Welke panty?
zaterdag 15 april 2023 om 08:32
Ik draag vaak jurkjes.. veelal zwarte of donkere jurkjes waaronder een zwarte panty prima staat..
nu heb ik een geweldig witte blousejurk van Essentiel gekocht. In de zomer zou hij prima kunnen met een sandaal of misschien pump maar nu zou ik hem het liefste dragen met zandkleurige/ pale camel kleurige laarzen.
Een zwarte panty daaronder is natuurlijk mal. Dat is geen gezicht.
Maar welke kleur dan wel? En welke panty moet ik dan hebben (die niet snel haalt of laddert)
nu heb ik een geweldig witte blousejurk van Essentiel gekocht. In de zomer zou hij prima kunnen met een sandaal of misschien pump maar nu zou ik hem het liefste dragen met zandkleurige/ pale camel kleurige laarzen.
Een zwarte panty daaronder is natuurlijk mal. Dat is geen gezicht.
Maar welke kleur dan wel? En welke panty moet ik dan hebben (die niet snel haalt of laddert)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

zaterdag 15 april 2023 om 08:47
Ga ik ff naar kijken!vaniteifear schreef: ↑15-04-2023 08:35Ik zit gelijk te denken aan een transparante panty (bijvoorbeeld van Falke, die heeft verschillende transparante panty's in verschillende diktes) onder zo'n leuke blousejurk. Of een zomerpanty, maar daarvoor is het nu denk ik nog te fris?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zaterdag 15 april 2023 om 09:35
Deze idd ook goede ervaring mee. Ik draag bijna nooit huidkleurige panty’s maar was voor een bruiloft begin mei. Ik had een nét iets bruinere tint (golden, geloof ik), wat perfect was, nét het lichtgevende wit van m’n benen af zonder dat het er overduidelijk uitzag als een panty.
zaterdag 15 april 2023 om 09:40
En is dat dan zonder glans?? Of met een klein beetje glans?Charlie591 schreef: ↑15-04-2023 09:35Deze idd ook goede ervaring mee. Ik draag bijna nooit huidkleurige panty’s maar was voor een bruiloft begin mei. Ik had een nét iets bruinere tint (golden, geloof ik), wat perfect was, nét het lichtgevende wit van m’n benen af zonder dat het er overduidelijk uitzag als een panty.
Ik zag laatst iemand met een bruinige panty en dat ding glom zo dat het echt niet mooi meer was!
zaterdag 15 april 2023 om 12:03
The suntime van oroblu vind ik een fijne zomerpanty.
https://www.oroblu.nl/suntime-panty?num ... 0213204823
zaterdag 15 april 2023 om 12:51
Ja deze vind ik ook geweldig, te koop bij oa de Bijenkorf. Wel duur en laddert snel. Maar je ziet inderdaad niet dat je een panty aan hebt en je krijgt er mooie glanzende barbie-beentjes van. Ik heb ze vaak aan tijdens een feestje of een bruiloft.Yildizlar2 schreef: ↑15-04-2023 12:03The suntime van oroblu vind ik een fijne zomerpanty.

zaterdag 15 april 2023 om 15:04
Die zijn er wel, maar 40 denier is gewoon echt niet mooi in dat soort “nude” kleuren.Cootjecatootje schreef: ↑15-04-2023 15:01Mijn panties ladderen ook snel. Weten jullie of er ook camelkleurige panties zijn in Bv 40 denier?

zaterdag 15 april 2023 om 15:50
Het glansje van de Suntime is geen verblindende glans, meer een subtiele zachtheid alsof je je benen hebt ingesmeerd met olie. Ik vind ze ook heel mooi. Volgens mij heb ik iets dergelijks ook van Falke. Je ziet heel duidelijk verschil met goedkope panty’s, die altijd lelijk zijn.Lorem_Ipsum schreef: ↑15-04-2023 14:53Glans is nooit in geweest. Ja, onder cheerleaders en KLM-stewardessen.

zaterdag 15 april 2023 om 16:36
Yep!Irregular_Choice schreef: ↑15-04-2023 08:36Snag tights heeft fijne panty’s in allerlei kleuren en diktes. Zit vast iets tussen![]()
Andere krijg ik niet eens aan zonder te ladderen, of het lijken steunkousen, of trek ze na een uur gillend uit en loop nog liever op bevroren benen.

zaterdag 15 april 2023 om 16:43
Nee, ik noem de Suntime van Oroblu dan ook geen glanspanty.KamilleT schreef: ↑15-04-2023 15:50Het glansje van de Suntime is geen verblindende glans, meer een subtiele zachtheid alsof je je benen hebt ingesmeerd met olie. Ik vind ze ook heel mooi. Volgens mij heb ik iets dergelijks ook van Falke. Je ziet heel duidelijk verschil met goedkope panty’s, die altijd lelijk zijn.
zaterdag 15 april 2023 om 17:06
zaterdag 15 april 2023 om 18:06
Idd. Maar het ziet er wel natuurlijk uit. Te mat is ook lelijk, dan krijg je een beetje het 'steunkousen' effect vind ik. Maar de suntime vind ik wel een aanrader. Met een hele subtiele glans dus.
milesdavis wijzigde dit bericht op 15-04-2023 18:20
8.21% gewijzigd

zaterdag 15 april 2023 om 18:29
Maar goed, als het gaat over of glans al dan niet in is, heb ik het niet over dergelijke panty’s.vaniteifear schreef: ↑15-04-2023 18:08Wel een panty met een licht glansje. Veel mooier dan een matte panty vind ik zelf altijd.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in