In welk kledingstuk vertoon jij je nooit?
maandag 3 juli 2023 om 15:21
Ja, wie had ooit kunnen denken dat we sneakers onder een jurk aan zouden kunnen zonder dat het carnaval was ?dannas schreef: ↑03-07-2023 15:16Ik zeg nooit nooit, want vroeger vond ik sneakers echt iets wat je enkel aantrok om te sporten en nu loop ik er bijna altijd op. Leggings onder jurken droeg ik ooit ook (nu al jaren niet meer) en zo zijn er nog wel meer dingen.
Heel veel dingen hangen ook van je figuur en je leeftijd af. Zo staat de rieten zonneklep mijn dochter van 16 heel geinig en ironisch, maar zet ik hem op en ik ben een oud wijf met een stomme zonneklep. Zo ook de spencer die mijn zoon fantastisch staat en mijn man gewoon een ouwe lul maakt. En dus blijf ik met mijn figuur weg van kleine bloemetjesprints, maar ook van grote prints want ik vind niks zo lelijk als dikke vrouwen in grote prints met statement kettingen. Een culotte staat echt niet mooi met mijn maat, en die croptop doe ik wel aan, maar dan wel met een hele hooggesloten rok eronder zodat er geen reepje vel te zien is.
Kleding met cutouts trek ik ook niet aan trouwens, helemaal die dingen met een gat op je schouder vind ik echt heel erg lelijk. Bij iedereen trouwens.
Bizar, he, hoe dat soort dingen wennen en ook weer ontwennen ?
Ik zou in het dagelijks leven nooit outdoorkleding dragen ( fleecetrui, afritsbroek ) maar op mijn soort vakantiebestemmingen zeker wel en loop je voor lul mooi te wezen als je het niet zou doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 3 juli 2023 om 15:24
Prachtig vind ik dat. En ze staan me voor geen meter. Zo jammer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 3 juli 2023 om 15:25
maandag 3 juli 2023 om 15:32
Niet mijn stijl.
Pieremachochel
maandag 3 juli 2023 om 15:34
Croptops, ik ben 43 dus daar vind ik me echt te oud voor. Bij tienermeiden en twintigers vind het het heel leuk staan
Van die wijde soepjurken of andere "gewaden". Ik heb een goede taille met een buikje en flinke billen. Daar lijk ik echt enorm in. Ik leg liever het accent op mijn taille. Of het nu hip is of niet.
Broeken met scheuren
Als het kon droeg ik elke dat hoge hakken, maar mijn voeten en knieën vinden dit niet leuk, dus meestal draag ik sneakers en in de winter Dr Martens.
Voor 50+ mannen met een buikje vind ik skinny jeans echt geen porum.
Van die wijde soepjurken of andere "gewaden". Ik heb een goede taille met een buikje en flinke billen. Daar lijk ik echt enorm in. Ik leg liever het accent op mijn taille. Of het nu hip is of niet.
Broeken met scheuren
Als het kon droeg ik elke dat hoge hakken, maar mijn voeten en knieën vinden dit niet leuk, dus meestal draag ik sneakers en in de winter Dr Martens.
Voor 50+ mannen met een buikje vind ik skinny jeans echt geen porum.
maandag 3 juli 2023 om 15:34
Ugli schreef: ↑03-07-2023 14:51Driekwartbroek of afritsbroek of zo'n "praktische" korte broek tot de knie.
Zo'n lelijke ANWB achtige windvanger praktisch maar niet mooi jas.
Pleather broek.
Crogs
Birckenstocks
Sketchers en andere moeke gympen
Gympen die eruit zien als boten
Dr Martens
Broeken met gaten of gerafelde broeken

maandag 3 juli 2023 om 15:36
Hoewel ik dit soort kleding nooit zelf zou dragen kan ik het wel waarderen dat andere vrouwen deze kledingstijl hebben. Dat vind ik leuker dan vrouwen die alleen maar kopen wat op dit moment hip is. Al is met dat laatste ook niks mis want ik vind dat iedereen lekker zelf moeten weten wat hij/zij draagt.
maandag 3 juli 2023 om 15:37
maandag 3 juli 2023 om 15:38
Hahaha, nee die heksenjurken (perfecte benaming) komen er bij mij ook niet in.
Toevallig had ik het gisteren met mijn 16-jarige over hoge hakken - ik heb nogal rare voeten, wegens jaaaarenlang op hakken lopen en ze vroeg waarom ik die rare knobbels heb.
Idioot vond ze dat, hakken. En ik gaf haar gelijk, eigenlijk zijn hakken een raar fenomeen. Ik zit op kantoor, in nette kleding, maar daar gaan tegenwoordig sneakers onder, de hakken zijn echt verleden tijd.
Toevallig had ik het gisteren met mijn 16-jarige over hoge hakken - ik heb nogal rare voeten, wegens jaaaarenlang op hakken lopen en ze vroeg waarom ik die rare knobbels heb.
Idioot vond ze dat, hakken. En ik gaf haar gelijk, eigenlijk zijn hakken een raar fenomeen. Ik zit op kantoor, in nette kleding, maar daar gaan tegenwoordig sneakers onder, de hakken zijn echt verleden tijd.
maandag 3 juli 2023 om 15:43
Oja, als iemand dat wil dragen, groot gelijk.okkervil schreef: ↑03-07-2023 15:36Hoewel ik dit soort kleding nooit zelf zou dragen kan ik het wel waarderen dat andere vrouwen deze kledingstijl hebben. Dat vind ik leuker dan vrouwen die alleen maar kopen wat op dit moment hip is. Al is met dat laatste ook niks mis want ik vind dat iedereen lekker zelf moeten weten wat hij/zij draagt.
Maar hier komt het er never nooit niet in. Ook niet als ik ouder en/of dikker ben (wat wel een beetje de doelgroep lijkt…)

maandag 3 juli 2023 om 15:51

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in