Mode & Beauty alle pijlers

In welk kledingstuk vertoon jij je nooit?

03-07-2023 14:33 166 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De bermuda.

Trainingspak

Broekrok
Geen bijzonderheden
WollenStone schreef:
03-07-2023 14:40
En in kleding van hele vieze synthetische stof. Soms raak ik en de winkel zoiets aan en dan krijg ik de rillingen door mijn lijf van afschuw.
Ik ga altijd zo stinken in synthetische stoffen, dat ik die inderdaad tegenwoordig ook vermijd.
yasmijn schreef:
03-07-2023 14:50
Toen ik die tijd nog had, droeg ik ze ook niet.
Maar, ‘iedereen’ zie je ermee op t strand tegenwoordig.
Pieremachochel
noglangnietjarig schreef:
03-07-2023 14:44
Ik zou graag willen weten, welke je bedoeld.

Heb eigelijk nog genoeg van vorig jaar enz, vind de mode op het moment nu niet iets hebben van wauw ofzo.
Zulk soort modellen. Ik vind ze bij Sjaan en allevrouw leuk, maar als ik er zelf een aandoe……verskrikkulluk.

Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
suikerspinx schreef:
03-07-2023 14:51
Ik ga altijd zo stinken in synthetische stoffen, dat ik die inderdaad tegenwoordig ook vermijd.
Ja bah, heb ik dan ook.
Heb t ook nog geen hele morgen aan dan.

Heb t ook niet meer in de kast liggen.
Pieremachochel
haha ik lees het al, een deel van de benamingen moest ik googlen en de sommige dingen (zoals een bermuda en hemd met spagettibandjes wil ik best dragen op een hete dag of als pyjama..
blijfgewoonbianca schreef:
03-07-2023 14:53
Zulk soort modellen. Ik vind ze bij Sjaan en allevrouw leuk, maar als ik er zelf een aandoe……verskrikkulluk.

Afbeelding
Ik vind ze voor mijzelf ook niet leuk.
Pieremachochel
Een playsuit. Dat vind ik echt een soort romper voor volwassenen. ;)
noglangnietjarig schreef:
03-07-2023 14:52
Maar, ‘iedereen’ zie je ermee op t strand tegenwoordig.

Echt? Ik dacht dat we juist zoveel preutser geworden waren en dat je bijv ook vrijwel geen topless meer ziet. Ik kom alleen op het naaktstrand, dus krijg hier weinig anders van mee, dan wat ik er over lees.
03-07-2023 14:53

Afbeelding
Gruwelijk.
The return van de bloemetjesjurk van je oma.
Geen bijzonderheden
03-07-2023 14:40
Die jurken die zowat iedereen nu draagt : of ik lijk een bejaarde kleuter, of een heks zonder bezem.
Als je van die enorme soepjurken bedoelt, +1
yasmijn schreef:
03-07-2023 14:56
Gruwelijk.
The return van de bloemetjesjurk van je oma.
Nee, ik kreeg visioenen van de lange jurk die ik met Kerst en Pasen kreeg en toen was ik denk ik 7.

Maar ook weer zo wat : alle printjes die lijken op wat mijn oma ooit droeg….ik trek t niet op mijn eigen spiegelbeeld.
Poeszie schreef:
03-07-2023 14:55
Echt? Ik dacht dat we juist zoveel preutser geworden waren en dat je bijv ook vrijwel geen topless meer ziet. Ik kom alleen op het naaktstrand, dus krijg hier weinig anders van mee, dan wat ik er over lees.
Ja echt.
Ik zon op een textielstrand topless, gewoon omdat ik dat van vroeger gewend ben.
Pieremachochel
03-07-2023 15:00
Nee, ik kreeg visioenen van de lange jurk die ik met Kerst en Pasen kreeg en toen was ik denk ik 7.

Maar ook weer zo wat : alle printjes die lijken op wat mijn oma ooit droeg….ik trek t niet op mijn eigen spiegelbeeld.
Precies. Ik ook niet.
Geen bijzonderheden
Jeans met gaten en scheuren.
Echt, wie heeft het bedacht om een kapot kledingstuk te gaan kopen?
Groetjes!
Dierenprint
Skinny Jeans
Spijkerrok
Studio Anneloes achtige kleding (de associatie met een bepaald soort vrouw, het is vast psychisch maar ik wil daar ver van staan)
Ballerina's
Van die tuttige enkellaarsjes met zo'n korte hak
libe schreef:
03-07-2023 15:07
Jeans met gaten en scheuren.
Echt, wie heeft het bedacht om een kapot kledingstuk te gaan kopen?
Ja. Dat werd al handmatig gedaan door de hippies in de jaren 60 van de vorige eeuw.
Nu betaal je er een godsvermogen voor.
Geen bijzonderheden
03-07-2023 15:00

Als daarmee bloemenprintjes bedoeld worden: Schuif die omaprints maar door naar mij!
Poeszie schreef:
03-07-2023 14:50
Wijde of a-lijn jurken. Omdat ik nogal een mager lijf heb met kleine borsten, zie ik er gelijk uit als een kind met haar moeders jurk aan
Oh jaaa, zo herkenbaar. Flink bloemetjesmotief en het zijn bij mij net de soepjurken van mijn oma.

Om die reden ook geen t-shirtjurken of kokerrokken. Ik heb te weinig rondingen of ik lijk op een kind.
Ugli schreef:
03-07-2023 15:09
Als daarmee bloemenprintjes bedoeld worden: Schuif die omaprints maar door naar mij!
Nee hoor, niet alleen bloemetjes. ( mijn oma is heeeeel oud geworden, dat dan ook nog eens )

Maar ook zoiets

Afbeelding

Afbeelding

Ik zie - qua print - mijn oma het zo dragen.
Esch schreef:
03-07-2023 15:11
Oh jaaa, zo herkenbaar. Flink bloemetjesmotief en het zijn bij mij net de soepjurken van mijn oma.

Om die reden ook geen t-shirtjurken of kokerrokken. Ik heb te weinig rondingen of ik lijk op een kind.
Ik heb rondingen all over the place, maar vind juist daarom t-shirtjurken ook niet flatterend, doordat er geen model zit lijk je meteen een tientonner.

Maar ik draag ze dan weer wel, vaak 's avonds na het sporten / douchen omdat ik dan geen zin meer heb om 'dagkleding' aan te trekken en het nog te vroeg vind voor een pyjama.
yasmijn schreef:
03-07-2023 15:09
Ja. Dat werd al handmatig gedaan door de hippies in de jaren 60 van de vorige eeuw.
Nu betaal je er een godsvermogen voor.
Haha, leuke oversized blouses heb je nu weer. Wij pikten de overhemden van onze vaders.
Parka
Minirok
Maxi Slips
Naaldhakken
Bermuda
Overall
Bunnysuit
Disney prints
Tijgerprint
It won't stop until you wise up
Ik zeg nooit nooit, want vroeger vond ik sneakers echt iets wat je enkel aantrok om te sporten en nu loop ik er bijna altijd op. Leggings onder jurken droeg ik ooit ook (nu al jaren niet meer) en zo zijn er nog wel meer dingen.

Heel veel dingen hangen ook van je figuur en je leeftijd af. Zo staat de rieten zonneklep mijn dochter van 16 heel geinig en ironisch, maar zet ik hem op en ik ben een oud wijf met een stomme zonneklep. Zo ook de spencer die mijn zoon fantastisch staat en mijn man gewoon een ouwe lul maakt. En dus blijf ik met mijn figuur weg van kleine bloemetjesprints, maar ook van grote prints want ik vind niks zo lelijk als dikke vrouwen in grote prints met statement kettingen. Een culotte staat echt niet mooi met mijn maat, en die croptop doe ik wel aan, maar dan wel met een hele hooggesloten rok eronder zodat er geen reepje vel te zien is.

Kleding met cutouts trek ik ook niet aan trouwens, helemaal die dingen met een gat op je schouder vind ik echt heel erg lelijk. Bij iedereen trouwens.
03-07-2023 15:14
Haha, leuke oversized blouses heb je nu weer. Wij pikten de overhemden van onze vaders.
Ja! 🤣
Geen bijzonderheden
MissPiglet schreef:
03-07-2023 15:14
Ik heb rondingen all over the place, maar vind juist daarom t-shirtjurken ook niet flatterend, doordat er geen model zit lijk je meteen een tientonner.

Maar ik draag ze dan weer wel, vaak 's avonds na het sporten / douchen omdat ik dan geen zin meer heb om 'dagkleding' aan te trekken en het nog te vroeg vind voor een pyjama.
Het is een leuk kledingstuk op internet / het rek, denk ik. Of inderdaad, lekker comfortabel voor thuis ;)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven