Zwanger worden vanaf november 2021
zaterdag 30 oktober 2021 om 15:41

maandag 6 december 2021 om 16:17
Ik heb hele kleine beetjes trek, als ik dat negeer word ik heel misselijk. Nog niet overgegeven maar ik verwacht dat dat nog wel komt. Mijn borsten groeien ook enorm, en ben idd ook zo moe. Parfum van andere vind ik ineens ook stinken. Heb ongesteldheidskrampjes, is blijkbaar ook normaal.theeleuten schreef: ↑06-12-2021 16:10Hii flowerpower! Wat leuk, gefeliciteerdOok geinig dat we inderdaad gelijk opgaan. Ik ben eigenlijk nog helemaal niet misselijk. Wat me opvalt is dat ik sneller trek heb dan normaal en dan ook wel weer snel vol zit. Maar helemaal niet erg! Wat ik het meeste merk zijn echt gevoelige borsten en dat ik toch wel snel moe wordt. En jij?
oh, en wat was jouw eerste ongesteldsheidsdag van je laatste menstruatie als ik vragen was? Mijne was 30 oktober. Ben ik wel benieuwd naar aangezien we zo gelijk gaan haha!
Mijn eerste dag van de laatste menstruatie was 29 oktober.
maandag 6 december 2021 om 17:49
Ik had dus de dag dat ik eigenlijk ongesteld moest worden hele erge kramp en toen ging het ineens weer weg. Heb nu heeeeel soms een klein krampje wat inderdaad voelt als een soort ongesteldheidskrampje, maar die doen niet eens heel pijn.Flowerpower21 schreef: ↑06-12-2021 16:17Ik heb hele kleine beetjes trek, als ik dat negeer word ik heel misselijk. Nog niet overgegeven maar ik verwacht dat dat nog wel komt. Mijn borsten groeien ook enorm, en ben idd ook zo moe. Parfum van andere vind ik ineens ook stinken. Heb ongesteldheidskrampjes, is blijkbaar ook normaal.
Mijn eerste dag van de laatste menstruatie was 29 oktober.
Wel grappig dat jij ook steeds trek krijgt!
Het voelt voor mij allemaal nog wel erg onwerkelijk en heb ook echt al 3 testen gedaan. Ik denk dat ik het me pas echt ga beseffen bij de eerste echo.
dinsdag 7 december 2021 om 11:44
Ook gefeliciteerd Flowerpower. Ik hoop ook zo dat het snel raak is, Het stomme is dat je zo vaak leest over gevoelige borsten. Ik moet donderdag ongesteld worden en heb totaal geen gevoelige borsten en denk dan dat het vast niet raak is... Stom he?! Moet nog braaf paar dagen wachten, maar heb daar echt moeite mee.
Ik snap dat het onwerkelijk is Theeleuten. Zou ik ook hebben denk ik. Maar na 3 testen, kan het bijna niet missen
. Nu uitkijken naar de echo!
Ik snap dat het onwerkelijk is Theeleuten. Zou ik ook hebben denk ik. Maar na 3 testen, kan het bijna niet missen

woensdag 8 december 2021 om 10:26
Ik snap je helemaal, maar omdat je niets voelt hoeft het natuurlijk niet meteen te betekenen dat het niet gelukt is.Sunnyside26 schreef: ↑07-12-2021 11:44Ook gefeliciteerd Flowerpower. Ik hoop ook zo dat het snel raak is, Het stomme is dat je zo vaak leest over gevoelige borsten. Ik moet donderdag ongesteld worden en heb totaal geen gevoelige borsten en denk dan dat het vast niet raak is... Stom he?! Moet nog braaf paar dagen wachten, maar heb daar echt moeite mee.
Ik snap dat het onwerkelijk is Theeleuten. Zou ik ook hebben denk ik. Maar na 3 testen, kan het bijna niet missen![]()
![]()
. Nu uitkijken naar de echo!
Zelf heb ik nu dus dat mijn symptomen komen en gaan en elke keer als ze er niet meer zijn ben ik bang dat er iets niet goed gaat, ook al hoeft dat natuurlijk niet het geval te zijn. Maar ik heb liever constant last en pijn als ik dan maar weet dat de baby goed groeit, echt een bizar gevoel.
Ik kan in ieder geval echt niet wachten op de echo, moet ik nu wéér 2 weken wachten

donderdag 9 december 2021 om 14:03
Vandaag mijn NOD. Gisteren ochtend.. (ja kon het niet laten) een test gedaan. Knalwit.... Dus heb ook geen hoop meer voor deze ronde. Maar nog niet ongesteld. Zal in de loop van de dag wel komen.
Wat mij wel opvalt is dat ik op donderdag altijd mijn menstruatie heb. Maar mij ei komt ongeveer 16 a 17 dagen na begin menstruatie. Mijn cyclus duurt 28 dagen, dus zit tussen mijn ei en menstruatie maar 11 dagen. Is het dan ook zo dat testen voor de NOD sowieso veels te vroeg is? Ik zit op mijn NOD dus nog maar op 11 DPO.
Wat mij wel opvalt is dat ik op donderdag altijd mijn menstruatie heb. Maar mij ei komt ongeveer 16 a 17 dagen na begin menstruatie. Mijn cyclus duurt 28 dagen, dus zit tussen mijn ei en menstruatie maar 11 dagen. Is het dan ook zo dat testen voor de NOD sowieso veels te vroeg is? Ik zit op mijn NOD dus nog maar op 11 DPO.
vrijdag 10 december 2021 om 11:41
Ik ben nog niet ongesteld. Ik zit nu op 12 DPO. Vanochtend weer getest. Spierwit. Ik word het eigenlijk altijd op donderdag. Vermoed dat het met spanning te maken heeft. Zullen nog even moeten afwachten. Als innesteling 12 dagen zou duren heb je na 12 DPO nog niet genoeg HCG denk ik. Maar dat is natuurlijk ook een gemiddelde.
woensdag 15 december 2021 om 08:26
Hoi Sunnyside, al een lijntje of menstruatie gezien? Ik las in een ander topic dat sommige vrouwen pas een week na hun NOD positief testen dus het zegt denk ik niet zoveel, zeker niet als je een late ovulatie hebt.
Hier vanochtend op 10 DPO (en cyclusdag 28/28) een omo witte test. Ik las ergens per hoeveel DPO de test een correcte uitslag geeft en bij mij zou dat nu zo’n 66% moeten zijn.
Ik zou het geen ramp vinden met de feestdagen in zicht. Dan hoef ik niet zo op te letten met drank en eten
Hoe gaat het met de rest van de dames?
Hier vanochtend op 10 DPO (en cyclusdag 28/28) een omo witte test. Ik las ergens per hoeveel DPO de test een correcte uitslag geeft en bij mij zou dat nu zo’n 66% moeten zijn.
Ik zou het geen ramp vinden met de feestdagen in zicht. Dan hoef ik niet zo op te letten met drank en eten

Hoe gaat het met de rest van de dames?
donderdag 16 december 2021 om 09:36
Nog eventjes wachten sunnyside en satchiko! Ik heb mijn fingers crossed voor jullie!
Volgende week woensdag hebben wij de eerste echo en het kan mij niet snel genoeg komen! Ik ben zo bang dat er iets niet goed is. Het ene moment heb ik allemaal symptomen en dan denk ik nou het zit nog wel goed, maar de dag erna kan ik me ineens weer goed voelen. Dan denk ik meteen dat het niet goed meer zit.
Misschien dat als het na de echo van volgende week gewoon goed is dat ik dan zo'n doppler koop, zodat ik als ik me ongerust voel even kan luisteren. Of is dat heel overdreven van mij?
Verder heb ik nog geen erge kwaaltjes, alleen ben ik heel erg moe! Al is dat vandaag dus ineens na 2 weken weer weg. Ik heb wel nog pijnlijke borsten. Oh, en mijn libido is niet normaal laag
Volgende week woensdag hebben wij de eerste echo en het kan mij niet snel genoeg komen! Ik ben zo bang dat er iets niet goed is. Het ene moment heb ik allemaal symptomen en dan denk ik nou het zit nog wel goed, maar de dag erna kan ik me ineens weer goed voelen. Dan denk ik meteen dat het niet goed meer zit.
Misschien dat als het na de echo van volgende week gewoon goed is dat ik dan zo'n doppler koop, zodat ik als ik me ongerust voel even kan luisteren. Of is dat heel overdreven van mij?
Verder heb ik nog geen erge kwaaltjes, alleen ben ik heel erg moe! Al is dat vandaag dus ineens na 2 weken weer weg. Ik heb wel nog pijnlijke borsten. Oh, en mijn libido is niet normaal laag

vrijdag 17 december 2021 om 11:09
Mijn menstruatie is een week geleden doorgekomen. 2 dagen later als normaal. Zal de spanning zijn geweest. Maar ik zie het ook maar als nog even gezellig borrelen met de feestdagen
. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Theeleuten, ik merk bij jou als dat als het raak is, je nog allemaal onzekerheden voelt! Dat snap ik helemaal. Dat zou ik waarschijnlijk ook hebben.
Wel gek, want elke keer als ik 2 weken moet wachten denk ik dat ik het heel erg vind als blijkt dat ik toch niet zwanger ben. Maar als ik het niet blijk te zijn, heb ik er toch vrede mee.
Het zijn echt die 2 weken na de ovulatie die ik verschrikkelijk vind. 2e week van de kerstvakantie ga ik op wintersport (hopelijk, als corona het toelaat). Dus daar kan ik nu nog onbezorgd van genieten! Ennnn dan zit ik weer in die 2 weken wachttijd. Heerlijk afleiding.

Theeleuten, ik merk bij jou als dat als het raak is, je nog allemaal onzekerheden voelt! Dat snap ik helemaal. Dat zou ik waarschijnlijk ook hebben.
Wel gek, want elke keer als ik 2 weken moet wachten denk ik dat ik het heel erg vind als blijkt dat ik toch niet zwanger ben. Maar als ik het niet blijk te zijn, heb ik er toch vrede mee.
Het zijn echt die 2 weken na de ovulatie die ik verschrikkelijk vind. 2e week van de kerstvakantie ga ik op wintersport (hopelijk, als corona het toelaat). Dus daar kan ik nu nog onbezorgd van genieten! Ennnn dan zit ik weer in die 2 weken wachttijd. Heerlijk afleiding.
vrijdag 17 december 2021 om 14:28
Je hebt helemaal gelijk sunny! Ik heb een hele slechte eigenschap waarbij ik alles in handen wil hebben. Nu zal ik toch echt moeten leren dat dat gewoon niet kan.Sunnyside26 schreef: ↑17-12-2021 11:09Mijn menstruatie is een week geleden doorgekomen. 2 dagen later als normaal. Zal de spanning zijn geweest. Maar ik zie het ook maar als nog even gezellig borrelen met de feestdagen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Die 2 weken na de ovulatie vond ik ook verschrikkelijk, maar nu merk ik dat ik deze weken wachten op de eerste echo nog erger vind.
Wel fijn voor je dat je de volgende keer lekker afleiding hebt! En ook wel leuk dat je gewoon onbezorgd kan genieten van je wintersport, veel plezier alvast!