Mode & Beauty alle pijlers

Welke stijl vind jij leuk

09-03-2025 10:44 155 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk vaak naar de straatmode in Tokio, daar zie ik zulke leuke en rare combinaties.
Baggy kleding vind ik vooral erg leuk.
En ben benieuwd wat jullie favoriete kledingstijl is, dus graag plaatjes!
Noah_Bloem schreef:
12-03-2025 09:46
Hele mooie jurken indedaad! Ik vrees alleen dat de grootste maat te klein zal zijn. Weet jij of het retourneren daar goed gaat?
Nee daar geen ervaring mee.

Ik weet wel dat een bestelling snel wordt afgehandeld.
En sommige modellen vallen best ruim volgens mij?
Valtifest schreef:
12-03-2025 16:54
Ik heb het eergisteren ontdekt: de serie wellness Mania, daarvan vond ik bijna alles wat de hoofdpersoon aan had echt te gek. Ik heb echt foto's van mijn tv zitten nemen.
Afbeelding rechts

Afbeelding

Afbeelding
Zo'n gave serie ! Ik heb me kapot gelachen.
Pimpelmeesje87 schreef:
13-03-2025 17:13
Mijn kledingstijl is Frans, denk ik. Ik hou erg van vrouwelijk, verfijnd en elegant. Komt denk ik ook omdat ik een vrouwelijk figuur heb. Wikkeltops en -jurken, flared broeken, getailleerde blousejes. Ik draag nooit spijkerbroeken of jeans. Vind Japanse stijl erg tof, maar mij zou het absoluut niet staan. Het is ietwat buiten mijn budget, maar Sezane is wel echt mijn stijl, met een snufje Amsterdam/scandinavisch.

Inspi plaatjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Sézane stijl?
Oh het stond er al.
Te laat gezien!
Noah_Bloem schreef:
13-03-2025 19:34
Ik ben er heel blij mee!
Dat is fijn. Welke schoenen draag je eronder?
Je pense donc je suis
BellatrixVanDetta schreef:
14-03-2025 10:03
Afbeelding

Afbeelding
Ik heb diverse houthakershemden. :heart:
Je pense donc je suis
Bellatrix ♥️ je stijl
https://i.ytimg.com/vi/0PSD-SFUScM/hq72 ... gjrrNWekRA

Even klikken op het plaatje, en dan de rechterkant, die met dat groene vinkje.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
MadameBijoux schreef:
14-03-2025 17:17
Dat is fijn. Welke schoenen draag je eronder?
Ik denk sneakers. Ik heb steunzolen en dat maakt veel schoenen onmogelijk om te kopen. Maar ik zoek nog even.
Noah_Bloem schreef:
14-03-2025 21:48
Ik denk sneakers. Ik heb steunzolen en dat maakt veel schoenen onmogelijk om te kopen. Maar ik zoek nog even.
Dat is een goed alternatief. Sneakers staan vaak erg leuk onder een jurk. Ballerina´s ook. Ze lopen lekker. Maar je moet ervan houden.
Je pense donc je suis
Tuingravin schreef:
12-03-2025 16:42
Lemoos, precies, dat zijn mooie dirndl’s!
Het zullen vast prachtige en kwalitatieve jurken zijn die dirndl's, maar het komt op mij hopeloos ouderwets en toch vrij stijf over. Ik kan Nederlandse klederdracht ook best mooi vinden in de context van een dorpsfeest, maar als ik een groepje vrouwen in het wild tegenkom, vraag ik me af uit welke plaatselijk cultuurhistorisch museum ze zijn weggelopen.
Valtifest schreef:
14-03-2025 17:41
Bellatrix ♥️ je stijl

Thx!

Op het werk kan dat ook gewoon gelukkig!

Het liefst zou ik eens zo'n echte gothic lange jurk willen met alles erop en eraan, maar dat durf ik niet.
Huts!
apppie schreef:
13-03-2025 16:57
Dat is mijn favoriete outfit ;-D Ik draag dat juist niet naar de sportschool, dan loop ik in wijde kleren. Ik vind het leuk staan en mijn figuur komt er mooi in uit.
Dat van die sportschool look begrijp ik ook niet. Ik kijk regelmatig naar filmpjes van Melissa Murrel, omdat ik ooit écht niet wist hoe ik me een beetje kon stylen. Haar filmpjes kijken hebben me wel op weg geholpen. Maar volgens mij is de sport outfit ook haar favoriete look. Dat snap ik dan weer minder goed van een stylist. Ik vind het eruit zien als net uit bed, snel de kinderen naar school brengen en dan door naar de sportschool (zoals vroeger veel moeders op het schoolplein eruit zagen, die idd doorgingen naar de sportschool)
https://www.youtube.com/watch?v=O01u8b3k7WE&t=18s
NomenNesci0 schreef:
15-03-2025 14:04
Dat van die sportschool look begrijp ik ook niet. Ik kijk regelmatig naar filmpjes van Melissa Murrel, omdat ik ooit écht niet wist hoe ik me een beetje kon stylen. Haar filmpjes kijken hebben me wel op weg geholpen. Maar volgens mij is de sport outfit ook haar favoriete look. Dat snap ik dan weer minder goed van een stylist. Ik vind het eruit zien als net uit bed, snel de kinderen naar school brengen en dan door naar de sportschool (zoals vroeger veel moeders op het schoolplein eruit zagen, die idd doorgingen naar de sportschool)
Ik zie er in athleisure zeker niet uit alsof ik net uit bed kom, ik stijl het helemaal af. Het moet een beetje bij je passen ook, denk ik. In een bloemetjesjurk zie ik eruit alsof ik een verkleedkist ben ingedoken.
NomenNesci0 schreef:
15-03-2025 14:04
Ik zie er in athleisure zeker niet uit alsof ik net uit bed kom, ik stijl het helemaal af. Het moet een beetje bij je passen ook, denk ik. In een bloemetjesjurk zie ik eruit alsof ik een verkleedkist ben ingedoken.
apppie schreef:
15-03-2025 15:11
Hear, hear. Je kan er echt wel een volwaardige outfit van maken, love it!
Ik vind trouwens dat haar en make up hier ook een heel groot onderdeel van zijn.
Oh het heeft ook echt een naam, athleisure :biggrin:
Zeeschelp schreef:
15-03-2025 15:18
Hear, hear. Je kan er echt wel een volwaardige outfit van maken, love it!
Ik vind trouwens dat haar en make up hier ook een heel groot onderdeel van zijn.
Zeker! Daardoor herken ik het net-uit-bed beeld niet. Ik mocht willen dat ik zo mijn bed uit kwam 😅
MadameBijoux schreef:
15-03-2025 13:33
Dat is een goed alternatief. Sneakers staan vaak erg leuk onder een jurk. Ballerina´s ook. Ze lopen lekker. Maar je moet ervan houden.
Ballerina's vind ik mooi. Maar heb er nog geen gevonden waar mijn zolen fatsoenlijk inpassen.
Noah_Bloem schreef:
15-03-2025 17:45
Ballerina's vind ik mooi. Maar heb er nog geen gevonden waar mijn zolen fatsoenlijk inpassen.
Daar zijn ballerina's ook gewoon echt niet geschikt voor imo.
apppie schreef:
15-03-2025 17:59
Daar zijn ballerina's ook gewoon echt niet geschikt voor imo.
Klopt. Wel jammer.
Purrmaid schreef:
15-03-2025 16:09
Oh het heeft ook echt een naam, athleisure :biggrin:
Dan klinkt het al meteen meer als een outfit, he? :rofl:
Noah_Bloem schreef:
15-03-2025 17:45
Snap ik. Dat is dan ff zoeken. ik wissel af met zowel pumps als ook sneakers en ballerina´s en uiteraard in verschillende kleuren.
Je pense donc je suis
Noah_Bloem schreef:
14-03-2025 09:05
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn favoriete outfit van dit moment. Ik wissel alleen tussen die twee broeken. Gilet gaat open over de trui.
Leuk , dit zou ik ook dragen
Maar mensen gaan voorbij
Mijn stijl is
- kleurrijk
- vrouwelijk
- mijn taille laat ik graag uitkomen
- enigszins formeel maar geen chique kantoor formeel gezien de kleuren die ik draag er ook niet bij passen

Wel: Rokken, jurken, zachte broeken in meerdere stijlen.
Niet: heel donkere kleuren, zwart, wit en melange (vooral grijs en roze melange maken me bleek en ziek)
- Eigenlijk alles wat andere mensen qua basics dragen, draag ik juist nooit.
- De basics waar ik het meeste mee uit de voeten kan, zijn effen kleurrijke stukken als een okergele rok (met een mooi paarse trui), lichtblauwe, rode, cognac en oranje broeken, groene rokken, bordeaux rokken, navy rok. Ik heb blazers in lichtgroen, lichtblauw, kobalt, roze, oranje, fuchsia, donkerblauw, lila, flessengroen. Ja en beige en zwart maar die dus zelden aan.
- Ik ben ook dol op glitter.
- En ik héb enkele spijkerbroeken, maar de stof is me wat te ruw. Dus ze verstoffen in de kast.
- Ik draag als het kan pumps, sandalen met hak of laarzen met een hak. Voor wandelen natuurlijk wel wandelschoenen of sneakers.
- Ik heb getailleerde pakken in fuchsia (WE), groen (H&M, hebben ze helaas niet meer) en lichtblauw (Mango)

Deze jurk heb ik vorig jaar gekocht:
https://topvintage.nl/nl/vintage-chic-f ... k-in-multi

Mijn favoriet in de winter is een paarse glitterjurk van de Sissy Boy.

Qua merken fan van Cotton Club, Blutsgeschwister, qua site van Topvintage. Kom ook bij Costes, Vila, The Sting, 4Funkyflavours. Vroeger ViveMaria.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven