Lijf & Lijn alle pijlers

WW'ers april 2009

02-05-2009 15:46 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan:

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

naamgewicht nubmi nustreef bmistreeftotaal afdeze weekNeele7527683,0+0,5Sunflower2467,2616,1-0,1Pauline6576,927,625706,4-0,2Kookie88,825712,9+0,8Propje84,829,224,4687,5-0,0Paulusje716713,1-0,3ellablue64,02321614-0,5bentetje94,5759.2+0,6Gemini78755,10,0BMss87,8686,7-1,7Shisensa75,1222,4+0,3
Getsie, het lukt vandaag voor geen meter. Heb vannacht weer erg slecht geslapen en voel me down; met als resultaat dat er een veel te veel punten stroopkoek naar binnen is gegaan, 2 plakjes leverkaas, 2 handjes Japanse mix....... en nu is het nog maar kwart voor 12.

Laat jullie niet ontmoedigen door mijn depri-verhaal!!
shalalalaaaaaaa vanmorgen broek aan getrokken... OUDE MAAT 40 BROEK aangetrokken!

Hé wat lekker zeg, alle oude kleding past weer heerlijk!
Lekker Twomp, gefeliciteerd

Pauline, laat het voor jou geen vrijbrief zijn om nu nog meer te gaan snoepen. En niet schuldig voelen! Ben je vandaag vrij? Of zit je op werk?

Anders probeer je even te sporten (wandelen/hardlopen of zoiets) en daarna heb je tenminste het gevoel dat je je punten er weer af hebt gesport en kun je er ook weer beter tegenaan. Ook goed voor het depri gevoel. Gewoon jezelf een schop onder je kont geven en gaan.
@ Summerbreeze: was ik maar zo lang.

Ik heb altijd stug volgehouden 1.68 te zijn tot de huisarts me die ene centimeter ook nog afpakte: ik ben dus 1.67m.

Een echt propje

@Pauline: wat krijgen we nou? Zo braaf geweest op vakantie en nu een terugval? Ik merk bij mezelf dat ik dus ook echt niks te snaaien in huis moet hebben want ik werk het allemaal naar binnen als ik het op zin heb.

Nu weer vol goede moed ertegenaan hoor! Kop op! En als je het van je af wilt schrijven..... kom maar op

@ Twompie.....maat 40 , wat goed!

Hoeveel daadwerkelijke kilo's moet je nog?
Ik ben vandaag thuis en heb zo'n dag van: naar school, van school, eten, naar zwemles, een half uur in een bloedhete ruimte zitten, dochter afdrogen en aankleden, naar huis, dochter naar vriendinnetje brengen, dochter weer ophalen.....

Ik heb haar lopend gebracht en gehaald naar en van vriendin; maar verder geen echte sportieve oprispingen vandaag.

Morgen ga ik weer sporten (maar natuurlijk is dat geen vrijbrief om vandaag ongebreideld te vreten!!).

Ik heb besloten vanavond fruit en yoghurt te eten: dat compenseert weer!!

Goed zo Twompie!! Dat geeft de burger moed!
Propje, jouw laatste bericht stond er net nog niet en nu opeens wel......???

Maar goed, het is niet alleen snaai in de zin van koek, snoep of chips, maar ik eet ook veel te vaak dingen tussendoor als een cracker, een beschuit, een stuk kaas en dat soort dingen.

Snap er ook niks van; gisteren ging het hartstikke goed en op onverklaarbare wijze lukt het vandaag voor geen meter.
Dat heb ik ook Pauline, is een fout op het forum denk ik. Er stond vanmiddag ook een bericht van jou (volgens de lijst) en die kon ik pas lezen toen er een reactie van Twompie was.

Vandaag rustig aangedaan, zodat ik een pizza Margherita kan eten. 14 punten is dat. Heerlijk, heb er nu al zin in!
Zooooo wat is er weer veel geschreven!!! Deze week gaat het eigenlijk wel goed. Vandaag zelfs nog maar 12 punten (van de 21) gegeten dus heeft iemand nog tips voor iets lekkers vanavond????

Ik weet dat minimaal 15 punten per dag geten moeten worden maar om die nou te eten door het nemen van een gevulde koek of iets dergelijks lijkt me niet helemaal juist.

Iemand een suggestie?
Pff, heb echt een off-day:-( Ben wel gaan fietsen naar mn werk (20 km heen en terug) voor de nodige beweging, maar ik vrees het weegmoment vrijdag...

Pauline, zetemop hoor! Gewoon je ritme weer oppakken en doorgaan:-) Hoewel ik het wel herken, van die tussendoortjes. Ik zou het liefst de hele dag alleen maar tussendoortjes eten haha.

Propje, wat grappig dat je gelijk afvalt zodra je bent gaan eten. Zo zie je maar weer hoe slecht crashdieten zouden zijn.

Twompie, gefeliciteerd! Fijn is dat als je zoaar ineens weer iets past.

Summerbreeze, mijn vriend lust ook geen vis (behalve haring en kibbeling en zo), dus ik eet het soms als ik alleen ben. Zalmfilet of zo (is ook goed in de vriezer te bewaren).

Bink, ik heb dat ook: smalle taille, brede heupen en dikke bovenbenen. Erg onhandig met broeken kopen. Rokjes gaat nog wel, maar ook alleen maar bepaalde modellen.

Vandaag gegeten:

ontbijt:

twee volkoren boterhammen met cottage cheese en honing, koffie verkeerd

tussendoor: eierkoek, appel

lunch: twee boterhammen met 20+ kaas, bakje griekse salade, karnemelk

tussendoor: boterham met pindakaas, banaan

diner: tortellini met saus van tomatenblokjes, gerookte kipfilet, rucola, olijven, parmezaanse kaas
Deze week gaat hem ook voor mij niet worden, gisteren uit eten met dochter, ging goed. Vanavond met dochter en haar vriendje uit eten geweest, lekker maar teveel. Morgenavond daghappen met man! Wanneer moet ik deze week dan gewicht verliezen? Maar weet je, als dat niet lukt vind ik het niet erg want dan weet ik waar het van komt en het heeft me gesmaakt. (zeg ik nu heel stoer)

Schrijf maar niet op wat ik gegeten heb, wil jullie niet het water in de mond laten lopen!

Ga nu heerlijk op de bank hangen en criminal minds kijken
niet grappig, ken de aflevering al
Daghappen??
quote:Kookie schreef op 10 juni 2009 @ 20:36:

niet grappig, ken de aflevering al

Kwam mij ook al bekend voor. Is dus toch een herhaling hè.

Balen.
Hier mijn lijstje van vandaag:

-Mijn vertrouwde Honey Loops met magere melk: 3p

-2 sneetjes brood met magere smeerkaas. Daarbovenop een plakje kipfilet en op de andere een plakje gepeperde rosbief. 3,5p

-Graanreep met chocola 2p

-1 pizza margherita 14p

-Aardbeien 0p
quote:propje schreef op 10 juni 2009 @ 20:51:

Daghappen??

Ken je dat niet, voor weinig kan je lekker eten de zogenoemde daghap.

Waar wij morgen naar toe gaan is er, vlees, 2 soorten groenten, rauwkost en gebakken aardappeltjes voor 6 euro!
uuuuhhhhhh

Verstuur ik een heel bericht over de daghap, komt het niet over!

Waar wij morgen een daghap gaan eten kost 6 euro en dan heb je vlees, 2 soorten groente, rauwkost en aardappeltjes

Verstuur het snel; voordat het niet over komt
Damn, nu 2 keer!
quote:propje schreef op 10 juni 2009 @ 20:52:

[...]

Kwam mij ook al bekend voor. Is dus toch een herhaling hè.

Balen.

Nou, heb het rijk helemaal alleen en heb je dit!

Maar is wel een leuke serie, NCIS ook!

En Law en Order is ook helemaal geweldig.

Maarre, `t is een en al herhaling
Hahaha. Daghappen doen wij ook wel eens, maar meestal als we geen zin hebben om te koken (vrijdagavond vaak...). Paar eetcafé's hier in de buurt die redelijke daghappen hebben.

Gisteravond is er ook nog chocolade ingegaan. Heb de punten berekend (drie breekreepjes cotedo'r) is 9 punten!!! Pff. Nouja, ben door de menstruatie heen dus nu zal het wel weer beter worden...

Fijne dag allemaal!
Vanochtend even op de weegschaal gestaan en de kans lijkt me buitengewoon klein dat ik deze week zelfs maar gelijk blijf.

Vandaag ben ik veel weg en ga ik ook nog sporten, dus in elk geval minder mogelijkheden om te snaaien

Ontbeten met Allbran, magere yoghurt en een halve banaan; dus daar is in elk geval niks op aan te merken.

Succes weer allemaal vandaag, ik moet er snel vandoor.
Grappig idee dat daghappen.

Kennen we hier in Maastricht helemaal niet, geloof ik.

Misschien een gat in de markt.
Rustig hier zeg

Allemaal aan het nagelbijten voor morgen???
Morgen weer een weegdag!!!!

Ik ben erg benieuwd..............hoewel ik binnen mijn punten ben gebleven heb ik niet het gevoel dat ik afgevallen ben...................SPANNEND!!

Jullie?
Je moet tegenwoordig iets posten wil je de post van degene boven je zien.

Onhandig zeg!
Ik vind het ook echt spannend. Heb in elk geval erg mijn best gedaan, dus zal wel teleurgesteld zijn als het niks is.

Heb wel echt het gevoel dat de kilo's eraf vliegen (krijg genoeg complimenten, dus het zit gelukkig niet tussen mijn oren).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven