Ontdek je plaatsgenoot!

05-07-2009 19:00 1123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist al dat Thee en ik in dezelfde plaats wonen en dat Much in een durpje vlakbij heeft gewoond.

En nu blijkt La Vie en Rose ook in mijn stadje te wonen! Leuk!

Wie zijn hier nog meer plaatsgenoten?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Nou Mups, doe ik denk haast wel dat je de juiste voor je hebt!
quote:Jannemaan schreef op 06 juli 2009 @ 12:46:

[...]

ik wel, vroegah, toen ik nog een klein meisje was (maar liefst 15 jaar geleden ofzo

Ik ben geen paardenchick

Maar ik ben wel fan van de Oud Veluwsche Markt
quote:misschicken schreef op 06 juli 2009 @ 12:44:

Ja er heeft gisteren iemand gereageerd die het volgens mij over Gouda had....iets met een heel crimineel stadje? Ja dat klopt wel. Gelukkig woon ik er niet in. Maar in een dorp vlakbij.
Prima, ze wilden toch onze gemeenten samenvoegen? Dat riep nog heel veel weerstand op, omdat er zelfs geen buslijnen naar jullie plaats waren. Dat werd een beetje moeilijk voor de ouderen die naar het gemeentehuis zouden moeten.
D. is een leuk sfeervol stadje. Heb er een hele tijd geleden eens gegeten "bij mijn schoonouders"sowieso erg veel leuke restaurantjes etc. Ach Zevenaar is ook prima, dichtbij Arnhem en Doetinchem, alleen mist het sfeer..... gelukkig hebben we een hema, dat maakt veel goed.
luzzeke, ik vind Zevenaar wel leuker dan mijn woonplaats, dat mist helemaal sfeer(weinig oudbouw), maar het is hier wel vrij rustig en dat vind ik wel fijn. Gelukkig hebben we ook wel een hema, dat scheelt al, al is het niet een grote. In vind in Zevenaar het straatje waar het filmhuis staat erg leuk!!
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
quote:whopper schreef op 06 juli 2009 @ 11:23:

\

Wij wonen alleen niet in Den Haag. Voor geen goud ook Ah, ok! Heb niet alle pagina's doorgelezen maar dacht dat uit je reaktie op Nijntje op te maken .
toffifee, dat wist ik niet, van het samenvoegen, D. en D. grenzen namelijk niet aan elkaar. Angerlo is in 2005 toegevoegd aan Zevenaar,dat ligt tussen D en D in. Sindsdien grenst Zevenaar ook aan de gemeente Westervoort. Die toevoeging van Angerlo aan Zevenaar stuitte ook op veel verzet, want dan moesten mensen uit Angerlo naar Zevenaar en er was ook geen bus. Vandaar dat er nu dus ook voor hen die busverbinding uit jouw woonplaats naar Zevenaar komt.
anoniem_65153 wijzigde dit bericht op 06-07-2009 13:05
Reden: correctie jaartal, moest 2005 zijn, geen 2006
% gewijzigd
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
quote:misschicken schreef op 06 juli 2009 @ 12:47:

[...]

Ik ben geen paardenchick

Maar ik ben wel fan van de Oud Veluwsche Markt

Ik ben ook geen paardenchick hoor, maar als klein meisje vond ik het geweldig! Nu vind ik ze maar eng groot!

Oud veluwsche markt ben ik weer niet zo kapot van, geef mij maar een rommelmarkt!
quote:Festen schreef op 06 juli 2009 @ 10:26:

[...]

NEE why? zo een mooie stad Den Haag vrouw! Op zich vind ik DH heel ok maar m'n "3-hoog-achter" woninkie wat minder . Vertrekken uit DH tzt is meer een behoefte aan meer natuur en ruimte en om dichterbij vrienden en familie te wonen. Overigens zou ik bepaalde Haagse dingen dan ook wel weer missen!
quote:Zamirah schreef op 06 juli 2009 @ 12:19:

Heb niet de afgelopen 26 pagina's doorgeworsteld, maar is er hier iemand die in Zwollywood woont?Daar heb ik 20 jaar gewoond! Heerlijke stad! Ben 2 jaar geleden verhuisd.
Nog niemand langs zien komen uit die stad waar alleen dode BN-ers te vinden zijn (om het ook maar geheimzinnig te houden)?
quote:Schravelvot schreef op 06 juli 2009 @ 10:44:

[...]

Ik meen met te herinneren dat wij best dicht bij elkaar wonen (via het carnavalstopic )Ik woon in V en jij ook in een V als ik het goed heb.
quote:Ratteke schreef op 06 juli 2009 @ 13:08:

[...]

Daar heb ik 20 jaar gewoond! Heerlijke stad! Ben 2 jaar geleden verhuisd.Er is nog een forumster die in Zwolle woont maar ik weet niet of ze dat kenbaar wilt maken.
Prima, ja de wittenburghstraat, filmhuis is sowieso leuk!

D. ken ik verder niet zo goed, behalve de ikea en intratuin.

Het begint hier nu te regenen, bij jou ook denk ik dan :-D

leuk om buurtgenoten te treffen!
Hier is het ook al wat bewolkt, maar regen moet, denk ik, nog komen. Vanmiddag na schooltijd gaat vriend met mijn jongste dochter naar Zevenaar, ze heeft daar weerbaarheidtraining. Op de fiets is het 20 minuten ofzo. Ik moet zelf ook vaak genoeg in Zevenaar zijn, ik denk dat ik er wekelijks wel een keer kom. Gewoon meer winkels.
Hint: zeg roodkapje waar ga je hene :enz.

Daar ergens dus
quote:trikky1 schreef op 06 juli 2009 @ 14:01:

Hint: zeg roodkapje waar ga je hene :enz.

Daar ergens dusKaatsheuvel! Je woont in de Efteling
quote:ambrosia9 schreef op 06 juli 2009 @ 12:47:

[...]

Ja dat klopt wel. Gelukkig woon ik er niet in. Maar in een dorp vlakbij.

Ik was het iig niet

Welk dorp woon je Ambrosia? Moordrecht ofzo?

Nieuwerkerk? (Al vind ik die laatste net iets te groot voor een dorp maar ja)
quote:Jannemaan schreef op 06 juli 2009 @ 13:06:

[...]

Ik ben ook geen paardenchick hoor, maar als klein meisje vond ik het geweldig! Nu vind ik ze maar eng groot!

Oud veluwsche markt ben ik weer niet zo kapot van, geef mij maar een rommelmarkt!Die markt interesseert me ook niet zo, maar de mensen die er komen dan weer wel, zo grappig om naar te kijken vanaf een terrasje!
net niet .

zou niet met een laaf vergeleken willen worden.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 06 juli 2009 @ 11:13:

[...]

Leuk! Waar woon je?In het nieuwgebouwde stukje Edelstenenbuurt,sinds een half jaar zo ongeveer maar daarvoor aan het wc waar Thee ook in de buurt woont Jij?
quote:ambrosia9 schreef op 06 juli 2009 @ 12:47:

[...]

Ja dat klopt wel. Gelukkig woon ik er niet in. Maar in een dorp vlakbij.Ik ben daar opgegroeid,in een dorp met een H
quote:Ratteke schreef op 06 juli 2009 @ 13:08:

[...]

Daar heb ik 20 jaar gewoond! Heerlijke stad! Ben 2 jaar geleden verhuisd.Daar heb je vast spijt van....
quote:steph schreef op 06 juli 2009 @ 13:20:

[...]

Ik woon in V en jij ook in een V als ik het goed heb.Nou ben ik wel benieuwd waar dat V is haha, Vaals is het niet want dat is zuiden en niet noorden van Kerkrade...mag ik een klinker kopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven