Worden jullie niet moe
vrijdag 6 oktober 2023 om 23:03

zaterdag 7 oktober 2023 om 16:55
Dit.gonniegijsje schreef: ↑07-10-2023 15:30Nee
Ik ben vooral mezelf en dat bevalt me prima. Echt het proberen waard
Misschien eens op zoek naar ander werk?
zaterdag 7 oktober 2023 om 17:02
Hangt er vanaf wie er voor mijn neus staat / in mijn kantoor zit / in welke vergadering ik zit hoe hard ik het spelletje meespeel of probeer mee te spelen.
Sowieso heb ik met dank aan mijn ASS altijd een masker op.
Bij de ene al wat harder dan bij de andere.
Mezelf zijn doe ik thuis wel.
Als ik overal mezelf zou zijn had ik gewoon nooit een job en geen leven.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zaterdag 7 oktober 2023 om 17:18

zondag 8 oktober 2023 om 09:31
zondag 8 oktober 2023 om 09:39
Van deze overtuiging zou ik doodsmoe worden.Sophisticated schreef: ↑08-10-2023 09:31Nee denkt t niet.
Ik moet onafhankelijk zijn en t niet uit verplichting of noodzaak.
Daarom moet ik rijk worden.
zondag 8 oktober 2023 om 09:42
Dan kun je beter je heil gaan zoeken op r/dutchfireSophisticated schreef: ↑08-10-2023 09:31Nee denkt t niet.
zondag 8 oktober 2023 om 09:43
Wat heb je aan veel geld als je mentale gezondheid naar de knoppen is? Je baan klinkt niet erg leuk.Sophisticated schreef: ↑08-10-2023 09:31Nee denkt t niet.

zondag 8 oktober 2023 om 09:45
Ik ben niet (financieel) rijk, maar ik ervaar al die dingen uit je OP helemaal niet (voor zover ik die begrijp). Die hebben echt niets met rijkdom te maken, hoor, maar met jezelf.Sophisticated schreef: ↑08-10-2023 09:31Nee denkt t niet.

zondag 8 oktober 2023 om 10:05
Tja, daar zou ik ook heel moe van worden, van iets wat niet perse voor iedereen haalbaar is.
Maar rijk worden helpt je niet met je eventuele mentale staat. En ik denk dat mensen zich toch vaak vergissen en denken dat geld alles goed maakt.
Succes er mee.
zondag 8 oktober 2023 om 10:09
Ik heb geen ASS, maar ik herken dit wel.Wissewis schreef: ↑07-10-2023 17:02Hangt er vanaf wie er voor mijn neus staat / in mijn kantoor zit / in welke vergadering ik zit hoe hard ik het spelletje meespeel of probeer mee te spelen.

zondag 8 oktober 2023 om 10:09
Van wie?Sophisticated schreef: ↑08-10-2023 09:31Nee denkt t niet.
zondag 8 oktober 2023 om 10:13
Het rijk MOETEN worden. herken ik niet maar genoeg verdienen om me geen zorgen te hoeven maken om het einde van de maand, dat wel.Sophisticated schreef: ↑06-10-2023 23:03Van het spelletje mee spelen, jezelf constant maar moeten bewijzen door jezelf te verkopen. Voor jezelf opkomen, negativiteit overwinnen en slikken of onzekerheid qua verlening moeten ondergaan. Soms word ik er echt gek van.
Hoe doen jullie dat?
Ik herken wel wat je zegt en dat had bij mij te maken met 'rejection sensitivity'. Zoals een coach ooit zei "als ik met jou praat, lijkt het of ik kijk naar een spiegel met 1000 vlakjes en je bent continu bezig om te kijken welke vlakje je wilt laten weerspiegelen'.
Ik heb veel gehad aan leren zien wat er gebeurde en gerichte coaching.
En ook dat ik inmiddels een stuk ouder ben, goed in mijn vak en niet meer hoef te twijfelen aan mijn waarde.
zondag 8 oktober 2023 om 10:28
Interessante uitspraak. Ik herken mezelf er in, en gelukkig begint het bij mij ook steeds meer te verdwijnen nu ik ouder word.Ocherrum schreef: ↑08-10-2023 10:13Het rijk MOETEN worden. herken ik niet maar genoeg verdienen om me geen zorgen te hoeven maken om het einde van de maand, dat wel.
Ik herken wel wat je zegt en dat had bij mij te maken met 'rejection sensitivity'. Zoals een coach ooit zei "als ik met jou praat, lijkt het of ik kijk naar een spiegel met 1000 vlakjes en je bent continu bezig om te kijken welke vlakje je wilt laten weerspiegelen'.
Ik heb veel gehad aan leren zien wat er gebeurde en gerichte coaching.
En ook dat ik inmiddels een stuk ouder ben, goed in mijn vak en niet meer hoef te twijfelen aan mijn waarde.
zondag 8 oktober 2023 om 10:38
Ik denk dat je ergens wel gelijk hebt. Ik heb vaak genoeg meer dan genoeg geld gehad en het toen uitgegeven als een gek om me gelukkig te voelen maar dat gevoel kwam maar niet. Mensen begrijpen het ook niet want heb een geweldig leven, snap mezelf soms ook niet. Maar ik doe wel mijn best.

zondag 8 oktober 2023 om 10:42
Weet je dat wel zeker? Zo komen je berichten allesbehalve over.Sophisticated schreef: ↑08-10-2023 10:38Ik denk dat je ergens wel gelijk hebt. Ik heb vaak genoeg meer dan genoeg geld gehad en het toen uitgegeven als een gek om me gelukkig te voelen maar dat gevoel kwam maar niet. Mensen begrijpen het ook niet want heb een geweldig leven, snap mezelf soms ook niet. Maar ik doe wel mijn best.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in