Napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
maandag 10 maart 2025 om 10:19
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 11 maart 2025 om 09:25
Het zou wel heel zonde zijn als niemand nu meer iets prive zou plaatsen omdat diegene zich er opgelaten door voelt en andersom, maar ik heb toch altijd het idee gehad dat het allemaal inderdaad prima kan.Noah_Bloem schreef: ↑11-03-2025 09:20Het is niet dat ik het niet snap. Het kan ook vervelend zijn. Maar voor mij is het plezier om hier te posten en te reageren wel minder geworden. Persoonlijk vind ik dat je gerust iets napraterigs kunt posten onder een serieus bericht van iemand. Dat kan gewoon naast elkaar bestaan vind ik.
dinsdag 11 maart 2025 om 09:25
Precies. Ik snap dat prima. Het was echt teveel ziek, zwak en misselijk.
Anders gewoon een 'ziek'topic openen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

dinsdag 11 maart 2025 om 09:37
Er speelt best wat bij sommigen en het is niet even zo maar een griepje, je leeft toch met elkaar mee.
Het zou gewoon heel zonde zijn dat er dan niet meer over gepost wordt omdat dit nu een soort van "niet oke" is
Vind dit toch een lastige.
dinsdag 11 maart 2025 om 09:39
Je kunt op een ziektopic toch ook prima meeleven?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 11 maart 2025 om 09:51
Nee
Het stamcafé werd geopend als een gezellig kletstopic maar verwerd tot een topic waar het over ongemak, ziekte en verdriet ging.
Daarom stopte het als kletstopic wat het originele plan van topicstarters was.
dinsdag 11 maart 2025 om 09:54
Maar dat stond er dan ook niet. Het gaat om het evenwicht. En dat was er niet meer.
TAFKAPML

dinsdag 11 maart 2025 om 10:06
Ik snap het ook wel ergens, maar dat is dan toch lastig in balans te houden, er was gewoon in een week tijd heel veel naar nieuws, maar na Solo had Joppie dus niet meer kunnen posten want de lijst (prive en gezondheid) zat vol ?
Het signaal wat nu wordt afgegeven is dan voor sommigen gewoon een reden om niks meer te delen en dat zou ik dan heel zonde vinden.
dinsdag 11 maart 2025 om 10:12
Even teruglezen?
Een opmerking van mod dat er best gekletst mocht worden maar dat dit wel het Napraattopic is er er geen nagepraat meer was.
Wordt een beetje zwaar opgevat en uit verband getrokken door sommigen
purrmaid wijzigde dit bericht op 11-03-2025 10:14
1.00% gewijzigd
TAFKAPML

dinsdag 11 maart 2025 om 10:13

dinsdag 11 maart 2025 om 10:18
dinsdag 11 maart 2025 om 10:19
Ik heb geen zin om het vorige topic terug te gaan lezen, hier vond ik niks.
Wat is nu het probleem? Er is toch een napraat zonder geklets?
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.

dinsdag 11 maart 2025 om 10:23
dinsdag 11 maart 2025 om 10:25
Ik heb al jaren geen scooter meer, maar verder klopt je beeld.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt

dinsdag 11 maart 2025 om 10:25
Het is het zoeken naar een balans. Dat het een het ander niet ondersneeuwt. Dat snap ik en daar zit mijn probleem. Ik weet niet zo goed waar die balans zit.
dinsdag 11 maart 2025 om 10:27
Dat zou heel best kunnen denk ik maar juist zij die 'iets' mankeren zijn misschien ook wel sneller te raken.
Ik ben normaal geen jankerd vind ik zelf maar als ik om welke reden ook niet lekker in mijn vel steek jank ik al als iemand kortaf doet of boe roept

Mijn bericht had ik verwijderd omdat het iets te prive voelde. Dat had verder niks te maken met wat een mod laatst schreef.
Zou de mini mod al geboren zijn inmiddels?
Maar mensen gaan voorbij
dinsdag 11 maart 2025 om 10:28
Eigenlijk weet niemand dat.Noah_Bloem schreef: ↑11-03-2025 10:25Het is het zoeken naar een balans. Dat het een het ander niet ondersneeuwt. Dat snap ik en daar zit mijn probleem. Ik weet niet zo goed waar die balans zit.
Zeker als het over ziekte gaat voelt het lastig om daar iets 'oppervlakkigs' tussen te posten.
Daarom trekken dat soort berichten de balans eerder uit evenwicht dan bijv etensposts. En ja, als er dan 3 tegelijk iets serieus mankeren slaat de balans teveel uit.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt