Waar is de gezelligheid hier 'snachts gebleven?
maandag 6 juli 2009 om 01:11
Ooit.....in een niet zo ver verleden kon je je nog prima vermaken in de late uurtjes hier.
Nu is het vaak al vroeg stilletjes hier.
Jammer.....
Hoe krijgen we de gezelligheid 'snachts er hier weer in?
Ik mis bv een meds en een BGb met hun talent om n serieus topic om zeep te helpen met plaatjes, n minny of fleur en floor voor n rel om niks...
Waar zijn jullie?
En waar is Iry?
Jammer.....
Ik mis bv een meds en een BGb met hun talent om n serieus topic om zeep te helpen met plaatjes, n minny of fleur en floor voor n rel om niks...
Waar zijn jullie?
En waar is Iry?
dinsdag 14 juli 2009 om 02:00
quote:mamalief schreef op 06 juli 2009 @ 01:11:
Ooit.....in een niet zo ver verleden kon je je nog prima vermaken in de late uurtjes hier.
Jammer.....
Waar zijn jullie?
En waar is Iry?Denk niet dat het er nog in zit
Jammer.....
Waar zijn jullie?
En waar is Iry?Denk niet dat het er nog in zit

woensdag 15 juli 2009 om 01:33
Nou truste dan, ik blijf nog ff hangen. De Proost! chatpijler is ook n beetje ingeslapen 's nachts hè? Jammer jammer, kep even geen zin in ingewikkelde relatieproblemen en klontjesmascara, wil gewoon nog even de virtuele kroeg in voor wat slap geouwehoer!
En nog even Family Guy kijken en nog even dit en dat en straks ga ik weer veeeeel te laat naar bed.
En nog even Family Guy kijken en nog even dit en dat en straks ga ik weer veeeeel te laat naar bed.