In welk kledingstuk vertoon jij je nooit?

maandag 3 juli 2023 om 14:51
Ik ga altijd zo stinken in synthetische stoffen, dat ik die inderdaad tegenwoordig ook vermijd.WollenStone schreef: ↑03-07-2023 14:40En in kleding van hele vieze synthetische stof. Soms raak ik en de winkel zoiets aan en dan krijg ik de rillingen door mijn lijf van afschuw.
maandag 3 juli 2023 om 14:53
Zulk soort modellen. Ik vind ze bij Sjaan en allevrouw leuk, maar als ik er zelf een aandoe……verskrikkulluk.noglangnietjarig schreef: ↑03-07-2023 14:44Ik zou graag willen weten, welke je bedoeld.
Heb eigelijk nog genoeg van vorig jaar enz, vind de mode op het moment nu niet iets hebben van wauw ofzo.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 3 juli 2023 om 14:53
Ja bah, heb ik dan ook.suikerspinx schreef: ↑03-07-2023 14:51Ik ga altijd zo stinken in synthetische stoffen, dat ik die inderdaad tegenwoordig ook vermijd.
Heb t ook nog geen hele morgen aan dan.
Heb t ook niet meer in de kast liggen.
Pieremachochel
maandag 3 juli 2023 om 14:55
Ik vind ze voor mijzelf ook niet leuk.blijfgewoonbianca schreef: ↑03-07-2023 14:53Zulk soort modellen. Ik vind ze bij Sjaan en allevrouw leuk, maar als ik er zelf een aandoe……verskrikkulluk.
![]()
Pieremachochel
maandag 3 juli 2023 om 14:55
Echt? Ik dacht dat we juist zoveel preutser geworden waren en dat je bijv ook vrijwel geen topless meer ziet. Ik kom alleen op het naaktstrand, dus krijg hier weinig anders van mee, dan wat ik er over lees.
maandag 3 juli 2023 om 14:56
Gruwelijk.blijfgewoonbianca schreef: ↑03-07-2023 14:53Zulk soort modellen. Ik vind ze bij Sjaan en allevrouw leuk, maar als ik er zelf een aandoe……verskrikkulluk.
![]()
The return van de bloemetjesjurk van je oma.
Geen bijzonderheden
maandag 3 juli 2023 om 14:57
Als je van die enorme soepjurken bedoelt, +1blijfgewoonbianca schreef: ↑03-07-2023 14:40Die jurken die zowat iedereen nu draagt : of ik lijk een bejaarde kleuter, of een heks zonder bezem.
maandag 3 juli 2023 om 15:00
Nee, ik kreeg visioenen van de lange jurk die ik met Kerst en Pasen kreeg en toen was ik denk ik 7.
Maar ook weer zo wat : alle printjes die lijken op wat mijn oma ooit droeg….ik trek t niet op mijn eigen spiegelbeeld.
maandag 3 juli 2023 om 15:00
Ja echt.
Ik zon op een textielstrand topless, gewoon omdat ik dat van vroeger gewend ben.
Pieremachochel
maandag 3 juli 2023 om 15:02
Precies. Ik ook niet.blijfgewoonbianca schreef: ↑03-07-2023 15:00Nee, ik kreeg visioenen van de lange jurk die ik met Kerst en Pasen kreeg en toen was ik denk ik 7.
Maar ook weer zo wat : alle printjes die lijken op wat mijn oma ooit droeg….ik trek t niet op mijn eigen spiegelbeeld.
Geen bijzonderheden
maandag 3 juli 2023 om 15:09
maandag 3 juli 2023 om 15:09
Als daarmee bloemenprintjes bedoeld worden: Schuif die omaprints maar door naar mij!blijfgewoonbianca schreef: ↑03-07-2023 15:00Nee, ik kreeg visioenen van de lange jurk die ik met Kerst en Pasen kreeg en toen was ik denk ik 7.
maandag 3 juli 2023 om 15:11
Oh jaaa, zo herkenbaar. Flink bloemetjesmotief en het zijn bij mij net de soepjurken van mijn oma.
Om die reden ook geen t-shirtjurken of kokerrokken. Ik heb te weinig rondingen of ik lijk op een kind.
maandag 3 juli 2023 om 15:13
Nee hoor, niet alleen bloemetjes. ( mijn oma is heeeeel oud geworden, dat dan ook nog eens )
Maar ook zoiets

Ik zie - qua print - mijn oma het zo dragen.
maandag 3 juli 2023 om 15:14
Ik heb rondingen all over the place, maar vind juist daarom t-shirtjurken ook niet flatterend, doordat er geen model zit lijk je meteen een tientonner.
Maar ik draag ze dan weer wel, vaak 's avonds na het sporten / douchen omdat ik dan geen zin meer heb om 'dagkleding' aan te trekken en het nog te vroeg vind voor een pyjama.
maandag 3 juli 2023 om 15:14
Haha, leuke oversized blouses heb je nu weer. Wij pikten de overhemden van onze vaders.
maandag 3 juli 2023 om 15:16
Ik zeg nooit nooit, want vroeger vond ik sneakers echt iets wat je enkel aantrok om te sporten en nu loop ik er bijna altijd op. Leggings onder jurken droeg ik ooit ook (nu al jaren niet meer) en zo zijn er nog wel meer dingen.
Heel veel dingen hangen ook van je figuur en je leeftijd af. Zo staat de rieten zonneklep mijn dochter van 16 heel geinig en ironisch, maar zet ik hem op en ik ben een oud wijf met een stomme zonneklep. Zo ook de spencer die mijn zoon fantastisch staat en mijn man gewoon een ouwe lul maakt. En dus blijf ik met mijn figuur weg van kleine bloemetjesprints, maar ook van grote prints want ik vind niks zo lelijk als dikke vrouwen in grote prints met statement kettingen. Een culotte staat echt niet mooi met mijn maat, en die croptop doe ik wel aan, maar dan wel met een hele hooggesloten rok eronder zodat er geen reepje vel te zien is.
Kleding met cutouts trek ik ook niet aan trouwens, helemaal die dingen met een gat op je schouder vind ik echt heel erg lelijk. Bij iedereen trouwens.
Heel veel dingen hangen ook van je figuur en je leeftijd af. Zo staat de rieten zonneklep mijn dochter van 16 heel geinig en ironisch, maar zet ik hem op en ik ben een oud wijf met een stomme zonneklep. Zo ook de spencer die mijn zoon fantastisch staat en mijn man gewoon een ouwe lul maakt. En dus blijf ik met mijn figuur weg van kleine bloemetjesprints, maar ook van grote prints want ik vind niks zo lelijk als dikke vrouwen in grote prints met statement kettingen. Een culotte staat echt niet mooi met mijn maat, en die croptop doe ik wel aan, maar dan wel met een hele hooggesloten rok eronder zodat er geen reepje vel te zien is.
Kleding met cutouts trek ik ook niet aan trouwens, helemaal die dingen met een gat op je schouder vind ik echt heel erg lelijk. Bij iedereen trouwens.
maandag 3 juli 2023 om 15:17
Ja!blijfgewoonbianca schreef: ↑03-07-2023 15:14Haha, leuke oversized blouses heb je nu weer. Wij pikten de overhemden van onze vaders.
Geen bijzonderheden
maandag 3 juli 2023 om 15:19
Het is een leuk kledingstuk op internet / het rek, denk ik. Of inderdaad, lekker comfortabel voor thuisMissPiglet schreef: ↑03-07-2023 15:14Ik heb rondingen all over the place, maar vind juist daarom t-shirtjurken ook niet flatterend, doordat er geen model zit lijk je meteen een tientonner.
Maar ik draag ze dan weer wel, vaak 's avonds na het sporten / douchen omdat ik dan geen zin meer heb om 'dagkleding' aan te trekken en het nog te vroeg vind voor een pyjama.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in