Emoties all over the place

19-12-2021 16:42 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me zo gefrustreerd, om niks. Tegelijk ook alsof ik om alles wil huilen. Mijn borsten doen lichtjes pijn, maar ik ben vooral zo ge- fru-streerd. Ik ben normaal iemand die niet vlug op de kast te jagen is, maar sjezes.
Toeval wil dat we deze maand ook voor het eerst onveilig gevreeën hebben. Ik zit nu op dag 22 van mijn heel regelmatige 28dagen tellende cyclus. Zou het...? Of is het toeval?
Hmm, ik gok ja, zwanger.
Ik weet niet, ik ben ook goed gefrustreerd maar dat kan ook door de lockdown komen, of drukke op het werk

Haal diep adem. Ga naar de drogist, koop een test.
Test op je normale dag.
Weet dat je zomaar een week later ongesteld kan worden, gewoon dat kan.
Succes!
Er is gisteren een lockdown afgekondigd. Misschien dat je daar last van hebt.
Mosterd.
Test heb ik al liggen, want het zou zeker gewenst zijn. Maar is dag 22 niet te vroeg om dingen te voelen?

En de lockdown heb ik gelukkig geen last van, ik ben van België ;)
Gewoon testen. Misschien is het nog te vroeg hoor, maar het kan je humeur wel verklaren.

Ik had voordat ik een weekendje weg ging echt een bui dat ik hysterisch was en geirriteerd over alles (en ondertussen moest ik over mijn eigen gedrag lachen, maar ik kon het niet helpen zo prikkelbaar te reageren).

Voordat ik wegging dat weekend getest (was geloof ik dag of 2 te vroeg voor officiele test): niet zwanger. Paar dagen later weer getest: heel erg zwanger.
Het irritante is dat ik zonder pil eigenlijk elke maand hetzelfde voelde. En dan werd ik wrl of niet ongesteld.

Die van de Action schijnen best gevoelig te zijn.
Maar er zijn ook veel vals positieve.

Yoga, meditatie en meer van zulke dingen. Laat het los. Je hebt er buiten deed weinig invloed op helaas.
Bedankt voor jullie bemoedigingen ;)
Ik voel me gewoon zo niet mezelf en PMSx10.

Wie weet is het wel goed nieuws en ben ik zwanger. Vanaf ik dag 24 ben er misschien eens een testje tegenaan gooien.

Of het is gewoon Kerststress ;)
50 procent kans
Ben je net gestopt met de pil? Daar zou het ook aan kunnen liggen. En als je toch een test in huis hebt, zou ik gewoon morgen ochtend even testen. Het is vroeg maar niet onmogelijk.

Heftige emoties herken ik wel van zwangerschap, kwam bij mij eerder dan misselijkheid etc. Vooral de slappe lach, nooit zo erg 'last' van gehad als tijdens zwangerschap.

Succes!
Motgenochtend gewoon testen. Ik zag 6 dgn van te voren al een heel licht streepje.
Succes!
Even een update: sinds gisteren (kerstochtend!) Is er een licht tweede streepje te zien, 1 dag voor nod. Het kan dus goed zijn dat de innesteling bezig was tijdens mijn chagrijnige bui...
Wat leukkkkkk gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd!!
Een streep is een streep, zwanger! Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven