Welke maaltijden invriezen
woensdag 12 februari 2025 om 01:39
donderdag 13 februari 2025 om 09:22
Boerenkool, spruitjesstamppot, wortelstamppot...
Ook handig met invriezen, dat je goed oplet dat het ook echt porties zijn die bruikbaar zijn. Ik heb in mijn eentje niet zoveel aan porties voor 3-4 personen, omdat ik maar alleen ben.
Ik heb bakjes waarin precies een portie van X past. Dan hoef ik niet perse te wegen. En ik vries de boel in, in een zakje dat ik in dat bakje doe. Dan vriest de boel vast in een handig stapelbaar formaat, maar zakjes nemen minder ruimte in dan bakjes, dus meer ruimte in de vriezer.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 13 februari 2025 om 09:26
Geweldige tip om het in zakjes eerst in bakjes en daarna eruit in te vriezen. Nooit aan gedacht, super!
dianaf schreef: ↑13-02-2025 09:22Boerenkool, spruitjesstamppot, wortelstamppot...
Ook handig met invriezen, dat je goed oplet dat het ook echt porties zijn die bruikbaar zijn. Ik heb in mijn eentje niet zoveel aan porties voor 3-4 personen, omdat ik maar alleen ben.
Ik heb bakjes waarin precies een portie van X past. Dan hoef ik niet perse te wegen. En ik vries de boel in, in een zakje dat ik in dat bakje doe. Dan vriest de boel vast in een handig stapelbaar formaat, maar zakjes nemen minder ruimte in dan bakjes, dus meer ruimte in de vriezer.
donderdag 13 februari 2025 om 09:39
donderdag 13 februari 2025 om 12:45
vrijdag 14 februari 2025 om 16:21
Ongekookt bedoel je?Attraverso schreef: ↑14-02-2025 06:54Je kan op je pastasaus of curry ook meteen pasta of rijst leggen.
Opwarmen in microgolf, omdraaien op een diep bord en klaar.
Werkt dat?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in