liposuctie onderkin
dinsdag 7 maart 2023 om 06:50
Ik heb een onderkin. Net als mijn moeder. Zo was hij er niet en zo was hij er ineens wel. En ik stoor me er aan. Ik ben niet te dik. De huid is gewoon slap en de boel is naar beneden gezakt en ineens heb ik geen contouren meer en zit er vet. Ik heb binnenkort een consult voor iets anders en zal dit er dan meteen bijvragen maar is er hier toevallig iemand die het heeft laten doen en wat vond je er van? Deed het pijn? Had je veel blauwe plekken? Kon je meteen weer aan het werk? Is het mooi geworden? Hoe lang duurde het voor je het resultaat zag en wat kostte het? Heel erg bedankt.
dinsdag 7 maart 2023 om 07:29
dinsdag 7 maart 2023 om 09:50
Ik heb geen ervaring met schoonheidsoperaties; wat dat betreft heb je niets aan mijn antwoord. Desondanks heb ik even een blik geworpen in mijn spiegeltje en hoewel ik een minder strakke kaaklijn heb dan toen ik zestien was zit er weinig vet dus er is een overeenkomst. Ik denk zelf dat ik als ik een stukje huid laat verwijderen om het gebied onder mijn kin gladder te maken, dit me niet mooier zal maken omdat het dan visueel niet meer aansluit op de rest van mijn gezicht en mijn lichaam. Dan moet ik meer laten doen en dan zie ik er niet meer als tv-icoon uit.
Laatst zag ik de vrouw van Richard Krajicek, Daphne Deckers, op tv en hoewel ze een kundig uitgevoerd artificieel aangepast uiterlijk had gekregen was ze niet meer de vrouw die ik herken van vroeger. Je zoekt in iemand die je eerder hebt gezien bekende trekken en die zag ik niet zo snel meer en had geen zin om daar langer naar te zoeken. Voor vrienden en familie zal ze dezelfde zijn gebleven.
Laatst zag ik de vrouw van Richard Krajicek, Daphne Deckers, op tv en hoewel ze een kundig uitgevoerd artificieel aangepast uiterlijk had gekregen was ze niet meer de vrouw die ik herken van vroeger. Je zoekt in iemand die je eerder hebt gezien bekende trekken en die zag ik niet zo snel meer en had geen zin om daar langer naar te zoeken. Voor vrienden en familie zal ze dezelfde zijn gebleven.
Dan moet het maar zoals het kan
dinsdag 7 maart 2023 om 11:32
Ik heb precies hetzelfde en heb vorige week bij een kliniek een adviesgesprek hierover gehad. Ik ben begin 40 en kreeg te horen dat gewone liposuctie teveel los vel zou achterlaten. Ondanks dat ze het zelf niet aanbieden, raadde ze lipolaser aan, heel netjes. Daar heb ik overmorgen bij een andere kliniek een adviesgesprek over, wordt dus vervolgd.
dinsdag 7 maart 2023 om 13:40
CherryBlossom schreef: ↑07-03-2023 11:32Ik heb precies hetzelfde en heb vorige week bij een kliniek een adviesgesprek hierover gehad. Ik ben begin 40 en kreeg te horen dat gewone liposuctie teveel los vel zou achterlaten. Ondanks dat ze het zelf niet aanbieden, raadde ze lipolaser aan, heel netjes. Daar heb ik overmorgen bij een andere kliniek een adviesgesprek over, wordt dus vervolgd.
Ik ben heel benieuwd naar dit gesprek
Ik heb ook hetzelfde. Heel benieuwd wat dit inhoudt én wat de kosten zijn. Ook ik ben begin 40
Wil je het hier delen als je geweest ben ?
dinsdag 7 maart 2023 om 14:01
Zal ik doen! Het is €1.500,- voor kaak & kin waar ik heen ga. Is een marktconforme prijs.
dinsdag 7 maart 2023 om 16:05
Mijn ervaring... Ik heb het een paar jaar geleden laten doen. Bij mij was het vergelijkbaar met jou, slank, onderkin zit in de familie. Ik heb alleen altijd al wel een onderkin gehad.
De kosten waren bij mij 2500 euro. Pijn viel mee, het vervelendste was dat je 6 weken met een band om je hoofd moet lopen (hartje zomer bij mij). En daarna had ik idd nog wat blauwe plekken. Helaas is het resultaat amper te zien. Ik heb nog steeds een onderkin (toch echt los vel denk ik). Ik ben nog weer terug geweest en volgens de artsen daar was het toch echt duidelijk wel een verschil. Foto's vergeleken, maar ik zag geen verschil. Volgens hun omdat ik mijn hoofd iets te ver naar voren hield bij de na foto... Het zou nog minimaal een jaar duren totdat je het uiteindelijke resultaat zou zien volgens hun. Maar bij mij zie ik helaas nog geen verschil. Daarna kwam corona en ben dus nooit meer terug gegaan. Ik heb inmiddels maar geaccepteerd dat een onderkin nou eenmaal bij mij hoort;)
De kosten waren bij mij 2500 euro. Pijn viel mee, het vervelendste was dat je 6 weken met een band om je hoofd moet lopen (hartje zomer bij mij). En daarna had ik idd nog wat blauwe plekken. Helaas is het resultaat amper te zien. Ik heb nog steeds een onderkin (toch echt los vel denk ik). Ik ben nog weer terug geweest en volgens de artsen daar was het toch echt duidelijk wel een verschil. Foto's vergeleken, maar ik zag geen verschil. Volgens hun omdat ik mijn hoofd iets te ver naar voren hield bij de na foto... Het zou nog minimaal een jaar duren totdat je het uiteindelijke resultaat zou zien volgens hun. Maar bij mij zie ik helaas nog geen verschil. Daarna kwam corona en ben dus nooit meer terug gegaan. Ik heb inmiddels maar geaccepteerd dat een onderkin nou eenmaal bij mij hoort;)
dinsdag 7 maart 2023 om 16:51
Wat voor behandeling had je?mamama2007 schreef: ↑07-03-2023 16:05Mijn ervaring... Ik heb het een paar jaar geleden laten doen. Bij mij was het vergelijkbaar met jou, slank, onderkin zit in de familie. Ik heb alleen altijd al wel een onderkin gehad.
dinsdag 7 maart 2023 om 22:48
Oh ben heel benieuwd, hou me op de hoogte.CherryBlossom schreef: ↑07-03-2023 11:32Ik heb precies hetzelfde en heb vorige week bij een kliniek een adviesgesprek hierover gehad. Ik ben begin 40 en kreeg te horen dat gewone liposuctie teveel los vel zou achterlaten. Ondanks dat ze het zelf niet aanbieden, raadde ze lipolaser aan, heel netjes. Daar heb ik overmorgen bij een andere kliniek een adviesgesprek over, wordt dus vervolgd.
dinsdag 7 maart 2023 om 22:51
Oh wat een domper zeg......mamama2007 schreef: ↑07-03-2023 16:05Mijn ervaring... Ik heb het een paar jaar geleden laten doen. Bij mij was het vergelijkbaar met jou, slank, onderkin zit in de familie. Ik heb alleen altijd al wel een onderkin gehad.
dinsdag 7 maart 2023 om 22:51
Ik ben heel benieuwd, dit klinkt wel als wat voor mij.CherryBlossom schreef: ↑07-03-2023 14:01Zal ik doen! Het is €1.500,- voor kaak & kin waar ik heen ga. Is een marktconforme prijs.
woensdag 8 maart 2023 om 21:02
woensdag 8 maart 2023 om 21:04
Ik was 45.
Geen lelletje hier.
Ik vond een onderkin mijn verder mooie gezicht erg verzieken
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
woensdag 8 maart 2023 om 23:33
Mooi ik zag die ook zeg. Ik schrok me wel de P hoor Dat vond ik er zo niet oké uit zien.
Die Babak of hoe die dokter ook heet was echt driftig aan t heen en weer jassen in die kin. Het is wel verdoofd maar had echt het idee dat hij heel hardhandig te werk ging
donderdag 9 maart 2023 om 15:39
Ik word do 6 april geholpen! Het is onder lokale verdoving en ik hoef erna geen hoofdband om, 2 verbandpleisters volstaat. Ook kan ik gewoon zelf naar huis rijden na de ingreep. Het zal wat opzwellen en blauw zijn, dat duurt ca. een week. Met een sjaaltje ben ik de volgende dag al aardig toonbaar werd verteld. Het uiteindelijke effect is na 3 maanden zichtbaar. Spannend
zondag 12 maart 2023 om 00:53
€1.500,-, is laserlipo van kaak en kin.
dinsdag 14 maart 2023 om 22:33
Oh wat snel !!!CherryBlossom schreef: ↑09-03-2023 15:39Ik word do 6 april geholpen! Het is onder lokale verdoving en ik hoef erna geen hoofdband om, 2 verbandpleisters volstaat. Ook kan ik gewoon zelf naar huis rijden na de ingreep. Het zal wat opzwellen en blauw zijn, dat duurt ca. een week. Met een sjaaltje ben ik de volgende dag al aardig toonbaar werd verteld. Het uiteindelijke effect is na 3 maanden zichtbaar. Spannend![]()
Ik vind t heel moedig van je dat je het durft.
Hebben ze ook goed uitgelegd hoe ze dit gaan doen. ?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in