Lijf & Lijn alle pijlers

WW'ers april 2009

02-05-2009 15:46 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan:

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

naamgewicht nubmi nustreef bmistreeftotaal afdeze weekNeele7527683,0+0,5Sunflower2467,2616,1-0,1Pauline6576,927,625706,4-0,2Kookie88,825712,9+0,8Propje84,829,224,4687,5-0,0Paulusje716713,1-0,3ellablue64,02321614-0,5bentetje94,5759.2+0,6Gemini78755,10,0BMss87,8686,7-1,7Shisensa75,1222,4+0,3
Het smaakte inderdaad

Voor degene die me de tip gaf over stoommaaltijden: ik heb ermee in m'n handen gestaan maar vond er toch tamelijk veel vet inzitten.

Eentje heb ik gepakt om eens te proberen hoe de smaak is.Toch wel handig om in de vriezer te hebben voor noodgevallen.

Mijn man ligt nog steeds in het ziekenhuis. We hebben onverwachts veel tegenslagen gehad waardoor hij nu geestelijk even in een dip zit. We zijn er nog lang niet maar doen ons best hè.

Aanstaande donderdag krijgt hij nog een hartonderzoek. Prima gelegenheid om een extra kaarsje te branden vind ik
Ik kan trouwens met mobiel internet op m'n blackberry wel alle posts lezen, dus ook de laatste die hier niet zichtbaar is. How strange is that?????
.
Goedemorgen!

ik voel me weer wat beter dus vandaag weer aan het werk. Hele dag een training, dus met mn neus in de boter haha.

Propje, kan me voorstellen dat dat allemaal nogal een impact heeft. Als het nu maar weer bergopwaarts gaat in elk geval!

Jammer dat die stoommaaltijden toch nog vet zijn...

Ik heb de bug doorgegeven op het digi-topic, maar niks meer over gehoord. Misschien als we het allemaal ff doen, dat er dan actie wordt ondernomen...

Fijne dag allemaal! (stond trouwens ff op de weegschaal vanochtend en ben wéér aangekomen! 84 kilo:-((((
@Twompie, weer goed gedaan! De laatste loodjes zijn meestal het zwaarst maar dat gaat voor jou volgens mij niet op! je doet het gewoon fluitend, klasse met de grote K

@propje, ondanks je privé doe je het toch maar effe heel goed! Als mijn bmi vrijdag niet onder de 30 is dat moet het er tijdelijk af, vind het verschrikkelijk. (des te meer reden om er een tandje bovenop te doen)

@HM, loop ze, vind hardlopers erg knap, sporters sowieso. Zelf ben ik a-sportief.

Voor mijn vakantie heb ik nog hele drukke weken voor de boeg, mijn voornaamste zorg is dat ik op tijd en regelmatig eet!
HM; ik stond gisteravond en vanochtend op de weegschaal en woog beide keren exact hetzelfde. Errug vreemd na een nacht slapen en toiletbezoek!!

Het lijkt wel of bij mij die 78 kilo een soort 'trampoline-gewicht' is. Een tijd terug zat ik al op 77.9 en toen ging het weer omhoog en 1,5 week geleden op 78,2 en ondanks het prima houden aan de punten, gaat m'n gewicht nu ook weer omhoog!

Propje, heel veel sterkte met alle perikelen rondom je man!!
Kookie, ik kan je laatste bericht nu pas lezen. Wat bedoel je met "als mijn BMI .........tijdelijk af"???

Ik snap dat je je BMI dolgraag onder de 30 wil hebben, maar verder..?

Ik mopperen tegen mijn man dat het toch allemaal geen zin heeft, dat ik er niks van snap dat de weegschaal 's avonds en 's ochtends hetzelfde aangeeft etc.

Zegt hij dat hij zich voor en na douchen had gewogen en dat dat maar liefst 2 hele kilo's scheelde (kan natuurlijk ook niet).

Inmiddels de weegschaal aan een inspectie onderworpen en nu bleek dat er onder 1 van de pootjes iets zat, waardoor dat ding nooit recht stond.

Hopelijk nu weer een reëeler beeld!!

Vandaag al heel actief geweest!
Ik vind het verschrikkelijk staan! Ik weet het, struisvogelpolitiek.

Maar als ik die cijfers steeds bij mezelf zie wordt ik een echt frustaatje.

Ik ga er wel vol tegen aan hoor!

Ben vandaag vrij en heb ook al het een en ander gedaan, waaronder natuurlijk dit!

Ga zo met mijn dochter de stad in.

Het giet hier!
Het heeft hier ook steeds gegoten!

Het ging vandaag weer goed; ondanks de spaghetti met spinazie, champignons en spekjes heb ik toch nog punten over.

Straks nog lekker een bak rood fruit eten. Ik heb frambozen, blauwe bessen, rode bessen en aardbeien gekocht: HEERLIJK!!

Ik heb me heilig voorgenomen niet meer te wegen voor vrijdagochtend; nu nog zien vol te houden
Maak ook spaghetti!

Oké, ik keer de weegschaal ook de rug toe tot aan vrijdag.

(zeg ik nu heel stoer)

Heb me gisteren en vandaag voortreffelijk aan de punten gehouden.
Ik zie nu wel een hele vreemde layout. Zal ook wel weer overgaan denk ik ;)

Iedereen een goeie dag gehad?
Getsie; heb ik vanavond toch mee zitten eten met de popcorn die mijn man van de kermis heeft meegebracht!

Ik keek in de puntenlijst en schrok me rot van de hoeveelheid punten die popcorn is.

Nou ja, 1 voordeel: het weegt bijna niks, dus voor die punten heb je toch een behoorlijke hoeveelheid.

Maar al met al zit ik nu gewoon VOL.
Hallo

Na mijn heerlijke vakantieuitspattingen gaat het me nu makkelijk af om mij aan mijn punten te houden. Ik denk dat de weegschaal vrijdag wel vriendelijk voor me is.

Afgelopen week ben ik wel begonnen met hardlopen. Dusssssssssssssssssss als ik ben aangekomen dan komt dat vast van de spieropbouw. hahahahaha!!
quote:propje schreef op 07 juli 2009 @ 20:07:

Ik zie nu wel een hele vreemde layout. Zal ook wel weer overgaan denk ik ;)

Iedereen een goeie dag gehad?

Heel erg vreemd, die lay-out!

Prima dag achter de rug, niet te veel en niet te weinig.

Hoe gaat ie met jou, Propje?
@princes, je moet inderdaad maar zo denken, spieren wegen zwaarder dan vet!

Onder mijn vetlaag zit een heel gespierd lijf, dus ik weeg dubbel zou zwaar! Snap je mijn logica nog?

@Pauline, is popcorn echt zoveel? Laat eens horen wat dat je kost?
@Kookie

Met mij gaat het wel. Ik werk halve dagen en zit voor de rest tot 's avonds in het ziekenhuis.

Morgen komt er een onderzoek van het hart om te kijken hoe het daarmee is na die hartaanval.

Dus nog even spannend.

Gisteren ben ik net iets te lang wakker gebleven met een spannend boek waardoor ik niet in slaap kwam.

Hele nacht liggen draaien en nu dus maar even op het forum

Ook stiekem even op de weegschaal en ik sta nu op 82,8.

Als jij dat wilt haal ik je bmi wel uit de tabel hoor.

Laat maar even iets weten, goed?
.
Niet de moed laten hangen hoor!

Propje, sterkte vandaag!

Leuk hè hardlopen, princess?

Ik ga vanavond heb ik me voorgenomen. Ik wil ook ff niet wegen. Misschien dat ik zelfs wel vrijdag ga overslaan als jullie dat niet erg vinden.

Ik dacht trouwens dat popcorn helemaal niet zo erg was (althans, met zout). Misschien met suiker wel?
Propje, spannend weer zo'n onderzoek!! Heel veel sterkte!

Kookie, boekje geeft aan

gezouten popcorn gepoft in olie; 50 gram = 5,5 punt

zoute popcorn zonder olie gepoft = 3 punten

zoete popcorn uit de magnetron 50 gr. = 5,5 punt

zoute popcorn uit magnetron = 6 punten

Wij hadden zoete popcorn van de kermis (die is vast in zeker gepoft in olie), dus ik ben maar uit gegaan van 5 punten.

Raar trouwens dat zoute (magnetron)popcorn meer punten is dan zoete.

Princess, goed dat je het hardlopen weer hebt opgepakt!

Mijn voornemens om meer te gaan lopen zijn tot nu toe bij voornemens gebleven.

Ik ben wel vandaag al 2 keer op de fiets weggeweest; weliswaar geen wereldschokkende afstanden; maar ondanks de harde wind probeer ik dan toch een redelijke snelheid te houden.

Verder ontbeten met wat Allbran, yoghurt en frambozen.

Fijne dag!
@propje, haal het voorlopig maar even weg. Kan het echt niet zien.

Vind het zo knap van je dat je blijft volhouden in deze situatie.

Mijn boekengenre is ook spanning, heb heel veel boeken. Wat lees je zoal?

Ben voor de rest van de dag heel erg druk, kom vanavond nog wel even langs. Moet ook nog uit eten met 3 vriendinnen

Eet dus nooit geen popcorn meer, dat vind ik jammer van de punten
Of je moet de popcorn wegen. Met 25 gram heb je best een aardige hoeveelheid en die kost je 2,5 punt (maar dan moet je vervolgens wel de zak wegleggen!).

Ik ben stik- en stikchagrijnig; net eerst dochter en naderhand man uitgefoeterd. Ik vind mezelf heel erg ZIELIG, maar probeer niet te gaan snaaien.
quote:Pauline65 schreef op 08 juli 2009 @ 15:09:

Of je moet de popcorn wegen. Met 25 gram heb je best een aardige hoeveelheid en die kost je 2,5 punt (maar dan moet je vervolgens wel de zak wegleggen!).

Ik ben stik- en stikchagrijnig; net eerst dochter en naderhand man uitgefoeterd. Ik vind mezelf heel erg ZIELIG, maar probeer niet te gaan snaaien.Waarom ben je zielig?
@ Kookie

Ik heb het weggehaald uit de tabel.

Ik lees graag boeken van Harlan Coben, Karen Rose, Tess Gerittsen, Karin Slaughter.

Ik ben nu in de laatste nieuwe van Karin Slaughter bezig; zo spannend dat ik het nauwelijks kan wegleggen

Het hartonderzoek is uitgesteld tot vrijdag. Nog een extra dag in spanning zitten, helaas.
Ik ben niet zielig; maar voel me zielig (waarschijnlijk onder invloed van hormonen .....)-:

Inmiddels gaat het wel weer wat beter gelukkig.

Vanavond erwtjes, krieltjes en vissticks gegeten; heb nu nog 3 punten over van de punten van vandaag.
Propje, het zit jullie ook niet mee hè?? Stel je je helemaal in op zo'n onderzoek, wordt het uitgesteld.

Sterkte maar weer!

Gelukkig heb je nog afleiding aan je Karin Slaughter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven