zijn ook veel vals positieve.
Yoga, meditatie en meer van zulke dingen. Laat het los. Je hebt er buiten deed weinig invloed op helaas.
zondag 19 december 2021 om 17:56
Ben je net gestopt met de pil? Daar zou het ook aan kunnen liggen. En als je toch een test in huis hebt, zou ik gewoon morgen ochtend even testen. Het is vroeg maar niet onmogelijk.
Heftige emoties herken ik wel van zwangerschap, kwam bij mij eerder dan misselijkheid etc. Vooral de slappe lach, nooit zo erg 'last' van gehad als tijdens zwangerschap.
Succes!
Heftige emoties herken ik wel van zwangerschap, kwam bij mij eerder dan misselijkheid etc. Vooral de slappe lach, nooit zo erg 'last' van gehad als tijdens zwangerschap.
Succes!